Saab 9-5 Aero Combi 2.3TS, 2006, riin
Ega saabile kolmanda osapoole signa ja muu turva asi ei meeldi,ise ka alguses maadlesin sellega ja kahjuks vahel maadlen veel edasi, soovitav on tehase jama panna mis maksab 2 korda rohkem kui 3 osapolle oma.
Nii on jah. Ja ega SAAB mahuandurit naljapärast (lisa)varustusest välja pole jätnud.
Emm... tehasesignaga on mahuandur (klaasipurustusandur) standardis. Liikumis/kaldenurga andur on lisavarustuses.
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... #pid105868
terv, teager
Emm... tehasesignaga on mahuandur (klaasipurustusandur) standardis.
Kas need polegi siis erinevad andurid? Üks reageerib helile ja teine ruumala muutumisele vms?

"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson
Aerol on olemas nii kaldeandur kui klaasipurustusandur. Minule seletati, et mahuandur on see, mis reageerib sellele, kui autos sees keski-miski liikuma/liigutama peaks. Seda viimast katsetasime CarSeci tüüpidega korralikult, sest ma olin täiesti kindel, et mahuandur on olemas, sest enne seda omaarust proovisime seda vennaga - panin venna autosse luku taha ja signa alla, ja auto hakkaski vinguma. Aga miks? Ainult seepärast, et venna tõmbles seal sees nii kõvasti, et kaldeandur ärkas ellu. Ja siis ma ei olnud uurinud ka veel selle kohta täpsemalt. Aga lihtsalt andurit, mis reageeriks sellele, kui autos istuda ja nt pead v kätt v jalga rahulikult liigutada, seda ei ole. Ja siis ma sain Usaldusväärselt Allikalt teada, et seda ei olegi ja ei peagi SAABidel olema 
Teine keiss pidavat olema uute, viimase põlvkonna 9-5 kohta, aga selle kohta ma veel nii täpselt ei tea.

Seal pole ju mahuandurist juttugi?
Teine keiss pidavat olema uute, viimase põlvkonna 9-5 kohta, aga selle kohta ma veel nii täpselt ei tea.
2002 aastal tundub ka mahuandur olema, sest aeg-ajalt läheb auto koera liigutamise peale häiresse (enamasti magab poodi minnes ilusti taga katte all, aga kui keegi liiga lähedale tuleb, siis liigutab rohkem). Või mille peale ta muidu häiresse läheks?
Seal pole ju mahuandurist juttugi?
Teine keiss pidavat olema uute, viimase põlvkonna 9-5 kohta, aga selle kohta ma veel nii täpselt ei tea.
Ei ole jah, sry.
Leidsin veel ühe vana teema: http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=6239
terv, teager
Kolm uut talvist pilti hundist lambanahas teile imetlemiseks:

Talvised veljed on ka näha kenasti.


Natuke häirib, et see vasakult alt siit niimoodi lumine on, aga mis seal ikka, hea, et üldse auto nii ilusana-puhtana säilis peale pikka sõitu, mis nädalavahetusel sai ette võetud. Oeh, milline nauding on selle masinaga sõita!

Talvised veljed on ka näha kenasti.


Natuke häirib, et see vasakult alt siit niimoodi lumine on, aga mis seal ikka, hea, et üldse auto nii ilusana-puhtana säilis peale pikka sõitu, mis nädalavahetusel sai ette võetud. Oeh, milline nauding on selle masinaga sõita!
Põrnitsesin seda lauset, kulm kipras, enne kui aru sain, et me all mõtled sa ilmselt oma peret või sõpru. Mina siin võtan juba pikemat aega hoogu, et need 4 kõnealust tähte auto tagumikult hambaniidiga maha saagida. Ja 2 numbrit vasakust servast muidugi ka. Puhtaks! Kõik puhtaks, porgand võtku! Teadja saab niigi aru, millega tegu ja iga veerimisoskusega kodaniku tähelepanu ei ole tingimata oluline.let's face it - linnapildis Aeroga pärjatud SAABi vaatame me ikka hoopis teise pilguga
Ventistmetest on täitsa kasu, eriti palavatel päevadel. Aga kuna need vendid on paraku suht lärmakad

