2. leht 7-st
Saab 9000 2,3T 1995, VägaTurbo(endine Trionicu,nüüd Tog`i oma)
Postitatud: T Aug 02, 2005 16:16
Postitas Cyber
Meistri enda sõnade järgi peaks saabuma tavaturbol cutoff 1.3 peal ja aerol 1.4 peal, kui ma õieti mäletan.
Saab 9000 2,3T 1995, VägaTurbo(endine Trionicu,nüüd Tog`i oma)
Postitatud: T Aug 02, 2005 16:35
Postitas iisak
to ivomets:loomulikult olid kepsud üle puuritud ja vaevalt keegi korras kepsu puurib,seega ringi käinud.tehasehoonj jäljed ikka hoopis teise näoga:thumb:
to sebastian:ei ole segukella veel hankinud,aga plaanis on küll,samuti tahaks korralikku (täpset)manokat.cut off tuleb ikka ja alati 1,3(1,4)bar.juures ja sinna ei saa chippimatta midagi teha.
kusagilt tuleks leida lisakellade konsool,mis kinnituks A-piilari külge.
Saab 9000 2,3T 1995, VägaTurbo(endine Trionicu,nüüd Tog`i oma)
Postitatud: T Aug 02, 2005 21:40
Postitas sebastian
Vägisi tuleb meelde vanasõna, et kui tahad head ja odavat asja, tuleb ikkagi kaks asja osta: hea asi ja odav asi. See Auto Gauge...

Saab 9000 2,3T 1995, VägaTurbo(endine Trionicu,nüüd Tog`i oma)
Postitatud: T Aug 02, 2005 23:19
Postitas Trionic
Välja nägi ta sul küll päris kena. VT-le tahaks jah piilari konsooli leida ja sinna
turbomanoka,segukella ja õlirõhumanoka panna.
Saab 9000 2,3T 1995, VägaTurbo(endine Trionicu,nüüd Tog`i oma)
Postitatud: K Aug 03, 2005 2:39
Postitas sebastian
Kui selline konsool olemas, siis muidugi.
Paraja vaevaga võib ise ka midagi aretada nagu üks põhjanaaber teinud:
http://koti.phnet.fi/saab9000/Mittarist ... ttari2.JPG
http://koti.phnet.fi/saab9000/Mittarist ... ittari.JPG
Saab 9000 2,3T 1995, VägaTurbo(endine Trionicu,nüüd Tog`i oma)
Postitatud: K Aug 03, 2005 8:28
Postitas Trionic
vot seda konsooli kolmele kellale tahangi ja mõistlikke kelli ka.eestist pole leidnud,aga eriti pole ka otsinud.
Saab 9000 2,3T 1995, VägaTurbo(endine Trionicu,nüüd Tog`i oma)
Postitatud: K Aug 03, 2005 9:57
Postitas Roadrunner
kellasid sai ka
nende kodanike käest minuteada ja vaatan konsooli ka minuteada sai seda ka kuskilt.
Saab 9000 2,3T 1995, VägaTurbo(endine Trionicu,nüüd Tog`i oma)
Postitatud: T Aug 09, 2005 8:16
Postitas Trionic
praegusesse mootorisse on tekkinud kusagilt jumala armust väändemoment väga madalatel pööretel.kohaltvõtul gaasi eriti anda ei saagi-rehvid sulavad ära.mille eest küll mind karistatakse:head:
Saab 9000 2,3T 1995, VägaTurbo(endine Trionicu,nüüd Tog`i oma)
Postitatud: T Aug 09, 2005 13:18
Postitas sebastian
Algselt postitas: Trionic
praegusesse mootorisse on tekkinud kusagilt jumala armust väändemoment väga madalatel pööretel.kohaltvõtul gaasi eriti anda ei saagi-rehvid sulavad ära.mille eest küll mind karistatakse:head:
See oleks nii mõnegi turbomehe unistus, et juba madalatel pööretel föön suruks toredasti õhku. Muidugi mootorile see vist eriti kasulik ei ole.
Näib, et BPC klapp toimetab
alati ja susistab wastgate'st midagi välja (?), ja seda mitte ainult liigse rõhu juures.
Proovisin: W-voolik BPC klapi küljest lahti ja ma võin surnud kassi peale kihla vedada, et madalatel pööretel oli vääne hoopis parem.
Seda seletab ehk asjaolu, et PWM impulsid saabuvad klapile kogu mootori töötamise aja kuigi võiksid alles siis tulla, kui trionicu'sse programmeeritud max. boost saabub.
Tegelt seda saaks kontrollida, kui W-vooliku ja BPC klapi vahele ajutiselt manomeeter panna

