3. leht 3-st
Saab 9-3, 2.0T 136kw, 2000, 9-5LPT MÜÜDUD
Postitatud: K Juul 23, 2014 23:56
Postitas skyline
Nii peabki olema, kondentsvett tekib kliimaga omajagu.
Saab 9-3, 2.0T 136kw, 2000, 9-5LPT MÜÜDUD
Postitatud: E Sept 01, 2014 15:28
Postitas 9-5LPT
Toonisin vahepeal proovipärast tuled eest ära, endale tundub et liiga tumedad said ja ilmselt puhastan ära nad ning panen paar kihti vähem lakki, kui ilmad pimedamaks lähevad siis võtan suurtelt tuledelt üldse maha ära

. Iluvõre sai ka värvitud, mingi 10 kihti värvi ja paar kihti lakki peale, peaks paremini kestma kui ainult värviga.
Lisatud failid
Saab 9-3, 2.0T 136kw, 2000, 9-5LPT MÜÜDUD
Postitatud: E Sept 01, 2014 22:35
Postitas kasparius
Välimuselt ei jäänud midagi tuled tumedad. Hea on.
Aga põtra sa nendega ei näe
Saab 9-3, 2.0T 136kw, 2000, 9-5LPT MÜÜDUD
Postitatud: E Sept 01, 2014 22:44
Postitas vvs
Kui aega palju on, siis võta tulel klaasid eest ära ja värvi reflektor mustaks - need osad mis peegeldamisomadusi ei vaja

Saab 9-3, 2.0T 136kw, 2000, 9-5LPT MÜÜDUD
Postitatud: E Sept 01, 2014 23:18
Postitas 9-5LPT
Välimuselt ei jäänud midagi tuled tumedad. Hea on.
Aga põtra sa nendega ei näe
Välimuselt mulle meeldib endale ka, aga kui maanteel öisel ajal enam tulesid vahetama ei pea lähitulede peale, siis midagi on halvasti

Lähipäevil teen ikka tavaliseks tagasi ja proovin vvs-i soovitusega tegeleda

.
Saab 9-3, 2.0T 136kw, 2000, 9-5LPT MÜÜDUD
Postitatud: K Sept 03, 2014 17:29
Postitas 9-5LPT
Eilselt kogunemiselt paar klõpsu vvs-i poolt
Lisatud failid
Saab 9-3, 2.0T 136kw, 2000, 9-5LPT MÜÜDUD
Postitatud: N Sept 11, 2014 19:07
Postitas 9-5LPT
Täna sai "kliimavedelik" otsa, proovin lähipäevil ära täita. Imelik vilin või kahin tekkis ka sellega samal ajal, on kellelgi kogemusi?
Saab 9-3, 2.0T 136kw, 2000, 9-5LPT MÜÜDUD
Postitatud: R Okt 10, 2014 13:22
Postitas 9-5LPT
Vahepeal sai vahetatud üks soojendusradika lõdvik mis otsustas töölepingu lõpetada. Kasutajalt nublik sain asendusjupi ja sain ka kapotiamordi - aga sellega on selline naljakas lugu, et see ei sobi..kapott ei lähe lõpuni kinni lihtsalt, teen ma midagi valesti? Proovisin mõlemat pidi..kinni ta ei lähe kuidagi. Pärit sama aasta auto pealt.
Saab 9-3, 2.0T 136kw, 2000, 9-5LPT MÜÜDUD
Postitatud: L Nov 29, 2014 12:21
Postitas 9-5LPT
Kas keegi oskab seletada anomaaliat et külma mootoriga käib auto palju paremini edasi, turbo seier asjatab kenasti punase ala lõpu osas, aga sooja mootoriga kollase lõpust väga edasi ei lähe? Suuremat coolerit vaja või mis?
Saab 9-3, 2.0T 136kw, 2000, 9-5LPT MÜÜDUD
Postitatud: L Nov 29, 2014 16:53
Postitas 9-5LPT
Millegipärast meeldib see pilt..
Lisatud failid
Saab 9-3, 2.0T 136kw, 2000, 9-5LPT MÜÜDUD
Postitatud: R Dets 05, 2014 16:34
Postitas Pootsman
Kas keegi oskab seletada anomaaliat et külma mootoriga käib auto palju paremini edasi, turbo seier asjatab kenasti punase ala lõpu osas, aga sooja mootoriga kollase lõpust väga edasi ei lähe? Suuremat coolerit vaja või mis?
Ühe variandina julgen pakkuda surevat katalüsaatorit. Sinine Saab vedeles täna 5-ndal autotekil vööris vaatasin.

