3. leht 3-st
Saab 9-3 110kw, 2001, roomlane
Postitatud: N Nov 08, 2007 19:06
Postitas roomlane
Täna sai 210 000 km täis, sel' puhul sai VMs hoolduses käidud.
Saab 9-3 110kw, 2001, roomlane
Postitatud: L Apr 19, 2008 15:59
Postitas roomlane
Eile hommikul sai kütusepump vahetatud. Ühes teises temas kurtsin vastikut bensuhaisu pärast pumba vahetust. Lisaks sellele avastasin täna ka kerge kärsaka ning paagis kütusetase oli kahtlaselt kiiresti langenud.
Põhjus on nendel piltidel näha:
Kütusetoru
Juhiksin tähelepanu sellele, et lahtiunustatud poldi peale oli kirjutatud pomm (tegelik kirjapilt ">POM<"). Taheti vist mind õhku lasta
EDIT: mingit töökoda ma siin nimeliselt materdada veel ei taha, sest pole nendega veel sel teemal suhelda jõudnud - täna on puhkepäev.
EDIT: Lahenes valutult. Sain paar proovisõiduautot seni ära proovida kuni mu auto korda tehti.
Saab 9-3 110kw, 2001, roomlane
Postitatud: E Apr 21, 2008 22:45
Postitas roomlane
Meenutusi lumest.
Lisatud failid
Saab 9-3 110kw, 2001, roomlane
Postitatud: T Apr 22, 2008 7:09
Postitas rantto
Hea, et asi lahenes ja sellise kvaliteediga teenindust Tartus saabki

Saab 9-3 110kw, 2001, roomlane
Postitatud: K Sept 10, 2008 18:49
Postitas roomlane
Täna sai Saab uue esiklaasi. Võib sügist ootama hakata.
Saab 9-3 110kw, 2001, roomlane
Postitatud: E Sept 22, 2008 22:40
Postitas roomlane
Nädala lõpus sai korraline hooldus jälle läbitud. Vahetati kõik piduriklotsid ning tagumised supportid logistati uuesti käima. Samas sain sellega üle pika aja jälle sõita ka

muiduigapäevaselt liigun klaasikuga...
Saab 9-3 110kw, 2001, roomlane
Postitatud: E Sept 22, 2008 22:44
Postitas ivomets
Algselt postitas: roomlane
muiduigapäevaselt liigun klaasikuga...
mäletad ma ytlesin, et hakkad sellega sõitma ja nautima!
see on seesama tunne, et ma ikka 96-ga sõidan.... ja naudin! see on sõnulseletamatu tunne:thumb:
Saab 9-3 110kw, 2001, roomlane
Postitatud: R Dets 12, 2008 19:53
Postitas roomlane
Täna sai tehtud ära mõned hoolduse käigus tegemata jäänud asjad. Käsipidurisüstem klotsidest kangini välja vahetatud, pidurivedelik vahetatud ja mõni pisiasi sai veel tehtud. Irooniline, et just mõni päev tagasi müüsin oma NG küljest käsipidurikangi ära ja nüüd pidin samasuguse endale 9-3-le ostma - trossi kinnitus oli nii roostes, et tervelt kätte ei saanud. 94 aasta NG900-l on enamik polte sellised kollakat tooni, uuematel NG-del ja 9-3 on halli tooni ja roostetab ka kohe suurema hoolega. Sain jälle üle pika aja 9-3-ga sõita

Saab 9-3 110kw, 2001, roomlane
Postitatud: K Dets 31, 2008 22:40
Postitas roomlane
Täna sai väheke koristatud seest ja väljast.
Vahetasin ka kelladeplokis ühe pirni ära. 0...60 oli pime. Päris palju harutamist ühe pirni pärast. Söögipausi tegin lausa vahele - täna vaja ikka 12 (või 7) x süüa ju
Huvitav, et mul just sama pirn õhtale läks nagu
siin lingil.
Saab 9-3 110kw, 2001, roomlane
Postitatud: E Apr 23, 2012 11:38
Postitas roomlane
Parempoolne pleeglikaas kukkus katki. Oli liimist lahti
