2. leht 3-st
Uus aku Saabile?
Postitatud: K Okt 12, 2005 22:54
Postitas Trionic
želeeakut ei raatsi panna,ei tasu hinnavahe end eriti ära(mingi 2,5 kilo oli Delphi)
Uus aku Saabile?
Postitatud: P Okt 16, 2005 18:24
Postitas teager
Tänud kõigile abistajatele ning tänud diileritele pakkumiste eest!
Valikuks pärast vaagimist osutus VARTA Blue, 60Ah, 600 EN.
Panin ta peale lõpuks ja rõõm oli kuulda, kuidas käivitamisel Aero tegi koheselt mõnusa "Brummmmi" varasema "poti põhjas kraapimise" asemel.
Veelkord tänud; adminnid, jätke teema lahtiseks, et tulevikus ka sellest kasu oleks
terv, teager
Aero - powered by Varta
Uus aku Saabile?
Postitatud: P Okt 16, 2005 18:48
Postitas Garu
Minu valikuks osutus 80 Ah Raylite kaltsiumaku. See akuparadiisi kalkulaator soovitas küll 100 Ah akut aga Saabi manuaal rääkis 80-sest. Mõtlesin et kui tehase poolt on 80 ette nähtud siis peaks sellest piisama.
Uus aku Saabile?
Postitatud: P Okt 16, 2005 22:08
Postitas Trionic
sul teager on hea maitse,kasutan isegi juba teist nädalat sama objekti:thumb::headbang:
Uus aku Saabile?
Postitatud: N Okt 27, 2005 0:08
Postitas Marquis
Endale panin mõned kuud tagasi Exide Armada. Exide'l üldse igasuguseid huvitavaid ja erinevaid aku-mudeleid, kõige odavamad erilist usaldust just ei äratanud.
65Ah ja käivitusvool 680A ja väga rahul

Oli teine päris kirves aga kõrge käivitusvool kulub ära.
Uus aku Saabile?
Postitatud: R Nov 11, 2005 9:57
Postitas IFF
Algselt postitas: teager
Tänud kõigile abistajatele ning tänud diileritele pakkumiste eest!
Valikuks pärast vaagimist osutus VARTA Blue, 60Ah, 600 EN.
Panin ta peale lõpuks ja rõõm oli kuulda, kuidas käivitamisel Aero tegi koheselt mõnusa "Brummmmi" varasema "poti põhjas kraapimise" asemel.
Veelkord tänud; adminnid, jätke teema lahtiseks, et tulevikus ka sellest kasu oleks
terv, teager
Aero - powered by Varta
Noh teager kas teeme Aku klubi

Sai ka enda saabikule uus Varta peale keeratud. Tänud morris'ele asjalike soovituste ning soodustuse eest.

Uus aku Saabile?
Postitatud: R Nov 11, 2005 11:20
Postitas Nastix
Krt, ma pean ka siis liituma - samuti uue Varta akuga liigun

Uus aku Saabile?
Postitatud: R Nov 11, 2005 15:43
Postitas Gunn
Palun mind ka klubisse arvata, mu Saabil ka ilus sinine Varta kastike kapoti all

Uus aku Saabile?
Postitatud: L Nov 12, 2005 2:51
Postitas sebastian
Aga millisest kohast oleks soovitav osta? Tahaks ka Varta klubisse astuda, minulgi must "kast" on va hädiseks jäänud. Käima veab teine vaevaliselt ja koha peal suurt tümakat ei julgegi enam panna

Uus aku Saabile?
Postitatud: L Nov 12, 2005 6:35
Postitas Trionic
Võid meilt osta,enamus autobutiike kaupleb nendega vist

Uus aku Saabile?
Postitatud: L Apr 22, 2006 0:33
Postitas sebastian
Kisun vana teema üles ja teatan tagasihoidlikult, et olen kah nüüd Varta Blue 75Ah EN 720A omanik. Loodetavasti võtate mind klubisse
Starter veab õige rõõmsalt ja kui keegi siin väitis, et automakk peabki käivitamise ajal end korra välja lülima siis normaalse akuga kohe kindlasti mitte!
Vahe 74Ah ja 75Ah isenditel see, et esimene on 15mm kõrgem, cold test current suti madalam 680A, ja nati odavam ka. No lähtusin seekord vanasõnast, et pole piisavalt rikas, et odavamat asja osta.
Samas...9000CD-le päris täpselt see aku pessa ei mahu (võibolla CS ja Aero pesa on 'pikem'?), tuleb üks aku plastist kinnitusosa lühemaks saagida. Aga no problems, minut tööd ja korras on.
Veidi pahameelt tegi see, et aku vahetusel maki kõik raadiojaamad, EQ settingud jne. nullis. Paras pool tundi läks, enne kui asjad endiseks sain.
Kliima õnneks ei resettinud ennast.
Eks jaanipäeval näis siis kaua 1kW vuufriga akul pidamist on

