3. leht 4-st

Saab 9-5 LPT SE, 1998, 9-5LPT

Postitatud: P Mai 26, 2013 8:54
Postitas richard
Kuri, ma tahaks sinu seda iluvõre :love:
Tavalisest kroomist imo "bossim"


Ise tehtud, hästi tehtud ;)
Aastaga kulus suht ikka maha see värv, lõi kividega tükid lahti ja siis tegin ta uuesti täitsa puhtaks - homme või kunagi lähipäevil läheb mustaks tagasi :).

mis värviga sa selle kroomi üle värvisid? peaks photoshoppima endale sinna selle ja vaatama kuidas oleks.

Saab 9-5 LPT SE, 1998, 9-5LPT

Postitatud: P Mai 26, 2013 16:36
Postitas 9-5LPT
Ma ostsis vist tavalist musta spray värvi ühe purgi ja tõmbasin mingi 20 kihti seda vist lõpuks peale. Hea oleks ka mingi lakikiht, aga materjali puudusel jäi panemata - sellele vaatamata, kestis päris hästi :). Mustaks teen siis kui ilm on niivõrd hea, et saab kaks sekundit ühe koha peal ka olla, ilma et mõnda vereimejat eemale ei peaks tõrjuma :D

Saab 9-5 LPT SE, 1998, 9-5LPT

Postitatud: P Mai 26, 2013 16:42
Postitas richard
On lähemalt ka võrest pilti, et kui kvaliteetne selline asi reaalsuses jääb? Ma olen sellist võre kuskil isegi veel näinud, aga ei vaadanud lähemalt, kas oli sama tehnika või oligi selline võre.

Saab 9-5 LPT SE, 1998, 9-5LPT

Postitatud: P Mai 26, 2013 20:04
Postitas 9-5LPT
On lähemalt ka võrest pilti, et kui kvaliteetne selline asi reaalsuses jääb? Ma olen sellist võre kuskil isegi veel näinud, aga ei vaadanud lähemalt, kas oli sama tehnika või oligi selline võre.

Pilti pole, aga silmaga vaadates polnud millegi üle nuriseda küll:
Ma tegin enne liivapaberiga pinna korralikult karedaks - vaata et liiga jämedat ei kasuta - nüüd kui uuesti teen, siis uued pildid.

Saab 9-5 LPT SE, 1998, 9-5LPT

Postitatud: P Mai 26, 2013 20:12
Postitas 9-5LPT
Uute papudega:


Pilt

Saab 9-5 LPT SE, 1998, 9-5LPT

Postitatud: T Juun 04, 2013 15:43
Postitas 9-5LPT
Tundub et mu Saab ei lõpetagi lagunemist, puksid ja sillad kõik korras, nüüd siis aeg mootori kallale asuda. Külmalt käivitamisel viskab "ilusa" pahvaka sinist välja, klapisääre tihendid?

Saab 9-5 LPT SE, 1998, 9-5LPT

Postitatud: P Juun 09, 2013 12:24
Postitas 9-5LPT
Reede õhtu, Põlva linn ja Saab otsustas koostöö lepingu lõpetada. Pooltelje välimine ots juppideks. Transportisin treila peal ta Tartusse ja laupäeval püüdsin leida kuskilt Tartust vajalikku juppi aga no ilmselgelt oli see lootusetu juhtum. Kõik poed said läbi käidud ja siis töiesti tänu pimedale õnnele kuulis Automaailmas üks teine müügimees mida mul vaja oli ja tal oli see kodus olemas, juba krooniajal ostetud. Saime kaubale ja töö võis alata: Aga no kui midagi ikka valesti saab minna, siis see läheb ka ja rattalaager oli ka otsad andnud kogu selle jandi peale..kell 6 seda enam kuskilt võtta polnud, aga meenus et Räpina lähedal on üks Saabide romula ja saigi sinna helistatud ja terve uus (kasutatud) rumm sealt võetud. Saab sõidab jälle ja no...elu on ikka paras seiklus küll.


Pilt

Saab 9-5 LPT SE, 1998, 9-5LPT

Postitatud: P Juun 09, 2013 16:04
Postitas vvs
Tore on ikka kodus käia :P

Saab 9-5 LPT SE, 1998, 9-5LPT

Postitatud: E Juun 10, 2013 0:38
Postitas overspeed
...elu on ikka paras seiklus küll.

Eks ta ole jah ... treila pilti vaadates meenud kohe oma juhus kui keset Eestit mootor laiali lendas.

Kas tolle käivitamisel suitsupahvaka vea asjus leidsid miskit ?

Mo masin teeb sama asja, aint aeg-ajalt.

Saab 9-5 LPT SE, 1998, 9-5LPT

Postitatud: E Juun 10, 2013 3:48
Postitas 9-5LPT
See suitsupahvakas jääb järgmiseks korraks kui jälle siinpool lahte olen aga üks variant mida pakuti on klapisääre tihendid. Aga Põlvaga meenus mulle see, et kui Saab treileri peal oli ja rihmasid kinnitasime siis mingid kodanikud kõndisid mööda ja kommenteerisid et "Ostavad neid uusi autosid ja siis ei jõua neid hooldada ja siis veetakse treileriga lõpuks minema" :D. Ja ma rumal juba mõtlesin uue auto peale, aga tuleb välja et mul juba ongi :D.

Saab 9-5 LPT SE, 1998, 9-5LPT

Postitatud: E Juun 10, 2013 3:50
Postitas 9-5LPT
Tore on ikka kodus käia :P


Püüan ennast nendest "pisiasjadest" mitte häirida lasta ja varsti ikka uuesti tulla :D

Saab 9-5 LPT SE, 1998, 9-5LPT

Postitatud: R Juun 28, 2013 20:46
Postitas 9-5LPT
Vahepeal sai varuratast alla proovitud, tundub täitsa tutikas, oli veel ilusti pakendis ka.


Pilt

Saab 9-5 LPT SE, 1998, 9-5LPT

Postitatud: R Juun 28, 2013 21:18
Postitas richard
Äss velg rsk, pane 4 tükki ikka @ punane :D

Saab 9-5 LPT SE, 1998, 9-5LPT

Postitatud: R Juun 28, 2013 21:51
Postitas 9-5LPT
Äss velg rsk, pane 4 tükki ikka @ punane :D


See oli mu esimene mõte kui ühe alla ära sain :love:
80-ga iseenesest suht tüütu kruiisida, ainuke miinus..

Saab 9-5 LPT SE, 1998, 9-5LPT

Postitatud: P Juul 21, 2013 18:15
Postitas 9-5LPT
Mingil veidral põhjusel hakkas saab puterdama ja ka küttekulu tõusis märgatavalt, ligi liiter 100-le maanteesõidul juures. Alguses puterdas rohkem, nüüd on nagu ära kadunud jälle - täna lasen paagitäie 98 kuskilt paremast kohast peale - loodetavasti oli kütuse viga. Vahetasin ära ka küünlad - asemele läksid NGK BCPR6E-11. Vahetasin sest ise olen sõitnud 40k km saabiga ja kes teab kuna neid enne vahetatud on. Vanad ühtlaselt pruunid, kõik küünlad ühesuguselt põlenud (see vist on hea märk?? ). Teisel katsel said alla ka 17" Aero veljed..üks neist ka natuke kõver, tuleb järgmine kord ette võtta see sirgendamine. 16" müüsin kogu kupatusega kasutajale valz, veljed kontrolliti üle ja kõik oli ornungis.

