Lisaks vaatasin, et õhufilter ei ole enam esimeses nooruses ja tahtsin ka selle ära vahetada. Sellega aga tekkis probleem. Aasta arvu järgi läheb ümmargune ja madal, minul aga on küljes sama läbimõõduga ümmargune, aga poole pikem filter, millel ei ole ühtegi kirja peal. Varuosakataloogide järgi oli see täielik mõistatus, sest nii pikka, nagu mul, nagu ei olegi olemas, küll aga võib saada veelgi lühemat. Lõpuks, pärast pikka kaevamist selgus, et see kuulub viimase otsa klassikule pärast 1990. Ivomets on kapoti alla üsna mitmelt autolt juppe sobitanud

Saabi ostust alates on mul pagasnikus kaasa sõitnud värske õli, mis käib käigukasti sisse. Kuna auto juba garaažis kanali peal oli, läks ka see lõpuks vahetusse. Käiguvahetus läks märksa sujuvamaks küll.
Järgmisel kuul tahaks ära vahetada mootoriõli ja remontida kesklukublokki - kõrvalistuja uks ei toimeta üldse ja pagasniku lukule jõuab ka ainult vahelduvvool, vahel on ja vahel ei ole. Lisaks tuleb tähelepanu pöörata esisillale, Eesti teed saavad jagu ka klassikust, mille puksimajandus peaks keskmisest tugevam olema. Ühesõnaga välimised rooliotsad on otsas omadega.
Üks natuke tüütu anomaalia on ka autol: natukese kõvemini kiirendades (näiteks start foori tagant) käiguvahetuseks gaasi lahti lastes kukuvad mootoripöörded korraks väga madalale. Paaril korral on ta sellepärast ka välja surnud. Muidu on nagu tühikäik korras. Mis võiks olla selle asja põhjustaja ja kuidas seda likvideerida?