Saab 9000 2,3T 1995, VägaTurbo(endine Trionicu,nüüd Tog`i oma)
Postitatud: T Aug 09, 2005 21:35
Postitas qdwin
Algselt postitas: sebastian
Proovisin: W-voolik BPC klapi küljest lahti ja ma võin surnud kassi peale kihla vedada, et madalatel pööretel oli vääne hoopis parem.
Seda seletab ehk asjaolu, et PWM impulsid saabuvad klapile kogu mootori töötamise aja kuigi võiksid alles siis tulla, kui trionicu'sse programmeeritud max. boost saabub.
Võibolla tõesti on vääne parem aga seda on raske hinnata kuna manokas lendab kohe ÜLE(!!!) punase ja sõber "fuel cut off" asub tegusid tegema 3000 pöörde juures. Kiirendus on kehvem kui halvasti toimiva BPC klapiga sõites, sõit oli täielik piin.
Tõmbasin klapil ka juhtme tagant aga mingit muutust ei täheldanud, ilmselt siis surnd mis surnd.
Saab 9000 2,3T 1995, VägaTurbo(endine Trionicu,nüüd Tog`i oma)
Postitatud: P Aug 14, 2005 6:08
Postitas Trionic
Ma olen sõitnud ka LPT settingus-otsevoolik C-W.Ajab asja ära küll,ainult tüütu
on W-membraani vardapikkust muuta auto peal.
to qdwin: võin sulle plaadi kujul anda juhised,kuidas seda klappi ja paljut muud
(eriti elektri osa kontrollida)
Saab 9000 2,3T 1995, VägaTurbo(endine Trionicu,nüüd Tog`i oma)
Postitatud: R Sept 30, 2005 11:33
Postitas Trionic
Nüüd on siis VT-l "Abbott Racingu" manual boost contr.valve küljes.Tulemas on mitsu vurr ja mõte käib MapTun`i ecu peale.Nemad on tõstnud cut offi 1,5bar. juurde,tavasõidul kütusekulu isegi madalam,kui orig.softiga,kõik karakteristikud tundusid ka normaalsed.
Nahameister Raul suutis katta ülieeskujulikult ka nii VT,kui
Griffini aut.kasti käigukangid musta kindanahaga.Huvitav,et
ükski tootja pole tonnisele sellist asja pakkunud

Saab 9000 2,3T 1995, VägaTurbo(endine Trionicu,nüüd Tog`i oma)
Postitatud: R Okt 14, 2005 22:09
Postitas Trionic
Allpool paremal paistab Garrett,ülal vasakul kiiskav Mitsu.
Peaks äkki mõlemad külge installima??:eureka:
Lisatud failid
Saab 9000 2,3T 1995, VägaTurbo(endine Trionicu,nüüd Tog`i oma)
Postitatud: R Okt 14, 2005 22:12
Postitas Trionic
Cyber suudab äkki väiksemaks pildid teha.
Väljalaskeava kannataks juba 3" torustikku/sumpse.
Lisatud failid
Saab 9000 2,3T 1995, VägaTurbo(endine Trionicu,nüüd Tog`i oma)
Postitatud: R Okt 14, 2005 22:28
Postitas Cyber
no teign väiksemaks..

3" torustik annaks juba üsna mahlase saundi..

