2. leht 3-st
Saab 9-3 Aero, 2001, valka
Postitatud: K Nov 23, 2011 18:47
Postitas valka
Viggeni märgi ka külge kruvinud, nüüd ega kui kapoti alla ei vaata, siis ei saagi aru, et ehtne Viggen see ei ole
Jõu ja bodykit-i poolest ongi Viggen

Mootor küll 2.0t aga veidi järele aidatud ja peaks viggeniga üsna ühte sammu astuma. Peale talverehvide alla panemist on salongis veelgi rohkem lennuki tunne kui kliimaautomaatika müha värskete talverehvide ümina ja kaugelt kostva mootori urinaga ühinedes mõnusa rahustava helitausta moodustab.
terv,
valka
Saab 9-3 Aero, 2001, valka
Postitatud: P Dets 04, 2011 22:28
Postitas valka
Täna hommikul tabas mind halb üllatus kui autosse istudes märkasin käigukangi juures veemärke. Laevalgustuse juurest oli polster samuti märg. Patuoinas on siis arvatavasti esiklaasi tihend mis kusagilt läbi on hakanud laskma

Hetkel autos 2kw-ne saun köes + lähiajal tuleb nagunii plaanis olnud esiklaasi vahetus ette võtta... Kui keegi sel teemal nõu oskab anda kuhu pöörduda laske käia
terv,
valka
Saab 9-3 Aero, 2001, valka
Postitatud: P Dets 04, 2011 22:44
Postitas vallikas
Hei, võibolla jäi mul kahe silma vahele, aga kas mitte üks punane samuti Salomon Edition või Viggeni spoiladega kupee punane 9-3 polnud enne? Mis tollest sai?
EDIT: Ai vabandust,
toda Veltsi oma mõtlesin siiski Vabandust ajasin segi ja ei kontrollinud. Kuigi neid bodykitte on siinmail nii vähe...Tahan kaa:red:
Saab 9-3 Aero, 2001, valka
Postitatud: E Dets 05, 2011 0:27
Postitas tõh
Hei, võibolla jäi mul kahe silma vahele, aga kas mitte üks punane samuti Salomon Edition või Viggeni spoiladega kupee punane 9-3 polnud enne? Mis tollest sai?
EDIT: Ai vabandust,
toda Veltsi oma mõtlesin siiski Vabandust ajasin segi ja ei kontrollinud. Kuigi neid bodykitte on siinmail nii vähe...Tahan kaa:red:
OT: See nunnu peaks igapäevaselt Kristiine juures seisma, kui ma ei eksi. Alati vesistan, kui poes käin.
Saab 9-3 Aero, 2001, valka
Postitatud: E Dets 05, 2011 8:47
Postitas valka
Hei, võibolla jäi mul kahe silma vahele, aga kas mitte üks punane samuti Salomon Edition või Viggeni spoiladega kupee punane 9-3 polnud enne? Mis tollest sai?
EDIT: Ai vabandust,
toda Veltsi oma mõtlesin siiski Vabandust ajasin segi ja ei kontrollinud. Kuigi neid bodykitte on siinmail nii vähe...Tahan kaa:red:
OT: See nunnu peaks igapäevaselt Kristiine juures seisma, kui ma ei eksi. Alati vesistan, kui poes käin.
Nüüd ma tean kuhu jõuluvana velgi tooma saata

Saab 9-3 Aero, 2001, valka
Postitatud: E Dets 05, 2011 9:25
Postitas Gals
Seda ma näen ise ka Kristiines päris tihti ja kael käib kahekorra kui mööda sõidan:D
Saab 9-3 Aero, 2001, valka
Postitatud: E Dets 05, 2011 9:38
Postitas Cyber
OT... no minge siis Veltsile külla sinna..

Ta töötab seal..

Saab 9-3 Aero, 2001, valka
Postitatud: K Dets 07, 2011 11:51
Postitas valka
Teemasse tagasi.
Sai vahepeal kodanik vvs-iga äri tehtud ja teine ühtedest ilusatest velgedest ilma jäetud. Hetkel alla panema ei hakka aga uueks suveks on plaanid tehtud. Väike digivisioon asjast:

Tagumine pool siis muutmata kujul.
Nüüd pole muud kui kevadet oodata
terv,
valka
Saab 9-3 Aero, 2001, valka
Postitatud: K Dets 07, 2011 22:13
Postitas vvs
Väga viisakad on need 9-3 all
Kas rehv jäi 225/45 või on vajalik 215 laius?
Saab 9-3 Aero, 2001, valka
Postitatud: K Dets 07, 2011 22:23
Postitas rantto
Noo vahe on öö ja päev:head: Uuel suvel uue hooga, muretut lendu.
E: Kuigi jah Viggeni märkidele täienduseks sobiks ka Viggeni veljed:)
Saab 9-3 Aero, 2001, valka
Postitatud: K Dets 07, 2011 22:39
Postitas TGB
Täiesti maitseasi, aga minu silmis sobivad sinna ainult niisugused! Andeks paluks teema risustamise eest.
Lisatud failid
Saab 9-3 Aero, 2001, valka
Postitatud: K Dets 07, 2011 23:06
Postitas ebuprofen
TGB, need on kõige ilusamad küll, aga need kolme kodaraga ka suht ilusad, aga pigem sobivad 9-5le
Valka, kui sa kunagi hakkad oma auto müüma või läheb lammutusele, ma võtaks body kiti

Saab 9-3 Aero, 2001, valka
Postitatud: K Dets 07, 2011 23:34
Postitas tõh
Klingtonid on ilusad küll, aga olles ühe hooaja sõitnud 9-3OG-ga 17-tolliste velgedega (rehv 215/45),
pean tunnistama, et kaalun 16-tolliste suvekate juurde naasmist. Aga eks peab ise ära proovima.

