3. leht 5-st

9-5le jõudu juurde

Postitatud: K Veebr 21, 2007 15:48
Postitas Cyber
TFK, otsi ajukirurgia teema üles, sealt on ehk sulle miskit.

9-5le jõudu juurde

Postitatud: K Veebr 21, 2007 16:04
Postitas TFK
Mõtlesin teglt äkki HR Vulkanus on lahke ja Hiristaks mu auto softi ka pisut.

9-5le jõudu juurde

Postitatud: K Veebr 21, 2007 16:31
Postitas Mustang
Hei, tuleks 9-5 juurde tagasi! :D

Selline küssa, kas 9-5 aerol on piiratud libisemisega differ ees või teeb seda tööd ESP - pidurdades läbilibisevat ratast (nagu audi quattrol)?

Selle 250 ph mahasaamiseks peaks kõigepealt hakkama veermikust pihta ja kui rattad peavad, siis saab ka hobuseid juurde panna :D

9-5le jõudu juurde

Postitatud: K Veebr 21, 2007 17:29
Postitas romza
ESP-st hobujõudude mahasaamisel abi kindlasti pole.
Vaja siiski korralikku LSD-d, et neid hobuseid taltsutada ja paremat minekut saada.


Algselt postitas: Mustang
Hei, tuleks 9-5 juurde tagasi! :D

Selline küssa, kas 9-5 aerol on piiratud libisemisega differ ees või teeb seda tööd ESP - pidurdades läbilibisevat ratast (nagu audi quattrol)?

Selle 250 ph mahasaamiseks peaks kõigepealt hakkama veermikust pihta ja kui rattad peavad, siis saab ka hobuseid juurde panna :D

9-5le jõudu juurde

Postitatud: K Veebr 21, 2007 17:57
Postitas vulkanus
Algselt postitas: TFK
Mõtlesin teglt äkki HR Vulkanus on lahke ja Hiristaks mu auto softi ka pisut.

pead qudwinit piinama, äkki moosid ta ära ja panebki softi sulle peale

9-5le jõudu juurde

Postitatud: N Veebr 03, 2011 22:11
Postitas saab1208
Kaevasin küll vana teema ülesse, aga küsiks targematelt sellist asja. Ok, jõudu saame küll juurde, aga mida ütleb sellepeale automaat käigukast? Kuhumaani on sellega turvaline minna? Seda tean isegi, et natuke mõtetu automaati ehitada, aga lihtsalt huvitab käigukasti taluvuspiir:)

9-5le jõudu juurde

Postitatud: N Veebr 03, 2011 22:26
Postitas Jupats
Oleneb, millist käigukasti silmas pead. Vanem 4-käigulise max. piir võiks olla 420Nm. Uuema 5-käigulise jätaks alla 400Nm. Ideaalis...
Kõik oleneb muidugi, millises seisukorras kast on. Enda autol on mul max. vääne 450Nm (ka 500Nm sõitis mõned nädalad täitsa normaalselt).
Paljugi oleneb sellest, mis pööretel see suur vääne on. Vääne madalatel pööretel kahjustab kasti muidugi rohkem aga naeratus on ka suurem:D

9-5le jõudu juurde

Postitatud: N Veebr 03, 2011 22:28
Postitas sebastian
Kaevasin küll vana teema ülesse, aga küsiks targematelt sellist asja. Ok, jõudu saame küll juurde, aga mida ütleb sellepeale automaat käigukast? Kuhumaani on sellega turvaline minna? Seda tean isegi, et natuke mõtetu automaati ehitada, aga lihtsalt huvitab käigukasti taluvuspiir:)
400Nm on üldiselt piir automaatkastile, üle selle ei soovita.

9-5le jõudu juurde

Postitatud: N Veebr 03, 2011 22:48
Postitas RStorm
Ega automaadile see jõu juurde lisamine väga ei meeldi. Mul oli käigukast äsja remondis ja remontija oskas öelda, et mehhaaniline pool peab küll vastu, aga just see turbiin ei kannata väga palju lisa Nm. Mingi aja jooksul hakkab käike läbi libistama ja ei lukusta enam.

9-5le jõudu juurde

Postitatud: N Veebr 03, 2011 23:18
Postitas saab1208
400Nm, päris arvestatav. Aga Saab 9-5 1997a on 4.automaat?

