3. leht 4-st

Tere talv!

Postitatud: K Dets 01, 2004 21:38
Postitas MadMan
Minu lemmikuks on ümmarguste tuledega 3-sil. mootoriga vanakesed. Pildid Blocketist.

Nukker Saabivanake Rootsis:

Pilt

Kah talvine pilt:

Pilt

Tere talv!

Postitatud: K Dets 01, 2004 23:40
Postitas Zazou
vot selliseid istmeid tahaks just!

Tere talv!

Postitatud: K Jaan 05, 2005 15:02
Postitas koterman
Jah lamellidega on siiski liiga ohtlik. Mõned pildid mu lamellidega Saabist 31.12.04 http://web.starman.ee/vx/Saab/

EDIT: Kuna teise teema all läks jutt samale lainele siis tõin siitmaalt alates jutu üle..
Cyber

Tere talv!

Postitatud: K Jaan 05, 2005 15:21
Postitas Cyber
ups...Sellega on nüüd küll natuke pahasti läinud...

Tere talv!

Postitatud: K Jaan 05, 2005 15:40
Postitas koterman
Jah...jäin parema külje peale pidama.Viskas kurvis tagumise otsa minema ja tagurpidi ma sinna lendasin. Aga automarki ei kavatse vahetada. Väga hea tugev auto on. Igatahes lamelle ma enam ei kasuta. Kõik klaasid,tuled jäid terveks...õnneks..ja ise ka.

Tere talv!

Postitatud: K Jaan 05, 2005 15:53
Postitas Cyber
See läheb nüüd teemast välja aga üks koht Tallinna lähedal, kus pea alati saab kummide pidavust kontrollida, on tee, mis viib Peterburi maanteelt Loole. Seda ei liivatata mitte kunagi, (must) jää on igapäevane. Seal on just selline paras vasakkurv parasjagu nii kaugel ärakeeramise kohast, et jõuab ka miski 100 sisse vajutada. 31.12 õhtul läksin ilusti peaaegu powerslide'iga sealt läbi. Ei soovita küll kohe ülemist piiri otsima hakata, seal on valgustuspostistid suht tee läheda..;) Kohalikud teavad ja arvestavad, võõrastel võib ebameeldiv üllatus olla. Ma olen õnneks niipalju juhtunud seal sõitma, et ka tean.

Tere talv!

Postitatud: K Jaan 05, 2005 16:14
Postitas koterman
Ma leidsin selle kena libeda tee Tabasalust edasi Murastes. Ja ma ei olnud ainuke õnnetu seal.Paar kilti edasi oli liinibuss olnud 30-ne inimesega kraavis. Meid mõlemaid näitas ka kanal2 Repoteris kus nad sarjasid maanteeametit. Tõsi, liivapuistur tuli alles siis kui ma kraavis istusin.Sain juhiukse vaevalt enne kinni kui ta mind üle puistas :) .

Tere talv!

Postitatud: K Jaan 05, 2005 16:27
Postitas aljoga
juhtusin isegi 31.12 lõunal sealkandis sõitma ning võin kinnitada, et Rannamõisa-Tabasalu marsruudil oli tee jääs nagu hokiväljak. vähe sellest, et suur liinibuss sõitis välja, oli Rannamõisa teeäärne järjestikku täis kraavis upitavaid masinaid. olukord oli enam kui hull.

ise pidasin targemaks valida väike sõidukiirus, samal ajal lamelle sajatades. tänase seisuga olen ka 99% kindel, et järgmisel talvel ma enam lamelle oma autole alla ei pane... lumel pidamine on täitsa talutav, kuid jää peal pole nendega küll suurt midagi peale hakata. samas, mõnusalt vaiksed on nad küll :cool:

Tere talv!

Postitatud: K Jaan 05, 2005 16:45
Postitas Arno
Eks ta ole jah, kui kraavis oled tuleb süüdistada lamellkumme, liivapuisturit, külmand maad ja meie valitsust... Sõiduvõtted ja masin ise on nagu kõik parimad ;) Kui nüüd aga viimase aja kogemustest rääkida, siis uued NF3 ees ja ainult taga olnud 2 aastat vanad UG500'd ei ole lumes ja lögas sõitmiseks hea kooslus. Paremad tuleb ikka taha panna. Libedal läheb kõvasti ülejuhitavaks muidu ja veabki kraavi!

Tere talv!

