2. leht 6-st
Kui külm (auto temp. näidiku järgi) teil hommikul oli ja kas auto käivitus?
Postitatud: L Jaan 23, 2010 19:37
Postitas anthillse
-18 Tallinna kesklinn, auto seisnud 7 päeva ja naduge punnis vastu aga läks tööle.
Kui külm (auto temp. näidiku järgi) teil hommikul oli ja kas auto käivitus?
Postitatud: L Jaan 23, 2010 19:51
Postitas rantto
Auto järgi -29 ja käivitus, külmaga veab starter aint naljakalt ringi:)
Kui külm (auto temp. näidiku järgi) teil hommikul oli ja kas auto käivitus?
Postitatud: L Jaan 23, 2010 20:21
Postitas ebe
Nats aega tagasi sai poes käidud ja -31 C näitas kraadiklaas ja auto käivitus normaalselt.Kuigi ta seisab suht hõreda kuuri all.Ja on 9-5 bensukas.
Kui külm (auto temp. näidiku järgi) teil hommikul oli ja kas auto käivitus?
Postitatud: L Jaan 23, 2010 20:43
Postitas Drazic
-29 ....käivitus poolest põõrdest. Üldse kuidagi jube hästi läheb kogu aeg käima

Kui külm (auto temp. näidiku järgi) teil hommikul oli ja kas auto käivitus?
Postitatud: L Jaan 23, 2010 22:17
Postitas Alari_H
tallinn -18kraadi, 2.3 bensukas 9-5 ..käivitub väga ilusti (bosch s6 aku peal kui ma ei eksi)
Kui külm (auto temp. näidiku järgi) teil hommikul oli ja kas auto käivitus?
Postitatud: P Jaan 24, 2010 0:54
Postitas kroom
Pole senimaani -19...-22 kraadiga veel jalameheks jäänud (Tartus), samas paar korda on olnud nii, et esimese võtmepöörde peale teeb sellist imelikku häält ja starter justkui mootorit järgi ei võta; teise korraga võtab mootori ka järgi ja läheb tööle nagu tavaliselt (võibolla on poole sekundi jagu pikem see käivitamine).
Aku on võrdlemisi uus kah - paar kuud üle aasta, aga sõidud on suuremalt jaolt linnas nii et laetuse tase võib varsti probleemiks saada, kui pikemat otsa ette ei võta.
Muuseas, nullisin mõned päevad tagasi kütusekulu näidiku ja keskmine kulu on ikka mehine - 19,5 l/100 km - aga see on põhimõtteliselt ka vaid külmkäivituste ja 4-8 km linnasiseste sõidukestega.
Kui külm (auto temp. näidiku järgi) teil hommikul oli ja kas auto käivitus?
Postitatud: P Jaan 24, 2010 7:12
Postitas kroom
-25 ja käima ta läks, kuigi jälle oli esimese katsega vaid starteri kõrinat kuulda ja teise korraga alles võttis mootori ka taha.
Kui külm (auto temp. näidiku järgi) teil hommikul oli ja kas auto käivitus?
Postitatud: P Jaan 24, 2010 7:23
Postitas konks222
-31 tegi ringi ära ja käib.

Kui külm (auto temp. näidiku järgi) teil hommikul oli ja kas auto käivitus?
Postitatud: P Jaan 24, 2010 8:44
Postitas KrikU
Kas kellegil on üldse 9-5 bensiin mis käima praegu ei lähe?

Mõtlen ikka neid masinaid mis muidu ka sõidus on olnud.
Kui külm (auto temp. näidiku järgi) teil hommikul oli ja kas auto käivitus?
Postitatud: P Jaan 24, 2010 11:10
Postitas MadMan
NG-l -27 ja pole probleemi - paari pöördega veab kütuse üles ja siis käib, aga algul hirmus vastumeelselt - soojendes nurrub nagu peab.
Kui külm (auto temp. näidiku järgi) teil hommikul oli ja kas auto käivitus?
Postitatud: P Jaan 24, 2010 12:29
Postitas tarmiit
Käivitamisega pole õnneks probleeme olnud! Nutt tuleb küll kurku,millist piina peab mootor tundma,kui kraadid õues suuremad kui -15.
Sõitma peab ja sellest käivitamisest pääsu pole( kurat miks mul ei ole sellel saabil plokisoojendust),aga kindel see,et eks see külm laastavalt mõjub!
Õnneks vahetasin enne suuri külmi õli ära,abiks seegi!!
Kui külm (auto temp. näidiku järgi) teil hommikul oli ja kas auto käivitus?
Postitatud: P Jaan 24, 2010 12:41
Postitas heikiw
Algselt postitas: tarmiit
Käivitamisega pole õnneks probleeme olnud! Nutt tuleb küll kurku,millist piina peab mootor tundma,kui kraadid õues suuremad kui -15.
Sõitma peab ja sellest käivitamisest pääsu pole( kurat miks mul ei ole sellel saabil plokisoojendust),aga kindel see,et eks see külm laastavalt mõjub!
Õnneks vahetasin enne suuri külmi õli ära,abiks seegi!!
DEFA oleks ju abiks:thumb:
EDIT: Lasin paigaldada Calix el. soojendi tookord.
Eelmisele diislile lasin paigaldada,tol läks spiraal lõdviku vahele,Saabidel vist ikka plokki...
Tegelikult see eelsoojendus säästab mootorit ikka palju,sest just see külma mootori soojakssaamine on mootorile suurim kulumise(ebapiisav määrimine jne) aeg.
Kui külm (auto temp. näidiku järgi) teil hommikul oli ja kas auto käivitus?
Postitatud: P Jaan 24, 2010 13:16
Postitas mart96
klassik 900S, Tallinnas akna taga -14 ja ei käivitunudki.
Aku ilmselt ka lõppemas, aga karbussiga 99 oleks läinud-olen kindel:wall:
Kui külm (auto temp. näidiku järgi) teil hommikul oli ja kas auto käivitus?
Postitatud: P Jaan 24, 2010 15:09
Postitas T...
Näidiku järgi hommikul kell 8.30 -29 ja diisel käivitus. Täna polnud võimalust
vooluvõrgus soojas hoida.

Kui külm (auto temp. näidiku järgi) teil hommikul oli ja kas auto käivitus?
Postitatud: P Jaan 24, 2010 16:39
Postitas aatom
Taas Viljandi lähedal, -31 ja mu diisel käivitus väga vaevaliselt. Lisaks seekord ei toiminud ühegi ukse kesklukk, vaid pagasi luugi oma.
Kui külm (auto temp. näidiku järgi) teil hommikul oli ja kas auto käivitus?
Postitatud: P Jaan 24, 2010 17:38
Postitas Tan
Täna -22, TiD läks käima suhteliselt lihtsalt, enne oli ahi pool tundi sees.
Eile oli -20, ahi miskipärast ei käivitunud (?!), auto õnnestus siiski tööle vägistada - mitme katse ja suure suitsupilvega.
Keskmine kulu püsib kenasti alla 10 L/100 km.
Kui külm (auto temp. näidiku järgi) teil hommikul oli ja kas auto käivitus?
Postitatud: P Jaan 24, 2010 17:42
Postitas ivomets
sõber-mees helistas, kes mult ostis 2004 aasta tdi ja tänas, et hea auto pidi olema, et läks käima suure külmaga!
Kui külm (auto temp. näidiku järgi) teil hommikul oli ja kas auto käivitus?
Postitatud: P Jaan 24, 2010 17:48
Postitas AntonG
Täna Tallinnas (LASNA) umbes kell 12 oli -19 kraadi. Käivitus küll , aga hakkasid põlema igasugused ohutusmärgid , SID oli ka uimane, väga aeglaselt näitas mulle raadio ,ja välistemp. ja DTE,kuid mõni 5 sekundi pärast kõik kaotas ära ja hakkas ilusti toimima.
Homme on 80 000 hooldus Troostis.
Kui külm (auto temp. näidiku järgi) teil hommikul oli ja kas auto käivitus?
Postitatud: P Jaan 24, 2010 22:36
Postitas saabSS
-18, diisel. läks käima, tegi lolli häält ja jäi seisma.. aku tühjaks käiatud, krokodega käima. vast õlivahetus päästab.
Kui külm (auto temp. näidiku järgi) teil hommikul oli ja kas auto käivitus?
Postitatud: P Jaan 24, 2010 23:32
Postitas owl
-18 õhtul, pea kaks päeva seisnud ka. Hetkeks tegi häält, nagu oleks aku tühi. Siis läks. Peab vist uue aku hankima. See teadmata vanuses ka juba.
Huvitavam on hoopis, et poes on aknaklaasi pesuvedelik -21 ja väljas mõnelpool -31. Ise valasin igaks juhuks kontsentraati juurde.
Kui külm (auto temp. näidiku järgi) teil hommikul oli ja kas auto käivitus?
Postitatud: P Jaan 24, 2010 23:35
Postitas IFF
Algselt postitas: owl
Huvitavam on hoopis, et poes on aknaklaasi pesuvedelik -21 ja väljas mõnelpool -31. Ise valasin igaks juhuks kontsentraati juurde.
Ma loll tegin talve tulekuga kontsentraadist vale segu. Pärast kui valatud sisse sai mõtlesin, et ca -30'ni on rahulik, kuna paak oli täis ei saanud peale ka valada. Nüüd muidugi hea meel.

Kui külm (auto temp. näidiku järgi) teil hommikul oli ja kas auto käivitus?
Postitatud: E Jaan 25, 2010 10:15
Postitas napoleon
Algselt postitas: owl
Huvitavam on hoopis, et poes on aknaklaasi pesuvedelik -21 ja väljas mõnelpool -31. Ise valasin igaks juhuks kontsentraati juurde.
See läheb sültjaks, aga päris ära ikka ei külmu, seega mina selle pärast väga ei muretseks. Kui väljas on -31, siis s*tta ju ei lenda ja pole vajadust klaasipesuvedelikku kasutada.
Teemasse ka - oma Griffini SID-l olen sel talvel kõige madalat temperatuuri -20 näinud, käima läks nagu tavaliselt:)
Kui külm (auto temp. näidiku järgi) teil hommikul oli ja kas auto käivitus?
Postitatud: E Jaan 25, 2010 10:26
Postitas parkentosh
Vahepeal siin oli -25 ja siis ei paar sekundit käiamist imes aku tühjaks. Ei läinud käima (hea, et mul akulaadija on). Stardiabi pani mootori kohe tööle.
Samas -15 ei tekita üldse probleeme. Aku on suht väsinud.
Kui külm (auto temp. näidiku järgi) teil hommikul oli ja kas auto käivitus?
Postitatud: K Jaan 27, 2010 8:07
Postitas farmacoma
-25 akna taga ja läks käima samamoodi nagu ikka ainult starter käib aeglasemalt. Aku on vilets, olen teda sel talvel pidanud paar korda tuppa laadima tooma. Mootor ulgus kah haledalt vöi siis genekas vöi veepump tegi sellist tite nutu häält.
Kui külm (auto temp. näidiku järgi) teil hommikul oli ja kas auto käivitus?
Postitatud: K Jaan 27, 2010 8:15
Postitas ivomets
-23 kraadi ja diisel 9-3 käivitus 2..3 sekundiga!
aga kuidas see kõik alguse sai, sellest diislin teemas