3. leht 9-st

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2005, Martin.V

Postitatud: L Veebr 28, 2015 19:41
Postitas Pootsman
Tehke nüüd rumalale selgeks miks peaks need toimima?

450AUDi eest ma esimene "rumal" katsejänes pole nõus olema :D

Saad ise paika reguleerida kui palju õhku välja lased süsteemist. See reguleerimis võimalus ongi asja võti. Kui keerad kinni siis toimib nagu tavaline by-pass millega peaks peale käiguvahetust kiiremini boost üles tulema, rõhku peaks paremini hoidma ning parema throttle response peaks andma. Sellel 450 taalasel variandil on võimalik salongist ise timmida kui palju tahad õhku välja lasta.

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2005, Martin.V

Postitatud: L Veebr 28, 2015 21:51
Postitas Martin.V
Jah, aga kui hakata välja laskma siis ei saa õhku sama palju kätte kui andur üle luges ja veateated kiired tulema ju?

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2005, Martin.V

Postitatud: P Mär 01, 2015 11:06
Postitas Pootsman
Jah, aga kui hakata välja laskma siis ei saa õhku sama palju kätte kui andur üle luges ja veateated kiired tulema ju?

Huvitav oleks endalgi teada kuidas Saab käitub :D aga näiteks VAG Groupi 1.8T peal paika reguleeritud klapp ei tekita väljasuremist, mootori tule süttimist, kinnipoomist ja liig rikast segu käiguvahetusel mis võiks kati tappa. Too on ka MAFi põhise mootorijuhtimisega.

Ise ma sellisesse asja ei investeeriks, lihtsalt jäi silma see toode ja mõttekäik viis sinu ja paljude teiste soovini pshh häält saada.

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2005, Martin.V

Postitatud: K Mär 04, 2015 13:54
Postitas Martin.V
Nii, täna jõudsid suverehvid lõpuks minuni.

Seekord proovin katsetada uusi Dayton D320 EVO rehve.. olid kõige rõhutan kõige soodsamad tutikad suverehvid mõõdus 225/40R18 mis ma leidsin. Olen ka varasemalt läinud seda teedpidi, et ostsin esimesele autole mida omasin (Calibra) peale 205/40R17 Goodrich rehvid ja mingisugune M+S tekst oli peal ja häbi tunnistada sõitsin ka nendega esimese talve ära mis peale tuli. Nendega sellist kino pole plaanis teha. Eks vaatame mis ja kuidas on. Kallisse rehvi ei tahtnud investeerida kuna tegelikult onvelgedega üldse üks muu asi plaan teoks teha. Seda järgmine hooaeg.

Pikk möla ilma pildita on igav:

[IMG]http://www.upload.ee/image/4554100/rehvid.jpg[/IMG]
Lisaks, viskasin kiirelt pilgu peale ja kirja järgi isegi väidetavalt toodetud Itaalias. Olin 99% kindel et tegemis on Hiina toodanguga. Dayton peaks olema Bridgestone sõsarfirma...

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2005, Martin.V

Postitatud: K Mär 04, 2015 14:12
Postitas rantto
Mis nende rehvide hinnaks üldse on? Hiinakas samas mõõdus 55eur tk

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2005, Martin.V

Postitatud: K Mär 04, 2015 15:06
Postitas Martin.V
59€ / tk

Mainin siis juurde, et see otsimine toimus nii, et küsisin ühest teisest foorumist ühele viidatud kasutajale ja tegin kõne poele kust varuosasid olen hankinud. Hetk mõtlemist ja ostsin ära sest see 59tk tundus juba nii soodne et ei hakanud mujale kiikamagi.

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2005, Martin.V

Postitatud: K Mär 04, 2015 15:42
Postitas vvs
Jaga siis kindlasti kogemusi nende säästurehvide kohta :)

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2005, Martin.V

Postitatud: K Mär 04, 2015 18:03
Postitas skyline
Jaga siis kindlasti kogemusi nende säästurehvide kohta :)

Tõeliste säästurehvide kogemusi jagatakse selles teemas http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... ?tid=18597

Dayton küll Bridgestone odavama otsa bränd ehk päris hiinakas pole ja kui rallit ei sõida peaks kärama küll.

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2005, Martin.V

Postitatud: E Mär 09, 2015 13:58
Postitas Martin.V
Kuna ma töötan kodust 300m kaugusel ja ilmtingimata sõita pole vaja ja naela ei tahtnud enam klõbistada sai veljed alla pandud.

Minu jaoks tulemus jäi päris äge...

[IMG]http://www.upload.ee/image/4563165/uuedveljed3.jpg[/IMG]

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2005, Martin.V

Postitatud: E Mär 09, 2015 14:04
Postitas vvs
Nüüd pill puhtaks ja pilte tegema :)

Kevad on ilus aeg :cool:

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2005, Martin.V

Postitatud: E Mär 09, 2015 15:02
Postitas Aasakyla
Tõesti ägedad veljed :beer:

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2005, Martin.V

Postitatud: E Mär 09, 2015 15:03
Postitas Ets
Kuna ma töötan kodust 300m kaugusel ja ilmtingimata sõita pole vaja ja naela ei tahtnud enam klõbistada sai veljed alla pandud.

