3. leht 4-st

Saab 96 Küülik 1975, Stennadi

Postitatud: N Jaan 19, 2006 10:10
Postitas stennadi
no seda minagi et auto peaks käivituma iga ilmaga.
mul oli 1975 aasta lada 03 , mis oli isenesest suht hõreda ja lõpusirgel mootoriga aga käima läks küll iga ilmaga ja kohe.
eile panin saabi kõrval seisnud passati ka esimesest pöördeist käima.:D
saab kuram ainult trikitab.

Saab 96 Küülik 1975, Stennadi

Postitatud: N Jaan 19, 2006 10:15
Postitas ivomets
no mida sa kohe saabist saada tahad, kui see kylamehe käes olnud.
endale tegemine võtab ikka natuke aega ja autoga tuleb ka harjuda.
aga kas sul plokisoojendust pole??:freak:

Saab 96 Küülik 1975, Stennadi

Postitatud: N Jaan 19, 2006 10:51
Postitas stennadi
plokisoojendus isegi on aga ma ei tea kas see töötab ja seal mingi imelik pistik ka mida mul kuskilt võtta pole

ega ma tahagi sellest saabist midagi ennem kui ma olen ta korralikult üle vaadanud aga selleks peaksid ilmad soojemaks minema kuna see garaaz kus ma tegutseda saan pole just eriti köetud.

Saab 96 Küülik 1975, Stennadi

Postitatud: T Jaan 24, 2006 22:25
Postitas stennadi
kuna ma saabi ikka käima ei saanud siis tuli selline mõttekäik , et kuna starter veab viisakalt ringi mootorit ja bensiini ka nagu peale tuleb pumbast ju siis viga kuskil elektris on.

mõtlesin et kostitaks vanurit
uue jagaja kaane , rootori, kontaktide ning küünlajuhtmete ja küünaldega ?

kas mõttekäik on loogiline. Need ülalnimetatud vidinad on kõik sellised mida nagunii vahetama peaks aeg -ajalt . või kuidas?

Saab 96 Küülik 1975, Stennadi

Postitatud: T Jaan 24, 2006 23:35
Postitas krss
Minu arvates pole asju niimoodi huupi mõtet vahetama hakata. Tee selgeks, kas kütus ikka silindriteni jõuab (äkki kuskilt vahepealt midagi jääs?). Kui jõuab, siis kontrolli, kas säde kõigil silindritel olemas. Kui see kah on, siis kontrolli, kas säde on õigel ajal. Kui jah, siis ei pruugi veel käivituda, aga peaks vähemalt lubama. Kutsu mõni autodest jagav sõber külla ja paku õlut. Isegi kui te kahepeale autot käima ei saa, saad kindlasti palju kasulikke nõkse teada, mida tasub proovida käimasaamise nimel:thumb:

Saab 96 Küülik 1975, Stennadi

Postitatud: K Jaan 25, 2006 0:07
Postitas ivomets
alusta a-st ja b st!

Lisatud failid

Saab 96 Küülik 1975, Stennadi

Postitatud: K Jaan 25, 2006 10:06
Postitas part
kui ta on peamiselt seisnud, siis on 1 potensiaalne tegur vaigustunud bena ka. kahju et mul ei olnud siis fotokat kui ma enda omal paagist "batoonikommi" välja pesin (pak maha, koormarihmaga rippu, pesuainet, teravat kruusa sisse ja soh-soh edasi tagasi, pärast ekstrudeerid kaka paagist välja auke-torusid pidi), see on uskumatu miske vitaalne vaik see ikka koguneb sinna. soleks on veidi tundlik vaigustumise jms shita suhtes. aa, sul oli vist ford, seda ei tunne, kuid uilmselt on ta lihtsam. osta uus kütuse filter eelkõige, küünalt tseki käivituskatsetel (värvus, puhtus, elektroodi vahe, ja kas ikka peale tuleb, kas küünalt ikka märgab vabsjee) . järgmiseks ma vahetaksin kondeka, kes on mind tüssanud väga osavalt juba paar korda elu jooksul. kontaktivahed, jagajakaane klemmid, kesksüsi jms elementaarsed asjad vt üle noh

Saab 96 Küülik 1975, Stennadi

Postitatud: N Jaan 26, 2006 13:22
Postitas stennadi
Vaigustunud bena juttu ei usu. Peale ostmist sõitsin temaga ju üle 1000 km. Pealegi karburaatoris düüsist bensiini tuleb.
Käisin just torkimas seda autot.
Säde oli ka olemas.
Peab mainima, et tooreklapp ei tööta. (see tross liiga lõtv)
tõmbasin hoovast käsitsi peale
Käiamise ajal kiunatas ja viskas karburaatori lõõrist pisikese aurupahvaka paar korda.

Saab 96 Küülik 1975, Stennadi

Postitatud: N Jaan 26, 2006 13:51
Postitas ivomets
syytemomendi seadmine.
ennem vaadata, et kontakti vahe oleks 0,4 mm.
jkui ei ole, siis õigeks reguleerida.