Saab 9-5 LPT SE, 1998, 9-5LPT

Postitatud: P Aug 11, 2013 22:40
Postitas 9-5LPT
Jätkuvalt puterdab ja küttekulu üle mõistuse suur ja ka sillas on midagi korrast ära - parempoolse esimese rehvi on seekord väljaspoolt siledaks söönud ja seda kõigest 1500km, mustrit oli muidu 3-4 mm - läheb eestis kontrolli Tartus kuskile.

Hetkeajendil sai ostetud Magnati subwoofer + võimendi ja seegi autosse installitud, ainult 6h läks aega. Signaali sain esimestest ustest high-low converteri jaoks ja hoopis teine heli kui eelmine kord (suuresti ilmselt seetõttu et ees on basskõlarid ja taga kesksagedus?? ja sealt polnudki korraliku signaali võtta seeläbi).

Saab 9-5 LPT SE, 1998, 9-5LPT

Postitatud: K Aug 14, 2013 17:49
Postitas 9-5LPT
No tundub et selleks korraks lahenes iseenesest viga ära ja ehk oli mu algne kahtlus tõene, et kehv kütus oli. Sõitsin paagi nii tühjaks kui julgesin ja lasin paagitäie 98t peale ja kütusekulu näitajad praktiliselt samad mis enne jamasid: Soomes kiirteel 120-130km/h ja 8,4 sajale ja eestis 90-100ga 7-7,5, loodan et sellega asi piirdus :).

Kütust võtsin Tartust Ekraani kino juures asuvast Alexela tanklast.

Esmaspäevaks on Carglassi aeg kirjas pandud, eest võetakse toonkiled maha ja asemele lähevad märksa tumedamad, 35% läbipaistvusega kiled. Loodan, et seekord peavad paremini vastu.

Kui hästi läheb, siis plaanis veel mõned pigimatid lisada ja veljed taastada, kui kellelgi Tartus head kohta soovitada on kus odavat ja head tööd tehakse või hea hinnaga pigimatte osta saab, siis soovitused on teretulnud.

Saab 9-5 LPT SE, 1998, 9-5LPT

Postitatud: K Aug 14, 2013 18:28
Postitas richard
35% on liiga läbipaistev imo. Aga sul heledam auto ka. Mu auto värvi juures on kõige väiksema läbipaistvusega (5% vist) väga awesome.

Saab 9-5 LPT SE, 1998, 9-5LPT

Postitatud: K Aug 14, 2013 18:35
Postitas 9-5LPT
35% on liiga läbipaistev imo. Aga sul heledam auto ka. Mu auto värvi juures on kõige väiksema läbipaistvusega (5% vist) väga awesome.


15% peaks kõige heledam olema ja seegi on eestis keelatud ;).

Saab 9-5 LPT SE, 1998, 9-5LPT

Postitatud: N Aug 22, 2013 8:41
Postitas 9-5LPT
Puhkusel tehtud töödest:
Vahetatud õli ja filter, pooltelje kaitsekummid, ette uued rehvid kuna vanadel "sõi" välimised servad täiesti nullli. Käisin ka uuesti sillastendis Hinkuses, nii esimene kui tagumine sild korralikud kõverad - niipalju siis carstopi asjapulkadest, kes arvasid, et tagasilda ei pea reguleerima peale pukside vahetust...esisilla kohta päris otseselt nende peale ei näitaks näpuga, aga no 2000km 4mm jäägiga rehvid väljast pmst traatideni sõita...ju seal ikkagi praaki tehti. (Ei usu ma et need tänavad nii katkised on ja ma pole ka ainuke siit foorumist, kes Carstopi sillatööga rahul pole).
Leiaks nüüd veel sellele kolksule (kohapeal manööverdades käib julm kolks sillas ja remondimeestel on ideepuudus käes) esisillas lahenduse..mingi õrn lootus on, et kui rattalaager ära vahetada, siis saab inimese kombel sõita juba. :)

Mitteametliku miilisõidu tulemus 189 km/h.

