Uus Saab 9-5
esimene spioonikas 9-5 vagunist.
kui esmaspäeval 9-3x'i proovimas käisin, küsisin ka uue 9-5 kohta, et millal seda eestis näha saab, siis sain vastuseks, et veebruaris-märtsis. teisipäevaste arengute valguses ei tea enam muidugi palju see paika peab, sest ka euroopa esitlusturnee on katki jäänud.
kui esmaspäeval 9-3x'i proovimas käisin, küsisin ka uue 9-5 kohta, et millal seda eestis näha saab, siis sain vastuseks, et veebruaris-märtsis. teisipäevaste arengute valguses ei tea enam muidugi palju see paika peab, sest ka euroopa esitlusturnee on katki jäänud.
- dreamer12
- Postitusi: 534
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
9-5 universaalist on pilte ka siin, seda korda on taas kuidagi Saabi enda info lekkinud, ehk auto katmata kujul: http://www.alltommotor.se/artiklar/nyhe ... kt-1.18905
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
see pole küll saabi enda lekitatud, vaid mingi hollandi autofoorumi photoshopi võistluselt pärit töö. link sellesse foorumisse
Algselt postitas: eston21
see pole küll saabi enda lekitatud, vaid mingi hollandi autofoorumi photoshopi võistluselt pärit töö. link sellesse foorumisse
Huh, hea seegi, dreameri lingitu näeb päris õudne välja, nagu mingi toyota-subaru-crysleri hübriid
- dreamer12
- Postitusi: 534
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Nüüdseks on ka Dagens Nyheter ise pildi võltsingugks tunnistanud. Ehki alginfo oli sõna sõnalt, et see lekkis Saabilt. See hea, siis Saab Saab vaid kaunim olla. 

https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Siin saab seda näha http://www.youtube.com/watch?v=R6IgCp4XAc0
ei ole eriti palju öelnud.
ei ole eriti palju öelnud.
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Ja siis testis ise Vauxhall Insignia VXR-i..Algselt postitas: caarel
Viimases Top Gear's james May nimetas Saab 9-5 autoks mida oodata aastal 2010 ning avaldab arvamust et ta isegi ostaks selle kui see välja tuleks. Suur toetus siiski margile kuulsaima saate poolt.



Kui vaadata selle Opeli mudeli kerekujusid ja võrrelda uue 9-5ga mõnda disainijoont siis on minule enam kui selge et see pidi olema uus 9-3 mis Opeli mahamüümise ja edukuse turgutamiseks Opeli mudeliks tehti. Ma võin eksida aga nii mulle tundub.
No seda küll ei usu et see pidi uus 9-3 olema, naduge liiga suur kere 9-3 jaoks,pigem ikka 9-5 selline suur mugav kiire laev teel.

- dreamer12
- Postitusi: 534
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Uusi 9-5-te pole veel müügiks olnud. See nädal ehitati neid üks. Järgmine nädal kavas ehitada veel kuus 6 autot, siis on aga nende ehitamiseks jupid otsast. GM ei saada neid Saksamaalt.
Koostatud on nende viimaste valmimisel ca 40 autoline proovipartii. Müüki neid enne segaduse vaibumist ei panda (kui üldse pannakse), sest GM kardab müügiga kaasnevat ca 10 aastat kohustuste jada.
Allikas Dagens Nyheter: http://www.alltommotor.se/artiklar/nyhe ... -5-1.19527
Koostatud on nende viimaste valmimisel ca 40 autoline proovipartii. Müüki neid enne segaduse vaibumist ei panda (kui üldse pannakse), sest GM kardab müügiga kaasnevat ca 10 aastat kohustuste jada.
Allikas Dagens Nyheter: http://www.alltommotor.se/artiklar/nyhe ... -5-1.19527
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Belglastel juba broshüür ja hinnakiri valmis.
Prantsuse keele oskajatele
http://www.ilovesaab.be/documents/pdf/f ... w95_FR.pdf
Prantsuse keele oskajatele

