3. leht 9-st
Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus
Postitatud: E Nov 19, 2007 8:53
Postitas Jaanus
Sellel autol pole veel pigimatitamist jõudnud ette võtta. Kui teha siis ikka korralikult ja heade materjalidega. Nüüd on võimalik Dynamati ka Eestist saada, ilmselt see kevadel võtan asja ise ette.
See maanteemüra oleneb ka õudsalt palju rehvist, ma valisin endale väga hoolikalt rehve ja tulemus on hea. Hetkel all olevan 17" naelad on ka suht vaiksed
Algselt postitas: ssilverr
Aga üks selline küsimus veel, et kas tegelesid ise sellega või lasid paigaldada kellelgi pigimatid autosse?
Kui saladus ei ole siis, mis orienteeruv hind on sellele tööle?
Pärast naelrehvi installeerimist on tekkinud ka mõtteid, et kuidas väljast kostuvat müra väiksemaks saab
Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus
Postitatud: E Nov 19, 2007 18:27
Postitas Trionic
Ise katsetasin omade masinate peal ära soundikorüfee, Hr. Trolli`i soovituse,et üle kleepida rattakoopad ka õue poolt.Efekt on uskumatu. Tallal sai terve pagassipõhi ka väljaspoolt üle "summutatud". Selleks ei sobi pigimatt,vaid vett tõrjuv paks kangas,või mõni muu niiskuskindel "õhuline" materjal.
Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus
Postitatud: T Nov 20, 2007 14:27
Postitas ssilverr
Jutu jätkuks uurin siis, et missugune on hoolikalt valitud ja õigeks valikuks osutunud talverehv (ehk siis et missugune oleks kompromiss hea pidamine ja vähe müra? ) ja kindlasti oskad ka head suverehvi soovitada..
Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus
Postitatud: T Nov 20, 2007 20:21
Postitas TROLL
Olen jah kõva soovitaja aga endal ikka tegemata, muide Dynamati toon ka mina maale, seega kui huvi on siis....
Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus
Postitatud: T Jaan 15, 2008 18:57
Postitas Jaanus
Täna sain siis viimase vajaliku vidina kätte (Tänud Speedparts Eestile

). Nüüd on asjad koos, järgmine nädal kruvitakse vidinad külge ja saab proovida kuidas vahe on

Ei jää üle muud kui jääda kevadet ootama...
Just, kui ma sain Maptun-st uue aju ära tellitud, nädal hiljem lasi ta uue Stage välja, seekord siis 6 - 325 Hp, 430 Nm. See nõuab juba lähemalt mootori kallale minekut. Eks näis, mis järgmine aasta toob, see aasta ei tahaks enam mootorit väga ehitada. Loodan, et see aasta piisab sellest Stage 5-st 300 Hp, 410 Nm

Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus
Postitatud: T Jaan 15, 2008 21:43
Postitas kasparius
Mis T see pildil on? GT28RS? Mis AR-ga?
Ootame kevadet, siis läheb põnevaks. Tahaks ühtteist mõõta;)
Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus
Postitatud: T Jaan 15, 2008 21:52
Postitas Jaanus
Mitsu TD04HL-16T

ainult väheke suurem kui eelmine...
Ei taha sinna vahele suurt kaalikat, tahan linnavahel ka rahulikult penskari moodi sõita
Algselt postitas: kasparius
Mis T see pildil on? GT28RS? Mis AR-ga?
Ootame kevadet, siis läheb põnevaks. Tahaks ühtteist mõõta;)
Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus
Postitatud: T Jaan 15, 2008 22:45
Postitas kasparius
Ok, see on tõesti vähe suurem kui eelmine.
Eks anna teada, kui peal, et palju selle 5nda stagega puhub
Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus
Postitatud: K Jaan 16, 2008 6:34
Postitas Trionic
See Mitsu pole võimeline selliseid Stagesid välja puhuma.Seda oleme korduvalt testinud nii dünostendis,kui tegelikkuses.Väga pika hambaga ja täiesti otse ning vaba 3" väljalaskega pigistab 190-200kW. välja,eeldusel,et ka kogu sisselase on sama jäme,kui drosselklapp.
Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus
Postitatud: K Jaan 16, 2008 9:31
Postitas kasparius
Ma ei tea mis need rootslased teevad, aga 15t-st saavad 210kw kätte.(etanooliga rohkemgi)
Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus
Postitatud: R Mär 07, 2008 18:40
Postitas Jaanus
Pole ammu kirjutanud...
Vahepeal on jälle palju muutusi toimunud. Nüüd olen kuskil juba kuu Maptun Stage 5 300hp/400nm kitiga sõitnud, 2 nädalat tagasi lisasin kiti viimase lüli - Forge Motosport/Speedpartsi suure intercooleri, nüüd on sõita lausa lust. Auto minekuga võib juba rahule jääda. Maptun-i ECU-ga on väike kala, nimelt kui lasta üle 5000rpm, siis läheb avariireziimi moodi asendisse. Maptun on väga abivalmis ja esimesest mure kurtmisest neile lubati kohe uus ECU koos softiga saata. Saab selle vea likvideeritud, siis tahaks Dynos ära käia
Kuna mootori võimsust on juba suhteliselt piisavalt (esialgu), siis mõtlesin pisut ka mugavuse ja välimuse kallale minna. Ma igatsesin autol väga lisasid, mida ostes kohe küljes ei olnud, siis tuli kätte võtta ja need vajalikud asjad lihtsalt lisada. Nüüd on autol ka elektriga ja mäludega istmed, elektriliselt klapitavad-mäludega peeglid ja integreeritud telefon koos WAP-i ja BT-ga