Saab 9-3 Aero, 2001, valka
Postitatud: N Dets 08, 2011 9:28
Postitas valka
Väga viisakad on need 9-3 all
Kas rehv jäi 225/45 või on vajalik 215 laius?
Photoshop veljemõõtu ei küsi

Ma olen mõlemaid arvamusi kuulnud, ühed räägivad et läheb, teised et peab ikkagi 215 olema. Eks näis kui päriselt alla kruvib.
Sellest veljeteemast võikski jahuma jääda, umbes nagu:
link
Topelt kolmeste vastu poleks mul midagi kui keegi neid mõistliku hinnaga müüks (või üldse müüks).
Teeme nii et kui keegi
selle masina ära ostab siis veljed on minu
terv,
valka
Saab 9-3 Aero, 2001, valka
Postitatud: L Dets 17, 2011 16:31
Postitas valka
Eile sai Aero uue klaasi ette ja elu jälle vähe kuivem autos. Tänud lähevad
Limitex tiimile kes töö kiiresti ja korralikult ära tegid.
terv,
valka
Saab 9-3 Aero, 2001, valka
Postitatud: P Dets 18, 2011 12:30
Postitas Gals
Klingtonid on ilusad küll, aga olles ühe hooaja sõitnud 9-3OG-ga 17-tolliste velgedega (rehv 215/45),
pean tunnistama, et kaalun 16-tolliste suvekate juurde naasmist. Aga eks peab ise ära proovima.

Miks siis nii? Mõjutas kuidagi juhitavust?
Saab 9-3 Aero, 2001, valka
Postitatud: P Dets 18, 2011 15:48
Postitas tõh
Heal teel on juhitavus parem (ok, torque-steeri tiba rohkem), aga meie teed on sitad. Eriti vastikult põrutas Tallinnas. Pärast 16"-talvekate alla kruttimist oli sõit kohe poole pehmem ja rool poole kergem.

Saab 9-3 Aero, 2001, valka
Postitatud: P Dets 18, 2011 16:46
Postitas valka
Heal teel on juhitavus parem (ok, torque-steeri tiba rohkem), aga meie teed on sitad. Eriti vastikult põrutas Tallinnas. Pärast 16"-talvekate alla kruttimist oli sõit kohe poole pehmem ja rool poole kergem.

Vahe võib ka erinevast rehvist tulla. Mul konkreetne kogemus olemas kui 15" vanad suvekad said uute Pirelli talvekate vastu vahetatud. Poleks arvanud et vahe saab nii suur olla aga uute rehvidega on tuntavaid auke palju vähem. Isegi munakiviteel on võimalik sõita nüüd. Velje suurus kindlasti mõjutab aga veel rohkem mängib rolli mis rehv selle velje peale tõmmata.
terv,
valka
Saab 9-3 Aero, 2001, valka
Postitatud: K Jaan 04, 2012 21:30
Postitas valka
Uue aasta puhul sai Saabiga suurem korrastamine ette võetud ja olen tulemusega väga rahul.
Tehtud sai:
Põhjalik pesu + kuivatus
Sisepuhastus + naha hooldus
Poleerimine
Katmine püsivahaga BestWax
Paar pilti juurde:
Head uut aastat!
valka
Lisatud failid
Saab 9-3 Aero, 2001, valka
Postitatud: N Veebr 02, 2012 19:30
Postitas valka
Eile said lahenduse mind tükk aega seganud 3 surnud triipu SID-il.
Kulutatud 30€ + pool tundi tööd = hea tuju ja südamerahu
Rohkem infot:
terv,
valka
Saab 9-3 Aero, 2001, valka
Postitatud: N Veebr 02, 2012 19:50
Postitas Gals
Ikka nii kena see, ei väsi ütlemast

Ürita kunagi kuskilt Viggeni tiiba ka jahtida, siis oleks küll täismäng
http://carphotos.cardomain.com/ride_ima ... _large.jpg
Saab 9-3 Aero, 2001, valka
Postitatud: R Veebr 03, 2012 8:36
Postitas valka
+ 50% downforce kuluks ära küll. Suverehvidega ei tunnegi nii väga aga uute naeladega ujub taguots mõnuga kui maanteelt järsult maha pidurdada.
Saab 9-3 Aero, 2001, valka
Postitatud: E Veebr 13, 2012 15:14
Postitas valka
Naised saunas rääkisid et kevadest võib seda masinat nende iludustega näha ringi veeremas
Tänud rantto-le kauba ja AAA-le asjaajamise eest
Lisatud failid
Saab 9-3 Aero, 2001, valka
Postitatud: E Veebr 13, 2012 20:15
Postitas Gals
Saab väga kaunike Saab olema ikka

Saab 9-3 Aero, 2001, valka
Postitatud: T Veebr 28, 2012 15:28
Postitas valka
Nonii, pärast Talverallit südamele jäänud võimalik õlitusprobleem on nüüd ennetava lahenduse saanud. Karteripõhi alt ära ja õlivõtt üle vaadatud ning tulemus hea - sodi minimaalselt. Oma koha kapoti alla leidis ka karterituulutus kit.
Välistemperatuuri andur ka uus. Suvi võib vaikselt tulema hakata
