2. leht 2-st
käivitus probleemid, diagnostika korras
Postitatud: P Nov 20, 2011 19:28
Postitas turuplats
See peaks ikka 88kw ehk mulle olema. Aga ma pole tänini neid vahetanud, olen uurinud ja puurinud seda asja kas ikka on nende viga. Vahepeal sai ahi korda ja nüüd ka hommikul kui ahjuga mootor soe siis läheb paugust käima, ehk siis kas on ikka pihustitihendite viga? Äkki targemad vastavad.
käivitus probleemid, diagnostika korras
Postitatud: E Nov 21, 2011 18:56
Postitas mihkel95
Selge.Loogiliselt võttes tähendab see seda,et kompresioon ei ole piisav(väljub siis pihustitihendite vahelt) ja selle pärast vajab ketramist,et saavutada piisav kompresioon.Suits tuleb sellest,et ketramis ajal on seda diislit juba nii palju pihustatud silindritesse.Kui mootor on veits soem siis tekkib kompresioon kiiresti.
Kas ma nüüd olin õigel teel???
käivitus probleemid, diagnostika korras
Postitatud: K Nov 30, 2011 23:15
Postitas mihkel95
Sai siis need pihusti tihendid ostetud ja mittu purki Brake Cleaner`it,et siis sisselaske kolektor korralikult puhtaks saaks ikka.Samas võiks ka kõik vaakumi vollad välja vahetada,et kas keegi oskab öelda palju meetreid peaks selleks tööks varuma seda vollat ja kas sise mõõt oli 4mm?
käivitus probleemid, diagnostika korras
Postitatud: N Dets 01, 2011 0:02
Postitas kaido9
tihendi vea tunneb ka nii ära,kui kütus paagis must.endal oli ka kunagi selline jama,et hommikul ei läinud käima.kütus paagis süsimust ja õli mootoris lõhnas diisli järgi.pihustitihendid said uued ja asi korras.samas kui sul ahjuga ette soendades läheb,siis pole selle viga.
käivitus probleemid, diagnostika korras
Postitatud: E Dets 05, 2011 17:35
Postitas mihkel95
Sai natuke asja uuritud ja nagu ma aru sain on sellel mootoril kaks ketti:freak: üks siis vändalt pumbale ja siis pumbalt nukale???Probleem pidi just selle alumise kettiga olema,et see venib välja.Kas see kõik vastab tõele? Kas keegi on ise seda teinud?
käivitus probleemid, diagnostika korras
Postitatud: K Jaan 22, 2014 18:26
Postitas houseof
Nüüd külmade ilmadega on ilmnenud probleem: 9-5 2,2 tid 88kw 2003 automaat ei taha mitte käima minna. Miinus 10 ga käivitus puterdades, nüüd seisis kolm päeva enam ei käivitu. Eelsüüde korras,tagasi ja pealevoolul ühesuuna klapp vahel,vaakumvoolikud vahetatud.
Kas tuleks pihustite tihendid ära vahetada? Palju võib see maksma minna. Kas on kodugaraazis teostatav? soovib keegi seda tööd teha (Põlvamaa/Tartu).
käivitus probleemid, diagnostika korras
Postitatud: R Jaan 24, 2014 14:27
Postitas praktikant
kuidas seda nüüd öeldagi....auto koosneb lõplikust hulgast detailidest. Kui hakata neid järjest vahetama, siis millalgi vahetatakse ka vigased osad ära ja auto saab korda. Eeldusel, et töö käigus uusi kahjustusi ei tekitata.
Ratsionaalsem oleks kindlaks määrata asjad, mis võivad antud jama põhjustada, ja need kontrollida. Peale soovi on selleks on vaja teadmisi, kogemusi ja erinevaid tööriistu. Seda nimetatakse diagnostikaks.
Kui nüüd üritada vastata küsimusele, siis peaks esitama palju täpsustavaid küsimusi, millele tõenäoliselt ei saa ammendavaid vastuseid.
Lühidalt siis: toodud andmete põhjal on pihustite tihendite vahetamine sügavalt profülaktiline tegevus, tähendab ei, ei ole vaja vahetada praegu.
käivitus probleemid, diagnostika korras
Postitatud: R Veebr 07, 2014 21:09
Postitas Alderius
Võin kõik pihusti tihendid ära vahetada(Tartus)