Lisatud failid

Saab 96 Küülik 1975, Stennadi

Postitatud: N Jaan 26, 2006 14:38
Postitas part
potsatus karpassse tagasi on viide lahjale segule, pinguta toore-liblika trossi jah

Saab 96 Küülik 1975, Stennadi

Postitatud: N Jaan 26, 2006 14:58
Postitas stennadi
heehee :d
see potsatus karpasse tuli mujalt hoopis :D
suure aretamise käigus olin 2 küünlajuhet omavahel ära vahetanud st valedes pesades
sain auto käima tõmmates :)
nüüd toimib
sõber keeras süüdet ka õigemaks

Saab 96 Küülik 1975, Stennadi

Postitatud: N Jaan 26, 2006 20:17
Postitas farmacoma
Algselt postitas: stennadi
heehee :d
see potsatus karpasse tuli mujalt hoopis :D
suure aretamise käigus olin 2 küünlajuhet omavahel ära vahetanud st valedes pesades
sain auto käima tõmmates :)
nüüd toimib
sõber keeras süüdet ka õigemaks

tubli! mul on kohe hea meel ;)

Saab 96 Küülik 1975, Stennadi

Postitatud: E Jaan 30, 2006 0:57
Postitas stennadi
ja siis asume järgmiste probleemide juurde.
salongisoojenduse sooja kraan on kinni jäänud keskmisesse asendisse.

ideid ja ettepanekuid selle liikuma saamiseks palun

kas kinni jääb hoovastik või kraan ise

Saab 96 Küülik 1975, Stennadi

Postitatud: E Jaan 30, 2006 9:10
Postitas ivomets
poest mingi volkari kraan, mis käib lõdviku vahele

Saab 96 Küülik 1975, Stennadi

Postitatud: E Jaan 30, 2006 9:30
Postitas Nakataja
Algselt postitas: ivomets
poest mingi volkari kraan, mis käib lõdviku vahele

Oi Ivomets kuidas sa julged seda soovitada - SEE EI OLE JU ORIGINAAL!!! ;)

Saab 96 Küülik 1975, Stennadi

Postitatud: N Veebr 02, 2006 22:32
Postitas stennadi
Paar paremat pilti siis ka

Lisatud failid

Saab 96 Küülik 1975, Stennadi

Postitatud: N Veebr 02, 2006 22:32
Postitas stennadi
veel üks

Lisatud failid

Saab 96 Küülik 1975, Stennadi

Postitatud: N Veebr 02, 2006 23:00
Postitas Madis
punene niikui ferrari:thumb: ....ainukesed asjad mis silma natuke riivavad on need roostes veljed!

Saab 96 Küülik 1975, Stennadi

Postitatud: N Veebr 02, 2006 23:02
Postitas stennadi
tegelt on oranz(oli selline vahva valgus ja paistis punane) veljeprobleemi lahendasin ilukilpidega

Saab 96 Küülik 1975, Stennadi

Postitatud: R Veebr 03, 2006 8:58
Postitas part
mis ta on siis sul juba üle võõbatud, või poleeritud, või on gammat piltidel moditud ?

Saab 96 Küülik 1975, Stennadi

Postitatud: R Veebr 03, 2006 9:45
Postitas SeekordJaak
Ma ei saa nüüd ka aru. Eelmistel piltidel oli ju ikka oranzikas-pruun? Eelmine omanik saatis mulle ka pilte, seal oli auto täiesti helepruun.

Saab 96 Küülik 1975, Stennadi

Postitatud: R Veebr 03, 2006 11:24
Postitas Ryhkija
Olles seda ilusat apelsini ka oma ihusilmaga näinud ei suutnud ma eelnevat kahte pilti vaadates alul üldse aru saada, mis toimub - kas on masin reaalselt värvimises käinud või aint pilt :freak:
Millisel kellaajal see valgus küll auto nii müstiliselt teist karva värvib?

Saab 96 Küülik 1975, Stennadi

Postitatud: R Veebr 03, 2006 11:45
Postitas Cyber
Arvestades seda, et need pildid täiesti naturaalselt rohelised on, pole siin midagi imestada, et ka auto valet värvi on..;)
Photoshop natuke aitaks ehk isegi

Saab 96 Küülik 1975, Stennadi

Postitatud: R Veebr 03, 2006 12:29
Postitas stennadi
auto on olnud kunagi pruunikaspunane ja värvitud oranziks juba päris mitu mitu head aastat tagasi. selle punase tooni võib panna negatiiviskänneri softi arvele :) kust liiga palju rohelist tuli

Saab 96 Küülik 1975, Stennadi

Postitatud: R Mär 24, 2006 10:51
Postitas stennadi
Juhtus midagi põnevat. Küülikul jäi sisse neljas käik ja see ei tule enam kuidagi välja. Hea et see juhtus kodu lähedal (100 m ) sai haige loom maja ette lükatud.
Ideid ja ettepanekuid vea parandamiseks paluks...