15. leht 23-st
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: R Apr 01, 2011 20:59
Postitas unine
9-5le saab väga tõsise kuuleri ette aretada. Enda omale putitasin millalgi 7-800x400x75 vms variant see kõige suurem db-hp-s ka polnud. Keevitad mingi kronsa lihtsalt alla ja teed toru/voolikumajanduse uue. Algul teed torustiku põlvedest jne., pärast lased nende järgi keevitada. Midagi üle mõistuse hullu ette võtta küll ei tule.
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: R Apr 01, 2011 21:49
Postitas Jupats
Hirmus suureks ei taha ka seda coolerit ajada. 600 x 300 x 75 puhul mahuks mõningaid asju veel sinna ninasse ära. Vaja veel käigukastile ka lisajahutus teha. Praeguste plaanide järgi siis üks lisa originaal mootoriõli radikas. Need tuleks panna siis üksteise taha, kuna piklik kuju mujale ei lase panna.
Lisajahutusega kannataks võibolla juba igapäevaselt 500Nm sõita. Murelapseks jääks vaid pidamine, kuna kusagil 470-480Nm juures kaob suvekatega 2. käigu pidamine, kuiva ilmaga.
EDIT: Järgmise kastiõli vahetuse käigus selgub, kas saab väändega kaugemale minna. Peab välja voolava õli läbi riide laskma. Viimase kuu aja jooksul üsna müstilist vatti saanud, kuna käimas on aktiivne testiperiood. Väändega on korduvalt kogemata üle piiri mindud.
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: L Apr 02, 2011 9:55
Postitas IFF
Lisajahutusega kannataks võibolla juba igapäevaselt 500Nm sõita. Murelapseks jääks vaid pidamine, kuna kusagil 470-480Nm juures kaob suvekatega 2. käigu pidamine, kuiva ilmaga.
uued Toyo Proxies T1R.
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: L Apr 02, 2011 14:35
Postitas Jupats
Mul Michelin Pilot Sport 2, mis on veidi parema pidamisega;) Eelmine suvi proovitud Toyo R888 olid soojaks lastes muidugi muu teema;)
Käisin mõõdulindiga kapoti all.
Radikatunnel ülevalt 770mm lai, 30cm alt poolt juba 1200mm lai. Seega antud IC mahub ka üles ilusti ära.
EDIT: Jumal tänatud, et mul 4.käiguline kast. 5.käigulisega puuduks 2.käiguga vabse pidamine.
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: P Apr 03, 2011 23:11
Postitas Jupats
Praegu hakkasin vaatama, et IC'd nina poolt esimeseks ei saagi panna. Kliimaradikas raibe kumer ju... On kellegil kogemusi?
EDIT: Ok, et jõuga surub selle sinna ära;)
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: T Apr 05, 2011 14:46
Postitas Jupats
Varsti peaks selline asi postiga tulema;)

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: T Apr 05, 2011 15:40
Postitas RStorm
Garrett gt28? Sa vist tahad oma kasti ribadeks lasta:D
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: T Apr 05, 2011 15:44
Postitas Cyber
Garrett gt28? Sa vist tahad oma kasti ribadeks lasta:D
jupats seda edevat kotikest mõtleb ..

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: T Apr 05, 2011 15:44
Postitas tõh
Äkki ainult kotike...
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: T Apr 05, 2011 15:49
Postitas RStorm
aa, ei süvenenud kohe kiiruga:eureka:.
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: T Apr 05, 2011 15:49
Postitas Jupats

Kotike jah esialgu...
EDIT: Suvekad ka all.

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: T Apr 05, 2011 21:30
Postitas unine
Aga areta kliima radikas originaal kuuleri kohale. Nagunii originaali niisama välja visata ei saa muidu ju.
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: T Apr 05, 2011 21:50
Postitas Jupats
Nii kliima- kui ka originaal kuulerid ca 350mm kõrged. Kui üksteise kohale paneks, oleks ots kapotist väljas. Kõik kolm radikat enamvähem sama suurusega. Mootori poolt võttes esimene on veeradikas, järgmine interkuuler ja selle küljes kliimakuuler. Kliimakuuler tuleks nüüd mahutada keskmiseks aga raibe on kaardus. Seega radika kolmik liiguks üsna palju nina poole, kus pasunad juba ees.
EDIT: Ok võib olla tõesti mahuksid nad üksteise peale, kui IC täitsa vastu logarit panna, aga siis pole enam õliradikat kuhugi panna.
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: T Apr 05, 2011 22:10
Postitas suvekas
EDIT: Suvekad ka all.

OT:
Ei mina ei ole all....

Respect the name.
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: K Apr 06, 2011 0:46
Postitas Jupats
Mitte, et vähe ei kisu maale, auto kallale nokkima, vaja on ju sattuda veel sellise pildi peale:wall: Pilt eelmisest suvest, kui rattakoobastesse müramatte sai pandud.
Kevadine isutekitaja...
EDIT: Good one, Suvekas!:D
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: K Apr 06, 2011 9:21
Postitas unine
Kohale mõte oli jah et kuuleri asemele.Sry:freak:. Seal kuuler ja mootori radikas sellisel "kiigel", et üks teiseta paigal ei püsi. Pisikese aretusega saab selle ümber teha, et kliima sinna asemele mahub.
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: P Apr 10, 2011 15:40
Postitas Jupats
Täna sai tehtud siis väike põlveotsatöö jälle. Nimelt tegin tihedaks tolle segusiibri otsa käiva sisselaske toru. Näoga auto nina suunas on seal üks kasutamata torupistik, mis reeglina alati lekib. Sai piskit välja kistud ning pime ette. Kuna algne kork silikooniga ette püsima ei jäänud (ei jõudnud vist ära kuivada), sai poldi, kahe seibi, silikooni ning mutriga harcoreks mindud. Loodetavasti nüüd ei leki enam.

