2. leht 2-st

Lunastamata vekslid ehk labidaga ventilaatorisse

Postitatud: N Jaan 28, 2010 23:50
Postitas mm17
Polekski sõna võtnud siin, kui oleksid väljendanud ennast natuke viisakamalt. Kanad kaagutavad, inimesed ikka kirjutavad foorumis ja ehk ka mõtlevad. Kes rohkem, kes vähem.

Lunastamata vekslid ehk labidaga ventilaatorisse

Postitatud: R Jaan 29, 2010 0:05
Postitas iisak
Mõtlesin küll, et ei kirjuta aga...
Kodanik Mina:
Kui sa lugeda oskad siis peaks sa aru saama, et sinu stiili(tuse) jätkumise korral ma TÕSTATAN Juhatuses küsimuse sinu Klubisse sobivuse kohta mitte MINA EI HEIDA sind välja.
Igasuguse Jumala mängutoomise liigitan ma demagoogia ja populismi alla. sama ütlen ühelapsepere näite kohta. Lihtsalt jutu jätkuks, et olen 3-lapselise talupidaja pere vanim laps ja 5-aastasest saadik oma aega kulutanud töö tegemise peale. Nii, et käed just tagumikust välja ei kasva.

Jätkuks sinu veepumba ja Teageri süüdistamiseks:
Saa aru inimene, et Esinduses käivad kõik hooldused-remondid-upgrademised by the book(e.k. raamatu järgi). Kui tehase instruktsioonid ei näe ette veepumba vahetust siis seda ka ei vahetata. See, et sul 29000km hiljem pump saba andis ja rihma kaasa võttis on halb õnn. Juhtub ka paremates peredes. Kurb, et see sinuga juhtuma pidi aga JOKK.
Teagerit selles süüdistada on enam kui väiklane ja madalalaubaline.

Foorumis kirjutamisest:
Valdav enamus inimesi siinses keskkonnas on teinud postitusi rohkem kui 5 aastat. 99% juhtudest nad teavad millest nad räägivad ja ei pea aega kulutama enda tõestamiseks. Kui sa kulutaks rohkem aega siin erinevate teemade sirvimiseks ja vähem haukumiseks siis saaks sa isegi aru, et mõned "tõesed väited" tekitavad küsimusi ja õigustatult.
Ehk siis-anna andeks aga inimese kohta kes on foorumi liige olnud vähem kui pool aastat ja teinud 87 postitust(neist pooled mitte eriti viisakal toonil)
võiks sa natuke madalamat profiili hoida ja ennast harida. Eriti käib see sinu sõnavõttude kohta Trionicu suunal.
Seda juttu võiks veel pikalt jätkata lootuses, et midagi sulle ka kohale jõuab ga ma ei viitsi enam.
PS-enne kui siia kirjutama asud mõtle hoolega järgi. Siis mine tee üks suits(kui suitsumees oled) ja siis mõtle uuesti.

Lunastamata vekslid ehk labidaga ventilaatorisse

Postitatud: R Jaan 29, 2010 0:31
Postitas teager
Päris huvitav teema siin tekkinud. Oligi foorumis juba pikemat aega igav, intriigivaba :D

Hoidusin vastamast siiani, kuna süüdistus oli suht ebamäärane – ma olevat põhjustanud enda teadmistega materiaalset kahju. Njah, ei tulnud küll meelde, et oleks soovitanud mõnel kliendil telefonitsi teise auto pealt käivitades ühendada plussi miinusega ja mõned ajud läbi kärsatanud.
Peale „süüdistuse“ selgumist asusin fakte koguma. Erinevalt klubiliikme mina väljaütlemistest on minu seisukohad siiski faktilised, olgu nad siis VM’is töötamise ajal kogutud infopagasi näol talletunud mu mälupanka või siis mustvalgelt kirjas brozüürides, juhendites, kataloogides jne.

