3. leht 4-st
Saab 9-3 Coupe 2.2 TiD, 2001, Malta (ex rantto.)
Postitatud: T Nov 20, 2007 20:29
Postitas eeroz
Kuidas Troosti härrad muidu kettide seisukorda hindasid? Need lähevad ikka vahetusse?
Saab 9-3 Coupe 2.2 TiD, 2001, Malta (ex rantto.)
Postitatud: K Nov 21, 2007 9:49
Postitas rantto
Algselt postitas: eeroz
Kuidas Troosti härrad muidu kettide seisukorda hindasid? Need lähevad ikka vahetusse?
Ei lähe vahetusse, asi on vist hästi säilinud.
Saab 9-3 Coupe 2.2 TiD, 2001, Malta (ex rantto.)
Postitatud: L Dets 01, 2007 15:29
Postitas rantto
Troostis vahetatud taaskord õli, renoveeritud plokikaas, vahetud veel natuke kütusevoolikuid ja masin sõidab taas:) Alla kruvitud uued talverehvid Michelin X-ICE North.
Saab 9-3 Coupe 2.2 TiD, 2001, Malta (ex rantto.)
Postitatud: L Dets 01, 2007 15:45
Postitas ivomets
palju, palju muretuid kilomeetreid sulle!!
Saab 9-3 Coupe 2.2 TiD, 2001, Malta (ex rantto.)
Postitatud: L Dets 01, 2007 15:54
Postitas stennadi
Minu poolt ka - no seal autos pole küll enam vist juppi mis uus poleks, ehk nüüd saab lõpuks normaalselt kulgema hakata

Saab 9-3 Coupe 2.2 TiD, 2001, Malta (ex rantto.)
Postitatud: L Jaan 05, 2008 21:38
Postitas heikiw
Avatarisse Sul tekkinud:Saab 9-3 SC Aero 2.8T V6 RC
Kas fotograaf tellitud juba;)
Saab 9-3 Coupe 2.2 TiD, 2001, Malta (ex rantto.)
Postitatud: L Jaan 05, 2008 21:41
Postitas rantto
Algselt postitas: heikiw
Avatarisse Sul tekkinud:Saab 9-3 SC Aero 2.8T V6 RC
Kas fotograaf tellitud juba;)
RC- Radio Control

Hea parketti mööda driftida kui päris Saab paranduses on.
Saab 9-3 Coupe 2.2 TiD, 2001, Malta (ex rantto.)
Postitatud: L Jaan 05, 2008 21:49
Postitas heikiw
Algselt postitas: rantto
Algselt postitas: heikiw
Avatarisse Sul tekkinud:Saab 9-3 SC Aero 2.8T V6 RC
Kas fotograaf tellitud juba;)
RC- Radio Control

