18. leht 23-st
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: E Aug 01, 2011 21:15
Postitas Jupats
Kui asjad ilusti sujuvad, hakkab Crossroad Performance neid ka saabihuvilistele tarnima;).
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: E Aug 01, 2011 22:17
Postitas saab1208
Mis see hinnavahemik ka siis jääda võiks, küll natuke etteruttavalt, aga siiski.
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: E Aug 01, 2011 22:53
Postitas Jupats
Hinna kohapealt hetkel spekuleerida ei tahaks. Eks kisan kõva häälega, kui olen miskit välja nuputanud.
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: K Aug 10, 2011 14:20
Postitas iisak
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: K Aug 10, 2011 14:28
Postitas Jupats
Hetkel koostame mootorit, murepilved jälitamas...

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: K Aug 10, 2011 21:15
Postitas Jupats
IT`s ALIVE!!!
Täna sai siis lõpuks mootori kokku. Pikk kolgata tee on läbitud ning nutt tahab vägisi kurku tulla.
Wössnerid sobisid silindrisse ideaalselt. Nüüd saab siis öelda, et mootor on ka pisut performance. Kokkupanek ise möödus suhteliselt valutult.
Esimene käivitus oli täiesti emotsioonitu. Sai oodatud paksu laginat, nagu sel puhul ikka kombeks. Vaid esimesed 2 sekundit oli mootor rahutu, kuid sealt edasi käis nagu kellavärk. Pole vist igapäevane nähtus, et kokku pandud mootorit palja käega ringi saab ajada;). Edasi mõistatage piltidelt, ma pole võimeline täna esseed kirjutama.
Lisatud failid
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: K Aug 10, 2011 21:19
Postitas Jupats
Pisut veel...
Lisatud failid
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: K Aug 10, 2011 21:24
Postitas Jupats
Krt veel on...
Lisatud failid
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: K Aug 10, 2011 21:27
Postitas ivomets
huvitav see kolbide valik:
palju nad pikkuses orig. 9-5 kolbidest erinevad?
ja mida teadjad prognoosivad nende kolbide kasutusea kohta 9-5 mootoris?
igaljuhul päris huvitav valik; no võrreldes sellega , et 9-5 mootori asemel pannakse tonnise plokk koos kõrgete kolbidega.
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: K Aug 10, 2011 21:30
Postitas Jupats
Mõõtude poolest on nad parktiliselt identsed. Wössnerid on lihtsalt sepiskolvid.
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: K Aug 10, 2011 21:38
Postitas qdwin
1) Arumaeisaa, panite mootori kokku ja midagi ei jäänudki üle? Vähemalt kokku oleks pidanud jooksma, seega midagi on ikkagi mäda.
2) Pidurikettad on roostes, seega lubamatult koledad!
3) Mida te lapseohtu kajakaga tegite? Kuhu te ta toppisite, et tiib on selline?
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: K Aug 10, 2011 21:41
Postitas Jupats
1) 2 polti jäi kusagilt üle ja mingeid seibe leidsin ka taskust just.
2) Koju jõudes hakkasid kettad juba ilmet võtma, 3 kuud seismist ei mõjunud hästi neile.
3) Sel tegelasel käis looma KAPO järel. Ei tea, mis temaga juhtus
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: K Aug 10, 2011 21:43
Postitas RStorm
No nüüd hakkab vist automaatkast jalgu jääma, ega see ju väga suuremaid jõude ei kannata kui sul enne/praegu?:freak:
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: K Aug 10, 2011 21:47
Postitas Jupats
Käigukast elab mul jah ekstreemsportlase elu. Siiski pole ma nõus sellest loobuma.
EDIT: Tänane õhtupoolik Sebastiani vaatevinklist
(Link)
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: N Aug 11, 2011 9:50
Postitas iisak
huvitav see kolbide valik:
palju nad pikkuses orig. 9-5 kolbidest erinevad?
ja mida teadjad prognoosivad nende kolbide kasutusea kohta 9-5 mootoris?
igaljuhul päris huvitav valik; no võrreldes sellega , et 9-5 mootori asemel pannakse tonnise plokk koos kõrgete kolbidega.
On su küsimustel mingi point ka kuhu välja tahad jõuda?
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: N Aug 11, 2011 11:41
Postitas aednik
Kuhu nende uute kolbidega siis taheti välja jõuda? Minu arust oli küsimus selles.