Nüüd kevadel, kui ilmad soojaks lähevad, tahaks väiksed iluvead ka kõrvaldada, värvin mõned vidinad üle
Kohe on saabumas ka terve piduriketaste ring Brembolt koos Goodridge pidurivoolikutega. Just rehvivahetuse ajaks peaks saabuma ka Jaapanist uued kergest sulamist veljed 6,4kg/tk 17"
Et salong ka ilusam välja näeks sai tellitud Hirschist sellised asjad:
Nüüd on jälle natukeseks ajaks süda rahul ja saab sõitu nautida
PS: keegi hea inimene võiks suured pildid pisut väiksemaks teha

Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus
Postitatud: R Mär 07, 2008 19:20
Postitas que
kui kraam küljes siis võiks mõned pildid teha

Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus
Postitatud: R Mär 07, 2008 21:57
Postitas S9K
Siit tuleb veel üks kiire Saab:notworthy: excellent, väga kobedad asjad oled muretsenud ikka.
Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus
Postitatud: E Mär 17, 2008 20:31
Postitas Vodepy
Katsun ennustada:
Järgmiseks värgiks, mida sa endale muretsema hakkad, peaks vist olema lennurada
Sorry for OT,
aga jälle torkas silma see nupp ("---"), mis on Nightpanel ja ESP/TCS nupude vahel.
Milleks seda vaja on? Endal see ei tee mitte midagi...
Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus
Postitatud: E Mär 17, 2008 20:53
Postitas Jaanus
Ma pole ka veel aru saanud, mis see teeb
Algselt postitas: Vodepy
Sorry for OT,
aga jälle torkas silma see nupp ("---"), mis on Nightpanel ja ESP/TCS nupude vahel.
Milleks seda vaja on? Endal see ei tee mitte midagi...
Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus
Postitatud: N Mär 27, 2008 14:58
Postitas SimoL
Jaanus ega Sa ei viitsi mõnda pilti oma pillist panna? Sa oled küll pand neid siia, aga kahjuks ma ei näe ühtegi. Saaks ka näha, milline relv sul on:headbang:
Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus
Postitatud: N Mär 27, 2008 15:04
Postitas Jaanus
Üritan lähiajal uued pildid teha. Hetkel on seest ka päris kena, kõik Hirschi vidinad on küljes
EDIT: Lisan mõne vanema pildi:

Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus
Postitatud: N Mär 27, 2008 15:08
Postitas Cyber
Algselt postitas: Vodepy
aga jälle torkas silma see nupp ("---"), mis on Nightpanel ja ESP/TCS nupude vahel.
Milleks seda vaja on? Endal see ei tee mitte midagi...
Aga palun...
Lisatud failid
Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus
Postitatud: N Mär 27, 2008 15:09
Postitas SimoL
Algselt postitas: Cyber
Algselt postitas: Vodepy
aga jälle torkas silma see nupp ("---"), mis on Nightpanel ja ESP/TCS nupude vahel.
Milleks seda vaja on? Endal see ei tee mitte midagi...
Aga palun...
Tänud, ma sain ka nüüd targemaks;)
Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus
Postitatud: N Mär 27, 2008 15:46
Postitas SimoL
Algselt postitas: Jaanus
Üritan lähiajal uued pildid teha. Hetkel on seest ka päris kena, kõik Hirschi vidinad on küljes
EDIT: Lisan mõne vanema pildi:
ilus raisk!
Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus
Postitatud: E Apr 28, 2008 16:39
Postitas MangustGrupp
Mnjah... praegu ma tean, kelle sabale ei ole mõttet maantel majutada =)) Aga ehk, aeg näitab =))
Kas väljalaske on tehtud ? miks toppelt väljalaske pole majutanud, minu meelest ilusam tuleks..
Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus
Postitatud: E Apr 28, 2008 16:45
Postitas Jaanus
Kunagi kui väljalaset valisin, siis mõtlesin ka Dual-i peale aga kuna korraliku Dual väljalaset polnud saada ja hea hinnaga Ferrita oli võtta siis otsustasin tavalise kasuks. Tavalisel kaal ka väiksem, ei taha oma autot liiga raskeks ajada
Auto välimus on nüüd ka õige pisut teine, lõpuks on küljes kerevärvi ukselingid - ukseliistud ja taga/esiliistud. Palju kenam on kohe. Tahaks veel 2008a "clear" tagatuled panna, kinnitused on samad

Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus
Postitatud: E Apr 28, 2008 17:11
Postitas Jupats
Poleks uskunudki, et kinnitused samad:D
9-3 omanikel siis pidupäev

Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus
Postitatud: L Mai 03, 2008 14:34
Postitas Jaanus
Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus
Postitatud: L Mai 03, 2008 18:03
Postitas TFK
See ikka vägailus aparaat
