3. leht 4-st
TroostAuto uudised
Postitatud: N Nov 22, 2007 11:10
Postitas miku
nohh. Seda hirmu vikingil ei ole, et nad oksa saevad. On siiski üsna suur kogus varuosi, mida sa mujalt ei saa, kui ametlikult esinduselt. A la pisiksed spetsiifilised puksikesed, voolikujupid, tuledemajandus jne jne jne. Noh ja siis veel garantiiga autod ja muud sarnased teemad.
Ühesnaga, nutad ja lähed ja ostad sealt.
TroostAuto uudised
Postitatud: N Nov 22, 2007 11:13
Postitas iisak
Algselt postitas: roomlane
Ja ometi paar korda kuus mainite seda teemat siin...
Üks asi on mainimine. Hoopis teine aga avalikult lahkamine:facts:
TroostAuto uudised
Postitatud: N Nov 22, 2007 13:17
Postitas NO FEAR
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Algselt postitas: mad1
550,-
:mad: issanda rist
vot nii, saa aru, et sa EI ELA TALLINNAS!
Jumal tänatud ja kui sinna minema pead, siis oled õhtuks läbi nagu lätiraha.
TroostAuto uudised
Postitatud: N Nov 22, 2007 14:15
Postitas aednik
Kui kaua Troostautost varuosade tellimine tavaliselt aega võtab? Ja kas kliendile jagatakse infot. Mul selline mure, et juba kaks nädalat pole keegi mu e-mailile vastanud.
TroostAuto uudised
Postitatud: N Nov 22, 2007 15:31
Postitas aednik
just nii see oligi - ei läinud kohale.

TroostAuto uudised
Postitatud: N Nov 22, 2007 15:33
Postitas IFF
Algselt postitas: ml
just nii see oligi - ei läinud kohale.
OT küll kuid E-mail ei ole garanteeritud teenus!

TroostAuto uudised
Postitatud: N Nov 22, 2007 15:50
Postitas tiitman
Algselt postitas: Rästas
Algselt postitas: ml
Kui kaua Troostautost varuosade tellimine tavaliselt aega võtab? Ja kas kliendile jagatakse infot. Mul selline mure, et juba kaks nädalat pole keegi mu e-mailile vastanud.
Pole minu asi vastata, aga soovitaks: Helista!
Ma olen viimasel ajal tihti märganud, et meilid viibivad või ei jõuagi kohale...(eriti hot.ee keskkonnas)
Hoti puhul on see jama juba aegade algusest peale, et meilid lähevad kaduma, need kes hot´i kasutavad tasub selles suhtes ikka väga ettevaatlik olla. Peale selle on paljude firmade jaoks hot.ee rämpsposti tunnus ja kirjad potsatavad junk´i.
TroostAuto uudised
Postitatud: N Nov 22, 2007 16:34
Postitas Cyber
Jätaks siiski teema Troosti UUDISTE jaoks. Probleemide korral pöörduge ikka otse, mitte läbi foorumi.
Igasugune firmade omavaheline probleemilahkamine tuleks ka tegelikult avalikust foorumist eemal hoida... See tekitab ainult paksu verd ja laimusüüdistusi..

Ja tihtipihta ka nende suunas, kes asjaga seotud pole. "... aga sina oled ka sealt foorumist/AS-ist/klubist/parteist, järelikult ...", kuigi tegemist on ainult juhusliku kokkusattumusega...
TroostAuto uudised
Postitatud: N Nov 22, 2007 20:27
Postitas Trionic
Algselt postitas: ml
Kui kaua Troostautost varuosade tellimine tavaliselt aega võtab? Ja kas kliendile jagatakse infot. Mul selline mure, et juba kaks nädalat pole keegi mu e-mailile vastanud.
Pole näiteks ühtegi meili saanud nädalapäevad ja vahel tuleb korraga sada spämmi.
Pole palgatud inimesi meilidele vastama.Kui rabad 8-st 22`ni,siis tihti ei näe enam tähti monitoril.
TroostAuto uudised
Postitatud: K Nov 28, 2007 1:54
Postitas mad1
:facts:uudis uues kuues:thumb:
alates 01.12.2007 lisandub meie ridadesse viimane puuduv lüli meie meeskonnas. Tegemist kindlasti ühe pädevama isikuga autodiagnostika-elektroonika valdkonnas eestis...
seega pakume uue teenusena välja ka autoelektroonikatööd...hind 850 tund,samas ka erinevate moodulite ,"ajude" remont ning garantii tehtud tööle miinimum 0,5 a
töökohaks Troost Auto laki osakond 6599750
[email]
laki@troostaut.ee [/email]
lisaks pikeneb teatud nädalapäevadel laki osakonnas lahtioleku aeg....info edaspidi meie lehel
www.troostauto.ee
NB! meeldetuletuseks....kuni detsembri lõpuni kehtivad meil ka olemasolevad teenuste tariifid,mis siis aastast 2008 muutuvad.
meeldivat koostööd.