Uus aku Saabile?
Postitatud: E Sept 25, 2006 18:21
Postitas suur
Algselt postitas: sebastian
Kisun vana teema üles ja teatan tagasihoidlikult, et olen kah nüüd Varta Blue 75Ah EN 720A omanik. Loodetavasti võtate mind klubisse
Starter veab õige rõõmsalt ja kui keegi siin väitis, et automakk peabki käivitamise ajal end korra välja lülima siis normaalse akuga kohe kindlasti mitte!
Ja väidan ka edasi. Just proovisin uue (klubi)akuga käivitada - tuled kustuvad, automakk lülitatakse käivitamise ajaks välja. Troosti jumalad, aidake! Kas see on normaalne?
Uus aku Saabile?
Postitatud: E Sept 25, 2006 19:23
Postitas tripp
9-5 raadio lülitatakse käivitamisel korra välja, tulesid mitte.
Uus aku Saabile?
Postitatud: E Sept 25, 2006 20:23
Postitas sebastian
See oleneb ka makist. Mõni lülib end välja juba 11V peal, mõnele pole ka 9V eriliseks probleemiks. Üks oluline asi on ka aku ja kere vahel see jäme massijuhe. Starter oma 100+ amprise koormusega tekitab jämedal massijuhtmel pingelangu. Kui juhe korras, on pingelang tühine. Aga kui mingil põhjusel on juhtmel kerega vilets kontakt, on see pingelang üsna mitu volti ja just sellevõrra vähem jõuab ka makini pinget.
Härra Morris peaks täpselt teadma palju tohib uue aku klemmpinge langeda suurtel (starter) koormustel, aga minu meelest pole see alla 10 voldi. Muidugi langeb see starterit pikalt käiates üsna kiiresti.
Uus aku Saabile?
Postitatud: E Sept 25, 2006 20:35
Postitas suur
Pean massjuhtmed üle vaatama....
Uus aku Saabile?
Postitatud: E Sept 25, 2006 20:55
Postitas mad1
ei näe üllatusmomenti....hinnad loomulkult samad...
mille poolest peaksid baktis olevad Bosch akud erinema troost autos olevatest akudest või on liikvel mingeid "libabosch" akusid:wall:
samas müügil meil ka varta, delphi jne jne akud
http://www.troostauto.ee/
Uus aku Saabile?
Postitatud: E Sept 25, 2006 20:56
Postitas Trionic
Algselt postitas: suur
Algselt postitas: sebastian
Kisun vana teema üles ja teatan tagasihoidlikult, et olen kah nüüd Varta Blue 75Ah EN 720A omanik. Loodetavasti võtate mind klubisse
Starter veab õige rõõmsalt ja kui keegi siin väitis, et automakk peabki käivitamise ajal end korra välja lülima siis normaalse akuga kohe kindlasti mitte!
Ja väidan ka edasi. Just proovisin uue (klubi)akuga käivitada - tuled kustuvad, automakk lülitatakse käivitamise ajaks välja. Troosti jumalad, aidake! Kas see on normaalne?
tead ju küll,kust mind leida. raadio väljalülimine starteri ajal sõltub sellest,kas voolu antakse +15, või + 54 klemmilt.kui ise teha,tasuks kasutada terminaali,mida starteri ajal ära ei nullita.
Uus aku Saabile?
Postitatud: E Sept 25, 2006 21:41
Postitas suur
Algselt postitas: Trionic
Algselt postitas: suur
Algselt postitas: sebastian
Kisun vana teema üles ja teatan tagasihoidlikult, et olen kah nüüd Varta Blue 75Ah EN 720A omanik. Loodetavasti võtate mind klubisse
Starter veab õige rõõmsalt ja kui keegi siin väitis, et automakk peabki käivitamise ajal end korra välja lülima siis normaalse akuga kohe kindlasti mitte!
Ja väidan ka edasi. Just proovisin uue (klubi)akuga käivitada - tuled kustuvad, automakk lülitatakse käivitamise ajaks välja. Troosti jumalad, aidake! Kas see on normaalne?
tead ju küll,kust mind leida. raadio väljalülimine starteri ajal sõltub sellest,kas voolu antakse +15, või + 54 klemmilt.kui ise teha,tasuks kasutada terminaali,mida starteri ajal ära ei nullita.
Siis ei ole ikka normaalne

