19. leht 37-st

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: E Dets 15, 2008 13:22
Postitas S9K
Anna rahu. Mõtteid on palju. Küll ära teen midagi, eks paistab. Ma ei kavatse kohe rellakaga lõikuma hakata. Vaatame kunas "wheel of fortune" seisma jääb. Mul on praegu üks projekt ees, ei ole enda omaga aega tegeleda. Peame golfi valmis saama, ehk on jäärada loota sel talvel.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: E Dets 15, 2008 17:43
Postitas vallikas
Küllap sa seda tonnise kõrvitsaehitamist juba oled näinud või seda NG nelikveoliseks ehitamist.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: E Dets 15, 2008 18:01
Postitas S9K
Eip, aga need on ka liiga erinevad minu mõttemaailmast. Esimene on puhta Drag auto, TopFuel Dragsteri mõttest saan aru aga mingi FunnyCar, vot selle mõttest aru ei saa.

Teisel autol on tobe õõtsade süsteem mis ka jällegi ei sobiks minu olukorda. Precision Driving eeldab Uni-Ballide kasutamist ja võimalikult täpset reguleeritavust.

Aga ma väga tänan, igasugune pildi materjal on teretulnud. Aitäh Vallikas.

Peaks vist materjali ostma ja need kere pukid tegema.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: E Dets 15, 2008 18:04
Postitas ill
Need annavad juba FunnyCari mõõdu välja

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: E Dets 15, 2008 18:13
Postitas S9K
Fordi kasti äkki kasutama. MT75 peaks olema piisava jõu varuga. Lisaks pakutakse sellele ka nii öelda Dogbox-i ehk maakeeli ristihammastega otselülitusega käigukasti. Dogbox, ulub noh :poke:
Diffreid peaks olema ka "jalaga" segada.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: T Dets 16, 2008 8:43
Postitas NO FEAR
Kle, millal me üxkord selle sinu vana tonnise katuse peale keerame, et lõpuks ka midagi tulema hakkaks?:poke:

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: T Dets 16, 2008 8:45
Postitas S9K
Siis kui pappi pritsima hakkab taskutest. ROPULT. Pigem peaks sinu oma hoopis näppima hakkama, sul on ta veel nukram. Minu omal pole hetkel häda midagi, täitsa paugu pill.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: P Dets 28, 2008 1:45
Postitas S9K
OLID NEED ALLES AJAD:headbang:
Pilt

Kallis taevaisa õnnista meid -20 külmakraadiga paar nädalat:notworthy:

Siit näib videosi, kahjuks me oleme nii pikka aega eemal olnud, et meid seal näha pole

http://web.zone.ee/v6rtsj2rve/

Ning siin on pildid

http://web.zone.ee/v6rtsj2rve2/

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: P Jaan 04, 2009 1:51
Postitas S9K
Rsk peab enda oma käima ajama, pole mitte millegi muuga jääle minna. Homme/täna chekkan kust KORRALIKU wastegate saab. Pisut nipet näpet ja madala rõhuga saab uhada küll :P

The People Behind The Snow:drive:

EDIT: Wastegate olemas, madalam kui mu enda oma :P, täna läheb külge. Just keep on drivin babe.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: E Jaan 05, 2009 0:40
Postitas S9K
Pilt

Päris sünge, aga velg pole minu maitse. 18"x10", ET 0. Rehv 225/40. ET sain nulli flantsiga, stockis on +55 :freak: Ei viitsinud pulkasi lühemaks lõigata. Võib olla peaks seda siiski tegema.
Pilt

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: E Jaan 05, 2009 8:49
Postitas NO FEAR
Mes? Sellise rehviga panedki siis jääle vä?

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: E Jaan 05, 2009 15:03
Postitas S9K
Eip, kaugeltki mitte. Suvistest oludest unistan:P

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: N Jaan 08, 2009 5:37
Postitas S9K
Niiih, wastegate panin mujale, koht on palju sobivam, lisaks rohkem ruumi kabote all. Õhulugeja juhtme õmblesin pikemaks, sest see muudab nüüd asukohta. Õhulugejal peab eemaldama ka kaitsevõrgud mõlemalt poolt, see vähendab turbulentsi ja seega paraneb Flow loetavus. Asetan ta turbole lähemale, sel juhul jääb ära nõme pikk toru, millel peab olema kerge kraad painet sees, et ei läheks otse vastu keret. Õhufiltrit on ju hoopis lihtsam paigutada. Vedrustus ja rattad jälle esialgses seades, täis jäik nagu ikka, meenutab kergelt kivi, very bouncy.

Wastegate osas peab mõtlema kuidas sinna suuremat klappi panna, see on selgelt liiga pisike. Lammutasin ta täiesti laiali kah, sai pisut puhastatud. Nüüd kui võrrelda seda kvaliteet kaupa minu tehtud rappega, siis no andke andeks aga klapi osa pole kaugeltki parem kui minu omal. Täpselt samamoodi sirge pinnaga kontakt ja kerged lõtkud sees. Klapivarre leke on peatatud sellega, et mööduvad kuumad gaasid lähevad otse membraani alla. Täielik BS minu arust, nii on suht lihtne see membraan ära tappa.

Õhulugeja kohta selline teema veel, et sai loetud ühest kohast ühte teemat. Täpsemalt räägiti siis asukohast. Küsiti kas võib panna lugeja peale coolerit, õige vastus: Jah võib küll. Keegi tark teadis väita, et nii võib rohkem võimsust välja isegi pigistada. Peale coolerit on Flow aeglasem (surve all ju). Näiteks DSM autodele pakub üks firma just sellist performance õhulugejat, mis käibki cooleri / TB vahele.