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: P Apr 10, 2011 17:08
Postitas S9K
Äge numbrimärk, esmalt lugesin välja, Censored Performance aga hiljem Crossroad Performance.

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: R Apr 15, 2011 22:44
Postitas Jupats
Sai täna Audaceris siis sisselaske süsteemi survestatud. Välja tuli, et sisselaske kollektori tihend surnud ja sama kehtib ka karterituule kit'i kohta.
Loodetavasti on see kolletihend on see sama müstiline leke, millest siin teemas minevikuski laterdatud. Nimelt räägitakse, et tihend ei hävi hetkega võid pika ajajooksul ussitades.
Karteri tuule tagasivooluklapid samuti ei pea. Peab uuesti kiti peale panema. Pidas isegi hästi vastu - ca 5 aastat vist.
Uus Simmonsi tagapütt läheb ka külge, kuna originaal püsib ainult 2 juuksekarvaga auto küljes:D
EDIT: Soovitaks teistelgi karterituule kit ära vahetada, kui on juba ca 5 aastat vana. Tagasivooluklapid surevad lihtsalt maha ja eraldi neid ei müüda...
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: L Apr 16, 2011 20:44
Postitas saab1208
Tulen vana teema juurde veel tagasi. Oled ära ka arvestanud, mitu ruutu pigimatti oled autosse ära kleepinud. Ise plaanin ka vähemalt kõik uksed ja terve pagassi ära matitada 2mm STP-ga (ei taha kaalu suureks ajada) ja sellele omakorda peale liimida poorse materjali, umbes sama, mis lebomatt:) Kunagi oma valgel Audi 200-l tegin selliselt ja tulemusega võis suhteliselt rahule jääda.
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: L Apr 16, 2011 20:52
Postitas Cyber
Ma saan pigimati mõttest aru, et oma suure ja pehme massiga võtab ta vibratsioonid maha ja seega teeb auto vaiksemaks... Aga kas keegi Dynamat-i ka proovinud on? Vähemalt pidi teine kõvasti kergem olema, kui pigimatt. Või on temast sama palju kasu, kui lihtsalt vahtkummist, et mingeid helisagedusi maha võtta (aga vibra jääb ikka)...? ( ja ma tean, et ta maksab rohkem, kui pigimatt jms..

)
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: L Apr 16, 2011 21:35
Postitas Jupats
STP sobib ka väga hästi(fooliumkattega). Põhimõtteliselt sama, mis Dynamat. Mõlemat käes hoides vahet erilist ei teinud.
Mina arvestasin 1 pakk ukse kohta (oli vist 5 lehte sees). Panin muidugi ka kaks 2mm kihti.
Põrandale läks 1,5 pakki per iste harilikku Nikesoundi. Jube nikerdamine oli see.
Pagass nõuab ca 4 pakki STP (mul veel tegemata)
Lagi tahab 3 pakki. (ka tegemata)
Tulemüüri peale matti aga ei mahu. Liialt kitsas on seal, tõenäoliselt armatuur pärast enam tagasi ei lähe.
Nagu ka ise mainisid, siis oluline on alternatiivmaterjal. Ise kasutasin rohelist 2cm paksust vilti. Seda kulus ca 20mx1m ära.
Kui sel suvel projektiga lõpule jõuan, oskan täoselt öelda, kuhu mis läks;)
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: L Apr 16, 2011 21:59
Postitas saab1208
2mm STP peaks müügipakendis siiski 10 lehte olema. Pole ise Saabi uksi lahti võtnud, kui "puhtaks" ukse saab võtta, et välis plekk korralikult puhtaks teha ja maksimaalselt vähemalt ühe kihi pigimatti liimida? Samas see iseliimiv nt 10mm vilt ei maksa ka enam midagi kogu selle protsetuuti juures, et ise liimide, jne asjadega mässata. Ennist unustasin, katus oma pindalalt on jah väga oluline koht, mis tuleks ka korralikult ära teha, mida paljud isetegijad millegipärast ei tee.
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: L Apr 16, 2011 22:06
Postitas Jupats
Ega neid uksi väga hea töödelda just pole. Eriti tagumistel ustel jääb siseraam (plekk) ette. Välisplekile, mati peale tasuks panna ainult 100% veekindlat materjali. Või siis ültse panemata jätta. Seal sisemuses lendab vesi ikka üsna võimsalt ringi. Mina panin vildi sisepaneelile. Ka see variant võttis kõrgeid sagedusi üsna hästi maha.
Katus ja pagass on järgmised kohad, mis ette võtan;).
2mm varianti oli jah vist 10tk. Ma kasutasin 4mm matti.
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: L Apr 16, 2011 22:21
Postitas saab1208
STP-l on kindlasti täitsa olemas ka veekindel ja iseliimuv vahtpoluretaan matt. Aga tagumise aknalaua alla peaks vilt ideaalne olema? See kerge pagassi niiskus ei tohiks seal tunda anda?