. Algul arvasin, et võibolla lükatase mõnede tonniste puhul käivitamise ajal muud tarbijad normaalse nähtusena (lülitajaks siis aju vms) tagant ära. Eks ma ootan õlivahetuse ära (ca 1000 km veel), siis selgitab ka selle pisiasja välja. Helitenika autol tehasepoolne. Mingit isearetamist tehtud pole (va. tehaseraadioga ühilduv CD-box).
Uus aku Saabile?
Postitatud: E Okt 22, 2007 17:13
Postitas romza
Läbustan vähe teageri teemat
Täna hommikune külm oli mu vanale akule saatuslik. Andiski lõpuks otsad. Käima enam jaksanud vedada, kuigi olid pikad sõidud selja taga ja aku oleks pidanud kestma. Aga vist oli ka hooldamata ning sama aku oli peal, kui auto Prantsusmaalt paar aastat tagasi toodi ning auto ka müügiplatsil seisnud tolle autoga pikalt.
Aga nüüd siis uus aku sai peale. Kuna Troostis olid Varta akud täitsa olemas, siis sai sealt ostetud Varta Blue Dynamic 12V 74Ah 680A. Uus aku vedas ikka looma moodi
Ainuke asi, mis ennast aku vahetusega nulli viskas oli kell ning ka signalisatsioonile ei meeldinud, kui klemmid maha kiskusin.
Pilt ka:

Uus aku Saabile?
Postitatud: R Dets 21, 2007 19:55
Postitas ptrt
Algselt postitas: sebastian
Kisun vana teema üles ja teatan tagasihoidlikult, et olen kah nüüd Varta Blue 75Ah EN 720A omanik.
...
Samas...9000CD-le päris täpselt see aku pessa ei mahu (võibolla CS ja Aero pesa on 'pikem'?), tuleb üks aku plastist kinnitusosa lühemaks saagida. Aga no problems, minut tööd ja korras on.
Lisan sama teema sappa hoiatuseks et tõepoolest, osade tonniste ja Varta poolt pakutavate akude vahel
ON mingi pisike ebaklapp - ka minu autole ei tahtnud kataloogi järgi valitud aku (VARTA Blue Dynamic, E11, pidi olema sama kõikidel facelifti järgsetel) aluse peale korralikult sobida - aku on pisut pikem kui peaks. Auto M94 CSE. Moraal - usalda, aga kontrolli.
Aku enda kohta ei oska aga veel midagi öelda, kuna ise olen jõudnud sellega ainult ühe korra käivitada - remontisõiduks

Uus aku Saabile?
Postitatud: R Dets 21, 2007 20:21
Postitas snowguy
mina kruttisin jaanuaris autole ostes uue excide põlvkonna aku peale mille nimeks x-tra 62Ah mis kohe võtit nähes käima ehmatab....
Uus aku Saabile?
Postitatud: L Dets 22, 2007 4:08
Postitas stennadi
Ise olen Varta akusid kasutanud oma autodel (Blue Dynamic), siiamaani rahul. Hinna-kvaliteedi suhe paigas minuarust.
Uus aku Saabile?
Postitatud: L Dets 22, 2007 9:23
Postitas v6sa
Algselt postitas: sebastian
...
kui keegi siin väitis, et automakk peabki käivitamise ajal end korra välja lülima siis normaalse akuga kohe kindlasti mitte!
...
See sõltub nüüd tehnika ühendamise viisist. Kui lülitav toide on toodud süüteluku tarbimisklemmilt, siis see ühendatakse käivitamise ajaks lahti. Kui kogu toide on toodud otse akult, siis sõltub kõik aku pingest. Liiga madalale kukkuva pinge korral lülib lustikummut end välja.
Kuidas SAABil tehase järelt on? Ilmselt on läbi süüteluku (lustikummut jääb süüte väljalülimisel vait ja tuleb uuesti ellu äratada, kui on soov meelt lahutada).
v6sa@Varta.BlueDynamic.100Ah
Uus aku Saabile?
Postitatud: L Dets 22, 2007 16:28
Postitas Trionic
ptrt tsitaat:
Lisan sama teema sappa hoiatuseks et tõepoolest, osade tonniste ja Varta poolt pakutavate akude vahel ON mingi pisike ebaklapp - ka minu autole ei tahtnud kataloogi järgi valitud aku (VARTA Blue Dynamic, E11, pidi olema sama kõikidel facelifti järgsetel) aluse peale korralikult sobida - aku on pisut pikem kui peaks. Auto M94 CSE. Moraal - usalda, aga kontrolli.
Varta on tõesti oma akude gabariite muutnud. Just lõikasin MY94 akualusel ühe serva maha.Samas MY95--- mahuvad need ilusti.
Uus aku Saabile?
Postitatud: L Dets 22, 2007 18:24
Postitas suur
Algselt postitas: Trionic
Varta on tõesti oma akude gabariite muutnud. Just lõikasin MY94 akualusel ühe serva maha.Samas MY95--- mahuvad need ilusti.
Soh. Minu 96-ndast pärit tonnisele ei läinud samuti Varta aku (marki ei mäleta) lõikamata vahele. Vahetasin aasta tagasi.