Lõpuks suutis siis klubiliige mina formuleerida oma süüdistuse. See on järgnev – tsitaat:
„NB! Mis puutub nüüd härra teagerisse siis nii lugupeetud ja kõiketeadev saabispetsialist jättis minu 1,9 dislal rihma vahetades veepumba vahetamata.Ärge hakake nüüd jaurama mõtetut teemat,et tehas ei näe ette või mida iganes aga nagu me teame siis hea tava näeb ette ja on turvaline see vahetada...“
Kui ma nüüd hästi enda töölepingut meelde tuletan, siis minu töökohustuste hulka ei kuulunud sõiduautode remont. Tõsi, paljudel klientidel sai ise vahetatud kiirkorras pirne ja kojamehi, kui töömehed hõivatud olid, kuid paraku pole ma lukksepa ega elektriku haridusega ning ei sekku profesionaalide tööse.

Klubiliikme mina vastulause sellele on järgnev - tsitaat:“ Nimetet härra on välja andnud töökäske ja minu auto puhul tegi ta seda 24.03.2009.Kas piisab või pean sulle ka töökäsu nr koos arve koopiaga saatma?“
Teenindades tuhandeid kliente VM’is, ei suuda ma tõesti meenutada, mida ma konkreetselt tegin 24.03.2009, kuid tõesti, sel kuupäeval olin ma VM palgal ning kuna see oli esmaspäev, siis ka tõenäoliselt tööl ning võisin kokku puutuda klubiliikme mina’ga. Tõenäoliselt tellis klubiliige mina regulaarse hoolduse, mille käigus on ettenähtud ka hammasrihma vahetus.

Järgnevalt on ära toodud, mida sisaldab endast tehase poolt ettenähtud regulaarne hooldus, hooldusintervalliga 20.000 km/1 aasta.

Pilt

Selgituseks veel pilt sellest, mida sisaldab endast see müstiline hammasrihma komplekt:

Pilt

Nagu nimekirjast näha, siis pole veepumbast mitte kuskil sõnakestki mainitud. Kui klubiliige mina tahab mind süüdistada milleski, siis saab ta mind süüdistada ainult selles, et ma täitsin tehases ettenähtud hooldusgraafikut punkt punktilt. Jah, selles olen ma süüdi.

Veepumba teemas väitsin ma järgmist – tsitaat:“ 2. Kui potentsiaalne tulevane Saabiomanik kuuleb enne auto ostu, mida tal soovitavalt/ennetavalt mingi kilometraaži juures peaks ära vahetama, siis tõusevad tal ihukarvad püsti ning läheb muu margi juurde."

Mis need ennetavad asjad siis on? Kõigepealt tuleks meeles pidada seda, et uued autod projekteeritakse kestma 5 aastaks – ehk siis perioodiks, mis on keskmine liisinguperiood. Peale seda omanik ostab uue auto jälle järgmiseks 5 aastaks. Et konkurents on kõva, siis et autosid kuidagi müüa, üritatakse seda liisinguperioodi vältel olevaid hoolduseid võimalikult odavaks teha. Näiteks õlivahetusvälp viia 30.000 km peale, kuigi mootor (Saab 9-5 R4) on endiselt sama, mis 98 aastal), lükata kiilrihma vahetust järjest edasi (4 aasta pealt 6 aasta peale, 120.000 km pealt 150.000 km peale), samuti pikendada hammasrihma vahetuse perioodi, paljudel detailidel muudetakse hoolduse tingimus „replace“ asemel „check, if necessary, replace“. Ehk siis eesmärgiga müüa rohkem autosid ja olla konkurentidega samal tasemel, tehakse hooldused autoostjale võimalikult odavaks – mis autoga pärast garantiiaega ja liisingut saab, on järgmise omaniku mure. Järgmine omanik saab teada foorumitest seda, et alati koos jahutusvedelikuga tasuks vahetada ka termostaat, sest see ei ela üle 2-3 aasta. Seda, et pidurivedeliku vahetamise intervall on 4 aastat maksimum. Seda, et iga kord kui kiilrihma vahetada, on mõistlik vahetada ka veepump; mitte siis kui see saba annab. Järgmine omanik saab teada, et turbo elab tal ca 200.000 km’ni ja kette tuleb vahetada 300.000 km pealt. Ja kui veab, siis saab veel ka mootoriblokki vahetada peagi, sest kolvid on hõredad.

Siin lühidalt siis kirjas „ihukarvu püstiajavad“ tõsiasjad näitena 9-5 baasil. Palju potentsiaalseid ostjaid jääb alles peale selle lühinimekirja kuulmisest?

