2. leht 8-st
Saab 900C, 1989, lamp
Postitatud: T Okt 05, 2010 13:37
Postitas Cyber
Kette vahetatakse enamjaolt ikka siis, kui häält tegema hakkavad... ja 70k miili, ehk siis mingi 115 t km robustselt, on liialt väike number, korruta julgelt kahega.
Arvesta mootori mahatõstmisega, sest mootor peal on küll võimalik seda teha, aga see vaev ja valu on vist suurem, kui mootori mahatõstmine..

Saab 900C, 1989, lamp
Postitatud: T Okt 05, 2010 20:37
Postitas KT100
Kett tegi juba minu ajal häält, nuka asend oli ka üksjagu paigast, kui õigesti mäletan (keti kulumisega siis tekib hälve)
Austan su ettevõtmist, aga samas kas ei oleks paremat toorikut nii põhjaliku ettevõtmise jaoks? Värvimise hind juba päris kopsakas, siin foorumis üks must kupeeklassik ootab uut omanikku

Saab 900C, 1989, lamp
Postitatud: T Okt 05, 2010 20:53
Postitas Thor
Algselt postitas: KT100
siin foorumis üks must kupeeklassik ootab uut omanikku
Mõtled turbokat ?
Saab 900C, 1989, lamp
Postitatud: T Okt 05, 2010 21:06
Postitas Mart900
Mõni aeg tagasi pakuti ka värskelt värvitud aga pooleli jäänud projekti, valge flatnose 900 nagu minul. Foorumi ajaloost leiab, kasutaja 900 müüs. Mitte ,et ma tahaks tuhinat maha võtta

Mina ise arvan nii - kui klassikul on kere korras siis hoia seda, kui mitte siis projektiks otsi mõni teine mille on kere korras. Klassiku turg pole veel miskit nii tuuga. Aga üks kõik mis teed, Jaksu igatahes

Saab 900C, 1989, lamp
Postitatud: T Okt 05, 2010 21:11
Postitas farmacoma
Algselt postitas: Mart900
Mõni aeg tagasi pakuti ka värskelt värvitud aga pooleli jäänud projekti, valge flatnose 900 nagu minul. Foorumi ajaloost leiab, kasutaja 900 müüs. Mitte ,et ma tahaks tuhinat maha võtta

