2. leht 9-st
Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)
Postitatud: K Juul 13, 2005 1:25
Postitas Garu
Algselt postitas: Trionic
Lisaks on Griffinil hunnikute kaupa heliisolatsiooni rohkem,kui cd-l ja cs-l.
Ainuke tõeliselt vaikse salongiga tonnine:D
Ja ikka oli veel 40 kilo pigi juurde vaja

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)
Postitatud: K Juul 13, 2005 1:44
Postitas sebastian
Kisub jõle saunditeemaks aga...mõtlesin just tagumised valjukad asendada mingite "open air" bassikatega. Pagass oleks siis nn. kõlarikastiks, Griffinil/CD-l see ju kinnine erinevalt CS-st. Loomulikult ei pea sealt mingeid kesk-kõrgsagedusi tulema. Lisavuufer võtab aga pagassis parasjagu ruumi ja kas madalad ka salongi jõuavad peale selle, et nad pagassiluuki väristavad?
Nägin kunagi üht Thunderbirdi, tagaistmed välja katkutud ja nende asemel hiiglaslik bassielement suunatuna salongi ja pagass siis kõlarikastiks. Nati ekstreemne muidugi aga see pani mõtlema, et võibolla eraldi vuufer pagassis jääb salongist liiga eraldatuks.
Mitte seda, et nüüd istmete kallale läheks...

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)
Postitatud: K Juul 13, 2005 6:41
Postitas Trionic
to Garu:pigimatte pole kunagi liiga palju-summutavad need ju edukalt tee-,
vihma-,rehvi-,mootorimüra jne.Lisaks muusikat kuulates igasuguseid prasiit- ja
resonantssagedusi.
to sebastian:madalsagedused levivad ruumis,sõltumata,kas pagass on kinni,või
lahti,on pagass asju täis,või tühi-"open air" valjukas,või hermeetiline-või inverterkastiga woofer.
Tähtis on häälestada süsteem nii,et ei tekiks "akustilist viidet" ja et kuulaja tajuks heliallikatena esivaljukate komplekti,mis asub eespool kõrvu(kui sa just
ei taotle väärastunud,aga hästi ruumilist helipilti ja kasutad ka tagavaljukaid);)
Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)
Postitatud: K Juul 13, 2005 8:21
Postitas Cyber
Kui te nüüd kavatsete saunditeemaks üle minna siis ma splitin teema ..

Ärge siis asjassepuutuvat ja saundijuttu segamini ühe postituse sisse kirjutage..
Mul soovitasid onud poes sedaanil kas avada suusaluuk (mida mul pole) või teha tagumise aknalaua sisse avad, et supakas lihtsalt pagassiluuki väristama ei jääks. Hetkel pole ma selleni veel jõudnud. Tagaaknal on küll 6x9 valjukad, eks supakas "toetab" neid. Sõidu peal mul tagant kõrgeid eriti ei kosta. Bassiheli on õnneks selline "suunatu", tema puhul on seda suunda, kus ta tuleb, raske hinnata. Hetkel on ees armatuuris valjukad sees, parem kui ustes ilma tweeterita, aga ikkagi on helipilt natuke "kitsas". Kuna ma aga eriline friike ei ole, siis ilmselt ei juhtu sellega suurt midagi enne kui mul mingi kiiks kallale tuleb või keegi mulle saiaraha eest filtreid ja tweetereid ei paku..

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)
Postitatud: K Juul 13, 2005 23:20
Postitas iisak
to Cyber:midagi ma ikka leiaksin sulle(Iisaku 4 kiloseid vast küll mitte):thumb:
Trionic Iisaku arvutis
Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)
Postitatud: K Juul 13, 2005 23:32
Postitas Cyber
tsk, tsk... nüüt ma peap ühendust võtma mingil hetkel... kui aega saan astun ehk läbi.
Ja ega ma neid 4kiloseid ei taha ka ... mu
SWMBO tõstaks laseks mu vist ukse taha tõsta, kui ma need muretseks...

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)
Postitatud: L Juul 16, 2005 21:08
Postitas iisak
Eile hommikuks sai siis peale 24 tunnist pedereerimisemaratoni ka mingisuguse soundi Griffinisse(eelnevalt sai 40 tundi uksetaskuid ehitatud).Ette ustesse ja armatuuri SPL 5.2 Pro. valjukad/filtrid,taha orig. 3 ribalised Clarionid ja pagassi suur Focal`i supakas.Kütab neid 2 võimendit.

Vahepeal suutis lõhkeda aut.kasti lisaradikas.Kui kellegil kusagil silma hakkab,andke teada:wall:
Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)
Postitatud: P Juul 17, 2005 19:34
Postitas Trionic
Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)
Postitatud: P Juul 17, 2005 20:02
Postitas Cyber
Piltide lisamiseks pead olema sisselogitud. Kui sa pole veel kasutaja siis saad registreeruda siin...
Pilt.ee puhul peab vaatama mis urli anda.. seal peab olema miski nimega see asi nagu vp 92-e piltide juures see "plutrick", see vist on seal kasutajanimeks.
Ilmselt kõlbaks
http://pilt.ee/ferdinand või siis
http://pilt.ee/view/496764/ (otse griffini albumile)
Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)
Postitatud: P Juul 17, 2005 20:46
Postitas Trionic
Tänud Cyber,mina oskan Saabe ravida,ititeema on üpris võõras.Logisin küll kõikjalt välja ja proovisin "pilti"minna,aga sisse läks ikka minu konto alt kõigi võimalustega ja senini ei tea,mis võõrast masinast minnes toimub:fight::wall:
Loll sureb ainult VägaTurbo roolis,Saabneti särgis ja Võtmehoidja näpus...

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)
Postitatud: R Sept 30, 2005 8:54
Postitas iisak
Nüüdseks on külge poogitud Griffinile ka "Park Assist",Cobra toodang ja välja näeb ja toimetab,nagu 9-5 originaal.Lisaks sulguvad aknad signapuldist("Comfort") ja ka võtmest uksi lukustades.Seda viimast on tehasesignale ikka paras pein külge pookida,kuna signa töötab + juhtimisega,aga kõigi tootjate "Comfort" moodulid eeldavad massiga juhtimist.
Plaanis on helisüsteem ümber ehitada ja aut.kastile tahaks katseliselt
külge panna hr.qdwini varalahkunud 2,0t turbiini.Kastijumalad väidavad,et teoreetiliselt peaks 2 liitrise kasti turbiin tänu suuremale läbilibisemisele
3,0 kasti otsas suurendama väänet madalatel pööretel(3,0 ainus nõrk koht,kuna opeli mootor eeldab kõrgemaid pöördeid).
Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)
Postitatud: P Jaan 08, 2006 19:16
Postitas Trionic
Tänasest kuulub Griffin RedBaron`ile.Loodan,et uue peremehe käes toimib see igiliikur sama probleemivabalt,kui hr.Iisaku ja minu käes:(
Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)
Postitatud: P Jaan 08, 2006 23:03
Postitas Tan
Õnne uuele omanikule ja kogu Saabkonnale, et ilus masin jäi kodumaale, mitte ei kulgenud ülelahe..

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)
Postitatud: E Jaan 09, 2006 0:08
Postitas RedBaron
Sügavad kummardused härrastele Iisakule ja Trionicule:notworthy::notworthy::notworthy: Luban pühalikult suhtuda Griffinisse suure lugupidamise ja armastusega........Ja tänud õnnitluste eest

Tunnistan, et paljas mõte sellest, et see kaunitar võiks minna lahe taha, ajas mulle judinad peale ning viskusin isiklikult ambrasuurile

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)
Postitatud: E Jaan 09, 2006 8:44
Postitas Cyber
Niiet ma saan siis nüüd tööajal parklas ringi luusida ja näpujälgi teha..

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)
Postitatud: E Jaan 09, 2006 10:47
Postitas RedBaron
Varsti, Cyber, õige varsti....

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)
Postitatud: E Jaan 09, 2006 11:08
Postitas Ryhkija
Palju õnne, RedBaron

, mul on tõeliselt hää meel, et Griffin üle lahe ei läind vaid jätkuvalt Eestimaa teedel vurada saab
Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)
Postitatud: E Jaan 09, 2006 22:58
Postitas farmacoma
nägin seda pühapäeval lasnamäel, elad sa seal? ma paneks küll parklasse, mitte mingile kahtlasele tänavanurgale... minu arust jube kant see lasnamäe lõpp

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)
Postitatud: E Jaan 09, 2006 23:25
Postitas RedBaron
täiesti nõus et jube koht

Kui see oli küsimus minule, siis kinnitan, et pole kunagi Lasnamäel elanud ega kavatse seda ka edaspidi teha. Loodan, et koduõu ja -garaazh ikka vähe turvalisemad kohad on

Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)
Postitatud: P Mai 28, 2006 7:58
Postitas Trionic
Õnnestus möödunud nädalal sellele legendaarsele Griffinile tehnohooldust teha.
On teine kõik oma kunagised pirtsakad kombed unustanud ja on uue elukaaslasega hästi kohanenud.Tulid nad pikemalt euroopaturneelt,kus Griffin kiirteedel kogu oma võimekust ja vaimukust pikka aega demonstreerida sai.
Isegi need närvesöövad õlilekked olid peale pidevat 225-235 km.h kimamist
pea-aegu kadunud.
Istusin Griffinisse ja väga tuttav ja kodune emotsioon tekkis.Sellel perfektselt
toimival Saabil on küll mingi imelik aura.Kuigi ise koos Iisakuga seda pikalt ja põhjalikult ehitanud on ka teised üksikud õnnelikud,keda sinna rooli on lubatud
sedasama tunnistanud.
Aitäh Griffin-päästsid päeva ja nädala...
Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)
Postitatud: K Okt 03, 2007 22:14
Postitas RedBaron
Kaua tehtud kaunikene...
Lisatud failid
Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)
Postitatud: K Okt 03, 2007 22:16
Postitas RedBaron
ja veel...
Lisatud failid
Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)
Postitatud: K Okt 03, 2007 22:17
Postitas RedBaron
...ning veel
Lisatud failid
Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)
Postitatud: K Okt 03, 2007 22:18
Postitas RedBaron
cockpitist kah...
Lisatud failid
Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)
Postitatud: K Okt 03, 2007 22:19
Postitas Trionic
Süda läääb soojaks kohe.Peaksid istmetele re-make-up`i tegema.Saaksid jälle ostujärgse tulemuse(või veelgi parema,sest nüüd on meil "Smart Service" ,tippklassitegija).