TroostAuto uudised
Postitatud: N Dets 27, 2007 17:12
Postitas melka
Minul üks küsimus Troos auto juhtidele Miks ei müüda enam poest välja silla osi? Antud juhul siis tagasilla pukse? Kas siis nüüd ongi nii et ise enam vahetada ei saagi vaid pean pöörduma troost auto töökotta? Lihtsalt uus poliitika jah??
TroostAuto uudised
Postitatud: N Dets 27, 2007 19:39
Postitas iisak
Algselt postitas: melka
Minul üks küsimus Troos auto juhtidele Miks ei müüda enam poest välja silla osi? Antud juhul siis tagasilla pukse? Kas siis nüüd ongi nii et ise enam vahetada ei saagi vaid pean pöörduma troost auto töökotta? Lihtsalt uus poliitika jah??
Neid LIHTSALT EI OLE!
Maaletoojatel on tarneraskused ja see pisku,mis tuleb,läheb kohe töökojas käiku.
Uue poliitika koha pealt niipalju,et Troostauto ei ole Riigikogu ega omavalitsus. Uut poliitikat saame me kõik oodata kevadel valimiste aegu...

TroostAuto uudised
Postitatud: N Dets 27, 2007 20:04
Postitas melka
Selge siis. Üks mõistlik ja loogiline vastus. Sama vastust oleks võinud ka poest saada. Aga olgu...

TroostAuto uudised
Postitatud: K Jaan 02, 2008 22:51
Postitas mad1
täiesti üllatav väide minu jaoks...tagasillapuksid peaks olema ka letis vabalt saadaval,,,küll soolasema hinnaga ja garantiita,kui klient ise paigaldab ...
tuletan ka meelde: meil teenus tunduvalt kallim,kui klient saabub "oma varuosakotiga"..sel juhul ei aita ka saabiale

TroostAuto uudised
Postitatud: N Jaan 03, 2008 10:43
Postitas NO FEAR
Kusjuures õnnestus käia esimest korda VM-is ja seal ei olnud küll probleemi, et oma nt piduriklotsid oleks lasknud ära vahetada...tööraha saate ju nagunii. Aru ma ei taipa, miks peaks hind olema kõrgem, kui annan oma piduriklotsid ja teie paigaldate. Põhjenda!
TroostAuto uudised
Postitatud: N Jaan 03, 2008 10:54
Postitas Cyber
Sest jupimüügist saadav tulu jääb saamata..
Algselt postitas: NO FEAR
Kusjuures õnnestus käia esimest korda VM-is ja seal ei olnud küll probleemi, et oma nt piduriklotsid oleks lasknud ära vahetada...tööraha saate ju nagunii. Aru ma ei taipa, miks peaks hind olema kõrgem, kui annan oma piduriklotsid ja teie paigaldate. Põhjenda!
TroostAuto uudised
Postitatud: N Jaan 03, 2008 11:26
Postitas Rästas
Näide: ma tellisin VM-st generaatori ja seal küsiti: "Kas soovite siin lasta vahetada või müüme kaasa. Vahe on selles, et mujal võib olla tööhind odavam." Ostsin kaasa. Viisin Saabianti juurde vahetada, sest seal oli mul nagunii poolik (rulli)asi klaarida. Garantii kehtib nii VM-i tootele kui Saabianti poolt tööle ja tööhind oli VM-st odavam tõesti.
/.../küll soolasema hinnaga ja garantiita,kui klient ise paigaldab/.../
Minu teada (uued) osad, mis müüakse teeninduses lähevad tarbijakaitseseaduse järgi kõik garantii alla seaduses kehtestatud korras. Kui midagi põlve otsas ise paigaldad, siis vastutad oma töö eest ise. (parandage mind palun, kui ma eksin)
Mul Saabi hoolduse ja remondikohtadega ainult head kogemused (olen Tallinna kohad kõik läbi käinud - kes varem on saanud ette võtta, sinna olen läinud). St minu jaoks on nad võrdsed (kelleski pole tulnud pettuda), aga kui remonditöökoja tööhind tõuseb samale tasemele esindusega või kõrgemaks esinduse omast, siis eelistan ma esindust - ka mina loen raha
[size=-1]Esindus - VM
Remondikohad - kõik teised Saabispetsid[/size]
TroostAuto uudised
Postitatud: N Jaan 03, 2008 12:53
Postitas kalamees
Algselt postitas: Rästas
Minu teada (uued) osad, mis müüakse teeninduses lähevad tarbijakaitseseaduse järgi kõik garantii alla seaduses kehtestatud korras.
Võlaõigusseaduse järgi.
Kui ise paigaldada/kaasa osta tuleb maksta täishind ja kui lasta Troostis paigaldada, siis saab soodushinnaga. Vaadake asja niipidi. Samas saan täiesti aru miks paigaldatakse kliendi toodud varuosi kallimalt kui kohapealt ostetud. Kunagi ei tea kust klient selle jupi sai ja mis seisukorras see on. Kui nüüd peaks juhtuma, et sellega midagi juhtub, süüdistab klient sind ja peadki seda suppi sööma. Kallimalt paigaldades on vähemalt mingi kompensatsioon. Oma müüdud varuosade tausta tead paremini .
Aga positiivne uudis autodiagnostika-elektroonika kohta

