3. leht 7-st
Ajukirurgiast
Postitatud: T Dets 20, 2005 14:19
Postitas sebastian
Mootorite erinevusest ei oska öelda, aga Trionic5 peaks füüsiliselt sama olema. LPT variandi puhul BPC klappi taga ei otsita, sest mälud ei sisalda infot selle olemasolu kohta, aga uus "tarkus" peale ja kohe on teda ka vaja. Ja loomulikult on kõik fuel map-id ja süütemomendid juba teised.
Nii olen vähemalt loetu põhjal aru saanud.
Kui äkki keegi juhataks mind Trionic5 skeemi juurde, oleksin väga tänulik! Maha joonistada tõesti ei viitsi, see on koletu töö

Kui juba skeem olemas, oskaksin midagi täpsemat kosta

Ajukirurgiast
Postitatud: T Dets 20, 2005 16:26
Postitas triibutu
Et siis BPC (või MBC) + NG900T soft ja 2.0LPT omanikel veerandsada kW nagu maast leitud?

Või jääb veel midagi puudu?
Ajukirurgiast
Postitatud: T Dets 20, 2005 16:45
Postitas sebastian
Noh, veerandsada on küll pisiasi

Kolmveerandsada (kui MBC küljes) oleks juba midagi
Enne ei julge midagi kindlamat väita, kui nati skeeme uuritud. Mine tea, võibolla saab minu LPT-st varsti katsejänes. Eks siis näha, kas on õnnestunud või mitte.. kui pildi alla ilmub allkiri "jalamees" või "tallatakso"
Tegelikult arvutite overclocking-ga on samamoodi. Tõstad oma P4 2,4GHz üsna lihtsalt 2,8GHz peale ja keegi ei köhi, selle asemel, et osta hulga kallim 2,8GHz prose.
See oli nüüd jutt minevikust...praegu on veits kõrgemad sagedused, aga idee jääb samaks.
Ajukirurgiast
Postitatud: P Jaan 15, 2006 2:03
Postitas S9K
Kaugel oma tegemistega olete. Soft käes juba v?
Ajukirurgiast
Postitatud: P Jaan 15, 2006 7:54
Postitas Trionic
Venemaa netiavarustes on need softid kõik viimseni olemas ja saadaval.Ja on ka tuttav ajukirurg,kes neid tarkusi ajudesse suudab edukalt toppida.
Ajukirurgiast
Postitatud: P Jaan 15, 2006 9:57
Postitas qdwin
To saab9000: Jõulupohmelus...
To Trionic: Aga ise jalgratast leiutada on ka põnev. Huvitav kas see "tuttav ajukirurg" on nõus vaatamatta oma ülekoormatusele vahest nõuga toetama vestluse näol?
Ajukirurgiast
Postitatud: P Jaan 15, 2006 10:03
Postitas Trionic
Kindlasti on,eile öösel suutis ta näiteks elustada Marea Viikendi aju,millel vasjad ja antsud olid täkku andes maha põletanud prose ja veel 3 kivi ning ecu ka edukalt üle progeda.
Ajukirurgiast
Postitatud: P Jaan 15, 2006 13:15
Postitas wilddog
Kui need softid kuskil olemas on, kas siis NG900 2.0T (136kw) jaoks on äkki olemas ka see 220hj soft. Niipalju kui uurind siis piisab ainult ECU vahetusest. Kui ainult softi vahe, siis ons kellegil seda kuskilt alla tõmmata? . Kui on aga ka plaadil miskeid tükke vahetatud, siis asi hapum. Kui asi softi tasemel lahendatav, siis ei kutsu eriti 7k maksvat ECU-t ostma. Ebay on ka saabi ECUdest tühi, ma nii poole kuu jooksul luurand seal aga kottigi ple.
Ajukirurgiast
Postitatud: N Mär 09, 2006 14:40
Postitas sebastian
Siis siis minu Saabi ECU. Auto 1997 a.
VIN koodi järgi LPT
ECU:
serial no. 144301 W73 4114-46
part no. 4781464
Veel on üks number AFM5 5A02
Mälud on AM28F010-150JI
Üsna kindlalt ei ole neid kivisid lahti joodetud, kõik on 'viisakalt' lakiga kaetud.
Ka BDM kontaktid (viimasel pildil all vasakul) on laki all ja miski ei viita, et oleks hiljem programmeeritud.
Nii et müüt, nagu BPC klapi olemasolu LPT Saabil näitaks mingit tuunimist, on minu masina puhul 99% 'busted'...
Igasugune skeemi mahajoonistamine on vist välistatud, sest tegu 4-kihilise trükkplaadiga, kus vähemalt kolmel kihil asuvad rajad
Ja mina juba lootsin, et tuunitud ECU

