13. leht 37-st
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: E Veebr 25, 2008 8:37
Postitas S9K
Sõrmedega püüdsin rootorit kinni pidada. Krt ei õnnestunud. Selle teksti trükkisin varvastega:P
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: E Veebr 25, 2008 12:11
Postitas uhti
Ei tasu oma näppe siis igale poole pista

Nüüd näpud läind ja turbo tuksis.
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: L Mär 01, 2008 21:57
Postitas S9K
Et tarmiidile tõestada mu sügavat tõmmet tonnise vastu siis hetkel proovin kaotada salongist veekogusi. Krdi tagumise luugi vahelt tuleb kuskilt sisse hirmsasti. Ühed kohad sain juba vist tihedaks. Homme vaatan üle selle osa kus tiib kinnitub, kuskilt sealt tuleb seda väga palju sisse. Täna pesin tagumise vaiba ära, istmeid olen vahepeal üritanud puhastada aga nad on juba vanakesed ja nahk pole enam hea. Tuleks teha nahavahetus töö. Kõige nõmedam juhus, mis praegu keerab kõik mu töö tegemise untsu on see, et garaasis käib muu töö tegemine. Seega ma kuu aja jooksul sinna kindlasti ei pääse. Pean tegema laustaeva all ja nagu te näete ise ka tuleb koguaeg vihma, mis eriti tegema ei kutsu:bs:. Ehk võtan praegu ette ka laepolstri vahetus töö ja need tagumised külje polstrid ka kus punktvalgustid sees on. Mind ajavad sellised pisikesed vead tohutult närvi, kirun ja vannun päris kõvasti. Ühesõnaga tahaks sõitma saada suveks mil ilusad ilmad ja tüdrukutel lühikesed seelikud:P
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: L Mär 01, 2008 23:12
Postitas Jürgen
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidate vana saabiga, naudite ilusat ilma ning miniseelikuid".

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: P Mär 02, 2008 13:19
Postitas S9K
Krt tagant ülevalt tuleb ikka kuskilt veel sisse

Pean eemaldama luugi + klaasi + tagumised küljeklaasid. Krt seda poleks küll tahtnud. Kontrollin igaksjuhuks katuseluugi veeäravoolu torud ka üle.
EDIT: päris palju juba lahti lammutanud, küljeklaase eemaldama õnneks vist ei pea. On hääste kinni liimitud. Katuselugi voolikud toimivad ja rennid on kuivad. Seega ka luugi tihend töötab. Aga too krdi tagumine luuk, see alumine osa

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: E Mär 03, 2008 14:52
Postitas S9K
niih, tagumised küljepolstrid on ajapikku väga koledaks ja rabedaks muutunud, lähiajal üritan ära käia mõnes kangastega tegelevas kaupluses, ehk saab omale uue katuse ja küljepolstrid ka. Hetkel on pagassis kaks pange, mõlemad kummaski ääres peale koopaid. No sealt ikka seda vett tuleb. Lae polstri alla on vist kondensi kogunenud, sest see kuidagi ei taha kuivada. Krt vaja üks suurem töö ette võtta. Pole selliste suuremate töödega kunagi lõpule jõudnud:red:, ehk nüüd võtan end kokku ja teen ära.
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: E Mär 03, 2008 23:50
Postitas S9K
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: K Mär 05, 2008 9:37
Postitas olaviv
A piilari kattele ma tõmbasin lihtsalt riide peale ja traageldasin tagakülje pealt kokku, originaalis oli liimitud ja traageldatud. Aga jäi ka ilma liimita ilus. Tea kas see 5mm poroloon liiga paks ei jää, võibolla pärast punnitab läbiviikude juurest inetult. Pane siis lõpptulemusest ka pilt üles

Kuidas uksepolstrite tervis on?
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: K Mär 05, 2008 10:07
Postitas ergoh
Pean ise ka vb lähitulevikus sellise töö ette võtma, kuna polstrid suht elu näinud.
Aga muidu jõudu ja jaksu autoga. Näeb täitsa maias välja:thumb:
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: K Mär 05, 2008 10:46
Postitas S9K
Eks need uksepolstrid on ikka juba vanad, peab ka üle liimima. Käisin eile viljandi läbi aga sobivat kangast ei leidnud. Mingi sameti taoline materjal. Polnud sellist heledat tooni. Peab suunduma mõnda suuremasse linna. See 5mm on ikka päris õhuke tegelt.
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: K Mär 05, 2008 12:20
Postitas NO FEAR
Kle, ma olen näind sellist ägedat neoonriidest ukseposte. Led-id ka põlevad veel ja! Jummala pull on tegelt. Sa ei taha teha vä?
Krt, arvan, et üks paarkend hobust tuleb ikka võimsusele juurde küll. Ma usun küll sest selle auto hääl on kohe sitaks vinge.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: K Mär 05, 2008 12:24
Postitas S9K
Sinu omale võib teha küll