TroostAuto uudised
Postitatud: N Jaan 03, 2008 18:01
Postitas mad1
eelpooltoodud arutelust jäi kõlama: miks hakkab teenuse hind lähenema esinduse hinnale...väga lihtne põhjendus: meil töötavad samasugused inimesed nagu mujal ning miks peaksid meie meeste palgad olema pisemad,vastupidi: kui tahad tasemel töömeest, on tasu kesmisest suurem ja teenuse hind ka suurem,kuna töömehe tasu sõltubki tema poolt müüdud teenusest kliendile
seni kuni ei lõpe "vigade parandus" meie firmas, ei näe põhjust hinda alla lasta...odava tööjõuga on nii nagu on,,samahästi võiks uksed kinni panna
kui aus olla,on teenuste hind ka hetkel alla normi,,kahjuks on eesti majanduuslik seis ning klientide ostujõud nõrk,kuid hinnad on kohati euroopast kallimad...see tekitab absurdse olukorra turul; kui ettevõte põhimõte on tegutseda elujõuliselt ning teenida kasumit,siis tuleb hindu tõsta,samas ostujõud ning majanduslik heaolu nii kiiresti ei tõuse..
varant on: kas otsida odavat teenust või nutta ja tasuda kvaliteedi eest või loobuda mugavustest ja sõita ühistranspordiga...hetkeolukord on kahjuks selline
märgin lisaks ära: kuna teenusest tulev tulu läheb 75% ulatuses palgakuluks,siis 25% tootlusega firma ülalpidamine on võimatu,seega siis kompenseerib kallim tunnitasu kliendi osaga mingil määral
ettevõttel on peale palgakulude ka palju muid kulusid
pikk jutt..s..tt jutt..teema on lõputu
kui kellegi kasvab rahapuu või on leidnud rahapaja .võib osta kogu meie firma,, ja palju õnne siis edasiseks 10aastaks sellele inimesele: unetud ööd,aastaid ilma puhkuseta jne..unustasin..isiklik elu ja perekond tuleks unustada aastateks
TroostAuto uudised
Postitatud: N Jaan 03, 2008 20:49
Postitas Trionic
Algselt postitas: NO FEAR
Kusjuures õnnestus käia esimest korda VM-is ja seal ei olnud küll probleemi, et oma nt piduriklotsid oleks lasknud ära vahetada...tööraha saate ju nagunii. Aru ma ei taipa, miks peaks hind olema kõrgem, kui annan oma piduriklotsid ja teie paigaldate. Põhjenda!
Mitte kusagil ei soosita eriti "oma juppidega" remonti ja garantii loomulikult laieneb ainult tehtud tööle. Just sattusin Opelaasi kodukale: tunnihind kunde juppidega 650.- .
Loomulikult tuleb teenindustes valdav osa tulust jupimüügist. Meie haige ühiskonnakorraldusega riigis on kõik vastupidi muu euroopaga. Töö on odav ja jupid kallid.
TroostAuto uudised
Postitatud: N Jaan 03, 2008 21:07
Postitas Trionic
Rästase tsitaat:
Mul Saabi hoolduse ja remondikohtadega ainult head kogemused (olen Tallinna kohad kõik läbi käinud - kes varem on saanud ette võtta, sinna olen läinud). St minu jaoks on nad võrdsed (kelleski pole tulnud pettuda), aga kui remonditöökoja tööhind tõuseb samale tasemele esindusega või kõrgemaks esinduse omast, siis eelistan ma esindust - ka mina loen raha
Inimesel on meie ühiskonnas täielik vabadus valida. Nii enese esindajaid,kui enese teenindajaid.
Huvitaval kombel(olen 6 aasta jooksul jälginud) tekkib selline poleemika alati siis,kui hinnatõus ületab mingi "saja" piiri ja kuna nüüd ületas "poole tuhande" oma,tõrgub inimpsüühika sellega leppimast.
Tegelikult on kõik need aastad esinduste ja meie hindade suhe püsinud suht sarnane ja jääb edaspidigi selliseks. Ning kuna meil on konkurentsivõimeline tehnikapark ja konkurentsitult.....