Ajukirurgiast
Postitatud: N Mär 09, 2006 15:49
Postitas tog
Ja mina juba lootsin, et tuunitud ECU
Aga selle võrra suurem tunnustus Saabile kui sellisele üldse - silmapaistev minek ka LPT puhul.
Ajukirurgiast
Postitatud: N Mär 09, 2006 15:55
Postitas qdwin
No ei usu! Eiusueisueisueiusu!
Lpt aju ei ole võimeline BPC-d juhtima!!! Pane oma kavalad apastraadid külge ja mõõda mis signaal süüte sissekeeramisel bpc-sse antakse.
Ja kive pdavat saama progeda ka neid maha võtmata.
Krt. tuleb see 2 liitrise Hirschi aju ikkagi vist maha lugeda ja vaadata mis ta 2,3 peal teeb. Vaatasin äsja kalendrisse, jõulurahu äsja läbi saanud, peaks vist jälle lammutama hakkama.
Ajukirurgiast
Postitatud: N Mär 09, 2006 15:59
Postitas sebastian
Täiesti nõus, Tog!
Üsna tihti avastan, et tavalisel linnasõidul pole vajagi survet üle 0,45bar lasta, ehk siis nii nagu ta LPT-l muidu maksimum ongi.
Juba see 170 hobust on suht märkimisväärne asi.
Aga äkki see ongi FPT ECU? Kuidas seda teada saada? Võibolla mingi number reedab?
Aga qdwin....võibolla siis FPT aju, aga mäludel mingi variatsioon FPT ja LPT .bin failidest. Et lihtsalt segukoostised-turborõhud-süütemomendid viidud LPT tasemele.
Kuigi sügavat mõtet sellel vist ei oleks, sest miks krdi pärast peaks BPC midagi veel reguleerima, kui sama tulemuse saaks ka ilma klapita.
Ja veel...progemine tõesti, ka BDM intrface kaudu, aga need kontaktid on siledad nagu lapse pepu. Isegi nõela jälge pole lakikihi sees.
Muudmoodi kuuldavasti Trionicut progeda ei saa.
BPC klappi antakse signaal küll, seda olen mõõtnud. Missugune täpselt, nõuaks juba ossi olemasolu.
edit.
Sobrasin veidi netis, et äkki erinevate ECU-de part. numbrid miskit ütlevad.
4300828 -> 199* B234L (FPT)
4300836 -> 1996 CSE (LPT)
4300851 -> 1994 Aero
4300877 -> 1994 (LPT)
4301917 -> 1995 B234E (LPT)
4301974 -> 1995 B234L (FPT)
4301974 -> 1995 B235R (TSC) ???
4660338 -> 1995 B234R (Aero)
4780250 -> 1998 CSE (LPT)
4781456 -> 1997 CDE (LPT VIN koodi järgi, BPC klapiga)
4781464 -> 1997 CDE (LPT VIN koodi järgi, BPC klapiga, minu oma)
4790268 -> 1997-98 (Aero manuaal)
Ajukirurgiast
Postitatud: N Mär 09, 2006 20:43
Postitas qdwin
Nõel ei pea üldsegi terav olema. Terav nõel lööb praegustest imeõhukestest kihtidest nätaki teise kihini läbi. See on ülimalt jõhker kui testi, progemise või cage ajal suudetakse kihid ära lühistada. Ümara otsaga nõelad on selle vastu abiks ja ainumas võimalus ellu jääda.
Ajukirurgiast
Postitatud: N Mär 09, 2006 21:13
Postitas sebastian
Väike close-up
Kaitselakk on täiesti vigastamata ja pole muid variante mälude lugemiseks-kirjutamiseks ilma neid maha jootmata.
Kuuldavasti ainult Trionic7 ECU laseb oma tarkuseid salongist lugeda ja spets. ploki abil ka kirjutada.
Ajukirurgiast
Postitatud: N Mär 09, 2006 21:49
Postitas qdwin
Lahenda asi lihtsalt, mõõda kas tuleb mingi signaal BPC-sse või mitte! Kui tuleb on näiteks aju välja vahetatud fpt aju vastu. Saab ka võrrelda Minu oma (kindlasti fpt) aju sisu ja sinu oma aju sisu. Kui on sama siis...
Ajukirurgiast
Postitatud: N Mär 09, 2006 22:05
Postitas Cyber
Saage kokku, tõstke ajud ringi ja tehke üks tiir autoga..

saategi teada kas on mingi vahe..

Ajukirurgiast
Postitatud: N Mär 09, 2006 22:06
Postitas suur
Algselt postitas: sebastian
Sobrasin veidi netis, et äkki erinevate ECU-de part. numbrid miskit ütlevad.
4781464 -> 1997 CDE (LPT? minu oma)
Kui vin kood ütleb su auto LPT olevat, siis ta LPT ka on. Usun, et ka LPTdele võidi panna BPC klappe külge. Mis põhjustel? No ei oska arvata. Te mõlemad (sebastian ja qdwin) olete turborõhkudega mänginud - ehk oskate pakkuda.
Qdwin, kui BPC on tehase poolt LPTle pääle pandud, siis tuleb sinna ka kindlasti mingisugune juhtimissignaal. Lülitatakse äkki lihtsalt madalamatel rõhkudel?
Huvitav oleks teada, kas 9-5 LPTdel kah BPC klapid on:poke: Et võibolla leidsid härrad-insenerid turborõhu ohjamiseks mingi uue mooduse, mida juba viimaste tonniste peal osaliselt prooviti?
Ajukirurgiast
Postitatud: N Mär 09, 2006 22:08
Postitas qdwin
Krt. ikkagi tuleb Hirschi lammutama hakata.
To Cyber. Tegelikult ei saa midagi teada. Meil mõlemal on kasutada ilmselgelt surnud originaal BPC klapid. Bleederil ja kuulklapil on kama mida aju arvab, aju aga rehkendab kütet turbo surve järgi.
Ajukirurgiast
Postitatud: N Mär 09, 2006 22:40
Postitas sebastian
Peaksin võibolla mõned sõnad tagasi võtma, sest...trükkplaadil on ka teine pool