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: N Aug 11, 2011 12:18
Postitas Jupats
Kolbidega tahtsin jõuda sinna, et auto liikuma hakkaks. Wössnerid valisin selle pärast, et suur osa tuunitud 9-5 omanikke neid kiidab. Hinna ja kvaliteedi suhe neil hetkel parim.
Tonnise ülemise otsa paigaldamise juurde käivad ka tonnise kolvid ning vänt. Seda varianti tehaksegi eelkõige kolbide pärast. See idee sai juba eos maha maetud, kuna poole aasta jooksul ei sattunud silmapiirile ühtegi tonnise mootorit, mille komponente julgeks kasutada. Üks siiski oli, kuid selle hind oli liiga kõrge. Ega neid rääbiseidki pole eriti saada.
Puhtalt tonnise peast pole mingit kasu, kuna ega seegi mingi imeloom ole. Ainuke, mida sealt ihaldaksin, oleksid nukad.
Kestvuse kohapealt pole internetiavarustest vingumist leidnud. Kui ma nüüd õigesti mäleta, siis nende kolbide piir on ca 550-600hp, mis on minu jaoks täitsa piisav;)
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: L Aug 13, 2011 0:14
Postitas Jupats
Vahepeal olen siis segu enamvähem paika saanud. Käivitus ei suju just kõige paremini, kuid sõidu ajal on kõik bueno. Pisut boosti katsetades sai selgeks, et Kobra toru annab lärmi mõnuga juurde. Tonnistel kuuldav blowoff "vsssss" on ka tekkinud:P.
Simmonsi pütiga olen väga rahul, kuna ta teeb sellist viisakat häält. Vaikselt kumiseb seal taga, ning kisama hakkab alles üsna kõrge boosti juures. Tundub nagu viisakate inimeste toode.
Mõni asjalikum vend võiks mulle nüüd seletada, kas gaasi lahti laskmise järel peab segu olema hirmus lahja või pigem selline 14-15 kanti? Mul juhe nii koos juba...
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: L Aug 13, 2011 7:52
Postitas saab1208
Saabide kohta otseselt ei tea öelda kuidas on, aga Audil viskas kella järgi segu korraks rikkaks ja siis kohe lahjaks, kui gaas sõidu pealt lahti lasta.
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: L Aug 13, 2011 8:33
Postitas Cyber
Saabide kohta otseselt ei tea öelda kuidas on, aga Audil viskas kella järgi segu korraks rikkaks ja siis kohe lahjaks, kui gaas sõidu pealt lahti lasta.
Mis on ka minu meelest loogiline. Algul antakse ju veel peale buusti all arvutatud segu ja siis võetakse küte ära, sest pole vaja enam.
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: L Aug 13, 2011 8:36
Postitas Jupats
OK, mul hetkel rikastamine puudu. Lükkab segu kusagil 22 peale kohe.
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: L Aug 13, 2011 8:36
Postitas sebastian
Saabide kohta otseselt ei tea öelda kuidas on, aga Audil viskas kella järgi segu korraks rikkaks ja siis kohe lahjaks, kui gaas sõidu pealt lahti lasta.
Saab 9000 puhul teeb täpselt samuti, alguses 12...13AFR ja siis paari sekundi pärast 17...18AFR.
Enamasti on siis ka
fuel-cut in engine break...teatud pööretest alates (gaasi lahti lastes) lülib pihustid välja. Kütuse kokkuhoid...
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: L Aug 13, 2011 8:37
Postitas Jupats
Suve algul oskasin tolle lahtilaskmise piirkonna rikkaks ajada. Kohe oli hirmus bena hais autos, peale igat kiirendamist

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: T Aug 16, 2011 11:36
Postitas romza
Tahtsin küsida, et mis su auto läbisõit on? Kas uued kolvid läksid sisse remontmõõdus? Kas hülsse oli ka vaja hoonida?
Kaua see wössnerite tarne oli?
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: K Aug 17, 2011 0:14
Postitas Jupats
Autol läbisõit ca 188000km ja sisse läksid originaalmõõdus kolvid. Wössnerite tarne peaks jääma ca 2 nädala kanti. Äkki keegi seletab hülsside hoonimise lahti?
EDIT: Kohe, kohe on meil aktiveerumas uus koduleht, kus saab olema info ka Wössnerite kohta.