2. leht 4-st

Saab 9³ SE Coupé, 2000, Gals

Postitatud: K Dets 22, 2010 21:42
Postitas Gals
Tegin tobeda (aga hea) avastuse täna esispoilerit kohendades, et mul juba on intercooler täitsa olemas. Seega väga imelik, miks terve internet räägib, et ainukene turboga Saab 9-3 kuhu intercoolerit EI pandud, oli T5 turboga LPT mootor, ja just see mul ongi. Kuskil spekifikatsioonides pole ka kirjas, et mul intercooler oleks, kuigi teistel kellel on, on see alati ära märgitud.

Muide kas see on normaalne, et auto välja suretades jääb kliima siseõhutemperatuurianduriventilaator õhku imema? Mõtlesin kogu aeg, et mis paganama jurin see käima jääb, kui auto välja suretan ja võtme välja keeran. Nüüd leidsin, et see on see pisitilluke ventilaator. Ma pole viitsinud nii kaua oodata, kuni see seisma jääb, ja alati kui ma hommikul autosse lähen, siis pole meeles seda kuulata, aga vist ei tööta siis enam. Ja mul on tunne, et see aju mis asub parempoolse jalakoha sisepolstri all, teeb ka mingitel puhkudel mingit häält. Vahepeal vaikse maantee sõidu ajal kuulen, nagu mingi asi teeks mingeid tõkse või selle laadseid hääli, nagu igivanad arvutid.
Kui tihti käigukasti õli peab vahetama? Kas 9-3'l saab seda ainult välja imedes teha, või on mingi väljalaske kork ka?

Saab 9³ SE Coupé, 2000, Gals

Postitatud: K Dets 22, 2010 21:49
Postitas ill
See kliima andur jah töötab veel mõned(kümned) minutid peale süüte välja võtmist. Täiesti normaalne.

Saab 9³ SE Coupé, 2000, Gals

Postitatud: N Dets 23, 2010 8:14
Postitas Cyber
Salongi temp. andur töötab ca 4-5 minutit takkajärgi.

Saab 9³ SE Coupé, 2000, Gals

Postitatud: L Dets 25, 2010 22:48
Postitas Gals
Midagi talvist veel :)

Pilt

Saab 9³ SE Coupé, 2000, Gals

Postitatud: N Dets 30, 2010 14:42
Postitas Gals
Leidsin, et minu suunatulel on suunatule pirnist edasi veel üks pirni koht, seal päris päris tipus. Mis pirn sinna käib siis? Kas oranz nn. ääretuli, mis on pea kõikidel Volvodel näiteks? Kas kellelgi on seal midagi? Tahaks teada kas oleks ilus või mitte.

Saab 9³ SE Coupé, 2000, Gals

Postitatud: N Dets 30, 2010 14:46
Postitas iisak
USAs käivad sinna gabariidid ja tagurdustuled.
Oleme meiegi nii mõnelgi Saabil need töötavaks teinud:eureka:

Saab 9³ SE Coupé, 2000, Gals

Postitatud: N Dets 30, 2010 21:32
Postitas teager
Pilt

http://www.garaget.org/?car=127606&image=1964657

Kena on ta küll. Enda tonnisel seal tagurdamistuled olemas.

terv, teager

Saab 9³ SE Coupé, 2000, Gals

Postitatud: T Jaan 04, 2011 0:34
Postitas Gals
Nii, ma näen et seal on küll mingi pirn, aga millejaoks see oranž lärakas on? Ja veel selline rumal küsimus, et miks on nende nimed tagurdamistuled? Tagurdamisel pole ju ette vaja näha ja ees on niigi tuled olemas. Ma ei saa ikkagi aru mis pirn, mis värvi ja mille jaoks sinna käib. Hakkab tagurdusel valgelt põlema?
See oranž "silmavärv" mulle isegi meeldib tegelikult, aga mis see on seal ikkagi.

Saab 9³ SE Coupé, 2000, Gals

Postitatud: T Jaan 04, 2011 6:42
Postitas teager
See oranž lärakas on helkur. USA turu jaoks on see nõue, et esitule küljel oleks oranž helkur ja tagatule küljel punane. Mõni tootja lahendab selle nii, et paneb püsivalt sinna mingi lambikese põlema - nt Volvo pamprites.
Tagurdamistuled esisuundades tulevad kasuks nt parklas manööverdades, kitsa lumevalli sees tagurdades - et näeksid, kas nina läheb kuhugi vastu.

terv, teager

Saab 9³ SE Coupé, 2000, Gals

Postitatud: P Veebr 20, 2011 22:10
Postitas Gals
Mõned talvised klõpsud ka vahepeale:)

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Saab 9³ SE Coupé, 2000, Gals

Postitatud: P Veebr 20, 2011 22:15
Postitas uralavto
Kompliment altpoolt neljanale fotole, juppe ilus on :)

Saab 9³ SE Coupé, 2000, Gals

Postitatud: P Veebr 20, 2011 22:55
Postitas rala
justkui minu autot oleks pildistatud, number ainult teine, ilus:)

Saab 9³ SE Coupé, 2000, Gals

Postitatud: E Mär 21, 2011 21:46
Postitas Gals
Korra lihtsalt hakkasin mõtlema, et kas minu 9-3'l on T17 või T25 turbo?
Sebastian küll ükskord mainis, et T25 peaks olema, aga Wikipedia paneb siis lihtsalt segast?
Wikipedia arvas ka seda, et B204E mootoril ei ole intercoolerit, kuigi tegelikult on.

On neil kahel mingisugune vastupidavuse vahe ka üldse?