Mina ise arvan nii - kui klassikul on kere korras siis hoia seda, kui mitte siis projektiks otsi mõni teine mille on kere korras. Klassiku turg pole veel miskit nii tuuga. Aga üks kõik mis teed, Jaksu igatahes
See valge 3d on juba ammu läinud ja sõidab tõenäoliselt ringi juba.
Saab 900C, 1989, lamp
Postitatud: T Okt 05, 2010 21:17
Postitas saabu14jr
Algselt postitas: Mart900
Mõni aeg tagasi pakuti ka värskelt värvitud aga pooleli jäänud projekti, valge flatnose 900 nagu minul. Foorumi ajaloost leiab, kasutaja 900 müüs. Mitte ,et ma tahaks tuhinat maha võtta
OT: Too on müüdud, suht s***sti oli see värvitud ja remonditud, nüüdseks on too auto suht heas korras:)
EDIT: jõuti ette.
Saab 900C, 1989, lamp
Postitatud: T Okt 05, 2010 22:15
Postitas lamp
Nii löpuks siis kodus. Kuigi saabu pakkus et vahetab ise mul ära selle siduri silndiri, a nuh mis teha, aega vöttis aga asja sai, Vahetatud ja kommentaariks nii palju et olen ma aretusi näinud aga saa saabi käimari teema oli jälle midagi uut. Pmst ei tule sidurisse mingit öhku enam, uus jupp külge ja probleemi pole, vana silinder oli seest juba kelle poolt pmst löhutud seda enam ei päästa. Oma 6h hiljem saab liigub nagu unelm.
Keti teemast nii palju et kett häält ei tee, ja nuka asend öige, sai see ka täna ülevaadatud koos ühe vanema teadjaga. Klöbinat mootoris teevad töukurid ja selle peaks saama likvideeritud üsna varsti.
Selle tooriku jne jne jutu peale ei oska ma muud öelda, et piisavalt hea kere mida korrastada ja auto siiski jääb igapäeva hobikaks, teised 2 rootslast peres on vastupidanud peab ka kolmas. Ja on ka hullema kerega masinaid taastatud ja taastamisel ka praegu.
Üldiselt täna sain aru mida möeldakse lausega: Saab, The car that nice people drive.
Ja üks küsimus ka siia otsa veel. Oskab keegi öelda mis öli 900-l käikaris käib, köik kataloogid pakuvad erinevat asja sinna sisse
Saab 900C, 1989, lamp
Postitatud: T Okt 05, 2010 23:08
Postitas KT100
Saab 900C, 1989, lamp
Postitatud: T Okt 05, 2010 23:35
Postitas lamp
tänud KT, a kohe uus küsimus, 10w40 peaks olema nagu pool sünt. öli minu meelest mitte mineraal. Kuigi mazda öi sama viskoga on mineraal a see möeldud rootor mootorile.
Peab vist jälle enda unustatud aju soppides tuulama hakkama.
Saab 900C, 1989, lamp
Postitatud: K Okt 06, 2010 11:44
Postitas Cyber
Algselt postitas: lamp
10w40 peaks olema nagu pool sünt. öli minu meelest mitte mineraal.
Need numbrid ei näita mitte kuidagi seda, kas tegu on mineraali, poolsündi või täissündiga... Selleks on ikka vastav kiri õlikankul.
Saab 900C, 1989, lamp
Postitatud: K Okt 06, 2010 16:15
Postitas lamp
Täna ilmnes autol järgmine viga, nimelt odomeeter lakkas töötamast, vist tegu kulunud hammasratastega vöi siis nn nullimis nupp jääb kuhugi kinni.
Homme ehk saab päeva peale mootor ja kasti öli ka vahetatud.
Saab 900C, 1989, lamp
Postitatud: N Okt 07, 2010 15:29
Postitas lamp
Tänasega Saabil siis köik mis vaja tehtud, sidur toimib nagu uuel autol, ölid sai ka täna vahetatud nii kastis kui mootoris. Huvitav on see et söidad garaazi sisse autoga ja köik service mehed kohe ohkavad et kus ja mis moodi sellel autol käib, seega ma loodan et said köik ölid öigesse kohta kallatud. Kuna auto juba töstuki peal oli sai pöhi jne ka ülevaadatud. Pöhi nagu uus ehk rooste puudub, karbid hindele hea ehk siis natuke vaja kohendada, et hullu mitte midagi. Pesulas sai massin puhtaks pestud ja noh..uut värvi oleks vaja küll

Värvi eelistus ka muutus täna ehk siis tuleb vist sinine hoopis teha et teise rootslasega ühesugune oleks.
Peale pesu paistab kaugelt suht ok.

Saab 900C, 1989, lamp
Postitatud: N Okt 07, 2010 16:04
Postitas teager
Kas see
Giulietta ka sinu oma või lihtsalt sattus pildile?
terv, teager
Saab 900C, 1989, lamp
Postitatud: N Okt 07, 2010 16:06
Postitas Cyber
ma usun, et isand supp oleks ka siin foorumis sama nimega, kui ta oleks... Aga vist ei ole...
Saab 900C, 1989, lamp
Postitatud: N Okt 07, 2010 16:19
Postitas Thor
Isand Supp-i Alfa jah.
Saab 900C, 1989, lamp
Postitatud: N Okt 07, 2010 16:49
Postitas lamp
Isand Supp on nimelt vend mul

Sai täna mölemaga pesulast käidud seestab mölemad ka pildil

Mina siis too härra kes tollel lingitud pildid alfat treila küljest lahti ühendab