Väidad et katuseluuk koliseb kui alumine kate ees pole. Huvitav mida Usaldusväärne Allikas selle kohta ütleb? Et nii ongi ja peabki? Meie 16 a vana NG luuk pole kunagi kolisenud sõltumata sellest mis asendis alumine kate on ... aga eks see luuk Eesti tingimustes rohkem üks peavalu ongi vist. Millalgi lähevad luugi äravoolud umbe ja siis on seest lagi märg. Kliimaga autole ma ei luuki ei valiks kui vähegi valida on.
AndresV, soovitan sul VÄGA tähelepanelikult vaadata KES on kirjutanud postituse katuseluugist. See ei ole mina. Minu Aerol ei ole katuseluuki.
Põrnitsesin seda lauset, kulm kipras, enne kui aru sain, et me all mõtled sa ilmselt oma peret või sõpru. Mina siin võtan juba pikemat aega hoogu, et need 4 kõnealust tähte auto tagumikult hambaniidiga maha saagida. Ja 2 numbrit vasakust servast muidugi ka. Puhtaks! Kõik puhtaks, porgand võtku! Teadja saab niigi aru, millega tegu ja iga veerimisoskusega kodaniku tähelepanu ei ole tingimata oluline.let's face it - linnapildis Aeroga pärjatud SAABi vaatame me ikka hoopis teise pilguga
Mina nii teadja pole ja 2 numbrit vasakus servas +4 kõnealust tähte teevad minu arvates auto päris kenaks