Postitatud: K Jaan 05, 2005 18:11
Postitas fofa
Kui siin juba kummijutuks läks siis kaua sul Arno UG500 naelad sees püsisid? Ma olen äsjaostetud UG500dega sõitnud 2500km (neist esimesed 1000 piinlikult rahulikult) ja hea kui esiteljel pooled naelad alles on. Seda ei kujuta hästi ette et need rehvid veel kahe aasta pärast kuhugi alla kõlbaks panna.

"Uus patenteeritud naastude ankurdamise tehnoloogia" my ass...

Tere talv!

Postitatud: K Jaan 05, 2005 18:19
Postitas smargus
Ma vüidaks teisiti, mul on sügisest 2. hooaega UG500 ja vist on kokku 4-6 naela läinud oma teed... inventeerisin kumme just ennem vahetust sügisel...
aga peab ütlema, et kohati nagu on s..a pidamisega, st. kipuvad ikka väääggaa luha minema. või pidurdan ma liiga hilja ...?:)

Tere talv!

Postitatud: K Jaan 05, 2005 18:54
Postitas saab_ikka
Sõidan ise ka praegu lamellidega. Trajektooril püsimisega probleeme ei ole , aga pidurdades ei pea mitte. Kannatan selle talve kuidagi ära , aga järgmiseks talveks ostan küll naastrehvid.

Tere talv!

Postitatud: N Jaan 06, 2005 13:03
Postitas part
hr kotermanil on kõva seiklus olnud

mina olen ka naela austaja, aga peab ikkagi tunnistama, et hea lamell teeb vahel naelale ära ka. Raadil jääraja peal ühel raske jalaga mehel olid nissani bussil all mingid popid lamellid, kõvasti kiidetud, vist isegi testivõitjad (aljoga sa äkki mäletad mis firma nad olid, selle ugly ogre venna bussi all), no küll need pidasid tal hästi, neil ei olnudki nagu sellist momenti, et äkki naksuga järele annaks kurvis, jäidki libisemise ajal pidevalt "pool-hoidma" mingil ime-moel.
Nael kipub vahel nii tegema et kui "üle tõmmata", siis kaob toestus äkki alt ära ja paned põõsasse. Nael on lopa peal kah ootamatu. Aga lõppkokkuvõttes minu arvates on ta ikka kiilaka ja parkettlume peal lamellist parem, samuti suudab ta hommikusel üllatus-kiilakal ilmselt paremini tagant otsasõitu vältida, eriti magusad on sellised kitsamad naelad -sõidu ajal teevad mõnnalt "krõp-krõpp-krõpp-krõpp"

Tere talv!

Postitatud: N Jaan 06, 2005 13:54
Postitas aljoga
ugly ogrel olid minu mäletamist mööda viimased Continental lamellid. ei saa midagi halba öelda ka enda Gislaved SF-de kohta seal lumerajal, pidamine oli täitsa ok. aga seevastu jää (samuti "musta jää") peal saavad minu lamellid naelte käest lõdvalt kotti.

Tere talv!

Postitatud: N Jaan 06, 2005 14:59
Postitas Arno
Algselt postitas: fofa
Kui siin juba kummijutuks läks siis kaua sul Arno UG500 naelad sees püsisid? Ma olen äsjaostetud UG500dega sõitnud 2500km (neist esimesed 1000 piinlikult rahulikult) ja hea kui esiteljel pooled naelad alles on. Seda ei kujuta hästi ette et need rehvid veel kahe aasta pärast kuhugi alla kõlbaks panna.

Kui sellel kevadel kaks aastat ainult ees olnutest tangide ja kruvikaga neid naelu välja koukisin, siis oma 6-10 tühja pesa oli mõlemis. Kulunud olid niipalju, et kolmandat talve poleks elanud üle normaalse pidamisega. Suve sõitsid ära ja ka järgmise. Need, mis taga siiamaani, pole kaotanud veel ühtegi naela.

Samas olid UG500'd paremad teelainete ja tuule suhtes. Need NF3 on kuidagi jube tundlikud sama mõõdu juures. Ei mäleta, et ennemalt rööpas eriti rooli oleks pidanud korrigeerima.

Aga paari aasta pärast paneme ikka lamelli, kas Nokia RSi või Conti.

Tere talv!