Hea parketti mööda driftida kui päris Saab paranduses on.
IRW-aga mine tea kuna ise uuemat 9-3 kontrollid:P
Saab 9-3 Coupe 2.2 TiD, 2001, Malta (ex rantto.)
Postitatud: L Jaan 05, 2008 22:07
Postitas rantto
Tuleb tegutseda siis on kõik ju võimalik.
Natuke asisemat juttu ka, eelmise aasta lõpus ei andnud enam hing rahu ja sai otsitud lahenust libisevale sidurile. Tee viis Troosti kus t8 leidis sidurikambrist ca 0,5L õli ja paigalduse käigus vigastatud töösildri/survelaagri. Troostis sai paigaldatus siis uus survelaager, kahjuks ketast polnud momendil saada. Algselt sai kogu sidurisüsteem paigaldatud Tartus ja seda 15 000 km tagasi, nemad libisemist ei täheldanud. Tartusse tagasi sõit kulges küll tiba paremini kuid ikkagi libiseva siduriga.
Sai siis käidud ettevõttes kui sidur paigaldati ja muret kurdetud, õige varsti tuleb ka uus siduriketas nende kulul. Libisev sidur mõjutab ka kütusekulu päris tublisti, libiseb ainult 3,4 ja 5 käiguga. Sõites Troosti oli keskmine SIDi järgi 6,3L nullisin ära ja Tartusse tagasi jõudes oli kulu 5,9L praegu aga 7L
Said vahetatud ka vända ja kasti simmerid.
E:15.01 Uus siduriketas küljes ja sõidurõõmu jagub küllaga:)
Saab 9-3 Coupe 2.2 TiD, 2001, Malta (ex rantto.)
Postitatud: N Juun 12, 2008 21:32
Postitas rantto
Värskelt läbitud suuremat sorti hooldus,
uued esiamordid, käsipidurilkotsid ja hunnik filtreid ja muidugi õli.
Saab 9-3 Coupe 2.2 TiD, 2001, Malta (ex rantto.)
Postitatud: P Juul 20, 2008 23:00
Postitas rantto
Vahetatud sai juhipoolne pooltelje puks mis asub käigukastis. Peagi täitumas selle autoga 2a ja selle ajaga on pooltelje simmerlinge külge kruvitud vist isegi 5 paari mis kulusid kergelt loksuva pooltelje tulemusena.
Kes plaanib endale sarnast masinat soetada siis novembri lõpus on plaan uuem soetada. Seega kes soovib andke märku.
Saab 9-3 Coupe 2.2 TiD, 2001, Malta (ex rantto.)
Postitatud: P Aug 17, 2008 12:32
Postitas rantto
2. aasta diisel Saabiga:
Läbitud: 33000km
Remont, hooldus + uued talve ja suverehvid: 52689.-
Kindlustus: ~2000.-
Kütus: ~1980L 35640.-
1km läbimiseks kulus 2,74.-
Läbitud ka ülevaatus ilma ühegi probleemita:)
Saab 9-3 Coupe 2.2 TiD, 2001, Malta (ex rantto.)
Postitatud: R Jaan 09, 2009 10:21
Postitas rantto
Väheke uuendust ka siia teemasse. Eile sai läbitud 291 000km hooldus, ei saanud töökojast väljagi kui kapotialla ja salongis hakkas vilistama. Selle tulemusel oli rool kuidagi raske, väikest testsõitu tehes käis korraks kiljuv heli ja ei mingit rooli võimendamist enam. Otsad andis roolivõimendi pump, tuleval nädalal kruvitakse tutikas külge.
Enne seda sai käidud ma MiniSmardis autot musitamas, väljast läigib nagu uus ja sisule ka täishooldus. Külgedelt eemaldati oma kümmekond parkla mõlki ja auto näeb ikka väga hea välja

Saab 9-3 Coupe 2.2 TiD, 2001, Malta (ex rantto.)
Postitatud: R Jaan 09, 2009 10:37
Postitas Nastix
Vaatan, et sellele autole meeldib sind ikka tõsiselt proovile panna.
Saab 9-3 Coupe 2.2 TiD, 2001, Malta (ex rantto.)
Postitatud: K Jaan 14, 2009 15:31
Postitas rantto
Algselt postitas: Nastix
Vaatan, et sellele autole meeldib sind ikka tõsiselt proovile panna.
Õnneks on roolivõimupump kordades odavam kui eelnevad investeeringud. Pumbal oli purunenud võll.
Saab 9-3 Coupe 2.2 TiD, 2001, Malta (ex rantto.)
Postitatud: E Mär 23, 2009 13:57
Postitas realrainer
Auto minu leibkonnas