Kaob vajadus 1kW helistehnika installimise järele.
Saab 9000 2,3T 1995, VägaTurbo(endine Trionicu,nüüd Tog`i oma)
Postitatud: R Okt 14, 2005 22:29
Postitas MadMan
Karm värk. Kas mulle tundub või ongi mitsu suurem?
Saab 9000 2,3T 1995, VägaTurbo(endine Trionicu,nüüd Tog`i oma)
Postitatud: R Okt 14, 2005 22:32
Postitas Cyber
See oli nüüd mingi iroonia vist..

Saab 9000 2,3T 1995, VägaTurbo(endine Trionicu,nüüd Tog`i oma)
Postitatud: R Okt 14, 2005 22:34
Postitas suur
Äkki shuudid käigukangi kaa? Tahaks kohe näha miuke nahkkattega kang välja näeb.
Vurr paistab küll üsna uus

..... no ja uhke ka.
Saab 9000 2,3T 1995, VägaTurbo(endine Trionicu,nüüd Tog`i oma)
Postitatud: R Okt 14, 2005 23:25
Postitas MadMan
Ei mitte. Tabasin hetke, kuid teist pilti veel ülal polnud ja nägin vaid seda, kus mõlemad föönid kõrvuti on. Mitsu kõverikud tunduvad jämedamad kui Garretti omad.
Saab 9000 2,3T 1995, VägaTurbo(endine Trionicu,nüüd Tog`i oma)
Postitatud: L Okt 15, 2005 1:16
Postitas Trionic
Vurril puudub torustik,peab vist tutikad VM-st tellima.
Saab 9000 2,3T 1995, VägaTurbo(endine Trionicu,nüüd Tog`i oma)
Postitatud: L Okt 15, 2005 10:26
Postitas Cyber
Lihtsalt asjatundmatu küsimus, kas need torud on nii imelised, et kodanikud, kes kõikvõimalikke torusid väänavad, nende tegemisega hakkama ei saa?? Kõikvõimalikke piduritorusid ju tehakse. Ehk teevad pisut kobedamast materjalist ka? Otsikud on muidugi teema...
To Madman: huvitav, kuidas sul õnnestus ainult 1 pilt tabada, mõlemad olid enne mu kirjutist juba üleval. Ma ainult vähendasin neid ja asendasin pärast väiksemaga. Sellest ei tohiks katkestust tekkida.
Saab 9000 2,3T 1995, VägaTurbo(endine Trionicu,nüüd Tog`i oma)
Postitatud: L Okt 15, 2005 10:36
Postitas suur
Solgime teemat
Algselt postitas: Cyber
To Madman: huvitav, kuidas sul õnnestus ainult 1 pilt tabada, mõlemad olid enne mu kirjutist juba üleval. Ma ainult vähendasin neid ja asendasin pärast väiksemaga. Sellest ei tohiks katkestust tekkida.
Oletame et madman tabas postituse sel momendil, kui Trionic hakkas just teist pilti laadima. Vaatas ja võrdles neid vurre jupp aega enne kui vastust kirjutama hakkaks. "vasta" nupule vajutamise ajaks oli T juba teise pildi üles riputanud ja Cyber selle väikseks teinud.
Saab 9000 2,3T 1995, VägaTurbo(endine Trionicu,nüüd Tog`i oma)
Postitatud: L Okt 15, 2005 10:54
Postitas Trionic
Põhimõtteliselt olen kogu aeg kasutanud originaalvaruosi ja UUSI,v.a.kulumaterjalid.
Torud ja nende ühendamiseks kasutatavad "banjo"stutsid määravad turbosse mineva ja sealt tuleva vedeliku koguse.
Saab 9000 2,3T 1995, VägaTurbo(endine Trionicu,nüüd Tog`i oma)
Postitatud: L Okt 15, 2005 12:11
Postitas MadMan
Vedelik ehk õli?
OT: teise pildi asemel oli vahva Exploreri punaseristimärk.

Saab 9000 2,3T 1995, VägaTurbo(endine Trionicu,nüüd Tog`i oma)
Postitatud: L Okt 15, 2005 12:54
Postitas aljoga
kust sa selle mitsu turbo siis välja nuhkisid? paistab päris hästi siravat, tutikas ve? mitu bar`i ja hp ressurssi on?