2. leht 2-st

2.3 LPT -99 - kas mingi effektiivsem Trionicu proge?

Postitatud: N Mär 10, 2011 16:50
Postitas sat
EDIT: Oluline kütusekulu langus tuleb ka segu lahjendamisega. Suvel on plaanis ette võtta testid, mis peaksid aitama manteel kütusekulu vähendada ca 1-2L/100km. Samuti ka linnas.
Lahja kütusesegu põletamisega suureneb NOx saaste hulk märgatavalt ning saastenormid piiravad liig lahja segu kasutuse. NOx saaste on muideks palju ohtlikum kui CO. Seega öko sinu rahakotile ei tähenda, et see on öko keskkonnale. Ülevaatuselt sellise seadistusega läbi ei tohiks saada.

2.3 LPT -99 - kas mingi effektiivsem Trionicu proge?

Postitatud: N Mär 10, 2011 23:23
Postitas pva
Jupats,
võin küll eksida - segu lahjendamisega vist kasvab ka detonatsiooni piir. Kui ma õieti mäletan seda palju kasutas BMW vanasti - M30, ///M mootorid.
Ja vist BMW võimsused kukkunudki 90-tel selle ökojamaga - NOx-d M30 küll genereerib hästi.
Aga effektiivsus on detonatsiooni piiril.

Ehk siis moraali küsimused Trionicu progemisel.


BTW, suvalise õli vahetus Mobil1 0-40 vastu vist annab midagi - korjan pikemat statistikat.

2.3 LPT -99 - kas mingi effektiivsem Trionicu proge?

Postitatud: N Mär 10, 2011 23:40
Postitas Jupats
EDIT: Oluline kütusekulu langus tuleb ka segu lahjendamisega. Suvel on plaanis ette võtta testid, mis peaksid aitama manteel kütusekulu vähendada ca 1-2L/100km. Samuti ka linnas.
Lahja kütusesegu põletamisega suureneb NOx saaste hulk märgatavalt ning saastenormid piiravad liig lahja segu kasutuse. NOx saaste on muideks palju ohtlikum kui CO. Seega öko sinu rahakotile ei tähenda, et see on öko keskkonnale. Ülevaatuselt sellise seadistusega läbi ei tohiks saada.

Ülevaatusel täristatakse ju kohapeal. Tühikäigul kasutusel hoopis teised mäpid;) Eks see moraali küsimus ole. Aga nii kaua, kui linna peal sõidavad vanad mersu diislid ning zigulid, siis ei tundu see eriti väär.

2.3 LPT -99 - kas mingi effektiivsem Trionicu proge?

Postitatud: K Mär 16, 2011 18:55
Postitas pva
Jah, õli andis 1 liiter/100 säästu SIDi järgi