Saab 900C, 1989, lamp
Postitatud: R Okt 08, 2010 15:20
Postitas lamp
Tekkis nüüd siis autoga seoses imelik küsimus. Nimelt mis valmiga tagumise istme padi üles käib, kui üldse käib? Ma enda möistusega pole lahti jaganud mis pidi see liigub seal. Teine vahva küsimus tekkis veel on keegi parandanud juhi istme pöhja? Vaja see töö ettevötta, oleks lihtsalt hea teada et mis vahendeid selleks vaja.
Eile hakkas löpuks ka jahutus ventikas tööle, imelik see et kui kohapeal termo seier nn keskele ajada ventikas tööle ei hakanud, söidu ajal nii kui seier keskele jöudis hakkas ventikas tööle.
Saab 900C, 1989, lamp
Postitatud: R Okt 08, 2010 15:33
Postitas Cyber
Saab 900C, 1989, lamp
Postitatud: R Okt 08, 2010 15:47
Postitas lamp
Tänud piltide eest, enam vähem pilt olemas kus ja mis midagi käib. Varsti saab selllele käed külge panna, suht tüütu see augus istumine juba. Taga istmega mul jah see lugu et aasa pole kust sikutada, see lukusti kuskil seal päris istme all siis ma eeldan, peab vist tolle aasa sinna ise meisterdama.
A vent kurjam eila täitsa usinasti puhus seal kapoti all, äkki oli mingi tagasi juurte juurde minek mu saabil, mötles et singel prop. lennuk

Saab 900C, 1989, lamp
Postitatud: R Okt 08, 2010 15:56
Postitas Cyber
Ta päris istme ALL ei ole, kusagil seal tagumise serva juures põrandal. Võibolla, kui seljatoe lahti surud, siis pisut paistab. Ega too seljatugi muidugi väga liikuda ei taha, kui istmepadi ees on ..

Võibolla mõnel klassikumehel on fotokas käepärast, teeb sulle mõne pildi, siis ehk suudab ka pimesi midagi vahele ajada.
Saab 900C, 1989, lamp
Postitatud: R Okt 08, 2010 16:09
Postitas saabu
Esiiste päris pildi järgi küll maha ei käi.Eest on vaja kaks sisekuuskanti lahti keerata ja siis tagumine osa lahti nikerdada.
Saab 900C, 1989, lamp
Postitatud: R Okt 08, 2010 16:14
Postitas Cyber
Seal mu pildil on istme raam siinidest eraldatud juba tõesti. Need sisekuuskandid on näha pildil.
Saab 900C, 1989, lamp
Postitatud: R Okt 08, 2010 16:16
Postitas lamp
Eks ma istme tervel välja pean kiskuma jah..vaja 5-dale korrusele tassida, garaaz alles pürgi täis.
Tagaismele surusin käe vahele, mingi trossilaadne asi jookseb seal pikki istet ja kui sealt sikutada siis ei muutu midagi. Peab veel sudima
Saab 900C, 1989, lamp
Postitatud: R Okt 08, 2010 21:16
Postitas lamp
Täna siis istmete kallal askeldades leidsin körval istme pealt kirja automatic heated seat. Nuppu kuskil istme soojenduse jaoks pole, kas saabidel istme soojenuds siis toimib koos salongi soojendusega vöi olen ma millestki valesti aru saanud, samas juhi istmel seda kirjatükki peale liimitud pole.
Teine asi mis avastasin oli see et mind on rämedalt petetud selle saabiga, enda meelest ostsin Rootsi rauda aga vöta näpust hoopis soomes kokkulapitud aparaatus. Siit ka kohe küsin, et kas mingi vahe ka saabidel tehniliste laheduste poolepealt kas toodetud soomes vöi rootsis?
PS naine läks päeval trammiga kooli ja märkas reisisaatjal seljas uhket jopet kirjaga "Saab Racing"
Saab 900C, 1989, lamp
Postitatud: R Okt 08, 2010 21:57
Postitas Andrus99
Klassikutel ongi automaatne istmesoojendus, s.t. istmepadja sees on andur, mis mingilt temperatuurilt soojenduse järgi lülitab. Samas on klassikutel tendents, et see andur on läbi või on soojendustraat läbi (seda siis juhul kui ei tööta).
Krt, see Saab Racing jope oleks tulnud inimeselt ära osta, ilmselt on tegemist retroelemendiga, mis pärineb ajast, kus Saabidega veel rallit sõideti. Uunikute rallidele oleks ideaalselt sobinud
