2. leht 2-st
Saab 900 S 2.0T, 1995, uralavto
Postitatud: E Dets 21, 2009 21:55
Postitas uralavto
Jah, te näete õigesti, minu isiklik praam.
Lisatud failid
Saab 900 S 2.0T, 1995, uralavto
Postitatud: T Juul 06, 2010 13:59
Postitas uralavto
Kena suve teile foorumlased

Lõin huvi pärast kokku kõik arved, mis ma kolme aasta jooksul olen autosse investeerinud. (Saabianti ja VM)
41695.-
Siis vaatasin palju eest olen ise külge kruvinud (ladu24) jt.
7901.-
Ei arvestanud jooksvaid kulusid ja muid tilulilusid

Saab 900 S 2.0T, 1995, uralavto
Postitatud: T Sept 21, 2010 21:11
Postitas uralavto
Lõpuks hakkas ka minu saabikul tulekojamees lollitama. Juhipoolne jääb keset klaasi seisma ja läheb paika peale kolme, nelja käivitust. Tuleb vist proovida korda teha või siis üldse juhe tagant ära võtta.
Saab 900 S 2.0T, 1995, uralavto
Postitatud: K Nov 03, 2010 18:17
Postitas uralavto
Suur tänu romzale, nende mattide eest. Sobivad nad igaljuhul valatult. Eriti hea on see, et ka pedaalide tagant on kõik kaetud.
Jäävad kevadet ootama.
Lisatud failid
Saab 900 S 2.0T, 1995, uralavto
Postitatud: P Veebr 13, 2011 0:59
Postitas uralavto
Vahelduseks igasugu tehnilist poolt puudutavatele juppidel sai ostetud uus embleem. Nüüd saab auto nina natuke rohkem pilku püüdvamaks.
Lisatud failid
Saab 900 S 2.0T, 1995, uralavto
Postitatud: K Sept 07, 2011 15:23
Postitas uralavto
Ei ole kaua oma auto teemat täiendanud. Küll aga on täiustatud autot ennast. Peale igasugu jooksvaid kulusid, sai vahetatud selle aja jooksul kõik mootoripuksid, esimesed kettad klotsid, jännatud kastidega ja veovõllidega

jne. Tulemus on tehniliselt korras masin aga muret teeb rooste, millega tuleb veel enne talve tegeleda. Mõned pildid kah.
Lisatud failid
Saab 900 S 2.0T, 1995, uralavto
Postitatud: K Sept 07, 2011 15:38
Postitas uralavto
Üks klõps Saabi südamest
Tähelepanu võib pöörata uppipele. See sai korralikult ära poleerpastaga poleeritud, kahjuks foto kvaliteet ei too seda läiget välja.
Soov on üle värvida klapikambri kaas siis saab mootor ka värskema väljanägemise.
Lisatud failid
Saab 900 S 2.0T, 1995, uralavto
Postitatud: L Nov 26, 2011 2:37
Postitas uralavto
"Sügis õhtul"
Lisatud failid
Saab 900 S 2.0T, 1995, uralavto
Postitatud: R Veebr 03, 2012 19:45
Postitas uralavto
Saab- talve auto

Kuid jah, isegi Saabile ei meeldi see pakane, mis praegu väljas.
Lisatud failid
Saab 900 S 2.0T, 1995, uralavto
Postitatud: K Juul 25, 2012 22:45
Postitas uralavto
Talvel sai soetatud Saabikule mustad nahkistmed, ikka läbi selle samuse foorumi siin

Põhimõtteliselt kohe, said need ka MobileSpas korraliku puhastuskuuri osaliseks. Vahe enne ja pärast hooldust oli loomulikult tohutu. Juhiistme seljatoe külgmine tugi (pildilt hästi näha) oli lapikuks vajunud. Kasutasin riideliimi ja liimisin svammi kokku, rebenenud koha peale liimisin veel riide riba. Siiani püsib paigas.
Enne
Pärast
Kahjuks leidub ka defekte ja kriime, aga üldmulje on hea
Lisatud failid
Saab 900 S 2.0T, 1995, uralavto
Postitatud: K Juul 25, 2012 22:51
Postitas uralavto
Nii, siis nüüd sai ka üks pikalt mõeldud töö ära tehtud. Nimelt kliima automaatika töökorda seatud. Lasin Autokliima-s teha, siin foorumis kirjutas vist "iisak" et kõik ülejäänud kohad pidid aja ja raha raiskamine olema

