Crossroad Performance

Kõigest, mis teeb teie auto koledamaks, aeglasemaks ja muul viisil erinevaks.
Vasta
keenius
Postitusi: 283
Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
Asukoht: Rakvere
Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
Kontakt:

#276

Ära muretese SEB, mul on ka 9000 alles veel.
Kasutaja avatar
vvs
Pealik
Postitusi: 4340
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Dodge Charger SXT

#277

Minu külaskäigud Sebastiani juurde on kandnud vilja ja peale viimase softi installi on tulemus just selline nagu peab :cool:

Keskmine küttekulu on suurenenud tänu sellele, et enam ei oska aeglaselt startida ning möödasõidud maanteel (90-st edasi) on elamus omaette (see sai juba kontrollijate kaudu ära fikseeritud).
Kui nüüd mõistlikust sõidust rääkida, siis väänet on tulnud isuga juurde ning keskmine kulu maanteel on pisut väiksem kui varem (ca 0,3-0,5l).

Võrdlusmomendid düno stendis on siin:

Graafikud - stock vs Crossroad Performance :cool:

Pilt


Ilma "S"-ita režiimis kast vs. CR softiga kast (punasega) - 185kW vs. 191kW :)

Pilt

"S" režiimis kast vs. CR softiga kast (punasega) - 173kW vs. 203kW...:evil:
NB! Originaal softi võimsus saavutati natukene hiljem!

Pilt
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 2005
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#278

TGB: Näen, et sul auto müügis. Olen oma tonnisega juba praegu väljasurev liik, äkki astud uuesti õigesse klubisse?

Eks neid 9000 omanikke ole siin veel :)
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#279

Eks neid 9000 omanikke ole siin veel :)

Jah, osad on V6 mootoriga ja osad on vabalthingavad :D
Kasutaja avatar
Renee_
Postitusi: 85
Liitunud: N Okt 16, 2014 9:12
Asukoht:
Auto: 9-3SS Aero Cabriolet

#280

Kuna tuuningu rubriigis on vähe 9-3SS Aero tuunimise kohta ja kevad läheneb mühinal ja jõust jääb puudu, siis ma küsin hoopis, et kui mõttekas ja kui oluliselt annaks sellele mootorile juurde MapTun downpipe koostöös CR softiga? Oleks mõtet jännata sellega, või asjal pole selle rahaeest piisavalt jumet ja piisaks ka lihtalt CR softist? Samas jällegi ma ei sooviks 3" väljalaset otsast lõpuni ja tahaks, et asi läiks samamoodi sahinal. Ehk siis üleminek 3" downpipelt orginaal väljalasekele. Enam häirib just esimese ja teise käigu torque limiter (tegu manualiga) Jõudu nagu oleks, kuid väändekõver oleks nagu lõigatud ja ei ole see minnes kohalt.

Mida targad mehed räägivad? Hüva nõu anda?
Mawrec
Postitusi: 41
Liitunud: E Sept 09, 2013 22:54
Asukoht:
Auto:

#281

Lasin oma 9-3 Aero XWD-l aasta tagasi 1. ja 2. käigu torque limiteri maha võtta (muud ei näpitud). 0-100 kiirendus muutus kohe märgatavalt (kõrgemate käikudega kiirenduse juures pole stockis ka midagi kurta) ja siiani pole mingeid tagasilööke olnud.
Kasutaja avatar
Six
Postitusi: 347
Liitunud: P Sept 26, 2010 9:47
Asukoht:
Auto: M5 F90 '18

#282

Renee võiks esmalt täpsustada, mis mootoriga tegu - kas 2.0 või 2.8 V6.
Kasutaja avatar
Renee_
Postitusi: 85
Liitunud: N Okt 16, 2014 9:12
Asukoht:
Auto: 9-3SS Aero Cabriolet

#283

Vabandust, tegu 2005a 9-3SS Aeroga, 2.0T ja kogu kompott on viiese manuaaalkasti otsas. Olen lugenud ka igglismaa foorumeid, kus mehed väidavad ka, et esimest käiku piiratakse liialt ja on pain in the ass. Samas on esimene käik lühike ja ei saa nagunii suurt rõhku üles. Ta võiks tegelt olla kiirem ja sellep tõstatasin ka küsimuse, et mida oleks mõistlik teha, et paremini higama saada. Ma isegi ei kujuta ette kui palju sellel mootoril CR soft muudaks.
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#284

Nii ongi, et originaalis 9-3SS Aero 1. käigu pöördemoment 100Nm väiksem, kui 2.-5. käigul. Seda saab muuta.
Kas just liialt piiratakse, ei oska öelda. Võrdluseks võiks tuua 9000 kus 1. käigu turborõhk seatakse (või jäetakse) isegi tuuningu
puhul ca 0,6 baarini. Seda on 2x-3x vähem kõrgemate käikude rõhust. 2. käigu piiraja üldiselt kaotatakse.
Põhjus lihtne - isegi parim rehv ei haaku 1. käiguga teepinnaga piisavalt, et kõiki njuutonmeetreid maha panna. Sõit kujuneb tahtmatuks driftimiseks.
Muidugi 9000 on ka rohkem "naelakast" võrreldes 9-3ga...

Olenemata softist on suurem downpipe kindlasti hea. Turbo elueale mõjub positiivselt, mõnevõrra varem lubab turbol täistuure võtta jne.
Kas tasub oma hinda, seda võiks uurida mõnest foorumist. Et palju ta 9-3SSle juurde annab.
Siin kogemus puudub, seni pole ühtegi 9-3SSi sattunud jämedama väljalaskega.
Kasutaja avatar
Jaanus
Postitusi: 894
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16

#285

Mul mõlemal autol Ferrita(Maptun) 3" downpipe koos race cat-ga. Minu jaoks üks suur eelis sellel on - turgo lag on märgatavalt väiksem :)
Homunkulus
Postitusi: 218
Liitunud: L Nov 29, 2014 17:26
Asukoht: Tallinn
Auto:

#286

Jaanus - kas sul on 3'' downpipe stock catbacki 2,25'' või avardub edasi, ja kas ülevatuses race catiga kobinat pole olnud? Ostsid Maptune lahenduse käigult või uurisid ka Eestis custom ehitamise variante?
Kasutaja avatar
Renee_
Postitusi: 85
Liitunud: N Okt 16, 2014 9:12
Asukoht:
Auto: 9-3SS Aero Cabriolet

#287

Nii,

Käisin ka Sebastiani juures, keerati parasjagu jõudu juurde. Emotsioonid on positiivsed ja soovitan igal 9-3SS mehel see asi läbi teha, sh ka automaadi omanikud. Väänet tuli juurde ja see on vägagi tuntav, möödasõidud 3 käiguga ja põhjagaasiga on väga meeldiv. Kütusekulu maanteel vähenes, linnas ei märganud ka mingit vahet, küll on aga oluliselt mugavam sõita kuna jõud on madalalt võtta. Kõrgetel pööretel ei ole täheldanud mingit muutust.

Nüüd aga sidurit vahetama mis ei suuda enam kinni hoida :D
Kasutaja avatar
polukoli
Postitusi: 649
Liitunud: K Okt 15, 2014 18:20
Asukoht:
Auto:

#288

Korra küsin uudishimust, et kui eelmise omaniku poolt on tehtud kw-de tõstmine (originaalis on 184kw), siis kas aja jooksul tuleb mingitsorti softiuuendus välja, mida oleks mõistlik peale lasta vms ?
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#289

Korra küsin uudishimust, et kui eelmise omaniku poolt on tehtud kw-de tõstmine (originaalis on 184kw), siis kas aja jooksul tuleb mingitsorti softiuuendus välja, mida oleks mõistlik peale lasta vms ?
Oleneb sellest, millal softivahetus tehti. Kui päris mitu aastat tagasi, siis üsna võimalik, et Aero jaoks on juba midagi paremat.
Kui sul võimalik softi vahetuse aeg kuuajalise täpsusega öelda, siis tean asja uurida. Võid ka u2u peale saata, kui soovid.
Kasutaja avatar
polygon
Postitusi: 109
Liitunud: L Okt 08, 2011 22:54
Asukoht:
Auto:

#290

Nii,

Käisin ka Sebastiani juures, keerati parasjagu jõudu juurde. Emotsioonid on positiivsed ja soovitan igal 9-3SS mehel see asi läbi teha, sh ka automaadi omanikud. Väänet tuli juurde ja see on vägagi tuntav, möödasõidud 3 käiguga ja põhjagaasiga on väga meeldiv. Kütusekulu maanteel vähenes, linnas ei märganud ka mingit vahet, küll on aga oluliselt mugavam sõita kuna jõud on madalalt võtta. Kõrgetel pööretel ei ole täheldanud mingit muutust.

