
Kruusal SAABiga??
Algselt postitas: Ryhkija
Ja kui keegi veel peaks teravaid suure killuga kruusateede elamusi tahtma, võib näiteks Hiiumaal Tahkuna poolsaare ringi ette võtta (madalapõhjalistel on oht Tahkuna - Lehtma lõigus lisaks ka põhja peale jääda) või käigu Palupõhjas Alam-Pedja looduskaitsealal ära (Tallinn - Tartu mnt-lt Laevas lääne poole keerata)
Mõlemad teid olen ise 900 classicuga rohkem kui üks kord läbinud, aga 90 km/h -st neil küll miskit välja ei tule, kui just auto ja iseenda pääle kangesti tige pole
![]()
ma isegi mitte ei mõelnud autoga sinna lehtma tahkuna lõigule minna, see oli isegi rattaga läbides hirmus. eriti need rööpad mõnes kohas kus üks rööbas oli teisest tunduvalt kõrgemal, muidu ilgelt ilus koht.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Nüüd paneks küll autod kõrvuti! Mina just rõõmustan et auto nõnda kõrgel et pole mina veel kordagi põhja vastu maad suutnud suruda, kusjuures reeglina on autos niipalju kola et nina kiikab taeva poole. Ukerdatud on nüüdseks igasugustel "pindadel". Jah porilapatsid kraabivad küll aegajalt maad kuis jaksavad kuid mitte midagi enamat.Algselt postitas: KrikU
Mulle 9000-dega ka kruusateed ei meeldi, eriti katkisemad kus iga auku tuleb jälgida, kuna põhi on suhteliselt madal. Olen ikka päris jubedaid lõike läbinud Rakvere kandis Viru ralli ajal ja enam uuesti ei tahaPõhi käis vastu kordi ja vee lompidest läbi sõites tuli auru üles kuna vesi puutus ploki vastu...
Aga tee Piusa koobasteni (jess!!! sain salvokaga liivamäest alla lasta

Krt. äkki on tegemist hoopis inimeste erineva valuläve ja hambaplommide kvaliteediga!?
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Algselt postitas: roomlaneAlgselt postitas: ivomets
kogemused mul räägivad nii:
900 ng ei sobi yldse kruusale- no mitte yldse !
96 seevastu ylihästi! kõige parem!
classic jääb sinna 96 ja ng vahele.
ja 9000 kuskile classicu järele /kõrvale.
EDIT: Ei tea, kus see mu tekst siit nüüd kaduma sai? Tsitaadi alla kirjutasin: "Oled nüüd vahepeal jälle paljude erinevate Saabidega ringi liikunud, kas järjestaksid masinad ikka samas järjekorras?"
kle, ei ole arvamus muutunud. 9-5 vaid juurde tulnud . ja see oma laiade poolidega ei kõlba yldse kruusale.
edit: just kurvid on need, mida läbides tekib mulje, või ei teki.
ja see, kui kiiresti kurvi lähed ja kui järsku ja kuidas järsule roolimuutusele auto reageerib.
eriti "huvitav kogemus" oli uuema 9-3 -ga. millel stabiilsuskontroll: see ehmatab oma tegemistega täiesti ära. (Aga õnneks on nupp, kust seda välja lylitada saab.) kui pyyda lasta auto vaikselt kurvis libisema, siis et sõidusuunda korrigeerida gaasi anmisega, ta yldse ei reageeri vaid selle asemel pidurdab täie jõuga. järgmine "turvasysteem" on kindlasti selline, kus ta ka rooli keerata ei lase, vaid ise keerab!) aga eks ta ikka tehtud , et sõitmine oleks turvalisem ykskõik kes roolis.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Huvitav huvitav. Minu sellesuve avastus räägib vastupidisest. Selgus et 225 laiused rehvid, jäigem ja madaldatud vedrustus sobisid kruusateedele imehästi. Ma ei oska midagi arvata kogu selle krempli pidamisest kurvilisel teel aga kruiisimine Lõuna-Eesti kruusakatel (tugevalt üle 500km suve jooksul) ei tekitanud mingeid negatiivseid tundeid. Tonnine on ka kruusateele sobilik aga Aero on märgatavalt mugavam. Vahet polnud kas tegemis oli treppis tee, kruusatee alles jäänud aluspõhjaga või hoopis killustikuga. Kõik oli sõidetav. Isegi mu oma abikaasa ei kurtnud hammaste lagunemise üle. Kui oli valida kas igav aga mugav asfalt või tundamatu kruusakas, tahtis tema valida pigem kruusaka.
Ilmselt sõltub väga palju ka inimesest. Üks mu tuttav kurdab et viimast lõiku uusasumis sõidab tema oma pea aasta vanuse aeroga kõikide teistega võrreldes kõige aeglasemalt. Nii ebamugav pidavat olema.
Ilmselt sõltub väga palju ka inimesest. Üks mu tuttav kurdab et viimast lõiku uusasumis sõidab tema oma pea aasta vanuse aeroga kõikide teistega võrreldes kõige aeglasemalt. Nii ebamugav pidavat olema.
Ei saa kurta, 9-5 aeroga saab päris head kurvikiirust arendada ja sirgetel tuleb kiirusepiirang kiirelt vastu
Loomulikult, kui tee treppis, siis jäik vedrustus raputab kohutavalt, samas ega teised sõiduautod ka vähem ei rappu 
Kruusateel vajutamine sõltub oskustest ja kogemustest, niisama riskida pole mõtet.
: Minu katsetused näitavad, et raske 9-5 püsib sirgetel ja kiiretes kurvides tunduvalt paremini, kui enamus rahvarallidel kasutatavatest doonoritest (civic, sunny ja golf), samas aeglastes ja kitsastes kurvides on kerged autod tugevas eelises (lisaks spets vedrustus). Seega kerge ja tasakaalus auto, võimas mootor, spets vedrustus ning siis kannatab kruusal ka 200 alla sõita 


Kruusateel vajutamine sõltub oskustest ja kogemustest, niisama riskida pole mõtet.


- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Herr Muuseas oskas Läti siledatel kruusateedel tonnist Aerot ikka üsna eesmärgipäraselt kasutada..
üks pisike pimedas filmitud videoklipp sai tehtud üritusel.. hetkel pisut liiga suure mahuga, et niisama üles panna.... Aga ehk mingil hetkel jõuab...
