12. leht 37-st

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: R Dets 14, 2007 14:31
Postitas S9K
Algselt postitas: MadMan
Brembo pakub Speedpartsi kaudu ka valmislahendusi, mis on 4/5 auguvalemiga.

Whats the price Doc?:poke::)
Algselt postitas: pva
no ma ei ytleks et 9-5 aero supportid mingid erilised oleks, kui nii kaugemale minna, siis juba palju suuremad ja taga et vent oleks.

Aga saada korda 9K supportid, korralikud klotsid-kettad, armeeritud voolikud ja synt vedelik - juba vaga palju saaks.

Eks ikka kolvi pinna suurus loeb. Mitme kolvilised sadulad on sellepärast head, et need jahtuvad paremini + vajutab ka pisut ühtlasemalt.

Aga ma vist ei kirjuta üldse enam midagi nende asjade kohta mille kallal nokitsen, muidu ainult vaidleme. Peace.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: L Dets 15, 2007 0:39
Postitas kasparius
Kirjuta ikka. Sul see tuleb hästi välja.
Kõigel on algus ja lõpp.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: L Dets 15, 2007 1:24
Postitas avelito
Kui kellegile meeldib millegi kallal nokitseda, siis on see SAABNINETHOUSAND. ;) Ole terve kasparius :drink:

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: L Dets 15, 2007 14:21
Postitas Trionic
Leidur Leosid ja Jaan Tatikaid on siin teisigi (Isegi selline. Kui miski tundub täiesti teostamatu,otsid enesest targema JaanTatika omale abiks ja teostad selle teostamatu:) )

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: L Dets 15, 2007 15:59
Postitas Chipy
S9K, ma usun, et keegi pole sinu peale pahane :) seda on äärmiselt respekteeritav lugeda, mida sa siin teed. mõned asjad lihtsalt tunduvad tesitmoodi saavutatavad ja see ongi, mis minule siin huvi pakub ja sedasi tekib hasart ja kaasaelamine, et millega sa nüüd meid jälle üllatad :D seda kui keegi LASEB oma autole kuskilt TELLITUD VALMIS ASJA peale kruvida pole pooltki nii huvitav, kui sa ise selle asja valmis teed. igatahes ma hoian pöialt ja tahaks kunagi näha kui see on sul juba nii kaugel et saad ise sõita, et mis sa siis sinn aveel juurde ehitad :headbang:

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: L Dets 15, 2007 17:23
Postitas AndresV
Algselt postitas: MadMan
Aero pidurite pärast ei saa sinna vähem kui 17" velge ka panna.
Edu igatahes!
Noonoh? Ma siiani teadsin, et _16"_ on vähim, mida aero alla panna saab. Akna all seisab üks praktikas realiseeritud tõestus ka.

Edu nokitsejatele!

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: L Dets 15, 2007 17:34
Postitas MadMan
Jutt õige - 16" Aerol std. Vaatasin samal ajal Hirschi lehte ja 17" pidurikomplekti kuhu otsa käib 18" velg. :P
My bad.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: L Dets 15, 2007 21:02
Postitas S9K
PiltTänud kaaskodanikud!

Sai pisut müratud

Kas see kuulub nüüd "performance" alla või "not allowed on public roads" alla? Või "not allowed at all"

Tean ise, kuulub "not allowed at all" alla. Praod and sh1t like that tulevad kuumaga.

Pilt

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: L Dets 15, 2007 21:37
Postitas strife
kellegil on 500 kroonised üle??
vaadake paremale põrandale!!
ei tubli!!!
edu edaspidiseks!!

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: L Dets 15, 2007 21:40
Postitas S9K
Ma arvasin kohe, et keegi seda märkab, naljaga pooleks testisin printerit. Parajad "pa*ad" said. Nüüd on mu maine tänu sellele täiesti maas. Siin pole enam midagi teha:drink:

EDIT: Pilt muudetud:P

Mõnikord lähen LIIGA rappa oma tegemistega. Hetk hiljem leian netist õige info ise. Ei pea kohe hakkama halbu kommentaare tegema;)

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: L Dets 15, 2007 22:54
Postitas olaviv
Auke natuke palju, oleks ka mitu korda vähemast piisanud. Aga ilusti tehtud, vist mingi korralik puurpink kasutada :)
Selle pidurijutu peale tekkis mul küsimus, et kas 9k originaalid siis nõrgaks jäävad, et võimsamaid vaja on?