Ka mina olen nende tööga väga rahul, lisaks anti garantii nii tööle kui varuosadele.
Saab 900 S 2.0T, 1995, uralavto
Postitatud: K Juul 25, 2012 22:58
Postitas uralavto
Ja siis veel vahetasin tagumise hõbedase embleemi lõpuks ära, asemele läks siis "Stealthi" käest saadud 3d kleeps. Tulemus- Super. Väga laheda efekti jätab ka. NG omanikele- see kleeps on täpselt 75mm
Lisatud failid
Saab 900 S 2.0T, 1995, uralavto
Postitatud: N Juul 26, 2012 12:24
Postitas AndresV
Minu sama aastakäigu NG-l pudises osa juhiistme seljatoe sisust valge pudi kujul alt välja põrandale, mitme aasta jooksul. Siis sai pude svamm otsa ilmselt

. Selle kogemuse põhjal arvan, et seljatoe taastamiseks peaks siiski materjali lisama sinna, liimimisest ei piisa. Aga kuna mul kupee - ukseava lai - siis saabki seljatoe serv rohkem vatti sisseistumisel, kui sedaanidel.
Embleemid kestavad minu NG-l väga hästi, võrreldes 9-5-ga näiteks.
Saab 900 S 2.0T, 1995, uralavto
Postitatud: N Juul 26, 2012 16:29
Postitas uralavto
Tegelikult oli mul plaanis võtta saadud istmelt nahk maha ja panna see siis orginaal istmele, mis oli täiesti terve. Takistuseks said peatoed, mida ma ei suutnud eemaldada, hoolimata õpetussõnadest. Niisiis pidin svammi ära lappima. Kõige keerulisem oli saada need metall vardad uuesti korralikult üksteise vastu. Orginaalis leiad sealt tugeva traadi, mis on nende varraste ümber keeratud. Ma asendasin need kapronpaelaga. Igaljuhul iste sai ilusti vormi.
Võibolla tasub sinul leida korralik doonoriste ja siis katted ümber visata.
Saab 900 S 2.0T, 1995, uralavto
Postitatud: N Juul 26, 2012 23:39
Postitas uralavto
Ah jaa, kevadel sain ka kaua otsitud eesmised udutuled. Nüüd on ikka ees korralik tulede arsenal

Üks on kahjuks veel paigaldamata, kuna selle asukoha taga on õli jahutusradiaator ja tuli ei mahu ära. Igal juhul tuleb õli jahutus viia kuhugile esiosa keskele, siis saab ka teise udulaterna paika. Ja õli jahutuse süsteem hakkab korralikult tööle.
Saab 900 S 2.0T, 1995, uralavto
Postitatud: L Aug 11, 2012 15:51
Postitas uralavto
Paar pildikest veel.
Lisatud failid
Saab 900 S 2.0T, 1995, uralavto
Postitatud: P Sept 30, 2012 13:26
Postitas uralavto
Loomulikult just siis, kui pidevalt vihma kallab ja autoklaasid ikka uduseks lähevad, jookseb kliimasüsteem tühjaks. Eks ta oli ajapikku vaikselt tühjenenud. Paar nädalat ei olnud kliimat tööle pannud ning siis kuulsingi ainult susinat süsteemis. Autokliimas kontrolliti ära ja leke tuvastati kiirelt. Lekkis kuivati ekraani ümbrus, seal vist on tihend vms.
Aga korda peab see saama, eriti arvestades veel seda kui palju ma suvel selle korda tegemiseks alla panin

Saab 900 S 2.0T, 1995, uralavto
Postitatud: P Jaan 06, 2013 15:24
Postitas uralavto
Proovin teha väikese kokkuvõtte oma Saabist ja temaga toimunust.
Aasta oli 2007 hiline sügis, kui mu Saab Eestis registreeritud sai. Läbisõit võis sellel hetke olla umbes 230 000 km. Polnud paha