Saab 9-5 LPT SE, 1998, 9-5LPT

Postitatud: K Sept 04, 2013 14:00
Postitas 9-5LPT
Kiire pesu..


Pilt

Saab 9-5 LPT SE, 1998, 9-5LPT

Postitatud: P Sept 29, 2013 16:55
Postitas 9-5LPT
Saab on müügis! Huvilisi muidugi vähe, vahetuseks pakuti volvo c70-t, mis mulle huvi ei pakkunud.

Täna sai pisut nokitsetud helitehnika kallal, võtasin vana Magnati subwoofri ja võimendi välja (läheb uuele omanikule ikka autosse tagasi) ja asemele läks Alpine R subwoofer (1000w RMS ja 3kW max) ja 1200w RMS Audisoni võimendi + kondensaator. Saabi jaoks seda palju ja selle täit võimsust nagunii nautida ei saa kui muid komponente välja ei vaheta, hind oli lihtsalt nii hea et oli patt ostmata jätta :).

Saab 9-5 LPT SE, 1998, 9-5LPT

Postitatud: L Okt 05, 2013 16:53
Postitas 9-5LPT
Pooljuhuslikult avastasin eile öösel, et saabil on olemas ka going home funktsioon, peale süüte välja keeramist korra vilgutad kaugtulesid ja peale ukse kinni lükkamist lähevad lähituled põlema, kustuvad mingi paarikümne sekundiga ära ka kenasti. On mingeid variante ka kuidas need siis põlema lähevad kui uksed lukust lahti vajutad?

Saab 9-5 LPT SE, 1998, 9-5LPT

Postitatud: L Okt 05, 2013 17:07
Postitas Homersimpson
Ei ... seda varianti ei ole. Salongituled saad põlema jätta :)

Saab 9-5 LPT SE, 1998, 9-5LPT

Postitatud: T Nov 12, 2013 17:31
Postitas 9-5LPT
Vahepeal on niipalju juhtunud et vahetatud sai parem pooltelje ots (ca 65.-) ja alla said tutikad Bridgestone Blizzard lamellid (17" 225/45), sõit läks tuntavalt mugavamaks ja isegi vaiksemaks. Pooltelje otsaga muidugi oli talvekaid alla pannes omaette ooper: nimelt oli see otsamutter seal nii lahti, et seda andis näpuga keeraga - järjekordne pardakk carstopi poolt - käisin ka kohapeal, kirjutati mulle sinna üks tund tasuta tööd, mitte et see kuidagi kompenseeriks kõike seda mis nad korda on saatnud ja ilmselt oli see pooltelje otsa viimane asi mis seal teha üldse kunagi lasin.
Pühapäeva õhtul otsustas Saab enne soome minekut Tallinna piiril saba anda, teistkordselt siis meie "suhte" jooksul ja täpselt sama viga mis eelmine kord. Kui kõigest õieti aru sain, siis kiilus kinni üks rull (jäi eelmine talv vahetamata, kuna kohalik soomlane ei saanud seda kätte sealt) mis lõhkus omakorda ühe teise juhtrulli ja lisaks oli kõveraks läinud pearull, mis kõike seda ringi ajab (ma pole nüüd päris kindel kas ta läks kõveraks selle kinnikiilumise tagajärjel või oli ta enne juba vildakas). Siinkohal suured-suured tänud Illimarile ja Audacerile, et kohe hommikul asja kallale asuti ja sain juba esmaspäeval uuesti teele asuda.

Üllataval kombel on pärast remonti küttekulu vähenenud kõikide aegade madalaimale, nimelt 110km/h 250 km ja 7,1 sajale (enne kuskil 8,8 maanteel suvest saadik) - selliseid numbreid pole see saab kunagi näidanud, isegi mitte 16" rehvidega (hetkel all 17"), eks osalt arvan et head rehvid on seda natuke vähendanud ja teiseks tundub et see rullide teema oli ka kuidagi seotud asjaga.