Postitatud: N Jaan 06, 2005 17:57
Postitas U.Himulik
Kui lihtsalt kogemust jagada siis tagasihoidlikult kiidan HP4 võrrelduna HP2 -ga . Nimelt HP4 on olnud all oktoobri lõpust ja KÕIK naelad on alles , aasta tagasi HP2 esimesed oli pea 50 % naelte kadu...

Tere talv!

Postitatud: E Jaan 17, 2005 14:32
Postitas fofa
http://home.froshizzle.com/index.php?p=85&more=185

See lumi mis peaks praegu Eestis olema tuli nähatavasti maha vales kohas ;)

Tere talv!

Postitatud: E Jaan 17, 2005 15:26
Postitas U.Himulik
usun et ka paljudel on analoogset abitut tunnet ette tulnud ...

ameeriklaste auks tuleb öelda, et omandit üritavad kaitsta ikka iga hinnaga :)

Tere talv!

Postitatud: R Jaan 28, 2005 23:28
Postitas Cyber
Reanimeeriks vana teema.
Tänase päeva tulemusena tekib tunne, et peaks ikkagi külavaheteid homme kündma...lund sadanud juba üsna mõnus kiht. Külma tõttu pole seda va soolasodi ka pandud eriti. Linna vahel pole ikka see. Proovi, mis sa proovid aga mõnusat liugu ei saa. Linnatänaval on, nagu Part miskis teemas ütles, "tee peal kinni nagu kass kardinas".

Tere talv!

Postitatud: R Jaan 28, 2005 23:52
Postitas MadMan
Niipalju siis talvest...
Oskasin oma kallikese kortsu sõita libedaga.

Tere talv!

Postitatud: L Jaan 29, 2005 0:06
Postitas Cyber
Kui hullusti siis?? Ise ikke OK??

Tere talv!

Postitatud: L Jaan 29, 2005 0:26
Postitas Zazou
teen ka nädalavahetusel lõuna-eestisse väikese ringi. pesin auto ka just ära - nüüd paras see natuke kortsu sõita :) (must huumor)

tegelt üks abs andur jamab ja tundub et tegeleb piduri takistamisega ülemäära hoolsalt. kiirema sõiduga aga viskab ennast kast, peale seda julgem tunne kohe :)

Loodame et enamus saabe ikka talve ilma suuremate kaotusteta üle elab, muidu pole suvel kokkutulekul enam millegiga uhkeldada.

Tere talv!

Postitatud: L Jaan 29, 2005 1:56
Postitas MadMan
Noh - vale kiirus, libe ja rattaga vastu äärekivi, nüüd ratas koopas kinni. Midagi murdis esisillas ära. Õnneks plekid terved, ise terve ja asi juhtus Tallinnas. Juhtus see Järvevana Statoili juurdesõiduteel.

Tere talv!

Postitatud: P Jaan 30, 2005 20:16
Postitas Cyber
Krt, inimene võib ju plaane teha. Mõtlesin tõega,e t jõuan nädalavahetusel miskit lumerada proovima..Si....gi! Kuna agiteeriti Tabasalu rajale minema siis sai vaatam mindud. Hommikupoole olid seal autokoolid peal, lubati, et peale 2te on vaba ja tehke, mis tahate. Umbes poole-kolmveerand kolme paiku sinna jõudes tekkis tunne, et tegu on laulupeoga. Ma lugeda ei viitsinud aga tunde järgi miski 50 autot tundus kohal olema. Ei hakanud isegi uurima mis värk seal oli. Tundus nagu sujuvalt organiseeritud üritus...:( Ilmselt ei tohi plaane teha ja laskma asjadel lihtsalt juhtuda...

Tere talv!

Postitatud: E Jaan 31, 2005 9:32
Postitas ivomets
lamellid või naelad?
sai sel talvehakul sõidetud kulunud talvekatega ( 5 mm sygavust) ja ei mingit sõidurõõmu. siis mõtlesin, et ostan täiesti uued kummid ja nii sai valitud yokohama ebasymmeetrilised lamellid mõõduga 205/60, millel pikki pidi ka 3 laia triipu sees.
no nii häid asju pole mina veel näind!
kahju vaid selles, et kulumine kiire!
2 kuuga maha kulunud juba yle 2 mm mustrit. aga eks õige talvekumm peabki olema pehmemast materjalist.
vanade talvekatega ei õnnestunud kevadest sygiseni ka mitte yle 2 mm. maha sõita. mis talvekad nad siis olid
kui kõvast segust?