Tere jälle, pajataks siis natukene mis saanud on kaua eemal olnud autost.
Nagu kõik teavad, siis süües kasvab isu, nii on ka selle masinaga. Sõitis mis ta sõitis, aga titevigu tal jätkus (tehniliselt). Küll ei pidanud sidur vastu, käiguhoovastik, mootorijamad jne jne.
Lühidalt öeldes, tuleb nüüd kõik uus.
Mootor laua peal juppideks jälle:
Blokk käis lihvis (Kirsi Jaan)
Kaas läheb esmaspäeval tegemisse (Kirsi Jaan)
Kolvid said treitud 1.2mm maha (Rootslaste soovitus, T7 tihendi pärast)
Uued kepsu ja raamsaaled.
Kolvirõngad uued.
Balanssketi osakonna kaotan mootorist ära.
Deka 830cc pihustid.
Sisselase tuleb otsast lõpuni uus.
Väljalaske kollega lähen ilmselt külastan Tigworxi (Mitsu turbo asendub suuremaga)
Siduri proovin nii teha nagu soovitatud: Viggeni korv ja pidurimeistri ketta katted.
Hooratas peaks samuti treimisest läbi käima (pind korda teha ja tsipa kergemaks).
Kütusesüsteem tuleb kogu kupatus uus, Originaal paagi kaotan ilmselt ära. (Peab veel mõtlema/uurima)
Mootorijupid tulevad kõik Troost Autost.
Kuna nüüd hakkas töölt samuti ka puhkus, siis hakkan esialgu tegelema mootori kokku panemisega. Loodan, et nüüd saab asi hea

Mingit tähtaega enam töödele pole, saab valmis, siis kui saab
Lähiajal kostitan ka piltidega, seniks ilusat suveilma!