13. leht 23-st
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: N Veebr 17, 2011 9:21
Postitas Jupats
Pilt sellest ajast, kui veel lund ei olnud...
Hirmsasti karjub Aero bodykiti järgi. Peab suvel jälle otsima hakkama. Saabile tõenäoliselt neid Läti spoilasid ei tehta.
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: N Veebr 17, 2011 10:00
Postitas AntonG
Sellisel auto peaks olema kohe Hirsch bodykit. Endale ka tahaks. Hind , aga , jätab soovida

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: N Veebr 17, 2011 10:28
Postitas Jupats
Vana mudeli Hirsch`i oma on veits overkill. Ma muutun iga aastaga aina konservatiivsemaks. Aero oma on täitsa piisav.
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: N Veebr 17, 2011 15:52
Postitas Factor
Vana mudeli Hirsch`i oma on veits overkill. Ma muutun iga aastaga aina konservatiivsemaks. Aero oma on täitsa piisav.
Vanadus?

;)
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: N Veebr 17, 2011 20:09
Postitas Jupats
Siin mõned aastad tagasi oli jah hirmus tahtmine neid vägevaid spoilasid saada. Nüüd aga julgeks sellise autoga enam tööle ilmuda. Ajaks taga rohkem seda "Hund lambanahas" välimust. Aero bodykit, viisakas toonklaas, originaal veljed, kirjadevaba jne...
Häält ta ka enne 1 bar eriti ei tee, seega keegi ei oskaks sellest autost midagi arvata
EDIT: Kasutaja Artix on eeskujuks sel teemal;)
EDIT2:
Too old and smart for this shiit...

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: N Veebr 17, 2011 20:25
Postitas Homersimpson
Hunt lambanahas on etem jah kui lammas hundinahas

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: N Veebr 17, 2011 20:39
Postitas Jupats
Ega siin eriti põhjust kelkida ka pole. Üsna mitme tonnise/klassiku?/SS käest saab minu auto lutti nii, mis koliseb....

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: R Veebr 18, 2011 0:38
Postitas RStorm
Ma arvan, et see saabi automaat ei ole ka just kõige kirkam kriit karbis:D, sinu jõududega manuaal oleks ju hoopis teine tera:P
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: K Veebr 23, 2011 9:07
Postitas Jupats
On kellegil aimu, kust võiks saada 9-5 mootori õliradika mõõdus radikat?
Oleks vaja automaatkastile suurem radikas panna. Üks võimalus on pannagi teine mootori õliradikas originaali külge ning vedada sinna armeeritud voolikut käigukastist. Siiski tundub see originaal mootori õliradikas on ka selline poolepussune.
Originaal kastiradikas asub ju teadagi suure veesärgiradika küljes ja on pigem naljanumber...

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: K Veebr 23, 2011 15:38
Postitas andres
Selline asi on 9-3 välja mõeldud aga võibolla sobib ka 9-5 le
http://www.speedparts.ru/new_speedparts ... cooler.jpg
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: N Mär 03, 2011 9:56
Postitas Jupats
Eile sai siis autole Siemens Deka 630cc ära tellitud. Samuti pandi USAst teele Innovate LC-1 WB lambda. Sai ostetud ilma kellata variant, kuna kellal puudub point ja kole ka veel pealekauba.
Seniks saab hakata Dekasid softi sobitama. Suurema osa sain eile öösel juba tehtud, kui selliseid pisimuudatusi on nädal või kaks aega veel teha. Siis läheb suuremaks segu sättimiseks ja mind võib mitu ööd järjest Tallinna tänavatel veeremas näha.
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: N Mär 03, 2011 10:01
Postitas Cyber
Koha pealt oleks ka saanud need SD-d Pisut kasutatud küll, aga vähemalt Saabi küljes olnud..

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: N Mär 03, 2011 10:10
Postitas Jupats
Ei tahaks selliseid asju kasutatud peast osta. Pole ju teada, kui suur tegelik tolerants komplektis on.
EDIT: Eelmine nädal sai ka BPC klapp seoses mõne probleemiga ära vahetatud. Mul oli veel vana generatsiooni klapp. Tuleb välja, et uuel ja vanal klapil on vahe sees. Auto käitus kardinaalselt teistmoodi. Alumise otsa vääne oli kadunud (sain tagasi WG pingutamisega), ülemises otsas jällegi tõusis.