Vabandust, olin usaldanud oma mälu ja ei vaevunud üldse vaatama. Parandasin oma posti. Head Uut!AndresV, soovitan sul VÄGA tähelepanelikult vaadata KES on kirjutanud postituse katuseluugist.
-
- Postitusi: 5
- Liitunud: E Apr 11, 2011 23:51
- Asukoht:
- Auto:
Mul viskas ka täna hommikul enne mootori käivitamit sama veateate. Tuleb ka asja uurima hakata. Ei tea ehk on minulgi rotid käigukastijuhtmeid maiustamas käinud.Selle lume-tuisu keskel, mis (veel) täitsa meelepärane on, tuleb ikkagi peale suur kevade- ja suveootus - esimesed ju Aero roolis...![]()
Juba on ka üks talvine intsident möödas, kus rohelise tulega ristmikul otsustas üks tubli naisautojuht lihtsalt seisma jääda. Ega muud ei olnud, kui et pidurid blokki ja refleksne roolikeeramine. Olin kindel, et oma Aeroga ma selles eesSEISVAS autos ka lõpetan. Kust tulevad sellised idioodid...Siiski lõppes lugu õnnelikult, minu oskuslik manööverdus hoidis õnnetuse ära, ühe hea asja leidsin ka selles juhtumis - sain veelgi enesekindlust juurde talvises liikluses ellujäämise osas. Värisesin edasi sõites adrenaliinilaksust (küll võivad ikka kriitilised situatsioonid kaua kesta..) ja vihast, kuid oli ikka hea meel küll, et nii läks, Aero ja õhtu oleksid täiesti rikutud olnud!
Vahepeal sai soetatud üks lambanahk nahkistmete talvise võluga (loe: valuga) kohanemiseks ning veel ka kenad SAABi kirjadega helkurvestid, mida küll praeguse seisuga tingimata ei pea omama, kuid iga normaalne inimene võiks helkurvesti olenemata seaduse nõuetest autos siiski igaks juhuks hoida, eriti arvestades kohalikke ülitalviseid ilmastikuolusid
Nüüd kirjutan, nagu lubatud, juhtumistest Aeroga kasko nõudmiste teemadel ja ootamatust "loodusjõust". Mingil hetkel tundusid need kaks teemat seotud olevat, kuid siiski ilmnes lõpuks, et ikkagi vist ei olnud. No ega ma nõnda täpselt ju teemat ei jaga ka, eksole, pluss hirmul ON suured silmad. Niisiis, kogu lugu sai alguse sellest, kui kaskost teatati, et autosse on vaja lisaks olemasolevale kaldeandurile paigaldada ka mahuandur. No selge, kui vaja, siis vaja. Seadsin sammud ühel reedesel päeval CarSeci ja tehtud see saigi. Ainult, et SIDile hakkas viskama sellist veateadet, millest ka CarSeci tüübid olid teadlikud - öeldi, et kui see ise ära ei kao, siis tuleb tagasi tulla, et nad saaks proovida asjast sotti saada:
Ei kadunud ise ära. Panin uue aja. Vaevu nädal peale esimest korda CarSecis käimist ja päev enne sinna tagasipöördumist vaatas SIDilt vastu juba selline pilt:
Käigukast arvas heaks Drive asendis kohalt ära minna 5. käiguga, et siis ainult Limp-home asendis sai autoga normaalselt kohalt ära mindud ja üleüldse sõidetud. R-i peale panekuga lõi autost siukse kõva laksu läbi, et Aero lausa hüppas. Vesi oli ikka ahjus ja kerge paanikanupp peal, sest lisaks auto käitumisele pakkus "lisapõnevust" ka paberkandjal manuaal (seekord siis ingliskeelne, 900 oma oli taanikeelne), kust sai täpselt teada, mida need tulukesed indikeerivad. Õnneks suutis Usaldusväärne Allikas veidi maha rahustada ja seletas, mis nüüd kõige targem teha oleks.
Roomasin siis järgmisel hommikul L-käigul CarSeci ja kuna ma olin ikka päris ehmunud Aero käitumisest, siis kurtsin seal üpris emotsionaalselt oma muret ja väljendasin suurt soovi teada saada, et mis värk on. CarSeci normaalsed inimesed õnneks jäid rahulikuks minusuguse hüsteerikuga suheldes ja uurisid-puurisid paar tundi. Aga jagu ei saanud. Viskas ikka veateate ekraanile. Lõpptulemuseks oli see, et mahuandur võeti maha ja mulle maksti kogu raha, mis ma nende ettevõttesse investeerisin, tagasi!
Aga kasko nõudmine oli siiski veel alles. Lõpuks taipasime, et klaasiandur on sama hea (kui mitte veelgi tõhusama) poindiga kui mahuandur, rääkisime sellest kasko-inimestele ja vastuseks tuli umbes, et "Ahah. Selge. Sobib."ehk siis kogu trall oleks võind olemata olla, kui oleks varem selle peale tulnud
Ja olgu siis öeldud, et auto üleüldine mitterahuldav käitumine ei olnud siiski seotud CarSeci teenuste kasutamisega, nagu ma algselt arvasin.
Edasi viis teekond ühte töökotta ja seal siis lõpuks saadi jagu. Kõigepealt vahetati ära üks arvatavasti vigane solenoid, kuid selle töö lõpus selgus, et oma "abistava" käe olid ulatanud "loodusjõud" ehk ROTID. Vot need samad paksud karvased jurakad olid käigukasti elutähtsad juhtmed katki närinud, kui olid sinna end soojendama sättinud. Ju neil oli siis igav. Närilised, võehhEt siis kokkuvõttes ei teagi, kas solenoid üleüldse vigane oli. Seetõttu viimase eest raha ei võetud.
Siit moraal - ärge kunagi parkige oma autot kohta, kus on paks kiht koristamata lehti, mis on sügisel rottidele heaks soojaks keskkonnaks, kus tegutseda!
Lõpetuseks lihtsalt kiidaks Aerot taevani, sest emotsioonid ei ole veel ligi 3 kuuse kasutusajaga veel sugugi vaibunud ja naljalt keegi teine peale minu pikkadel sõitudel rooli ei saa![]()