11. leht 37-st

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: R Dets 07, 2007 18:47
Postitas uhti
Mõlemad sisud on ilusad kui nad korralikud on:)

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: R Dets 07, 2007 19:32
Postitas Trionic
Algselt postitas: olaviv
Must on soliidne. Punane on edev. Raske valik, ise vist ikka soliidsema poole kalduks.
See tonnise punane pole tõesti eriti soliidne,eriti armatuur ja konsool.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: E Dets 10, 2007 2:07
Postitas S9K
Käigukast uuesti lahti võetud. Probleem oli mitte töötavas tagurpidi käigus. Nüüdseks ka vea põhjustaja leitud. Lisa hammasratta võlli hoiab kinni alumiiniumist sektor. Selle sama sektori panin valepidi ja sellepärast ei tõusnud kahvel pooltki mis ta tõusma pidi. Sain ka teise kasti 75 krooni eest. Võtsin mõlemad laiali ja mõõtsin ülekanded ära. Erinevus on ainult peaülekandes, kõik muu on sama. Minu kastil 4,047 ja teisel kastil 4,45. Nüüd pean paigaldama 4,45 ülekande, sest vana kasti võllil oli 5 käigu nuudid kulunud. Pöörete vaheks tuleb ainult 100 rpm, nii et see ei tohiks olla probleemiks ei kütusekulus ning ka mootor ei hakka maantee kiirusel kõvemat häält tegema. Samas kiirendusele teeb hoopis head:evil:

MAPTUN-i kasti hammasrattad on ropult suuremate hammastega ja pole ka nii viltu. Sama kehtib tavakasti 1 käigu kohta. Ühesõnaga selline hammaste asend on tugevam, muidugi teeb ta rohkem müra. Krt peaks muretsema otselülitusega kasti, eriti vinge oleks hüdrauliline lülitus:evil:

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: E Dets 10, 2007 20:34
Postitas S9K
Kui nüüd hästi läheb siis paigaldan tagumistele istmetele ka soojendused.

Tõsine lux/performance pill tuleb:thumb:

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: E Dets 10, 2007 21:02
Postitas ivomets
kle, tegelikult ma ei saa enam aru, mis sa seal auto juures teed?
kas lammutasid KÕIK juba molekulideks ja nyyd proovid kokku panna?
ma mäletan kunagi, kui leopold televiisorit remontis , siis temal jäi ka pärast kõiksugu jubinaid yle, nende seas ka mingi 500 W el.pirn. kuis sul?;)
su auto sõitis ju?! ja mitte halvasti nagu ma mäletan kuskil kiirendusvõistlusel.
ja mis nyyd saand?
turbot pole, käigukasti pole, velgesid ka all pole, mis veel? ah absi ka pole....
KÕIK ei saa ju korraga saba anda? kuis sul nii? muidugi on lahe asju lahti võtta ja vaadata, mis seal sees on ja kuidas töötab aga sellele vastukaaluks on ju ka autoga päris hea sõita! ja kui sõidab, siis tuleb sellest ka rõõmu tunda.

mul lihtsalt kahju vaadata, kuis sa niipalju energiat ja ressurssi kulutad ja sõita ei saa... samas vahepeal ju pakutakse kõiksugu liikuvaid saabe mingi 4...5 k eest, mis sõidavad.ja nii mõnigi neist kindlasti mõne kalli mootori rem. ( või kasti rem, kui vaja olnd) läbi teind ja kestaks kaua veel ja saaksid sõita asju remontimata. ja tegelikult soovin sulle ikka palju jõudu, et su kõik ettevõetud plaanid teoks saavad.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: E Dets 10, 2007 21:13
Postitas sebastian
Algselt postitas: ivomets
mul lihtsalt kahju vaadata, kuis sa niipalju energiat ja ressurssi kulutad ja sõita ei saa... samas vahepeal ju pakutakse kõiksugu liikuvaid saabe mingi 4...5 k eest, mis sõidavad.ja nii mõnigi neist kindlasti mõne kalli mootori rem.
Vaat' Ivomets, on teatud grupp inimesi, kelle jaoks "asjade paremaks tegemise" -mõnu on sõidumõnust natukene suurem.
Ma saan neist täiesti aru.
Lihtsalt öeldes: kasutad natuke ja siis jälle kisud lahti, remondid. Siis rikud midagi ära ja kassanäe - kohe on jälle põhjust remontimiseks.
Tundub küll, nagu oleks asjatu energia raiskamine, aga nii see tegelikult pole. Hoopis pidev "korras" asjade kasutamine (autoga sõitmine) on energia raiskamine, sest korras asjad ei ajenda meid ennast täiendama, teevad laisaks jne.
Healoomuline haigus ja ma arvan, et S9K just selline frukt ongi :cool:

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: E Dets 10, 2007 21:31
Postitas S9K
Jep mul just see remontimise ja aretamise mõnu suurem kui sõidumõnu.

Turbot pole jah, läks laiali ja no money no funny. Käigukastil kadus oma lolluse tõttu ära tagurpidi käik. Käimakast hetkel keldris laiali ja ootab laagrite ümber tõstmist. Veljed täitsa all ja mina rahul. ABS pole kunagi töödanud ja vahepeal tekkis idee kontrollida mis seal viga. See, et ma neid töid praegu teostan ja ei sõida on sellepärast, et DI/APC aju rootsis ja ilma selleta kahjuks käima too aparaat ei lähe. Nii, et mul hetkel vaba aega muude asjade kallal nokitseda. Mul on tõesti selline veider mõtlemine, et KÕIK tuleb korraga ette võtta.

Tagumiste istmesoojenduste idee oli juba ammu, vahepeal vaibus kuid nüüd tuli uuesti päevakorda. Kõik seostub sellega, et uurisin ABS-i. Tagumine iste oli kinni ja pidin kasutama kangi millega rikkusin istme plekist põhja. Täna lammutasin istme laiali ja tegin põhja kenasti korda. Point ongi nüüd siin, et kui ta juba lahti on siis...

Muide veel üks asi mida kohe ei rääkinud. Nimelt sain oma kalli klassivenna Avelito käest terve ringi 9-5 AERO pidurikettaid. Tegu väga heas korras olevate ketastega (võrreldud kõrvuti täiesti uuega). Nüüd plaan ka väike piduri upgrade teha. Ehk õnnestub mõni päev laenata AERO sadulat ka, siis on pilt pisut selgem.

Ivomets ma annan sulle hiljem sõita. Just in case:thumb:

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: E Dets 10, 2007 22:01
Postitas MadMan
Kuidas sa 5 poldiauguga kettad 4 augulise rummu otsa istutad kui saladus pole?
Aero pidurite pärast ei saa sinna vähem kui 17" velge ka panna.
Edu igatahes!

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: E Dets 10, 2007 22:50
Postitas S9K
Augud on üle puuritavad.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: N Dets 13, 2007 20:38
Postitas olaviv
Kas ketas liiga nõrgaks ei jää, kui 4 auku lisaks puurida?

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: N Dets 13, 2007 20:53
Postitas S9K
kaks puurisin ainult, ülejäänud kaks olemas, AGA peab pisut modima neid. Samas ega ma ju ei teagi kui lihtne on näiteks Aero sadulat sinna panna. Võib olla tuleb välja, et ei olegi nii lihtne, siis muutub asja edasi tegemine kahtlaseks:)

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: N Dets 13, 2007 22:54
Postitas Chipy
kui ainult 2 auku puurisid juurde siis jääb ju loperdama? või mul on mingi imelik ettekujutus...:freak:

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: N Dets 13, 2007 22:58
Postitas iisak
Ma juba tükk aega ei saa aru,mis aretistega seal tegeletakse...

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: N Dets 13, 2007 23:34
Postitas TROLL
üks lahedamaid teemasid siin foorumis mida lugeda, alati mingid uued üllatused... lase aga edasi, aretamise mõnu on nii tuttav, kahju, et enam aega ei jätku selle jaoks:thumb:

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: R Dets 14, 2007 0:03
Postitas S9K
Ma ei saa aru kuidas ketas loperdama jääb, muide seal oli ka eelnevailt auke lihtsalt kaks oli vaja juurde puurida:wtf:

Iisakul on alati paha tuju, no offence.