9-5le jõudu juurde

Postitatud: N Veebr 03, 2011 23:34
Postitas Jupats
Jah

1997 on küll vanemat tüüpi 4. käiguline. Aastal 2000 tuli uuemat tüüpi. Midagi erilist neil vahet pole, põhiliselt softi tasandil.

9-5le jõudu juurde

Postitatud: N Mär 03, 2011 15:33
Postitas ats16v
Oskab keegi öelda paljukannatab saabi manual kast väänet?

Nii 9-5 kui 9000 oma.

9-5le jõudu juurde

Postitatud: N Mär 03, 2011 15:46
Postitas Cyber
400+ Nm, isegi sinna 500 alla vist? Või ma panen väga puusse, spetsialistid?? Vähemalt ei ole mulle silma jäänud suuremate jõunumbrite juures, et keegi väga kaste modima hakkaks.

9-5le jõudu juurde

Postitatud: N Mär 03, 2011 16:31
Postitas Jupats
Manuaalkastiga on lood sellised, et kindlat piiri ei oskagi nagu öelda. Sebastian sõidab oma kastiga 560Nm kanti. Pole veel ära lagunenud. 9-5 kast kannatab ka üsna palju. Mõlemal peaks ideaalis enne sidur maha surema, kui kast.

9-5le jõudu juurde

Postitatud: N Mär 03, 2011 16:43
Postitas Cyber
No sidur on kindla hetkeni. Kui läbi libisema hakkab, siis tuleb kangem sidur lihtsalt võtta..:) Kehv sidur võib muidugi kasti päästa..:)

9-5le jõudu juurde

Postitatud: N Mär 03, 2011 20:14
Postitas ats16v
Teab keegi kas siduri nuut on kõigil ühesugune ja poldi valem.

9-5le jõudu juurde

Postitatud: N Mär 31, 2011 9:43
Postitas ats16v
Kas keegi teab, on gt17 turbo wg acutator sama tugeva vedruga kui mitsu oma. Ja küsiks veel mis tähisega open sidis on turbo buust.

9-5le jõudu juurde

Postitatud: N Mär 31, 2011 10:17
Postitas RStorm
peaks olema Tbar, kui nüüd mälu ei peta.

9-5le jõudu juurde

Postitatud: N Mär 31, 2011 10:47
Postitas Jupats
Tbar on enamustel minu softidel, Pdif on ta originaalis. Vedru tugevus peaks minuteada mõlemal sarnane olema.

9-5le jõudu juurde

Postitatud: N Mär 31, 2011 16:48
Postitas ats16v
Sinu tehtud soft aga mul pole kumbagi neist kui õieti mäletan.

9-5le jõudu juurde

Postitatud: N Mär 31, 2011 16:59
Postitas Jupats
Osadel 98-99 ajavahemiku autodel boost OpenSIDi pealt puudub. Mis aastakäik sul oligi?:red:

9-5le jõudu juurde

Postitatud: N Mär 31, 2011 19:49
Postitas ats16v
Auto on 98a. Mootori ecu oli 00 või 01 nagu sa ütlesid.
Oskad sa öelda kui palju buusti selle softiga olema peaks? Kuidagi lahja tundub. Kasutan mitsu turbol gt17-ne wg acutatorit äki asi selles.

9-5le jõudu juurde

Postitatud: N Mär 31, 2011 19:58
Postitas Jupats
Saatsin U2U

9-5le jõudu juurde

Postitatud: K Mai 18, 2011 6:58
Postitas saab1208
Küsiks sellist asja, et kui minna 125kw LPT mootoriga kuskile 200kw piirimaile, kas siis ei oleks mõistlik sisselaske torustikku vähe suurendada. originaalis ju coolerist sisselaskesse kiiruga mõõtes oli kuskil 70mm, toru 52mm ja gaasiklapp jälle 70mm. Vähemalt mulle tundub, et selle toru osa võiks samuti asendada 70mm toruga? Ja kui üle minna Mitsu föönile, siis milline peaks olema väljalase eest taha välja, et oleks võimalikult vaikne, aga samas väga ei piiraks? Originaal cooler saab oma tööga hakkama selle turboga?

9-5le jõudu juurde

Postitatud: K Mai 18, 2011 9:31
Postitas daags
Sisselaske torustiku läbimõõtu pole mõtet suurendada, väljalaskes piisab 2,5" täielikult.
200 kw jaoks pead vaatama, millised pihustid sul hetkel peal on ning ilma Mitsuta sa läbi ei aja.