Oma Saabi olen hooldada lasknud eranditult Saabiantis. Sinna sai esimene kord mindud kui auto vajas uut õõtshooba

Nüüd on Saabianti (tegelikult juba ammusest ajast) põhimõtteline.
Igasuguseid kohalikke remondifirmasid väldin nagu tuld, võibolla ei ole selleks põhjust. Siiani olen möllanud kasvõi nädalaid auto kallal ja tüüdanud saabifoorumi rahvast igasuguste küsimustega. Ülemöödunud suvi sai terve puhkuse auto all veeta, kael oli koguaeg kange

Aga nurgataha ei vii.
Lõin kokku puhtalt auto remondiga seotud arved ja sain
5900 euri, 80000 km läbisõitu.
Suuremat kulutust nõuavad kindlasti rehvid.
1 komp uusi lamelle Nexen, 3200 eeku olid vist.
1 komp kasut. suve Dunlope, 1500 eeku ivometsa käest, aii vot need olid rehvid

1 komp uusi suve Sonareid, 150 või 160 eurot.
Klaaside toonimine Salinas 1500 eeku
Minu jaoks väga suur kulutus oli AAC korda tegemine, 500 eurot. See annab ikka nii palju juurde mugavale autosõidule.
Hetkel on ls. 308 000 juba ja iga normaalne auto omanik hakkaks uuemat vaatama. Aga see Saab on niivõrd omaseks saanud. Muidugi, kui võimalus tekib, vahetan välja. Peab olema aus, ikkagi juba päris vana masin.
Mitte, et ma mõtleks Saabiku müüki panemist, ei ei. Päris ausalt, see pea 20 aastat vana Saab teeb silmad ette nii mõnelegi uuemale masinale, mugavuse, välimuse, dünaamilisuse poolest. Ikkagi Saab.
Saab 900 S 2.0T, 1995, uralavto
Postitatud: L Veebr 02, 2013 17:44
Postitas uralavto
Ei hakkanud NG teema alla seda kirjutama.
Kaks istmesoojendusnuppu, parempoolne on parema istme oma ja vasak vasaku. Nii, aga minu autol lülitab parempoolne nupp sisse vasaku istme soojenduse (juhi iste) ja vastupidi. Kuidas on see võimalik ?
Olen küll armatuuri lahti võtnud aga alati olen pannud õigesti kokku. Lülitid ise on märgistatud UP- kirjaga ja vasak on kollase ja parempoolne rohelise pistikuga. Ei ole ju võimalik neid ära vahetada

Eelmine talv ma mäletan, et kõik toimis korrektselt.
On mõtteid

?
Saab 900 S 2.0T, 1995, uralavto
Postitatud: L Mai 04, 2013 1:37
Postitas uralavto
Väike update enne suve. Taaskord puhub ventilaatori avadest ka jahedat õhku salongi

Saab 900 S 2.0T, 1995, uralavto
Postitatud: K Jaan 29, 2014 15:55
Postitas uralavto
Natu üle 7 euro, plastmassist jupi eest. Pealekauba on seda vaja ka natuke modida, et üldse saaks külge panna
Lisatud failid
Saab 900 S 2.0T, 1995, uralavto
Postitatud: T Jaan 27, 2015 19:39
Postitas uralavto
Tere hommikust.
Prooviti ka ukse klaasi, õnneks see pidas vastu.
Lisatud failid
Saab 900 S 2.0T, 1995, uralavto
Postitatud: L Okt 24, 2015 22:50
Postitas uralavto
Lisatud failid
Saab 900 S 2.0T, 1995, uralavto
Postitatud: T Jaan 19, 2016 11:27
Postitas uralavto
Täna hommikul leidis Saabik endale uue omaniku
Teema lõpetuseks.
Leidsin pildiarhiivist ilmseslt ühe esimese jäädvustuse Saabikust 2007a. sügisel.
Lisatud failid