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: N Mär 03, 2011 10:27
Postitas Cyber
Ja seal, kus sa neid ostad, on kirjas et flow matched?
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: N Mär 03, 2011 10:29
Postitas Jupats
Jep. Müüja sõnul on tolerants +-4%. Iseasi, kas see ka nüüd tõsi on:D
+-7/8 suudab Trionic ära adapteerida, kui vaja. Üle selle läheb raskeks. Targemate arvamusi lugedes tuleb välja, et mõne müüja poolt tuleb komplekt, kus tolerants on üle 10%.
Tonnisel ei juhtu erilist hullu midagi aga 9-5 fueladaption läheb hulluks, süüde on tunduvallt varasem ning väljalaske gaasid tüki maad kuumemad.
Ja ilma Fueladaptionita Eestis sõita pole võimalik. Üks päev saad tanklast korralikku 98, teinepäev ploomijogurtit.
EDIT: Kunagi võiks mõne 9-3 proovida. Trionic 8 teeb vahet, kas valad sisse 95, 98, 100 või etanooli.
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: N Mär 03, 2011 10:45
Postitas Cyber
Ok, selge... Samas mõni onu ütleb, et noh, SD-d toodavad palju küll, aga spray pattern on na kehv (pissib sisuliselt), kui võrrelda boschi 700+ cc pihustitega. Hinnavahe on SD kasuks muidugi kõvasti, vast ca pool.
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: N Mär 03, 2011 10:54
Postitas Jupats
See viga neil on jah. Aga kui avanemisajad ja pingekompensatsioonid ilusti paika panna, pole hullu midagi. Ega originaalid selles suhtes etemad ole. Parajad aia kastmiseks:D
EDIT: Võrreldes originaalidega langeks pihutite lahtiolekuaeg 139% pealt, 78% peale:head:
EDIT2: Uue softi teen tagasihoidliku, 280hp ja 468Nm. Asja eesmärk on pihustid suhteliselt kergesti saavutatava võimsuse juures tööle saada. 300hp piiri peal on Mitsu niivõrd ebakindel turbo, et sööb närvid seest:wall:
Parem võtta pisut rahulikumalt ja korralikult. Ideeliselt tahaks, et 90% juhtudest selline võimsus ka saavutatakse. Boosti mäpid tegin peaaegu 95% järgima Mitsu compressormäppi.
Tahaks see kevad mõne kiirendusvõistluse ka kaasa teha. See korra sõidetud 210km/h ei rahulda kohe mitte üldse.

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: K Mär 09, 2011 17:24
Postitas Jupats
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: K Mär 09, 2011 20:13
Postitas Homersimpson
Sa käid täpselt sama sammu mis mina

Mul ka LC-1 ja Dekad ootavad

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: K Mär 09, 2011 20:17
Postitas KorK
Kust Dekad tellisid, kui küsida tohib?

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: K Mär 09, 2011 20:38
Postitas Jupats
Eks kellegilt peab snitti võtma ju;)
Dekad tellisin Ebayst. seal neid 49$ üsna mitmes kohas saadaval. Tee aga valik ja telli...
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: N Mär 10, 2011 20:28
Postitas Jupats
Niisiis...
Näpp noaga praktiliselt pooleks, Sebastian poolsurnuks väsitatud, aga lambda küljes ja töötamas.
Massi ja pinge võtsime algselt ECUst. Siiski tuli välja, et ECU 12V ei ole ikka 12V:D. Seega pinge pidime võtma vasakust esitulest.
Pilte kah...
Kõigepealt mass ja + ECU pistikust
Juhtmed läbi kummimütsi
Elektroonika paigas
Lambda ise ja vaskradikas paika
Lukksepa läbu
Pisut softitamist kah

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: K Mär 16, 2011 11:23
Postitas Jupats
Niisiis... Dekad otsustasid lõpuks kohale jõuda. Tõenäoliselt tõi mingi vend aerupaadiga ära;)
Loodetavasti läheb auto ikka käima ka.

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: K Mär 16, 2011 12:53
Postitas S9K
Miks te suuremaid pihusteid kohe ei telli? Need jäävad üsna ruttu väikseks ja siis on järgmine etapp tobe müümine ja uute ootamine jne. Pointless IMO.
O2 heatshield on küll hea idee.
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: N Mär 17, 2011 9:28
Postitas Jupats
Pole suurematega midagi peale hakata ju:D
Üle 350hp selle kastiga ei saa. No ok, kui 8000rpm peale lasta siis jah...
EDIT: Pihustid peal. Paistab, et toimivad ilusti. Logida hetkel ei saa, kuna inverter vist kärvas maha(Läpakal pole akut). Naljakas on see, et minu tellitud pihustid oli 1cm pikemad kui originaalid. Seega fuelrail jäi nüüd õhku rippuma. Samas fuelraili kinnituspoldid hoivad ka sellises asendis kõvasti kinni.
EDIT2: Tänu aktsioonile on pakkuda orig. pihusteid ja katkilõigatud juhtmega tagumine lambda.