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: L Dets 15, 2007 23:02
Postitas S9K
Miks müüakse "sport" summuteid, mõtlen neid tagumisi pütte? Miks aftermarket käigukangi nuppe ja igasugu bling bling värki? Välimus enne kõike ja pidurdus jõud oleks ka parem kui originaalidega. Aukudega panin täiega mööda, aga pohlad, vähemalt polnud uued kettad. Üks toode juures mille saan lisada oma "lolluste" kollektsiooni.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: L Dets 15, 2007 23:32
Postitas Trionic
Tonnise OEM piduritega pole tuunitud masinal midagi peale hakata.(Sama kehtib kõigi laiatarbe brandide kohta).Iseasi,kus superpidureid maksimaalselt koormata saaks.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: L Dets 15, 2007 23:40
Postitas S9K
Aga olgem ausad, too puurimine oli päeva nali ikka. Just hetk tagasi sai arutatud minu tööde üle ja nüüd tulin lagedale sellise "pauguga". Seda juhtub ainult minuga :wall:

Tar-Ox kettaid tahaks:)

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: P Dets 16, 2007 0:36
Postitas olaviv
Eks neid vidinaid ilu ja edevuse pärast müüakse :) kui välimuse pärast suuremaid vaja siis arusaadav. Ka ringraja sõiduks paremaid pidureid vaja, sest seeriaautode omad kipuvad liiga kuumaks minema. Aga kas lihtsalt tänavasõidu jaoks tõesti pidurdusjõust puudu tuleb? Loogiliselt võttes võiks pidurdusjõu suurendamiseks tõsta survet pidurisüsteemis ehk pidurivõimendile "upgrade" teha?
Peab ikka teooriat uurima :) http://www.carbibles.com/brake_bible.html

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: P Dets 16, 2007 0:56
Postitas S9K
Bloody hell, päris pikk tekst:head:

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: E Dets 17, 2007 17:35
Postitas olaviv
Ja see on ainuld piduritest. Seal muud autode tehnikat ka lahatud. Suht asjalik jutt, räägib ka teooriast.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: L Jaan 26, 2008 0:17
Postitas S9K
Kiired ja ilusad

Krt s*?#%gi pole jõudnud teha. Rice Burner müüb T klubis kahte Garrettit. Ühe võiks ära osta. Samas on igasugu muid plaane. Peris lolliks võib nii minna.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: R Veebr 01, 2008 21:40
Postitas ivomets
kuidas auto ehitamine läheb??

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: R Veebr 01, 2008 21:48
Postitas S9K
EDIT: Ootan DI/APC aju, kasti külge veel mõned asjad vaja ühendada, no pisut tööd veel on. Siis vaja B234 mootor osta + juhtmestik. Ja ega järgnev on ma arvan trollspeed, SQR, Mike Billet ja mis need retsept:notworthy: mehed kõik olid.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: P Veebr 24, 2008 12:33
Postitas S9K
niih auto käib jälle. Samas pole mingit sõidu isu kui asjad pole nii nagu tahaks. Seega:

Pilt
Pilt

Põranda heliisolatsioonist voolab vett välja. Kerged lombid on põrandal. Selle asja lahendame nüüd ära. Teiseks kõva tolmu imemine ja üldine puhastus, nahksisu pesemine ja vahatamine ka, turvavööde pesu. Talvega asjad hallitama läinud. Ehk saame ka mõnest naginast lahti.:thumb:

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: P Veebr 24, 2008 12:38
Postitas ivomets
nii ,. juba yleeile tahtsin taas uurida, kuis asjad kulgevad.
kas trubiiniga ikka sul taas?

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: P Veebr 24, 2008 12:45
Postitas S9K
eip hetkel ainult kuum koda LOL. Sellega on aega veel. Tahaks seda gt3071r. Miks just seda, ei oska öelda.:D

Kas keegi on kunagi vaipa survepesuriga puhastanud:D 130 bar laseb nii mõnegi puru minema. Lõpptulemust veel ei paista aga eks ma räägin.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: P Veebr 24, 2008 22:54
Postitas S9K
Krt veesurve võtab tõesti puhtaks. Järgmine väljakutse on tagumine vaip kus peal nii rooste kui ka miskit punane plekk, vein äkki:) (aga too pole minu kui omaniku ajal sinna tekkinud).

Pilt
Pilt

Turbo va kurivaim:love:

Pilt
Pilt

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: E Veebr 25, 2008 8:33
Postitas uhti
Mida või keda sa selle turboga siis hekseldasid;)