3. leht 6-st
Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)
Postitatud: E Dets 10, 2007 16:38
Postitas iisak
Millal installeerime?
Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)
Postitatud: E Dets 10, 2007 16:52
Postitas TGB
Algselt postitas: iisak
Millal installeerime?
Võimalikult ruttu!

Ega ennem ma rahulikult magada ei saa ka

Uued pidurikettad on ka ootamas!
Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)
Postitatud: E Dets 10, 2007 17:17
Postitas kasparius
Ma juba aiman mis siin juhtuma hakkab.......
Iisakult tuleb teadagi mis tarkvara

Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)
Postitatud: R Dets 28, 2007 2:58
Postitas TGB
Vurr paigas + uued pidurikettad!
Varsti on oodata uut esiklaasi + madalamad vedrud ka tellitud+ uus iluvõre+ rõhukell+ veel igasugu jama...
EDIT: Sisust ka üks pilt, kus on näha ebay-st tellitud topsihoidjad ja muudki..
Lisatud failid
Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)
Postitatud: R Dets 28, 2007 8:34
Postitas TFK
Algselt postitas: TGB
;)
Vurr paigas + uued pidurikettad!
Varsti on oodata uut esiklaasi + madalamad vedrud ka tellitud+ uus iluvõre+ rõhukell+ veel igasugu jama...
Jõudu sellel raskel teel :notworthy:ning varsti ongi auto VT konditsioonis

Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)
Postitatud: L Dets 29, 2007 6:51
Postitas Trionic
Sinna ei jõua ta vist kunagi.Kes ikka ennetavalt uut mootorit raatsib ehitada. Aga ta võib ka parem saada,kui seda teha,lisaks parem soft,salong korda(VT oma on päris masendavaks lastud minna)jne.
Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)
Postitatud: E Apr 28, 2008 23:54
Postitas TGB
Lähemal ajal on plaanis: Salongi taastamine: istmed, uksepolstrite nahatamine, keemiline puhastus vaipadele, uued orig. tekstiilmatid.
Uus esiklaas koos tihendite ja kiiluga, kapoti värvimine. (täkked)
Jõuab aeg ka mootorini (mõndagi on ju juba tehtud ka (vt esimest postitust)) ja sõites vaid suvel, peaks kere suutma selle ära oodata

Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)
Postitatud: T Apr 29, 2008 13:16
Postitas uhti
See auto on kohe kuidagi eriliselt ilus ja hea.
Mul pole siia maani paremat autot olnud kui see 9000 oli

Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)
Postitatud: R Mai 02, 2008 23:59
Postitas TGB
1.4... RAJU!!!
Rohkem sõnu ei ole....
Loodame et mootor ja kast terveks jäävad!
Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)
Postitatud: L Mai 03, 2008 0:44
Postitas vmaster
Tahan ka neid kroomitud rõngaid, mis sul näidikute ümber on

Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)
Postitatud: L Mai 03, 2008 6:25
Postitas Trionic
Algselt postitas: TGB
1.4... RAJU!!!
Rohkem sõnu ei ole....
Loodame et mootor ja kast terveks jäävad!
Talladega Nordicu soft peal,peabki raju olema:headbang:
Algatuseks pressis voolikud lahti,siis väänas pensionieas mootoripadjad ribadeks.
Hirsch võib oma softe laste mänguautodele pakkuda.
edit: Greddy controller sobiks,nagu rusikas molli,sellele autole:head:
Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)
Postitatud: N Juul 17, 2008 12:50
Postitas TGB
Dynomaxis mõõdetud võimsusenumbrid ka siia.
Väände number mulle väga ei meeldi. Samas käigukastile ei meeldiks ilmselt need numbrid mis minule meeldiksid
197kW 363Nm rattast..
Lisatud failid
Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)
Postitatud: N Juul 17, 2008 13:13
Postitas TFK
Vägev sooritus su Saabikese poolt!!!:thumb:
Kui suure rõhuga sõitsid kui saladus pole????
Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)
Postitatud: N Juul 17, 2008 13:18
Postitas vmaster
Aga nüüd sa TGB pead meile laupäeval näitama, milleks su masin võimeline on.
Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)
Postitatud: N Juul 17, 2008 13:24
Postitas IFF
Algselt postitas: TFK
Vägev sooritus su Saabikese poolt!!!:thumb:
Kui suure rõhuga sõitsid kui saladus pole????
1,4 oli vist bleederi vahele keeratud kui ma õigesti mäletan.
Aga ikkagi kahju, et sa segu ei mõõtnud

Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)
Postitatud: N Juul 17, 2008 13:29
Postitas Cyber
Ratas käis juba ringi rullide peal, kui meelde tuli, et peaks lambdaanduri külge keerama..

Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)
Postitatud: N Juul 17, 2008 13:38
Postitas TGB
Just nimelt.
Unustasin Maksimile öelda et lambda ka külge paneks.
1.3-1.4 oli selline hetkeline peak. 1.0 peale jäi pidama.
Trionicu sõnad: Greddy controller sobiks,nagu rusikas molli,sellele autole.
Laupäeval kilomeetrile!
Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)
Postitatud: N Juul 17, 2008 15:48
Postitas kasparius
Ma ka unustasin segu mõõtja panna. Paljud vist unustasid....
Tahan ka elektroonilist kontrollerit:red:
Edu laupäeval.
Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)
Postitatud: N Juul 17, 2008 15:57
Postitas IFF
Algselt postitas: kasparius
Ma ka unustasin segu mõõtja panna. Paljud vist unustasid....
Tahan ka elektroonilist kontrollerit:red:
Edu laupäeval.
OT: aga kas mitte Trionicul müüa üks taoline isend ei olnud!
Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)
Postitatud: N Juul 17, 2008 16:56
Postitas TGB
Algselt postitas: IFF
OT: aga kas mitte Trionicul müüa üks taoline isend ei olnud!
Seda ma tean jah. Keiseis on see ka täiesti olemas.
Olen selle juba plaani võtnud. Samuti nutab auto suurema väljalaske järgi.
Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)
Postitatud: N Juul 17, 2008 17:22
Postitas vmaster
Õige. Ega selle õlekõrrega ei saagi sõita normaalselt

Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)
Postitatud: R Juul 18, 2008 9:10
Postitas Jaanus
Edu laupäeval

PS: Kui palju su auto tühimass võiks olla?
Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)
Postitatud: R Juul 18, 2008 9:50
Postitas Trionic
Vaevalt sel tühimassil mingit tähtsust on võistlusel.Ikka täismass...(ja see võiks olla väiksem,kui tühimass:evil: ).
Ja mis puudutab väänet,siis see on sul suht kasti valuläve lähedal,ning sellist väänet,nagu VT`l,pole mõtet sul punnitada.R-4 mootorid polegi erilised väändepillid.Suur vääne tuleb ikka ja ainult,kui suurendada töömahtu ja silindrite arvu.
Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)
Postitatud: R Juul 18, 2008 12:34
Postitas Alfonze
No eks saab ka ülelaadimisega, v.t. neid profi driftimasinaid, rekka turbod peal ja peale 2-3sek. turbolag-i on vääne 1000-1500Nm kandis ja alusena on max 6 silindrilised masinad

Loomulikult sellise autoga ei ole võimalik sõita päriselt, aga see polegi point:-P
Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)
Postitatud: P Juul 20, 2008 21:57
Postitas TGB
0-100 km/h
Pärast seda sai mälukaart täis, seega jäi 0- 221 (kilomeetri tulemus paigaltstardist) jäädvustamatta.
Edit: Nüüd näha ka
0-240 km/h (AC Mile 2008) Miili tulemus 236 km/h märja teekattega. 100 - 200 saabub umbes 13 sekundiga. Arenemiseks on veel ruumi!
Lisatud failid