töötajaskond,
pole olnud kunagi vajadust end odavalt(või alla omahinna müüa).
Huvitav on veel see,et alati polemiseerivad sellistel teemadel uuemate- ja kallimate masinate omanikud:? .
TroostAuto uudised
Postitatud: N Jaan 03, 2008 21:15
Postitas dohman
Aru ma ei taipa, miks peaks hind olema kõrgem, kui annan oma piduriklotsid ja teie paigaldate. Põhjenda! [/quote]
Töökoda ja muid tegelasi seal juures ei olevõimalik ära elatada ainult töörahast, jupi pealt peab ka tulema. Olen ise ka ühes margi esinduses tööl ja meil on täiesti välistatud, et keegi tuleb oma jupiga. Erandiks on vaid üksikud töö käigus tekkivad juhtumid ja valitud klientidele.
TroostAuto uudised
Postitatud: N Jaan 03, 2008 21:57
Postitas Rästas
Algselt postitas: mad1
eelpooltoodud arutelust jäi kõlama: miks hakkab teenuse hind lähenema esinduse hinnale...väga lihtne põhjendus: meil töötavad samasugused inimesed nagu mujal ning miks peaksid meie meeste palgad olema pisemad
Sellest (tsitaadist) oleks piisanud. Ülejäänud jutt peletab kliendid eemale.
Vabandust otsekohesuse eest. Mida rohkem hinnakujunemisest seletada, seda rohkem on põhjust/võimalust ruiata.
Kliente tegelikult ei huvita ettevõtte hinnakujunemispoliitika vaid ainult hind ja kvaliteet ning et selle suhe oleks kliendi jaoks paigas ja seda otsustab tema ise ja teeb omad valikud.
Ei ole õige võrrelda esinduse (kui suurkorporatsiooni filiaali) ja väiksema margihoolduse/remontija majandusnäitajaid. Suurem ettevõte, suremad kulud, millest kindlasti ei lähe 75% palgafondi.
Olemasolevad ja eelkõige rahulolevad kliendid määravad ettevõtte elutegevuse ja kestvuse. Neid tuleb ka omal viisil hoida.
Troost ei pea ennast tõestama, tal on meistrid, kelle oskusi hinnatakse, tal on lojaalseid kliente küllaga ja soovituskommunikatsioon töötab.
TroostAuto uudised
Postitatud: N Jaan 03, 2008 22:22
Postitas sebastian
Algselt postitas: Rästas
Sellest (tsitaadist) oleks piisanud. Ülejäänud jutt peletab kliendid eemale.
Mulle küll nii ei tundu. Mad1 tahab ilmselt öelda, et väga suur osa tulust läheb tegelikult töötajatele...mis on ju lausa suurepärane ma arvan. Mitmed meist on samuti klienditeenindajad ja (mina näiteks) ei saa end pidada dumbuseriks, keda miski muu ei huvita, kui teeninduse kvaliteet.
Hästitasustatud meistrimees tekitab positiivseid emotsioone, kas pole?
TroostAuto uudised
Postitatud: N Jaan 03, 2008 22:32
Postitas Rästas
Algselt postitas: sebastian
Algselt postitas: Rästas
Sellest (tsitaadist) oleks piisanud. Ülejäänud jutt peletab kliendid eemale.
Mulle küll nii ei tundu. Mad1 tahab ilmselt öelda, et väga suur osa tulust läheb tegelikult töötajatele...mis on ju lausa suurepärane ma arvan. Mitmed meist on samuti klienditeenindajad ja (mina näiteks) ei saa end pidada dumbuseriks, keda miski muu ei huvita, kui teeninduse kvaliteet.
Hästitasustatud meistrimees tekitab positiivseid emotsioone, kas pole?
Autole? Ega siis klient seda emotsiooni imetlemas ole

Klient ootab valmistööd ja maksab tasu. Ning hea hind ja kvaliteetne töö tekitab positiivse emotsiooni, sooviga seda ettevõtet taas külastada.
Vabandan, kui kedagi solvasin, see polnud minu eesmärk
