
Auto on sportauto kui on täidetud üks tingimustest:
1. summutist väljuv hääl on agressiivse tonaalsusega;
2. vaataja jaoks on kerekuju sportliku joonega;
3. hindaja jaoks on juhi ergonoomika (iste, asend, armatuur, rool jms)
sportlikku stiili;
4. pidurisadulad on kas punased või kollased;
5. autol on rohkem kui üks "spoiler" (spoileriga kojamehed ei loe);
6. mootori kubatuur/hobujõud on üle keskmise sellele automudelile pandud
mootorite vastavast näitajast;
7. autol on tähekombinatsioon mis algab tähtedega GT, RS, ST, M, TURBO,
KOMPRESSOR, NITRO, NOS, GSI, VTI, S jms.
8. on vähemalt 3 lihtsat lisavidinat autole pandud/ostes kaasas, mis
viitavad sportlikkusele (sportpõrandamatid, kroomitud sumbutiots, kollased
kojamehed, sportrool, sportiste, sport kärukonksu kate jms.);
9. autole on kleebitud võistlusnumber (ürituse iseloom pole oluline);
10. auto oluline osa kerepinnast on täis kleebitud erinevate firmade
logosid, mis on esindatud ka maailma autospordi ürituste võistlusautodel;
11. autoga sõitmine ajab higistama;
12. laste ja autohuviliste esimene küsimus omanikule on "palju hobujõude on"
või "kui kiiresti sajani läheb" või "palju välja läheb";
13. autolt on eemaldatud tehase õhufilter või asendatud pestava filtriga;
14. rehvimõõt on vähemalt kaks ühikut suurem (ükskõik mis suunas) tehase
poolt maksimaalsest soovituslikust rehvimõõdust;
15. haigete jalgadega ülekaaluline vanaema ei saa ilma kõrvalise abita
autost välja;
16. maas vedelev telliskivi ei mahu auto alt läbi.