2. leht 2-st
Saab 900T 8V autom. combi, 1985, ivomets (MÜÜDUD)
Postitatud: T Okt 04, 2005 14:59
Postitas krss
IRW, kui Sa teaksid, kui kiiresti see masin 250-ni piirajasse jookseb, ei räägiks Sa maharaputamisest. 200-ga sõidavad diiseltraktorid, aga 140-ga lihtsalt need, kes armastavad NATUKENE kiirust ületada:P
Saab 900T 8V autom. combi, 1985, ivomets (MÜÜDUD)
Postitatud: R Okt 07, 2005 14:17
Postitas ivomets
nyyd siis ca 10 päeva autoga sõidetud ja 1000 km läbitud.
peale pikki, pingsaid, raskeid otsingid sai leitud lõpuks yles katkine õhuvoolik ja peale mille vahetamist sai mootor uue hingamise ja gaasidki kõik kohe väga normis!!!:thumb:
aga kus läks aega, et leida see pisikene rebendus!!!:fight:
see on tõeline jebimine- palju lihtsam on igatahes kolvirõngaid vahetada või mida iganes
nyyd vaid vaja proovida, mis see bensiinikulule tegi!
edit:
kohe ostes leidsin, et vaakumregulaatori kyljest tulev oli puruks ja kompresorisse minev jäme yhendus;
hiljem, et lisaõhuklappi minev ja ka sealt tulev.
Saab 900T 8V autom. combi, 1985, ivomets (MÜÜDUD)
Postitatud: R Okt 07, 2005 14:21
Postitas aljoga
milline volla siis katki oli?
Saab 900T 8V autom. combi, 1985, ivomets (MÜÜDUD)
Postitatud: L Okt 08, 2005 16:19
Postitas Trionic
Olen ennemgi maininud,et vahetage alati kohe KÕIK vaakumvoolikud ära,asendage need 4mm. bensuvolladega,need kestavad.Tavalisest kummist vaakumvollad hakkavad vanadusest,kuumusest ja õli-bensuaurudest vananedes hõredaks muutuma.Ka visuaalselt terve voolik laseb õhku natukene läbi seinte.Küsige hr.Qdwini käest,kui mind ei usu.

Saab 900T 8V autom. combi, 1985, ivomets (MÜÜDUD)
Postitatud: P Okt 09, 2005 8:42
Postitas qdwin
Oh jah, Troostauto hoov on üks koht täis müstikat. Sõites lendas manoka seier punase osa lõppu korduvalt ja midagi ei juhtunud (ok turbo korra lendas). Troosti hoovis lendas manokasse suunduv voolik küljest kui üritasime survet mõõta ja juba 1 bar juures. Tõsi enne kuskilt midagi lekkis küll. Voolik koosnes ise mitte kummist vaid millestki puusöe sarnasest.
Saab 900T 8V autom. combi, 1985, ivomets (MÜÜDUD)
Postitatud: N Okt 13, 2005 18:45
Postitas aljoga
Saab 900T 8V autom. combi, 1985, ivomets (MÜÜDUD)
Postitatud: N Okt 13, 2005 20:49
Postitas farmacoma
mismoodi ta sul 118 kw on? ise ütlesid et ilma ic'ta järelikult 107.
Saab 900T 8V autom. combi, 1985, ivomets (MÜÜDUD)
Postitatud: R Okt 14, 2005 8:47
Postitas Ryhkija
kuule ivomets, kas mõni auto sul enda tarbeks pikemalt kah pidama jääb?
Või lõpeb su huvi masina vastu, kui oled ta varjusurma seisust uuesti ellu tagasi toonud?
Sest nagu ma aru saan on ka see masin sul juba müügis ...
Kuulutus KB-s 
Saab 900T 8V autom. combi, 1985, ivomets (MÜÜDUD)
Postitatud: R Okt 14, 2005 9:15
Postitas ivomets
kuna paigalseisu kutsutakse ka tagasiminekuks, siis tõepoolest ootan elult vaid uusi väljakutseid.
ja mingit auto tunnetust ei saa sa yhegi proovisõidutunniga, selleks läheb ikka nädal või kaks ja mitutuhat kilomeetrit.
ja turboklassikuga mul seda veel ei olnud. nyyd olemas ja see tunne on väga suurepärane suisa pisarateni emotsionaalne, sest tegu ju ikkagi 1985 aastal ehitatud korraliku tehnikaga!! oma aja kohta ikka väga võimsa autoga.
nyyd sai ka see igati heas korras kere ja mootoriga auto päästetud kuskil mädanemisest ja põllurallist ; tehtud korralikult sõidukõlblikuks ja miks mitte anda ta kellegi kätte, kes temast samamoodi tõeliselt hoolib ja tõepoolest omale aastateks armsa ja truu kaaslase saab mida see auto väärt on. ja seda ta on.
kui teaksid kui head sharniirid tehti siis kui need 1985 aastal autole alla kruviti-- praegused 180 krooni maksvad ei pea aastatki. sama ka rooliotsade kohta.
kui korralikust kummist on õõtshoovapuksid ja kui lihtne konstruksioon- pole yldse kysimus, et need kunagi järele annaksid või ära sureksid
kui head on vanad amordisaatorid--- töötavad ka siis kui pealmine tolmukate roostepoolt täiesti ära hävitatud.
kui hästi liiguvad piduritöösilindrid- ei mingeid kinniroostetamisi tänu korralikele kummikatetele.
ja mootorile pole 300000....400000 km miskitki!
see on kiindumus, mis ei vaata vastu tänapäevastemate masinate tuledes.
ehk vaid väga kallites autodes on see ... aga nende sisse näinud pole. vot nii. sellised mõtted kenal reedehommikul
Saab 900T 8V autom. combi, 1985, ivomets (MÜÜDUD)
Postitatud: R Okt 14, 2005 13:04
Postitas krss
Natukene kahju vaadata, et nii odavalt müüd. Kuna Sa sellest lahti pole veel saanud, siis ju see hind pole ka "liiga väike", kuigi minu arvates häbematult vähe sellise auto eest...
Saab 900T 8V autom. combi, 1985, ivomets (MÜÜDUD)
Postitatud: R Okt 14, 2005 22:22
Postitas part
kinnitan ivomeZZa juttu A koha pealt. Ei viitsita (pole mõtet?) enam alati korralikke varukaid teha. nii originaalmunad kui -amordikad on "peaaaegu igavesed" . Küüliiku originaalamordikad vajavad tõepoolest ainult niipalju hoolt et peab hoidma porikaitse kaane terve, that´s all. rääkides aga B munadest (sarniiirid st ikka) - B on kaanega kokku pressitud , st nad on (press)kaanega mis on tõesti lirpa-lorpa teema. A seevastu on mono. muidugi tippmunakad oleksid midagi sellist nigu vihuri aegadel viljeleti - peenkeermega kaanega korpused, aegajalt lihtsalt peale keerata ja "ot vintaa"
( ja peale selle - ivometsa praegasel pillil on jube minek, pärast sõitu kodus sättisin kodus näonahka tagasi õigeks, mu meelest mu venna 1993 laia peaga LPT on sussuvussu selle kõrval...) , ivometsa pilliga suudaks võistelda ehk ainult star wars´is tuunitud küülik

)