Saab 9³ SE Coupé, 2000, Gals

Postitatud: T Mär 22, 2011 8:40
Postitas RStorm
Õigem nimetus on vist GT17 ja nüüd võin omast kogemusest öelda, et tuunimine sellele turbole ei meeldi. Samas palju kõrvu ja silma jäänud netiavarustes, et ei taha ta ka stockis vastu pidada. Kuid vastupidavus on nii suhteline tegur, minu autol pidas ta 207500 km vastu ja nendest 25000 km max rõhku 1 bar puhudes.

Saab 9³ SE Coupé, 2000, Gals

Postitatud: T Mär 22, 2011 9:17
Postitas Jupats
Korra lihtsalt hakkasin mõtlema, et kas minu 9-3'l on T17 või T25 turbo?
Sebastian küll ükskord mainis, et T25 peaks olema, aga Wikipedia paneb siis lihtsalt segast?
Wikipedia arvas ka seda, et B204E mootoril ei ole intercoolerit, kuigi tegelikult on.

On neil kahel mingisugune vastupidavuse vahe ka üldse?

Loogiliselt võttes peaks 2000 juba B205 mootoriga olema. Turbo siis järelikult Garrett 1752, T17 või GT17 - kuidas keegi nimetada tahab.

Ega see õnnetu turbo tõesti kõrgeid rõhkusid ei kannata. Ei kannata ta ka orig. rõhku :D. T25 juba pisut suurem ning vastupidavus ka vastavalt parem. Sebastiani legendaarne T25 pidas vist isegi 270Hp vastu ja seda üsna pikalt.

Saab 9³ SE Coupé, 2000, Gals

Postitatud: T Mär 22, 2011 13:31
Postitas Gals
Seda silmaga ka kuidagi välja selgitada saab, või peab kuskil juhtmed taha viskama, et kindlaks teha? Kui ta tõesti ongi see GT17, siis see praegune 1,2 bari sai vist siis natukene liiast?
T25-le pole see 1,2 mõistliku mõtlemisega juhile kindlasti eriliseks probleemiks, aga T17 ja 1,2bar....:conf:

Saab 9³ SE Coupé, 2000, Gals

Postitatud: T Mär 22, 2011 13:44
Postitas Cyber
Hakka vaikselt raha kõrvale panema, sõidad seni kuni pilpad järel sellest vurrist ja siis teed upgrade Mitsu peale või veel mõne kangema peale..:P

Saab 9³ SE Coupé, 2000, Gals

Postitatud: T Mär 22, 2011 14:05
Postitas Jupats
Seda silmaga ka kuidagi välja selgitada saab, või peab kuskil juhtmed taha viskama, et kindlaks teha? Kui ta tõesti ongi see GT17, siis see praegune 1,2 bari sai vist siis natukene liiast?
T25-le pole see 1,2 mõistliku mõtlemisega juhile kindlasti eriliseks probleemiks, aga T17 ja 1,2bar....:conf:

B204 on punase DI kassetiga, B205 mustaga. Lihtsam on kapottialusest pilti teha ja siia riputada...

Tegelikult eriti vahet pole, kas 1bar või 1,2bar. B205 mootoril turbo rõhk ei ole iseenesest oluline, vaid toodetav õhukogus. Saabi enda soft ei suuda kompenseerida erinevates ilmastikutingimustes tekkivat õhukoguse ja boosti vahet. Selle pärast tekivad suured over- või underboostid, mis lõhuvadki turbot. Boost ja õhukogus pole alati 1:1. Juba üsna väikeste temperatuuri erinevustega tekib ka suhtesse muutus.

Saab 9³ SE Coupé, 2000, Gals

Postitatud: T Mär 22, 2011 15:43
Postitas Gals
Mul on ikka punase kassetiga.

9-3 Coupé
SE
2.0 t
sept. 1998 - sept. 2000
petrol
113 kW (154 hp); 5500 tpm
5 speed, manual

Kui Wikipediat usaldada, siis on ikka kindlasti B204E mootor, millel nad näitavad jah GT17 olevat.

Saab 9³ SE Coupé, 2000, Gals

Postitatud: T Mär 22, 2011 16:02
Postitas sebastian
Kirjutavad nii, et 9-3 esimesed mudelid B204E mootoriga omavad GT17 või T25 turbot.
Kui aga juba B205E mootor, siis pandi ainult GT17 (GT1752S)...

Saab 9³ SE Coupé, 2000, Gals

Postitatud: T Mär 22, 2011 16:11
Postitas Jupats
Põle varem kuulnudki sellisest kooslusest nagu GT1752 ja Trionic 5:freak:

Saab 9³ SE Coupé, 2000, Gals

Postitatud: T Mär 22, 2011 16:24
Postitas Gals
Ega praegu mingit muret ei olegi, lihtsalt lugesin RStormi lugu tema T17 loobumisest ja mõtlesin, et seda korrata ei tahaks (sest softid on meil iseenesst sarnaste näitajatega vist).

Aga küllap kõige parem idee on sellega see 50 000 veel ära sõita ja selle ajaga näiteks Mitsu TD04HL-15T hoopis hankida. Oleks see vurr juba etem?

Saab 9³ SE Coupé, 2000, Gals

Postitatud: K Mär 23, 2011 8:22
Postitas Cyber
kindlasti on etem. Maptun müüb 19T-d ka.. :evil:

Saab 9³ SE Coupé, 2000, Gals

Postitatud: L Mai 07, 2011 11:45
Postitas Gals
Kõige rohkem usun 2. katset.
Pilt

127kw
366Nm

Saab 9³ SE Coupé, 2000, Gals

Postitatud: L Mai 07, 2011 11:49
Postitas Cyber
arvesta, et numbrid on rattast, mitte mootorist. ca 15% arvesta ülekandekadudeks.