
Saab 9-3 2.2 TiD, 2000, Garu
Kui selle nurga alt vaadata e. käruga staffi vedamine, küttepuude, prusside ja muu raskema kraamiga manööverdamine, siis on 9-3 oma väiksuse tõttu ikka tublis eelises võrreldes 9-5ga. Mul omal ka see siht. Mitut head ikka korraga ei saa, paistab. 9-5 jääb vist külateede jaoks liiga madalapõhjaliseks laevaks. Või mida arvatakse? Endal ka plaanis miski Saabiasi ära osta lähema aasta jooksul. 9-5ga oleks peenis jälle tunduvalt pikem. 


-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
Algselt postitas: ml
Kui selle nurga alt vaadata e. käruga staffi vedamine, küttepuude, prusside ja muu raskema kraamiga manööverdamine, siis on 9-3 oma väiksuse tõttu ikka tublis eelises võrreldes 9-5ga. Mul omal ka see siht. Mitut head ikka korraga ei saa, paistab. 9-5 jääb vist külateede jaoks liiga madalapõhjaliseks laevaks. Või mida arvatakse? Endal ka plaanis miski Saabiasi ära osta lähema aasta jooksul. 9-5ga oleks peenis jälle tunduvalt pikem.![]()
kui tahad töölooma osta jeep või vana oopel samas sobib ka vana klassik kui sellist keegi retsida raatsib
uued saabid ei ole erilised tööloomad mida põllul retsida
Kisub OT ära aga lajatan ikkagi.
No ma ei tea, oma tonnisega olen küll igast ulmelisi asju vedanud. Siin kõvemad näited:
Ventilatsiooni toru Onninen'i oma kabariidid 3m x 135mm 2 toru autos ning kõik luugid kinni.
1 inimese voodi mõõtmetega 2.10 x 90. Kõik luugid kinni, peale minu autos veel 2 inimest.
3 kuuske pikim 3m. Peale minu veel 1 inimene kõik luugid kinni.
150L boiler Pakendis, kõik luugid kinni +1 inimene.
Korduvalt lihtsamaid kolimisi.
Sobilik 2 inimesele kuni ca 175cm pikkustele magamiseks. Kõik luugid kinni.
Pealegi võib põllul ka rahulikult ilma retsimata sõita.
No ma ei tea, oma tonnisega olen küll igast ulmelisi asju vedanud. Siin kõvemad näited:
Ventilatsiooni toru Onninen'i oma kabariidid 3m x 135mm 2 toru autos ning kõik luugid kinni.
1 inimese voodi mõõtmetega 2.10 x 90. Kõik luugid kinni, peale minu autos veel 2 inimest.
3 kuuske pikim 3m. Peale minu veel 1 inimene kõik luugid kinni.
150L boiler Pakendis, kõik luugid kinni +1 inimene.
Korduvalt lihtsamaid kolimisi.
Sobilik 2 inimesele kuni ca 175cm pikkustele magamiseks. Kõik luugid kinni.
Pealegi võib põllul ka rahulikult ilma retsimata sõita.
Iga ratas veab and then some!
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
eks see oleneb ikka kuidas omanik autot kasutada tahab, ma pole enda tonnisel isegi tagaistet alla lasknud ja kas seda kunagi ülde alla lastud on.
Tonnine kuulub minuarust rohkem luks auto klassi, samas on aga mõeldud kõige peale
mis inimesel elus ette tulla võib.
Tonnine kuulub minuarust rohkem luks auto klassi, samas on aga mõeldud kõige peale
mis inimesel elus ette tulla võib.
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
ega saab vilets pole, tugev ja vastupidav seda ta on tõesti .
9-5 on madal küll aga käru veab kindlasti paremini kui 9-3 tal ju endal mass suurem saad ju rohkem vedada ka
kui tahad vedad käru ja suuri raskusi võta manuaalikas
9-5 on madal küll aga käru veab kindlasti paremini kui 9-3 tal ju endal mass suurem saad ju rohkem vedada ka
kui tahad vedad käru ja suuri raskusi võta manuaalikas
Algselt postitas: vulkanus
ega saab vilets pole, tugev ja vastupidav seda ta on tõesti .
9-5 on madal küll aga käru veab kindlasti paremini kui 9-3 tal ju endal mass suurem saad ju rohkem vedada ka
kui tahad vedad käru ja suuri raskusi võta manuaalikas
Värske kogemus sellest nädalast: üritasin üht üsna külmunud mersut käima vedada, lohises alguses seisvate ratastega, hiljem sai lausa mootor soojaks veetud.. Traktor on ikka traktor

Käimavedades kütust ikka kulus, aga vabajooksul veetavaga 70 - 80 km /h paistis kulu jupi alla 10 L / 100 km olevat.
Ilmselt 3.0 TiD-ga oleks vedamine veel kergemalt läinud. Vedamiseks ikka traktor !