Tänud eelmisele omanikule:notworthy:
Saab 9-3 Coupe 2.2 TiD, 2001, Malta (ex rantto.)
Postitatud: T Apr 21, 2009 16:12
Postitas realrainer
Teen omaltpoolt otsa lahti.
Esimesed kaks nädalat olid täiuslikud, siis aga hakkas kere kõigile särtsu andma. Esinesid esimesed elektroonikaprobleemid (Armatuuri taustavalgustusega, makiga - ülejäänud komponendid olid töökorras. Aku sai tühjaks, auto käivitus poolpiduselt - sai teda päev/õhtu laetud. Hommikul läks ilusti käima, sai taga tööle sõidetud. Töölt tagasitulles auto ei käivitunud (väike klõps käis läbi). Sai teise aku pealt voolu võetud, ilmes sama klõps ainult, et tugevamalt. Ega midagi, slepis Autohalli (peaks olema Ida-Virumaa parim töökoda). Ahjaa, slepis vedades sai pamper natuke vigastada:poke: Paari päeva pärast peaks idee poolest auto kätte saama.
Saab 9-3 Coupe 2.2 TiD, 2001, Malta (ex rantto.)
Postitatud: T Apr 21, 2009 16:18
Postitas wilddog
Särtsu saab autolt siis rohkem, kui kanda sünteetikat. Samuti on õhuniiskus tublisti madal viimasel ajal. Nipp on selline, et tee autouks lahti, hoiad ühe käega roolist kinni ning ronid välja. Nüüd ei tohiks ukselt sirakat saada.
Saab 9-3 Coupe 2.2 TiD, 2001, Malta (ex rantto.)
Postitatud: T Apr 21, 2009 17:06
Postitas realrainer
Algselt postitas: wilddog
Särtsu saab autolt siis rohkem, kui kanda sünteetikat. Samuti on õhuniiskus tublisti madal viimasel ajal. Nipp on selline, et tee autouks lahti, hoiad ühe käega roolist kinni ning ronid välja. Nüüd ei tohiks ukselt sirakat saada.
Panen kõrvataha;)
Saab 9-3 Coupe 2.2 TiD, 2001, Malta (ex rantto.)
Postitatud: T Apr 21, 2009 18:42
Postitas Lepp
mul täpselt sama jama - viimasel ajal iga kord kui autost väljun saan sirakat - ka kaasreisijad on kurtnud ja üks lausa kiljatas (jah, see oli neiu)...
proovin ka seda roolist kinni hoidmist, aga mis kaasreisijaile öelda:conf:
Saab 9-3 Coupe 2.2 TiD, 2001, Malta (ex rantto.)
Postitatud: T Apr 21, 2009 19:52
Postitas rantto
Mul seda särtsu probleemi polnud. Ideaalis võiks aku kesta kuna see on alla 2a vana. Geneka töö ja tegemistega pole kursis, võibolla ei tooda see enam õiget voolu. Teiselt akult aga voolu võtte ja kõigi halbade asjade kokkulangemisel võid pumba aju ära kärsatada, mis võrdub tutika kõrgsurvepumbaga. Pamperit on lihtne lõhkuda kui kasutada tavalist köit, sõida vaid rattaga köiele ja ongi tehtud. Teine varjant on muidugi hullem kui kinnitad köie torude külge, mis võib kergelt juhtuda kuna näevad suht sarnased välja ja asuvad pukseerimiskonksu juures.
Kahju küll, et juba investeeringid nõuab.
Saab 9-3 Coupe 2.2 TiD, 2001, Malta (ex rantto.)
Postitatud: T Apr 21, 2009 19:57
Postitas Cyber
Mis see roolist hoidmine aitab? Sõidu ajal hoiate ju nagunii sealt kinni..

Maandama peate end kuidagi. Hoidke parem ukseraamist kinni, kui välja ronite.
Saab 9-3 Coupe 2.2 TiD, 2001, Malta (ex rantto.)
Postitatud: T Apr 21, 2009 20:46
Postitas wilddog
no võid kasvõi mootoriplokist kinni võtta enne kui jala maha paned

Või siis pange kummiribad tagastange külge

Saab 9-3 Coupe 2.2 TiD, 2001, Malta (ex rantto.)
Postitatud: T Apr 21, 2009 21:36
Postitas realrainer
Tuli välja, et köis oli kinnitatud, jah, torude külge:wall: Pole sõnu lihtsalt selle kõige kokkulangemise kohta

Saab 9-3 Coupe 2.2 TiD, 2001, Malta (ex rantto.)
Postitatud: T Apr 21, 2009 22:41
Postitas Lepp
ma usun ka, et see roolist kinni haaramine on justkui alateadvuses lootuse tekitamine, et nüüd särtsu ei saa...
aga milles siis asi ikkagi on - see ju ei ole päris normaalne, et sihuke elekter raamil sees on:(