3. leht 3-st

SAAB 9-3 Coupe 110kw, 2000, obsidian (ex.Binleo, ex.Tõh)

Postitatud: L Mär 26, 2011 6:56
Postitas vvs
Suveks ikka 17" :cool:

SAAB 9-3 Coupe 110kw, 2000, obsidian (ex.Binleo, ex.Tõh)

Postitatud: L Mär 26, 2011 9:12
Postitas rantto
Ma hääletan 17" poolt ja kui sul on huvi siis saad ka minu poolt pakuavaid velgi enne proovida.

SAAB 9-3 Coupe 110kw, 2000, obsidian (ex.Binleo, ex.Tõh)

Postitatud: L Apr 16, 2011 13:07
Postitas tõh
Quadid võitsid. Lisaks uus märgike ja uus liistuke.

Pilt
Pilt

Veljekapslid pole praegu ajastutruud, aga teiste vastu vahetamine ootab vaid sobivat hetke. :)

SAAB 9-3 Coupe 110kw, 2000, obsidian (ex.Binleo, ex.Tõh)

Postitatud: N Mai 26, 2011 19:49
Postitas tõh
Põnevad ajad. Pärast pikemalt seismist viskab auto käivitades summutist välja sinise suitsupahmaka. Pärast pahmakat tossamist ei järgne, samuti pole kiirendades mingit suitsupilve näha. Huvitav on ka see, et seda sinist pahmakat ei viska ta igal hommikul - umbes seitsmel korral kümnest. Ning pigem viskab sinise pahmaka siis, kui olen eelmisel päeval teinud lühikesi otsi ja rahulikult, turbot üleliia koormamata sõitnud. Mingit jõukadu pole täheldanud.

Mõtteid? Klapisääretihendid on vahetatud. Siiski väsima hakkav turbo? Kolvirõngad? Ellipsis kolvid? Umbes karterituulutus? Praegune tuulutus-kit on minu andmetel üle elanud 4 talve. Homme saan peale värske kiti. Loodame parimat, eeldame halvimat. :)

SAAB 9-3 Coupe 110kw, 2000, obsidian (ex.Binleo, ex.Tõh)

Postitatud: P Mai 29, 2011 23:18
Postitas tõh
Trionic paigaldas uue tuulutuskiti, vanal oli mingi vale/vigane voolik. :freak:
Igatahes pole nüüd paar päeva käivitades kübetki sinist visanud. Vast läks õnneks.

SAAB 9-3 Coupe 110kw, 2000, obsidian (ex.Binleo, ex.Tõh)

Postitatud: P Mai 29, 2011 23:29
Postitas binleo
Uff..loodetavasti selles oligi probleem. Head Saabitamist!!! :drive:

SAAB 9-3 Coupe 110kw, 2000, obsidian (ex.Binleo, ex.Tõh)

Postitatud: L Okt 22, 2011 16:50
Postitas tõh
Ei olnud ka karterituulutuses viga. Sinakas suits käivitusel kadus lõplikult siis, kui Trionic mingid tihendid turbo juures vahetas. Kui sellest hädast saime lahti, tuli uus - lambist keset sõitu kadus ära boost. Trionic vahetas rõhuanduri ja tõstis base boosti, läksin koju, tundus ikka kehv. Järgmisel päeval oli imelisel kombel boost tagasi, aga jätkus teda vaid mõneks päevaks ja kadus jälle sama lambist. Veaotsingud jätkuvad...

Vahelduseks üks pilt ka.
Pilt

Järgmisena tuleb ilmselt klassik või 9-3OG cabrio.

SAAB 9-3 Coupe 110kw, 2000, obsidian (ex.Binleo, ex.Tõh)

Postitatud: T Okt 09, 2012 0:38
Postitas tõh
Sõidab endiselt väga hästi. Õli ei söö, sinist ei viska ja 16 tolli peal veereb palju mõnusamalt. ;)

Pilt

SAAB 9-3 Coupe 110kw, 2000, obsidian (ex.Binleo, ex.Tõh)

Postitatud: N Veebr 28, 2013 0:31
Postitas tõh
Vaatasin just, et sõitsin aastaga 7000 km ja keskmine kulu ümmarguselt 10 liitrit sajale (enamasti linnasõidud).
Oleksin ma oma 2.2TID-ga edasi töristanud, mis võttis ca 6 liitrit sajale, oleksin sama läbisõidu juures iga kuu võitnud ca 30 eurot. Aaaaga vähemalt läheb praegune bensukas iga ilmaga käima, ruttu soojaks ja sõidumõnu pakub rohkem. ;)

SAAB 9-3 Coupe 110kw, 2000, obsidian (ex.Binleo, ex.Tõh)

Postitatud: N Juul 11, 2013 19:57
Postitas AndresV
Kas põhjus selles, et lõviosa vabast ajast kulub minecraftile? :cool:

SAAB 9-3 Coupe 110kw, 2000, obsidian (ex.Binleo, ex.Tõh)

Postitatud: N Aug 15, 2013 18:25
Postitas obsidian
Võib teema lukku panna ja/või kustutada.