Saab 9-3, 2.0T 136kw, 2000, 9-5LPT MÜÜDUD
Postitatud: L Dets 06, 2014 1:22
Postitas 9-5LPT
Vedeles tõesti, või noh sinna mind suunati parkima

Pärast kiiremat Tartusse sõitu lõi taas sama lõdviku puru, ma ei saa aru..kas asi selles et kasutatud lõdvik sai pandud või on surve seal kuidagi liiga suur? Veider et samast kohast pmst kaks korda järjest katki läheb ja mõlemal korral pärast seda kui pisut järsemalt sõidetud saab..lõi mootoritule ka põlema, vaatan vaakumid hommikul üle ja eks siis vaatab edasi.
Võib katalüsaator olla küll..eks peab katsetama.
Saab 9-3, 2.0T 136kw, 2000, 9-5LPT MÜÜDUD
Postitatud: E Jaan 12, 2015 23:11
Postitas 9-5LPT
Pole ammu midagi kirjutanud..saab sõidab, natuke nokitsemist tahaks ikka.
Meenutusi suvest:
http://m.youtube.com/watch?v=aKNHfLKXT8 ... e=youtu.be
Saab 9-3, 2.0T 136kw, 2000, 9-5LPT MÜÜDUD
Postitatud: K Veebr 04, 2015 19:45
Postitas 9-5LPT
Mootori temperatuuriandur on vigureid tegema hakanud..no alguses ei roninud kuidagi norm temperatuurini, aga pidssin seda toona külmade ilmade süüks. Praegu talve kohta päris soe aga ikkagi ronib napilt hallist alast ülespoole..kuni täna hommikuni. Sõitsin ja lampi viskas mootoritule põlema ja temp andur nullis..mahlad kõik normtasemel, sooja ka puhub..arvatavasti andur jamab? On kellelgi sarnaseid kogemusi?
Saab 9-3, 2.0T 136kw, 2000, 9-5LPT MÜÜDUD
Postitatud: E Veebr 09, 2015 17:38
Postitas Matspoiss
Mul oli just sarnane jama - mootor läks küll kenasti soojaks, aga aeg-ajalt kukkus temperatuuriandur nulli ja enne taaskäivitust üles tagasi ei roninud. Lõpuks viskas ka mootoritule põlema, veakood rääkis jahutusvedeliku abnormaalsest temperatuurist. Muidu mootor ning salong soe ja mõnus.
Tellisin uue jahutusvedeliku anduri ning igaks juhuks ka termostaadi - internet soovitas neid koos vahetada. Võtsin nad PartsForSaab.com-st, kuna niikuinii olin sealt juba pakki komplekteerimas - ilmselt Eestist saab odavamalt kätte.
http://www.partsforsaabs.com/product_in ... cts_id=998
http://www.partsforsaabs.com/product_in ... cts_id=855
JV-anduri vahetamine on 5-10 minuti töö, välja jookseb omajagu jahtutusvedelikku, nii et seda maksab ennist varuda. Ta asub siin (vasaku esiratta poolt vaadatuna) ja 19mm võtmega lahti keeratav (kontakt maksab enne lahti võtta):
http://www.justanswer.com/uploads/ebroc ... 152209.png
Termostaati ennast on veidi tüütum vahetada - kehva nurga all poldid. Kui selleks kätte läheb, siis otsi kindlasti mõni tutorial kõrvale (neid oli omajagu) või saada sõnum!
Peale nende vahetamist kõik tip-top - mootor läheb kiiremini soojaks ning endal puhtam, kuivem tunne. Kahtlustan, et eelmine JV-andur oli selle masina jaoks valet tüüpi - hoopis paksem, kui uus jupp.
Saab 9-3, 2.0T 136kw, 2000, 9-5LPT MÜÜDUD
Postitatud: E Veebr 09, 2015 19:10
Postitas 9-5LPT
Okei..eks lasen ära teha kui eesti satun. Mootoril mingi safemode ka peal kui temp-andur ära kukub? Kohe hakkavad vendikad tööle ja salongipuhur hakkab ka rohkem puhuma?
Saab 9-3, 2.0T 136kw, 2000, 9-5LPT MÜÜDUD
Postitatud: P Apr 19, 2015 2:49
Postitas 9-5LPT
Minu poolt auto müüdud ja jäi foorumisse, loodan et uus omanik on rahul ja et kestab! Muretuid kilomeetreid.
Saab 9-3, 2.0T 136kw, 2000, 9-5LPT MÜÜDUD
Postitatud: N Apr 23, 2015 18:58
Postitas 9-5LPT
Minu poolt teema lukku!
Lisatud failid