2. leht 2-st

Saabi ostuabi.

Postitatud: E Apr 11, 2011 13:49
Postitas IQ*
Tean, mis sa tunned! (Nagu ühes gripirohu reklaamis.) Kaalutlesin ise umbes samamoodi, kui endale vana kooli 9-3 otsisin. Jõudsin järeldusele, et kõige vähem riske on vabalthingava mootoriga, sealjuures kaldusin eelistama 2.3 110 kW varianti, mis väidetavalt tänu võimsusvarule võtab vähem kütust kui 2.0 96 kW mootoriga auto. Suurim võimalik raharöövel olnuks siis mootoriketi vahetus. (Aga läks teisiti, leidsin nii hea turboga pakkumise, et ei saanud sellest loobuda.) Igal juhul tuleb lasta auto spetsialistidel põhjalikult üle vaadata.

Saabi ostuabi.

Postitatud: E Apr 11, 2011 14:49
Postitas Timmuke
Palju 9-3 mootoriketi vahetus maksab ? Passatil läksid rihmad ja rullikud ja veepump kusagil 4000 krooni kanti vanas rahas.

Saabi ostuabi.

Postitatud: E Apr 11, 2011 15:06
Postitas pistyk
peaks 1000 euri kandis olema

Saabi ostuabi.

Postitatud: E Apr 11, 2011 15:16
Postitas Tan
Minuarust tuleb tuleb disla ja bensuka kütusekulu vahe just linnas rohkem välja. Eelsoojendiga disla vs bens talvel annab päris suure vahe. 20kkm aastase läbisõidu juures võiks ni 600 euri kütte pealt kindlasti kokku hoida.

Enamus sõidud on linnas 15-30 km-sed. Siis tuleb ikka vist bensu vaadata.

Saabi ostuabi.

Postitatud: E Apr 11, 2011 15:19
Postitas Cyber
Ja linnas jõristades tahmate diislil mootori kinni. kõik need toredad EGR-id jms teemad. Meeles tuleks pidada, et tegelikutl võiks vahel ka diisliga sõita nagu oleks bensukas..:) ja korralikult puhtaks köhida mootori..;)

Saabi ostuabi.

Postitatud: E Apr 11, 2011 16:05
Postitas KrikU
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... ?tid=15269

Reklaam küll aga pakkusin U2U ka. Tehnika poolest rahuldavas korras masin, arvan ise. Küsimus on ilmselt hinnas. Mina arvan, et rohkem kontrollitav kui muud pakkumised. Varsti teen korralikud uued pildid ka hetkeseisust :)

Saabi ostuabi.

Postitatud: E Apr 11, 2011 16:18
Postitas Timmuke
Ei soovi automaati.

Saabi ostuabi.

Postitatud: E Apr 11, 2011 16:30
Postitas petsla
Kui nats filosoofilist jura ajada, siis: Pole see Saab halvem ega parem kui sama hinnaklassi ja sama luksusvarustusega muud margid. Katki lähevad nad kunagi kõik. Ja minu kogemuse järgi remontida lasta on Saabi pisut soodsam kui teisi, sest Tlnas on valida väga hea taseme ja mõistlike hindadega Saabiteenindajate vahel. Bensukulust -- pole kogenud ühtegi teist sama väändemomendiga (loe sõidumõnuga) masinat kui turbomootoriga Saab, mis võtaks nii vähe bensiini. Ilma turbota OG 9-3 on ikka tunduvalt viletsama minekuga ja tunduvalt janusem, kui rahulikult sõita, mu pikaajaline kogemus ca 1,5 l sajale turboka kasuks. Kui aga turbost suu kõrvuni ja lapats põhjas kogu mõnu välja võtta, saab kulu üles küll. Säästlikkuse kohalt on ilma turbota aga lõpkokkuvõttes odavam -- ükskord saabub rahakotile tugevam laks, kus turbo vahetusse läheb ja see nullib kogu vähesest bensukulust saadud säästud. Ehk kui tahad odavalt läbi ajada, vali kõige väiksema lisavarustusega ja ilma turbota variant -- kõige vähem võimalusi, et midagi katki läheks. Kui see ka liiga kallis, siis vali kõige plekisem ja odavam vändaga akendega ja ilma kesklukuta mittesaab.

Saabi ostuabi.

Postitatud: E Apr 11, 2011 22:38
Postitas Timmuke
Nojah, kui saaks korraliku turboka oleks okei. Kuid päris räbalat turbokat kah ei taha, kuna turbo remont pole teab üldsegi mis odav lõbu.