3. leht 4-st

Saab 9-5 Airflow, 2001, tripp

Postitatud: N Mai 03, 2007 21:31
Postitas Cyber
Nii, nüüd on ketid ka vahetatud.. Nüüd ehk julged vajutada ja kommenteerida olulisi erinevusi enne softivahetust olnuga...;)

Saab 9-5 Airflow, 2001, tripp

Postitatud: N Mai 03, 2007 21:36
Postitas qdwin
Viimati kui Trippi nägin, oli ta üsnagi sellise väljasitutud pohlamoosi nägu. Aga korraks läksid suunurgad kõrvuni, kui teatas, et isegi vaatamatta lõginale läheb auto hoopis teisiti edasi...

Saab 9-5 Airflow, 2001, tripp

Postitatud: N Mai 03, 2007 22:00
Postitas kasparius
manual 9-5 aero peaks jah väga nobe olema võrreldes 9-5lpt-ga
Hakkasin praegu mõtlema, et Tripil on aerole vastav cooler puudu? Ja kas mitte mootori sees ka aerol väikseid erinevusi võrreldes lpt-ga pole?

Saab 9-5 Airflow, 2001, tripp

Postitatud: N Mai 03, 2007 22:01
Postitas tripp
Algselt postitas: qdwin
Viimati kui Trippi nägin, oli ta üsnagi sellise väljasitutud pohlamoosi nägu. Aga korraks läksid suunurgad kõrvuni, kui teatas, et isegi vaatamatta lõginale läheb auto hoopis teisiti edasi...
IRW
Algselt postitas: Cyber
Nii, nüüd on ketid ka vahetatud.. Nüüd ehk julged vajutada ja kommenteerida olulisi erinevusi enne softivahetust olnuga...
Võrreldes SE-ga on ikka öö ja päev. Vihmase ilmaga ei saa üldse sõita, ratas käib kogu aeg all ringi. Sõber, kes proovis, ütles et juba enne käis hästi edasi, nüüd aga on loom.
Maanteel pole veel täie rauaga proovinud, aga enne ketivahetust juba poole gaasiga oli minek hoopis teine. Varem pidi ikka kiiremate möödasõitude jaoks 4-dat kasutama, praegu oli enam vähem sama minek 5-daga.
Ja kui aken lahti, siis turbo vilin paitab kõrva, varem nagu sellist heli ei kuulnud.
Mina olen rahul :headbang:

Saab 9-5 Airflow, 2001, tripp

Postitatud: R Mai 04, 2007 5:58
Postitas Trionic
Algselt postitas: kasparius
manual 9-5 aero peaks jah väga nobe olema võrreldes 9-5lpt-ga
Hakkasin praegu mõtlema, et Tripil on aerole vastav cooler puudu? Ja kas mitte mootori sees ka aerol väikseid erinevusi võrreldes lpt-ga pole?
Raud on alati sama,va. turbo.

Saab 9-5 Airflow, 2001, tripp

Postitatud: P Mai 06, 2007 22:17
Postitas tripp
Täna läks puruks siduri volla.:gun: Kapotialune mõnusalt õli täis ja peadaal töllerdab, kui tallesaba.
Sõidan praegu sellepärast Renault Clioga ringi :red:.

Saab 9-5 Airflow, 2001, tripp

Postitatud: R Mai 11, 2007 22:47
Postitas tripp
Uus voolik küljes ja SAAB jälle SAABiga :drive: :).
Nii hea on pisikese, 1,1 l mootori ja automaatkastiga renoo roolist jälle Saabi rooli istuda :cool:.

Saab 9-5 Airflow, 2001, tripp

Postitatud: N Sept 06, 2007 21:51
Postitas tripp
Alates tänasest sellise ninaga

Lisatud failid

Saab 9-5 Airflow, 2001, tripp

Postitatud: P Okt 28, 2007 19:39
Postitas Jürgen

Saab 9-5 Airflow, 2001, tripp

Postitatud: P Okt 28, 2007 20:51
Postitas Skybound
Krdi vägeva efekti annab ikka selline võre :thumb: Tõstab kroomikarva "lennukit" võre keskel paremini esile. Tea, kas tunneks automargi kaugelt ära, kui vastu juhtud tulema?

OT: Ja kuidas klassik ka kärab? Kas on rohkem SAAB kui 9-5 (seda pole vist vaja küsidagi) ;)

Saab 9-5 Airflow, 2001, tripp

Postitatud: P Okt 28, 2007 21:02
Postitas Cyber
Küll tuleb selle kohta ka teema..;)

EDIT: tuligi
Algselt postitas: Skybound
OT: Ja kuidas klassik ka kärab? Kas on rohkem SAAB kui 9-5 (seda pole vist vaja küsidagi) ;)

Saab 9-5 Airflow, 2001, tripp

Postitatud: E Okt 29, 2007 19:48
Postitas H.K
Aga seniks võiks tripp oma klassikut TEISEL POOL MAJA PARKIDA, ma tahan ka õhtul tv-d vaadata, mitte aknapeal aerot jõllitada. Õhtul kööki õlle järgi ja jälle pilk aknast välja, tüütu juba:wise:

Saab 9-5 Airflow, 2001, tripp

Postitatud: T Mär 11, 2008 14:17
Postitas tripp
Update:
Tagasilla puksid said vahetatud. Sellega kaasnes tuntav juhitavuse paranemine, nii et kes arvab, et tema 9-5 on viletsa juhitavusega, tasuks see töö ette võtta.
Aknaklaasi tõstemehhanismis mingi rullik sai asendatud, enam klaas "näoli" maha ei kuku allalaskmisel.
Järjekorras ootavad siduri vahetus, esisilla kolinate likvideerimine ja airbagi mingi juhe, mis rooli küljes vist olema peaks.
Suverehvid 17" velgedel said ka täna alla, loodame, et sel poolaastal enam lund ei tule :P.

"Kirss tordil" on aga täna mööda Linnu teed sõites mingist jubedast lohust läbisõit. Käis ilge kolakas ja nüüd on rool viltu peal ja auto paistab kiskuvat kah :gun::gun::gun:. Halleluuja meie tublidele linnaisadele, kes usinalt "teid" ja "tänavaid" remondivad. Minu järgmine auto saab kindlasti olema mingit sorti maastur, sest teedeta maastikul sõitmiseks on need kõige paremad asjad:wise:.

Saab 9-5 Airflow, 2001, tripp

Postitatud: T Mär 11, 2008 16:01
Postitas NO FEAR
Algselt postitas: tripp
Update:
Tagasilla puksid said vahetatud. Sellega kaasnes tuntav juhitavuse paranemine, nii et kes arvab, et tema 9-5 on viletsa juhitavusega, tasuks see töö ette võtta.
Aknaklaasi tõstemehhanismis mingi rullik sai asendatud, enam klaas "näoli" maha ei kuku allalaskmisel.
Järjekorras ootavad siduri vahetus, esisilla kolinate likvideerimine ja airbagi mingi juhe, mis rooli küljes vist olema peaks.
Suverehvid 17" velgedel said ka täna alla, loodame, et sel poolaastal enam lund ei tule :P.

"Kirss tordil" on aga täna mööda Linnu teed sõites mingist jubedast lohust läbisõit. Käis ilge kolakas ja nüüd on rool viltu peal ja auto paistab kiskuvat kah :gun::gun::gun:. Halleluuja meie tublidele linnaisadele, kes usinalt "teid" ja "tänavaid" remondivad. Minu järgmine auto saab kindlasti olema mingit sorti maastur, sest teedeta maastikul sõitmiseks on need kõige paremad asjad:wise:.

Ära kiirusta, külma tuleb ikka veel:wise:
Aukude teema, sama mõte maasturi koha pealt

Saab 9-5 Airflow, 2001, tripp

Postitatud: R Apr 18, 2008 10:11
Postitas tripp
Väike matsutuuning.. "abivahendiks" pimedasse nurka jäänud suur ümmargune betoonpost :(

Lisatud failid

Saab 9-5 Airflow, 2001, tripp

Postitatud: R Apr 18, 2008 11:36
Postitas romza
Karm laks. Isegi olen kristiines sõitnud küljega vastu posti selliselt, et kohapealt ära minnes ei süvenenud sellesse, kudapidi esirattad all olid. Väike kummivilin ja oligi külg postis :cool:
Aga õnneks ei olnud see mu saab vaid kunagine ammune tööauto.

Kas sul muidu kasko ka olemas või pead ise kinni plekkima?

Saab 9-5 Airflow, 2001, tripp

Postitatud: R Apr 18, 2008 11:46
Postitas tripp
Kasko on õnneks olemas, samuti ka remondikoht.
Esialgsetel andmetel peaks vahetusse minema uks, peegel koos korpusega ja küljespoiler, tiivast saab vbolla asja veel.
Aga kindlustusele pole veel pakkumist tehtud, seega ootab ja vaatab mis saama hakkab.
Algselt postitas: romza
Karm laks. Isegi olen kristiines sõitnud küljega vastu posti selliselt, et kohapealt ära minnes ei süvenenud sellesse, kudapidi esirattad all olid. Väike kummivilin ja oligi külg postis :cool:
Aga õnneks ei olnud see mu saab vaid kunagine ammune tööauto.

Kas sul muidu kasko ka olemas või pead ise kinni plekkima?

Saab 9-5 Airflow, 2001, tripp

Postitatud: R Apr 18, 2008 11:53
Postitas romza
Norm siis ju!
Loodan, et saad asja ilusti korda.

Saab 9-5 Airflow, 2001, tripp

Postitatud: R Mai 16, 2008 13:48
Postitas tripp
Nüüdseks siis uks, tiib ja peegel vahetatud, samuti sain uue logari ja parandati ära ka küljespoiler. Ehk siis SAAB on jälle korras.