Ehk aitab see mõista, rohelisega on märgitud originaal augud. Punasega märgitud augud puurisin juurde. Kui nüüd hästi vaatad ja üritad aru saada siis tekib augu valem 4x110. Pisut peab auke modima, et saada valemiks 4x108 ja kettal pole ka kõige võimsama pidurdamise mõjul kuhugi minna. Kinni hoiavad nii poldid kui ka velg ise.

Krt ega ma mingi idioot ei ole. Mulle lihtsalt meeldib asjade kallal nokitseda. Mis selles halba on. Üritan teha asju nii, et ei sea ohtu ei ennast ega teisi;)

PS! Maailm on minu jaoks muutunud täielikult selle aastaga, enamus halva poole. Elan lootuses, et siit seltskonnast kellelgi minu vastu pretensioone pole:(

Pilt

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: R Dets 14, 2007 0:07
Postitas avelito
Minu vanad õnnetud AERO kettad, mida see SAABNINETHOUSAND teiega teeb :fight: Olete sattunud katsetuste ohvriks :freak:

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: R Dets 14, 2007 0:28
Postitas svenska
Ära pahanda nüüd, inimesed ei teadnud et kettal oli juba ennem üks lisaauk, mida tuleks nagunii puurida selle puudumisel. :)

Aga tõesti, üks vägevamaid teemasid siin foorumis, iga kord paneb imestama see viitsimine. Iroman hoiatas kunagi, et see tee on väga okkaline, aga ei anna sa sugugi alla.
Show must go on!

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: R Dets 14, 2007 0:31
Postitas S9K
Vabandan kui riivasin kellegi tundeid. Ei soovi olla halb inimene, soovin kõigiga hästi läbi saada. Minu elu on lihtsalt niivõrd ebahuvitav, et peamiselt tegelengi sellise nokitsemisega.

Käigukast nüüdseks koos. Nädalavahetusel läheb alla.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: R Dets 14, 2007 9:36
Postitas pva
aga pidurikulumaterjalid peavad olema ikka uued minu arvates. vot supportid mitte, aga kettad - uued.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: R Dets 14, 2007 9:38
Postitas Cyber
Kui katsetused välja tulevad, küll ta jõuab uued ka osta..;) Testimiseks kõlbavad need peetud kettad küll..:)

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: R Dets 14, 2007 9:41
Postitas suur
Ei mulle ka ei jõua kohale, miks 9-5 kettaid-supporteid vaja leiutada. Tonnisele ju müüakse ka kettaid. Ei ole ju nii, et tonni kettaid pole mitte kuskilt saadaja siis peab hakkama aretama nagu vene ajal. Peedist pesumasinale trumli ehitamine :)

Aga noh, huvi on, andke minna.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: R Dets 14, 2007 10:02
Postitas Cyber
Point on pisut erinevas mõõdud ja suuremas pidurdavas pinnas...;) ketta läbimõõt on 9-5-l 8mm suurem (2.5 mm paksem ka). ka piduriklots on ilmselt suurem. Järeldus... :poke:
Iseenesest tänuväärne tegevus, väga paljud jätavad pidurid upgrademata, kui võimsust juurde tuleb.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: R Dets 14, 2007 10:10
Postitas S9K
Aero kettad veel suuremad kui tava 9-5 omad. No mis teha, meeldib selline nokitsemine, kogu mu vabaaeg kulub selle peale, sest muud huvid täielikult puuduvad. Kui nüüd suuremad pidurid tellida siis need maksavad ikka ropult, miks muidu nii vähestel on paigaldatud suuremad pidurid. Mina üritan teha ilma liigsete kulutusteta.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: R Dets 14, 2007 10:38
Postitas MadMan
Brembo pakub Speedpartsi kaudu ka valmislahendusi, mis on 4/5 auguvalemiga.

Lisatud failid

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: R Dets 14, 2007 13:12
Postitas pva
no ma ei ytleks et 9-5 aero supportid mingid erilised oleks, kui nii kaugemale minna, siis juba palju suuremad ja taga et vent oleks.

Aga saada korda 9K supportid, korralikud klotsid-kettad, armeeritud voolikud ja synt vedelik - juba vaga palju saaks.