Nüüd aga sidurit vahetama mis ei suuda enam kinni hoida :D

Tiptronic automaatkastiga 9-3 sai täna tänu Sebastianile tulemuseks tuunitud 350 Nm ja 245 kW peale! tundub vähe v lihtne, aga mina täna vähemalt väga vajutada veel ei julgenud, tahtis käest ära minna.
Kasutaja avatar
Renee_
Postitusi: 85
Liitunud: N Okt 16, 2014 9:12
Asukoht:
Auto: 9-3SS Aero Cabriolet

#291

245?
Kasutaja avatar
ndr3k
Postitusi: 87
Liitunud: N Mai 09, 2013 20:17
Asukoht: TLL / EETN
Auto: 9-3SS MY04 2.0t Vector, TurboX

#292


Tiptronic automaatkastiga 9-3 sai täna tänu Sebastianile tulemuseks tuunitud 350 Nm ja 245 kW peale!

Oot mida... see sama 1.8t arc, mis pildi all kirjas? 245 kW nagu kakssada nelikümmend viis kilovatti???? :conf:
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#293

245 hobujõudu ikka.

edit: softist on siiski raske kilovatte/hobujõude välja lugeda, seda veel eriti automaatkasti puhul, ka logi ei ütle just palju.
Tarbitud õhukoguse järgi võiks öelda, et 350Nm on maksimumväärtus ja enamasti püsib see 340Nm kandis.
Et kilovatte teada, tuleks automaadi 4. käik põhjagaasiga "lõpuni" lasta ja logist mitme katse keskmine võtta.
Kõik oleks ju tore, aga kiirus kipub suureks minema...
Õige dünostend on kindlasti parem mõõdupuu, rullide peal võib kihutada, keegi trahvi ei tee :cool:
Kasutaja avatar
polygon
Postitusi: 109
Liitunud: L Okt 08, 2011 22:54
Asukoht:
Auto:

#294

Sebastiani parandus õige, 245 hP mitte kW, minu näpukas. aga pöörded läksid ülisuureks, kiirus samuti, ei olnud vastavat võimalust et neil päris lõpuni minna lasta maanteel.
laht
Postitusi: 110
Liitunud: K Aug 29, 2012 22:42
Asukoht:
Auto:

#295

Trügiks korra OT-ga veidi vahele. Kuskohast leida kõige kiiremini FPR? Just 3,5 BARine.
Ladu24 pakub sama tootekoodiga FPRi müüa, kuid rõhust pole seal sõnagi: http://www.ladu24.ee/et/ladu2/0/0,0,0,1 ... 0002003,83

Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#296

Sama tootekoodiga kirjutatake, et 3,0 baari.

Näiteks see või see on 3,5 baari.
Kasutaja avatar
Pootsman
Postitusi: 1099
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto:

#297


Näiteks see

25euri + saatmine on huippu odav, replika miskine ?
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#298

Võib täitsa olla replica, kuigi FPR pole just eriliselt keeruline vidin, et peaks tingimata hinnaline olema.
Kasutaja avatar
Nublik
Saabiklubi liige
Postitusi: 224
Liitunud: N Okt 18, 2007 15:11
Asukoht: Tartu/Jõgeva
Auto: 9-5 Aero; 9-5 2.3t; 9000 2.0t; V70 AWD

#299

Mul on mingi sarnane odav pudin. Panin vanale autole nädalaks peale selle kunagi. Tundus töötavat küll nii nagu peab.
laht
Postitusi: 110
Liitunud: K Aug 29, 2012 22:42
Asukoht:
Auto:

#300

Tänud kiire tagasiside eest. Üks täpsustus veel: "2006- Aero Inlet pipe" - kas mõeldud on Cobra intake'i enne turbot või lihtsalt snorklit?

Vasta