http://www.ilovesaab.be/documents/pdf/f ... w95_FR.pdf
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Kiire võrdlus (mõlemad Belgia kohalikud diilerite hinnad, koos Eesti 20%-lise käibemaksuga):
SAAB 9-5 Aero 2.8T XWD 300hj A6 Hind: 862761 krooni (koos 20% km-ga)
Opel Insigna 2,8T OPC 4WD 325hj M6 Hind: 681209 krooni (koos 20% km-ga) Info saadud siit
Mõned prantsuskeele oskajad kindlasti oskavad juurde kommenteerida, et mida see üle 180 000 kroonine hinnavahe sarnaste autode puhul võiks sisaldada. Saabi märk ise kindlasti annab 50 000 krooni, kuid mis se ülejäänud võiks olla?
SAAB 9-5 Aero 2.8T XWD 300hj A6 Hind: 862761 krooni (koos 20% km-ga)
Opel Insigna 2,8T OPC 4WD 325hj M6 Hind: 681209 krooni (koos 20% km-ga) Info saadud siit
Mõned prantsuskeele oskajad kindlasti oskavad juurde kommenteerida, et mida see üle 180 000 kroonine hinnavahe sarnaste autode puhul võiks sisaldada. Saabi märk ise kindlasti annab 50 000 krooni, kuid mis se ülejäänud võiks olla?
romza
Ei osanud mujale uudist tõsta, eks liigutage ringi kui ei sobi.
Hiinlased hakkavad tootma "uut Saabi"
http://www.e24.ee/?id=214143
Hiinlased hakkavad tootma "uut Saabi"
http://www.e24.ee/?id=214143
- 95SELaunch
- Postitusi: 328
- Liitunud: E Nov 26, 2007 21:07
- Asukoht:
- Auto:
see teema ei ole uus teema, ja seal on üks õige komment, kõige esimene
- 95SELaunch
- Postitusi: 328
- Liitunud: E Nov 26, 2007 21:07
- Asukoht:
- Auto:
Algselt postitas: romza
Mõned prantsuskeele oskajad kindlasti oskavad juurde kommenteerida, et mida see üle 180 000 kroonine hinnavahe sarnaste autode puhul võiks sisaldada. Saabi märk ise kindlasti annab 50 000 krooni, kuid mis se ülejäänud võiks olla?
Poes on kaks t-särgi, mõlemad valged mõtetu logoga. Ühel siis Mõmmi, teisel Armani. Üks maksab 30 EEK, teine 600. Oskad mulle vastata, kas Armani logo maksab 570 EEKu, või tegemist on teistsuguse materjaliga ja parema tööga? Oskad tõestada Armani vennale, et pole vaja maksta rohkem, las ostab Mõmmi, ka valge ju?
Saab vajab natuke teistsugust mõtteviisi. Miks sul endal ei ole näiteks Vectra? Ei ole ju vahet, 9-5 või Vectra? Miks ise sõidad Saabiga? Saaks ju säästa kuni 50% autoväärtusest
Algselt postitas: 95SELaunchAlgselt postitas: romza
Mõned prantsuskeele oskajad kindlasti oskavad juurde kommenteerida, et mida see üle 180 000 kroonine hinnavahe sarnaste autode puhul võiks sisaldada. Saabi märk ise kindlasti annab 50 000 krooni, kuid mis se ülejäänud võiks olla?
Poes on kaks t-särgi, mõlemad valged mõtetu logoga. Ühel siis Mõmmi, teisel Armani. Üks maksab 30 EEK, teine 600. Oskad mulle vastata, kas Armani logo maksab 570 EEKu, või tegemist on teistsuguse materjaliga ja parema tööga? Oskad tõestada Armani vennale, et pole vaja maksta rohkem, las ostab Mõmmi, ka valge ju?
Saab vajab natuke teistsugust mõtteviisi. Miks sul endal ei ole näiteks Vectra? Ei ole ju vahet, 9-5 või Vectra? Miks ise sõidad Saabiga? Saaks ju säästa kuni 50% autoväärtusest
Tegelt see nii pole. Ma soetasin SAABi kasutatuna, kuna sai makstud raha eest võrreldes teiste brändidega kõige rohkem autot ning olles varem ka veidi SAABidega kokku puutunud ei olnud ma kuulnud nende kohta halbu sõnu. Ja oma otsusega olen igatahes väga-väga rahul.
Lihtsalt see raha (üle 860 000 krooni) tundus müstiline, mis tekitab mõtte, et kas praegused 9-5 Aero omanikud ikka autot vahetades tahavad jääda bränditruuks või mitte.
Kui ma käisin 90ndate alguses Esimest korda Rootsis, siis oli SAABide ja VOLVOde osakaal autode seas metsikult suur.
Praegu on pilt kardinaalselt muutunud.
Mulle on kusagil silma jäänud, et SAAB vajab margi püsimajäämiseks aastas 9-5le vähemalt 100 000 ostjat. 90-ndate alguses poleks seda mingi probleem saavutada Rootsi siseselt. Praegu on see aga küsitav, kuigi riigis kus on üle 9 miljoni inimese võiks see ju olla nohu.
Imelik on isegi see, et isegi rootslased ise ei panusta SAABi või VOLVO ellujäämisesse ning tootmise jätkumisse Rootsis.
Saan aru, et praegu välja töötatud 9-5te on võimalik edasi toota vaid GM-i abil, kesiganes (Spyker, Köeningsegg jne) ka SAABi ära ostaks jääks ikka selle fakti ette.
Seega, et SAAB jääks puhtalt Rootsi autoks ning selliseks, mille eest nii rootslased kui ka muud rahvad oleksid nõus õiglast raha välja käima SAABi erisuse eest peab SAABi tootmise ja brändi uus omanik loobuma hetkel välja töötatud 9-5-st ning panustama pigem uue 9000 mudeli välja töötamisele. Või miks mitte ka uuele 900-le panustada.
romza