Minu jaoks tulemus jäi päris äge...

[IMG]http://www.upload.ee/image/4563165/uuedveljed3.jpg[/IMG]
Kui auto oleks sama puhas kui veljed, oleks veel ägedam :beer:

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2005, Martin.V

Postitatud: E Mär 09, 2015 15:36
Postitas Martin.V
Kogu see mustus on tekkinud vähem kui 7 päevaga :( Juba tolmused on need pealinna tänavad aga viimased paar päeva ma olen londisteid linnapeal näinud ja tundub et nad juba tegelevad sellega.
Aga olen ka rahul... algul kui ma prooviks panin 2 tk alla siis ehmatas ära, nüüd on silm harjunud ja endale meeldib :)

Tuleb uus pesu ette võtta tõesti :P

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2005, Martin.V

Postitatud: E Mär 09, 2015 23:54
Postitas 5448
Ilus.
Samasuguseid kuid 17" tahan omalegi alla saada.

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2005, Martin.V

Postitatud: T Mär 10, 2015 8:05
Postitas richard
Kogu see mustus on tekkinud vähem kui 7 päevaga :( Juba tolmused on need pealinna tänavad aga viimased paar päeva ma olen londisteid linnapeal näinud ja tundub et nad juba tegelevad sellega.
Aga olen ka rahul... algul kui ma prooviks panin 2 tk alla siis ehmatas ära, nüüd on silm harjunud ja endale meeldib :)

Tuleb uus pesu ette võtta tõesti :P

päris pikka aega juba lontrused uhavad, öösel ei saa kadriorus magadagi, undavad.
Aga sul võhemalt sellist värvi auto et see sodi ei oaista nii hästi välja. Krt ma kõin bemmiga ükspäev pesus ja järgmine päev juba nagu polekski käind

Veljed iatuvad hästi!

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2005, Martin.V

Postitatud: T Mär 10, 2015 15:18
Postitas Martin.V
Tänud :)!

Pakun välja ühe sinise rahatähe 133x72mm mõõdus inimesele, kes leiab mulle toimiva ja võimalikult uue ida-euroopa navi plaadi mis toimiks Denso naviga...

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2005, Martin.V

Postitatud: T Mär 10, 2015 16:30
Postitas Martin.V
Ehk inimene, kes on sellesse ka natukene süvenenud võtab minuga näiteks U2Us ühendust :)

Mida ja mis oleks vajalik et ta toimima saada...

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2005, Martin.V

Postitatud: T Mär 24, 2015 21:37
Postitas Martin.V
Tegelt on viimastel nädalatel olnud probleem akuga... seda siis sõbrapäeval, naistepäeval ja nüüd viimane pühapäev... ei kuskilt mitte mingeid märke andes lihtsalt auto enam käima ei lähe... Korraks täkku ja toimib jälle loetud nädalad.

Täna viskasin teise aku peale ja vaatan kas probleem oli akus või mitte.. testrit polnud kuskilt lähedalt võtta.

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2005, Martin.V

Postitatud: K Mär 25, 2015 7:06
Postitas rantto
OpenSID näitab nii laadimist kui ka aku pinget. Kui veel pole tasub sellele mõelda.

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2005, Martin.V

Postitatud: K Mär 25, 2015 9:36
Postitas vvs
Kindel et 9-5 OpenSID seda näitab?

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2005, Martin.V

Postitatud: K Mär 25, 2015 12:28
Postitas rantto
Sellel on ju sada asja mida näitab "bat" funktsioon nagu oli.

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2005, Martin.V

Postitatud: K Mär 25, 2015 12:55
Postitas Martin.V
selle aktiveerimiseks oleks vaja siis tech2´ga asjatada?

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2005, Martin.V

Postitatud: K Mär 25, 2015 13:10
Postitas Cyber
Techiga vist ei saa, softivahetusega saab..:P
http://www.datorkungen.se/T7/guide_saab ... id_eng.pdf

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2005, Martin.V

Postitatud: R Mär 27, 2015 16:03
Postitas Martin.V
Mingi ongelma ikka on selle aku või tema laadimisega.. nüüd tööjuures jälle ei läinud käima... ühe aku viisin laadima ja teisega loodan et ta õhtul nüüd võtab ikka särtsu taha.. lasin ca. 40 minutit kohapeal käia.

Testerit ka pole millega reede õhtuste tegemiste kõrvalt abi leida kas ikka laeb korralikult, ei jookse uut akut ka ostma kui ei ole kindel et asi just akus on...

Kes Tallinnas tegeleb openSID´ga ja mis selle avamine maksma võiks minna? Kiire otsing foorumis /googles vastust ei andnud ehk keegi kribab mulle. Tänud

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2005, Martin.V

Postitatud: R Mär 27, 2015 16:07
Postitas Ainar