Sa ehk mõtled seda sõpra kes su juurest vahepeal mööda sõidab tümm tümm tümm tümm
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: P Mär 16, 2008 10:51
Postitas strife
No kuda siis vahepeal asjad edenenud on??
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: P Mär 16, 2008 11:59
Postitas S9K
Rahasüsti ootan ja kuivemaid ilmu. Noh nagu ikka kõik inimesed. Aga ärge seda küll lootke, et ma selle auto käest ära annan, NO WAY:evil: I's ma ride:drive:
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: K Mär 19, 2008 13:09
Postitas D116
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Eks need uksepolstrid on ikka juba vanad, peab ka üle liimima. Käisin eile viljandi läbi aga sobivat kangast ei leidnud. Mingi sameti taoline materjal. Polnud sellist heledat tooni. Peab suunduma mõnda suuremasse linna. See 5mm on ikka päris õhuke tegelt.
Tee uksepolstrid ikka nahas

Seda tööd tuleb kindlasti kahekesi teha, vanal tonnisel tegin neid, sest olid täisa äraväsinud punane räbal, materjaliks olid nahkpüksid secondhandist.
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: N Mär 20, 2008 8:10
Postitas S9K
wow, peab mõtlema. Idee iseenesest pole paha. Prooviks täna selle kuramuse vee sissetilkumise ära likvideerida. Peab luugi ära võtma siis. Kuda ma klaasi kätte saan, kas lihtsalt väga terava noaga lõigates? Mul on tunne, et olen ise põhjustanud selle, et vett sisse tuleb. Survepesuriga lähedalt lastes on vana liimikese lahti löönud. Krt ilgelt tahaks sõita juba. Üheksa-viis võetakse igal võimalikul momendil mul käest ära, Opel seisab juba mitmendat päeva ühe ja sama koha peal:evil: Üheksa-viis on oma eesmärgi 100% täitnud.
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: N Mär 20, 2008 23:45
Postitas ivomets
kuidas teada saada, kust vesi sisse tuleb?
kata kõik kahtlased kohad väljapoolt shampooniveega/vahuga ja autost seest lase kompressoriga suruõhku. ja sealt kust väljapoolt mullitama hakkab ongi ebatihedus
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: R Mär 21, 2008 10:05
Postitas Executive
CC kerel sissetilkumine võib olla põhjustatud katkisest juhtmetesiinist.
See mille läbi juhtmed kerest pagaazniku luuki tõmmatud.
Kui see siin on läbi, siis kohe kindlasti sealt kaudu vesi saabki pagaasiruumi.
Oma vanal tonnisel lasin lihtsalt siini koos juhtmetega silikooni täis.
Enne seda olin ennast hulluks otsinud ja kindlasti oli ka vaja kogu luuk moleekulideks lahti võtta, et asjast aru saada.
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: R Mär 21, 2008 10:45
Postitas S9K
käisin hommikul seda suruõhu värki proovimas, aga oli veel kõik kinni külmunud ja seega mullitama ei hakanud. Ootan millal päike jõuab luugini, praegu veel pisut vari ees, läheb maksimum üks tund veel siis saan tegutsema hakata. Täna üritaks siiski luugi maha võtta. Eelnevad päevad pole saanud, sest abistavaid käsi on juurde vaja.
EDIT: Ei saand ikka, liiga külm on väljas. DEEM
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: R Mär 21, 2008 23:49
Postitas S9K
Klaas eemaldatud ja viga leitud. Sealt kust luuk on klaasi alt ühenduses raamiga laseb läbi. On roostetama läinud ja lahti paisutanud. Seega tuleb nüüd raam luugilt eemaldada ja korda teha. Kerge paint job ja asi peaks nagu uus olema:P Ilgelt tahaks sõita juba. Ilma turbota tonnisega on ka parem liigelda kui üheksa-viiega

(no offence)
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: P Mär 23, 2008 12:49
Postitas S9K
Just praegu lähen tagumist luuki nühkima ja ehk saab ka krundi kohe peale. Peab tegema ka väikese liivapritsi, sest pisikestesse pragudesse ei saa mitte millegi muuga ligi.
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: R Mär 28, 2008 18:52
Postitas S9K
Luuk pahteldatud.
Vaatasin klubikiirenduse videot. Oma viimasel katsel mootor silmnähtavalt tossas, ühesõnaga see oli mu turbsi lõpp kah:P
Hakkan vaikselt Megasquirti poole kalduma, Romza vennaga sai ka pisut vesteldud. Saaks nüüd ometi selle Opeli minema:head:
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: R Mär 28, 2008 21:23
Postitas iroman
Hakkab jälle pihta
Hakkan vaikselt Megasquirti poole kalduma, Romza vennaga sai ka pisut vesteldud. Saaks nüüd ometi selle Opeli minema:head:
Lisatud failid MEGASQUIRT.wmv (948.2 KB)
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: R Mär 28, 2008 21:32
Postitas S9K
Vaat vaat kes jälle platsis on:headbang:. Megasquirt = inside joke irw. Ok seega see optioon on ikkagi halb, tegemist siiski mänguasjaga. Video on guud. Härra "kiire" kas valgustaksite meid Nira hinnaga, kindlasti räme kallis aga siiski.
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: R Mär 28, 2008 22:06
Postitas iroman
Suurusjärk 15 000 SEK km-ga