Kuid õnnetused jälitavad mind edasi, sest täna hommikul remondifirma asendusautoga Tartusse sõites hüppas maanteekraavist teele kits.. otse autole ette, nii et polnud aega eriti ei pidurdada ega kusagile keerata. Autol siis lömmis kapott, katki tuli ja iluvõre ja mingi valemiga õnnestus kitsel ka kõrvalistujapoolne ukseklaas puruks teha.. ilmselt siis sõraga sai sellele pihta. Päris kole oli.. kits jookseb auto nina ees, püüan pidurdada ja kusagile keerata, kuid ikkagi käis kõva pauk, klaasikilde pritsis ja üpriski vilets tunne oli. Kitsele lõppes kokkupõrge kahjuks kurvalt :( ja nendele, kellel samasugune õnnetus kunagi juhtub, siis Keskkonnainspektsiooni telefon, kuhu tuleks teatada, on 1313.
Tartusse sõit jäi loomulikult pooleli, tuli ots ümber pöörata ja Tallinnasse tagasi sõita. Peab mainima, et väga meeldiv just sõita ei olnud, ilmad pole veel nii suviselt soojad ja mõnusad, et lahtise aknaga võiks maanteel kulgeda.
Ainuke hea asi selle juhtumi juures oli see, et õnnetus ei juhtunud enda värskelt parandatud autoga, see aga ka ainus hea asi minu arvates.

Saab 9-5 Airflow, 2001, tripp

Postitatud: L Mai 17, 2008 11:07
Postitas Aimar
Metsloomi on teedel suht palju liikumas. Isegi sai paar nädalat tagasi Saabiga "kitsejahti" peetud.
Ja viimase 2-e nädala jooksul olen Tallina lähiümbruse teedel kitsesid ja ka põdravasikat kohanud vähemalt 4 korda.
Ei tea kas see on igakevadine nähtus või mängib siin oma osa ka kinnisvarabuumi ajal täis ehitatud põllud ja metsatukad. Metsloomadel territooriumi liiga väheks jäänud.

Saab 9-5 Airflow, 2001, tripp

Postitatud: L Mai 17, 2008 11:12
Postitas romza
Lihtsalt kevadel ka metsas "mätas märg" :D

Saab 9-5 Airflow, 2001, tripp

Postitatud: E Mai 19, 2008 9:46
Postitas tripp
Jätkaks siinkohal ka auto remondiajalugu.. nimelt sai vahepeal vahetatud ka libisev sidur ja esisillas peotäis pukse ja juppe. SE sidur jäi ikkagi Aero softiga nõrgaks ja ennetavalt lasin siis vahele panna Aero siduri. Vana olla olnud ikka täitsa puru.. vedrud kõik katki. Nii et võimsuse tõstmisel tuleks ka sidur kangema vastu vahetada, kui just libiseva siduriga sõita ei taha.

Saab 9-5 Airflow, 2001, tripp

Postitatud: R Apr 10, 2009 23:26
Postitas tripp
Täna tegi Sebastian auto ajule veidike voodood. Selle tulemusena näitab SID igasuguseid huvitavaid andmeid. Väikese boonusena sai juurde ka hobujõude ja väänet (vist, sest ainuke mõõteriist on pe*semeeter :P).
Kummaline probleem on boostiga.. kiirendades hüppab see korra 1,4 peale, siis vajub alla 1 ja tõuseb uuesti 1,2 - 1,3 peale. Peab vist kati vahelt välja võtma ja vaatama, mis siis toimub. Võib olla ka adapteerumise probleem.. homme näeb, kuna on plaanis teha väheke pikem ots maanteel.

Saab 9-5 Airflow, 2001, tripp

Postitatud: L Apr 11, 2009 12:05
Postitas AntonG
Vabandust, aga mis tähendab Airflow topiku pealkiris ? :red:
Mis see Airflow täpsemalt tähendab ?:)

Saab 9-5 Airflow, 2001, tripp

Postitatud: L Apr 11, 2009 15:54
Postitas sebastian
Kui mõtlema hakata, siis see boost´i langus ei tarvitse üldse viga olla. Asi selles, et T7 aju töötab "väändepõhiselt" ja ei arvesta eriti MAP sensorilt saadud rõhuga nagu tonnise T5 seda teeb.
Boost tuleb õhukoguselt, mida MAF loeb ehk siis rõhk sisselaskes on tagajärg, mitte niivõrd põhjus väände reguleerimiseks.
Taoline "auk" boost´s peaks olema sõites tunda. Kui ei ole, siis võiks arvata, et vääne jääb siiski endiseks.
Kindlasti annaks üks külastus dünosse vastuseid :)

edit: põhjus võib olla ka adapteerumises. Aju "näeb", et etteantud õhukoguse juures tekib korraks ülerõhk (mis on ainult hetkeline) ja siis adapteerib õhukoguse allapoole softis etteantud väärtustest vastavatel pööretel. Siis aga "proovib" uuesti, enam ülerõhu ei teki ja nüüd lubab rõhul uuesti kasvada.
Ülerõhku võib põhjustada näiteks wastegate klapp, kui see reguleerimata, või liiga "pingul".