ja sealsed progemise kontaktid on täketega. Luubi all vaadatuna, on täkked tehtud PÄRAST lakiga katmist.
edit: järgmine samm on siis BPC algosakesteks katkuda, korralikult puhastada ja signaalid-takistused ära mõõta

Ajukirurgiast
Postitatud: N Mär 09, 2006 22:44
Postitas Trionic
Algselt postitas: Cyber
Saage kokku, tõstke ajud ringi ja tehke üks tiir autoga..

saategi teada kas on mingi vahe..
pole nii lihtne,hr.Qdwini omal on tehaseimmo.
Ajukirurgiast
Postitatud: N Mär 09, 2006 22:46
Postitas sebastian
Trionic, mul ka ikka tehase immo!
Ajukirurgiast
Postitatud: N Mär 09, 2006 22:46
Postitas qdwin
No nii!:thumb:
Tubli poiss! Aga kelle sisu seal siiski on? Või on ikkagi tavaline fpt aju külge kruvitud?
Ajukirurgiast
Postitatud: N Mär 09, 2006 22:47
Postitas Trionic
Algselt postitas: suur
Algselt postitas: sebastian
Sobrasin veidi netis, et äkki erinevate ECU-de part. numbrid miskit ütlevad.
4781464 -> 1997 CDE (LPT? minu oma)
Kui vin kood ütleb su auto LPT olevat, siis ta LPT ka on. Usun, et ka LPTdele võidi panna BPC klappe külge. Mis põhjustel? No ei oska arvata. Te mõlemad (sebastian ja qdwin) olete turborõhkudega mänginud - ehk oskate pakkuda.
Qdwin, kui BPC on tehase poolt LPTle pääle pandud, siis tuleb sinna ka kindlasti mingisugune juhtimissignaal. Lülitatakse äkki lihtsalt madalamatel rõhkudel?
Huvitav oleks teada, kas 9-5 LPTdel kah BPC klapid on:poke: Et võibolla leidsid härrad-insenerid turborõhu ohjamiseks mingi uue mooduse, mida juba viimaste tonniste peal osaliselt prooviti?
lpt`l EI kasutata klappi,juhtmed on,kuid ei juhita
Trionic T 7`l on ka BPC klapp,aga hoopis teise tööpõhimõttega.
Ajukirurgiast
Postitatud: L Mär 11, 2006 14:42
Postitas sebastian
SEAL on ühe Trionic5 .bin failid. Missuguselt Saabilt, ei õnnestunud leida, aga tundub, et 900T või 9000T 1997
Tasuks ka jälgida
SEDA teemat. Üks vend seal muudkui modifitseerib ECU-sid

Ajukirurgiast
Postitatud: L Mär 25, 2006 17:49
Postitas qdwin
Sedasi siis. Vist sai lõpuks jõulupohmakas läbi ja pilt jälle ees ning näpud sügelevad.
Sai natuke Saabe lammutatud ning flashe maha loetud:
Saab 9000 2,3 FPT immo
Saab 9000 2,0t HIRSCH immo
Hirsch käivitus peale kivide tagasijootmist ilusti. Mu enda oma aga tekitas paraja paanika, insult või nii. Kuna trükiplaadile sai joodetud socketid et oleks hea kive lennult vahetada siis tekkis probleem kontaktidega. Selgus et laki kiht kividel on kõva ja õhuke, palja silmaga ilusaks haljas puhastatud kontakt oli mikroskoobis vaadatuna ikkagi korraliku laki all. Mingi hetk kui ka tagavara kivid puhtaks viitsin rookida, saab proovida kas 2,0 Hirsch veab ka 2,3 mootori käima.
Kindlasti suurimad tänud Dimale, Aljogale ja Mister M.ile püha ürituse toetamise eest!
NÜÜD LOE VÄGA TÄHTIS OSA LÄBI:
Antud informatsiooni Saabnetis avaldamine ei kanna ärilist eesmärki ning seda infot on keelatud ärilisel eesmärgil edasi kasutada ja selline tegevus on ebaseaduslik. Ei Mr. Qdwin ega Saabnet vastuta vastutada selle kahju eest, mida sellise info kasutamine võib otseselt või kaudselt põhjustada.
Kordan üle et 2,0t immo 1996 kivide sisu on ka jätkuvalt olemas.
EDIT: Failid on nähtavad vaid Saabiklubi liikmetele et vältida otsimootorite jne. ligipääsu. Küsi ja saad.