Tulles tagasi esialgse teema juurde, siis vaidlus oli 2.3t mootori AT kastiga kombinatsiooni olemasolu tõestamine Saab 9-3 OG puhul.
Tsitaat:“ teager ütles, et sellist asja pole olemas-mina vastu, et kas oled kindel?-teager väitis,et kõikke võib olla -mille peale mina vastas,et enne tuleb kontrollida kui väitma hakata.
Milles siis probleemi nägid?Mis faktid ja allikad-müüja ütles,et selline asi ja nagu ma ka seal kirjutasin ,et tõenäoliselt tegu inglismaa tootega.“
Minu käsutuses olevate materjalide ja muude infoallikate põhjal ei ole eksisteerinud sellist kombinatsiooni. Alati on kõik siiski võimalik, et mõni diiler soovis mingit eriväljalaset, mingit kombinatsioon, mida ainult konkreetsele turule või esindusele tehti. Paraku, kuna ma olen faktipõhine, siis ei piisa mulle sellest, et „keegi kuskil väitis, et seal kuskil tehti niiviisi“.
Kui midagi sellist väita, mis läheb vastuollu üldlevinud teadmisega, tuleb seda ka põhjendada kuidagi. Hetkel ei ole seda tehtud, vähemalt minu jaoks mitte. Müüja võib väita, et ta Inglismaalt tõesti sellise auto sai, aga see võis ka olla mõne fänni poolt ümbertõstetud mootor 9-5’lt 9-3’le – ei ole tõestatud, et just nimelt Saab tootis sellise mootori ja AT kasti kombinatsiooni.

terv, teager

Lunastamata vekslid ehk labidaga ventilaatorisse

Postitatud: R Jaan 29, 2010 0:37
Postitas iisak
Mina igatahes ootan huviga Mina kommentaari:head:

Lunastamata vekslid ehk labidaga ventilaatorisse

Postitatud: R Jaan 29, 2010 1:26
Postitas mina
ma nüüd ei tea kas 98 aastal oli ikka sama mootor kui 2006 aastal?

Lunastamata vekslid ehk labidaga ventilaatorisse

Postitatud: R Jaan 29, 2010 6:10
Postitas Trionic
Paraku on küll ja oli ka 88`ndal sama baasmootor.Faktiliselt tõestama ei pea vajalikuks hakata.

tsitaat:"NB!Mõni klass on ikka koolis ka käidud."

Eks mõni piirdub mõne klassiga,mõnel kulub neid kümmekond, mõni läbib edukalt Tondi Ülikooli ja mõni pole kunagi koolis käinud.
See kõik ei muuda inimese HARITUSE taset,ega määra ka eelnenud
lastetoa kvaliteeti.

Lunastamata vekslid ehk labidaga ventilaatorisse

Postitatud: R Jaan 29, 2010 10:36
Postitas dohman
Teema hakkas huvitama ja arvasin et järsku mehed Trollis teavad rohkem kui WIS kirjutab, kuid mootorite aftermarketi bossilt tuli selline vastus just:
The water pump, have no schedule replacement, however the belt is to be replaced on 120 000 km.

Nii et teager on kõik õieti teinud MINA auto puhul.

Lunastamata vekslid ehk labidaga ventilaatorisse

Postitatud: R Jaan 29, 2010 11:01
Postitas anthillse
See päris ei lähe teema alla aga kas kuskilt oleks võimalik saada selline suur tabel mille Hr teager siia pani ,et millal midagi on soovitav vahetada,sest ma olen suht auto võõras inimene ja tavaliselt lähen Hr Iisaku juurde ütlen, et midagi koliseb ja tee korda :D või 10000km täis tiksunud ja vaheta õli :D aga kui tabelid vaatasin siis soovitatakse veel muid asju ka vahetada.

oleksin väga tänulik kui kellegil oleks võimalik üles panna võimalikult täpne ja selline mahukas tabel mida saaksin mina ja teised jälgida, kes eriti ei tea autodest midagi.

Ette tänades
Anthillse

Lunastamata vekslid ehk labidaga ventilaatorisse

Postitatud: R Jaan 29, 2010 11:17
Postitas dohman
kui soovituse peale juppe vahetda, siis oleks ikkagi odavam omada garantiilist autot.

Lunastamata vekslid ehk labidaga ventilaatorisse

Postitatud: R Jaan 29, 2010 11:19
Postitas napoleon
Vähemalt minu autol on see tabel ka kuskil kasutajajuhendis, tõenäoliselt leiad ka enda autol, kui kasutajajuhendit pole, logi sisse http://www.saabiklubi.ee lehele ja vali sealt tehniline->kasutajajuhendid

Ei taha küll õli tulle valada, aga küsin siiski, kas VM-s tõesti ei öelda, et mõne tööga koos on soovitav ka midagi muud teha(konrkeetsel juhul siis veepump)? Nii Viki kui Trionic ikka ütlevad, kui mõne tööga koos on soovitav veel midagi teha, keskmine klient pole ju spetsialist ja iga asja peale ise ei tule:)

Lunastamata vekslid ehk labidaga ventilaatorisse

Postitatud: R Jaan 29, 2010 11:22
Postitas anthillse
Point oli see et millal midagi oleks vaja kontrollida siis, on vaja targutama hakkada:wtf: Sest mul pole teadmisi millal midagi kontrollida!

EDIT: tänud hr Napoleon

Lunastamata vekslid ehk labidaga ventilaatorisse

Postitatud: R Jaan 29, 2010 22:20
Postitas Trionic
Kui sa käid korralistes hooldustes,pole sul tarvis neid tabeleid.

Lunastamata vekslid ehk labidaga ventilaatorisse

Postitatud: R Jaan 29, 2010 23:57
Postitas pedaalinahhaal
Lugesin selle teema läbi ja tekkis küsimus:
Kas hinnavaatlus.ee foorumist välja kasvanud lasteaed on peale elfaelektroonika foorumi risustamist jõudnud nüüd ka saabnet.ee foorumisse, või jäi mul midagi kahe silma vahele? :(

Lunastamata vekslid ehk labidaga ventilaatorisse

Postitatud: L Jaan 30, 2010 0:10
Postitas ulari1
Algselt postitas: pedaalinahhaal
Lugesin selle teema läbi ja tekkis küsimus:
Kas hinnavaatlus.ee foorumist välja kasvanud lasteaed on peale elfaelektroonika foorumi risustamist jõudnud nüüd ka saabnet.ee foorumisse, või jäi mul midagi kahe silma vahele? :(
Mis see hinnavaatlus.ee siia puutub:evil:

Lunastamata vekslid ehk labidaga ventilaatorisse

Postitatud: L Jaan 30, 2010 9:09
Postitas Motorhead
Algselt postitas: pedaalinahhaal
Lugesin selle teema läbi ja tekkis küsimus:
Kas hinnavaatlus.ee foorumist välja kasvanud lasteaed on peale elfaelektroonika foorumi risustamist jõudnud nüüd ka saabnet.ee foorumisse, või jäi mul midagi kahe silma vahele? :(
Sinu postitust lugedes võiks tõesti nii arvata.
Said sealt bänni või?

Siin teemas on seni vaieldud mingi konkreetse asja üle, kuid Sinu postitus on küll mingi erandist tehtud üldistus, mis on suunatud umbmääraselt Sinust palju suurema asja pihta. Siinse teemaga ei haaku kuidagi.
Jätkaks ühe postituse võrra seda OT-d.
Hinnavaatluse foorumil on 37 500 kasutajat.
Kas nad kõik ilma eranditeta peaksid normaalsed olema?
See on ju ühiskonna minimudel, mis polegi enam nii mini.

Äkki peaks hoopis Saabnetti mingi nutumüüri teema tegema, kus elult nügidasaanud kasutajad saaksid ennast välja elada, ilma võõrastes müügi- ja muudes teemades läbustamata?

Eelpool kirutud Hinnavaatluse foorumis on selles osas muide väga range kord.
Meil saabnetis eeldatakse, et kasutaja on ise suuteline mõtlema.
Sellised, nagu on kasutajad, on ka foorum.
Alusta endast ja ära loobi musta pori suvaliselt ringi.