Mure selline et Saab 9-5 2.0 1998 ei lähe käima .

maisikotkas
Postitusi: 11
Liitunud: E Okt 11, 2010 18:15
Asukoht:
Auto:

#26

di-kasset seisis ikka oma kaks tundi oma tööasendis . Kuna aku oli tühi
maisikotkas
Postitusi: 11
Liitunud: E Okt 11, 2010 18:15
Asukoht:
Auto:

#27

Seda ka et di- kassetti vahetasin ära , vahetasin ära ka küünlad .
tulepoiss
Postitusi: 126
Liitunud: P Okt 10, 2010 17:38
Asukoht:
Auto:

#28

Tere,mul sama mure autoks saab 9-5 2,0 autom.,ma vahetasin ära süütekasseti,aga mis sasi see vändaandur on ja see di-kassett,kui neid tellida siis mis nende nimetused on,ehk oskab keegi valgustada.
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#29

DI-kassett ongi süütekassett.

Vändaandur on väntvõlli asendiandur. Inglise keeles siis Crankshaft Position Sensor ehk CPS (Saabi varuosakood - 30561772) ( Uus kood - 55557326)
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14439
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#30

di-kassett=süütekassett.

vändaandur ehk CPS andur, selle kohta peaks siin foorumis nii pilte kui kirjeldusi olema.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
tulepoiss
Postitusi: 126
Liitunud: P Okt 10, 2010 17:38
Asukoht:
Auto:

#31

Selge,tänud info eest,otsin ehk leian siit foorumist ka pilte selle kohta
warum
Postitusi: 470
Liitunud: L Jaan 19, 2008 13:35
Asukoht:
Auto:

#32

Algselt postitas: Skybound
Teemajätkuks! Minu '03 9-5 on ka viimase nädala jooksul 3 korda käivitamisel tõrkunud. Kaks korda käivitus auto pärast 2-3 korda käiamist, kolmas kord aga vajas veerand tundi katsetamist, enne kui lõpuks "lubama" hakkas ja käivitus (loodetavasti ei teinud süütekassetile liiga :wall: ). Kõik korrad aga KÜLMA mootoriga. Nagu foorumist lugenud olen, siis CPS nöögib tavaliselt sooja mootoriga. :conf: Olles aga kord ta tööle saanud, siis sõitis veatult, tegin pikad otsad Tartust saartele ja tagasi. Soojalt käivitades pole probleemi olnud, check engine tulukest pole ka kordagi näidanud.

Kas need sümptomid viitavad benapumbale hoopis? Kui selle tekitatav hääl on see paarisekine "undamine", mis 9-5tel on kuulda pärast süüte sissekeeramist, siis vist hingitseb küll... Pole kõrvaga päris tagaistme alt kuulanud veel.
kas said oma murele lahenduse?mul sama jama vist
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
Vasta