Käisime sõbraga Tihemetsa koolis, ta tõi omale Mitsu mootori ja muud kraami. Seal pesitseb üks osav härra, turboclubis nimega HP. Sai näha ka Holset HX40, sellel on ikka WAY BIGGER compressor wheel. Tähelepanelikumal vaatlusel märkasin, et compressori osa kinnitus on täpselt samasugune nagu mu H2A-l. Turbiini osa on mul juba praegu täpselt samasugune, 16 koda ja ratas ka sama suur. Sommidelt küsisin, neil juppe ei vedele. Peab seda asja hakkama lähemalt uurima. Ehk pääsen libedamalt ;).

Mõni päev tagasi sai käidud külastamas Volvo veoauto lammutust jälle. Siinkohal tervitan omanikke. Päris hulluks on läinud. Neil hoovi peal vedelevad väga ilusad klassikud. Saab 96, Volvo Amazon, mingi punane Volvo kupee (EDIT: tegu P1800-ga, aastatest 1966 jne), Volvo 460, vene muhk oli ka vist.
Aga mitte sellest ei tahtnud ma rääkida. Jäin seal laos põrnitsema HX55, compressori osa minu omaga vahetatav pole, küll aga tundub, et turbiini koda peaks sobima :P, peab seda ka uurima. Sellel on compressor wheel ikka MASSIVE.

Rohkem ei tule praegu meelde:wtf:

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: N Jaan 08, 2009 15:31
Postitas S9K
Mõned klõpsud

See oli selgelt liiga lähedal.
Pilt
Termolülitit ärge pange tähele :D
Pilt
Turbo poolne nurk on liiga järsk selle põlve jaoks. Põlv pole originaalis 90 kraadi vaid on mingi 60 kraadi ehk. Ideaalis tuleks see sirge osa, kuhu lõdvik kinnitub maha lõigata ja asemele keevitada alumiinium põlv.
Pilt
Selline lahendus on juba hulga parem.
Pilt

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: N Jaan 08, 2009 18:15
Postitas romza
Hakkab juba looma :head:

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: N Jaan 08, 2009 19:10
Postitas S9K
Kodus ei vedele ühtegi head toru, mida kasutada õhulugeja ja õhufiltri vahel. Homme on küttepuude vedu (deem), ühesõnaga homme ei jõua midagi teha :(. Aga ma täna proovin niipalju kui võimalik valmis teha. WG nurk on ikka veel pisut vale. Peab korra lahti lõikama (kopp ees juba).

Juba linnukesed, väljas laulavad, lalallalaaaa:thumb:

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: N Jaan 08, 2009 22:30
Postitas D116
Et teha 4x4 ei ole mõelnud sellisele variandile, et taha mootor veel, siis ka 1000Hp ei ole piir:evil:
http://www.youtube.com/watch?v=9cUtIdJv6wY
http://www.youtube.com/watch?v=BeM08SrU ... re=related

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: R Jaan 09, 2009 3:40
Postitas S9K
:D Praktilisus peab säiluma :P. Aga muidu, pildid räägivad enda eest:

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Kapoti all on äärmiselt kitsas. Jahutusventilaator ei tule kõne allagi. Selle peab paigutama cooleri ette. Screamer pipe on veel tegemata, suunan otse alla. Kena tule sähvatus peaks näha olema, kui asi korralikult töötab. Õhufiltri jaoks otsin alles voolikut. Tahaks siis täna käima ka ajada. Õli peab juurde ostma, eelmise setinguga purunes sõidu ajal turbo tagasivool ja nii see sealt välja nirises. Hea, et põlema ei läinud. Probleemi põhjustaja nüüdseks moditud. WG kohta ütles HP, et vedru on 0.8 bar jaoks. Eks proovime kuidas auto seekord käitub. Kui ikka FCO madalal rõhul kummitama hakkab, siis on midagi ikka kole valesti.

Ilgelt tahaks proovida juba, kui saaks isegi Spdparts steg3 numbrid kätte oleks õnnega laes.:drive:

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: R Jaan 09, 2009 9:01
Postitas NO FEAR
Käima ka saad???:D Näiteks millalgi???:P

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: R Jaan 09, 2009 9:02
Postitas S9K
Ära noki, millal sa enda oma käima saad? Minul ta tegelikult sõidab koguaeg. Lihtsalt mõne nädalaste vahedega:drive:

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: R Jaan 09, 2009 9:18
Postitas NO FEAR
No aga palju õnne siis! Sünnipäevaks!!!
Ei noki.. tegelt kah.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: R Jaan 09, 2009 9:49
Postitas S9K
IT'S ALIVEEEEEE HA HA HA HA HA. Njah, deem fco. Ikka kummitab. 0.8 bar juures. Aga kõik muu töötab hääste, isegi õli ei leemenda enam :P
Huvitaval kombel on 2 käik ka tööle hakanud, imelik masin:freak:

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: L Jaan 10, 2009 13:41
Postitas S9K
Värvin erkkollaseks, yellow means performance:cool:

Pilt

Ainuke jama on see, et filter ei sobi otsa, sest torud on liiga koos :(

EDIT: Rõve kollane tuli:wtf:

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: T Jaan 13, 2009 13:30
Postitas S9K
Screeeeeeeeeeeeemer pipe, ilma toruta ei teinud üldse lärmi. Toru võimendab jubedalt häält ikka.

Tegelikult on kapoti alt nüüdseks kõik valmis. Ainult see softi ja pihustite jama on veel seinaks ees.

Pilt

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: T Jaan 13, 2009 16:49
Postitas strife
Jumal hoidku, surma tahad saada selle masinaga?
see on ju tõeline beast!!
ei lahe , edu !
:notworthy: