Saab 9-3 valmistus facelift'iks - Spioonifotod ja ametlik info MY2008
Krt neid mikromootoreid sinna topitakse ma ei saa aru. Pangu mingi rahuliku käiguga 2.2-2.5 R4/R5 või suurem disla ja mure murtud. Renault 2.7D on leidnud suure hulga kasutajaid ntx Ford, Jeep jne. Asjatult aetakse traktor kõrgtehnoloogiliseks.
On asju,mis mulle selleauto esiosa juures meeldib ja on asju mis ei meeldi kohe üldse...
1.Stange võiks olla sama värvi mis auto kere ,ja stangel asetsevad "iluliistud"võiksid olla ka sama värvi mis autokere.See võre mis seal stange keskel on see võib must olla.Stange kujult meeldib.
2.Tulede kõrval olevad õhuavad võiksid olla ümbriselt Kroomiga,ja ka keskel oleva saabimärgi ümbrus võiks ka kroomist olla.
3.Ja tuled meeldvad mulle,aga see must triip mis tuledepealt läheb ,see ei meeldi eriti.Kui oleks kroom siis oleks vast parem,või kerega samat värvi.
Kasutage siis natuke fantaasiat.
1.Stange võiks olla sama värvi mis auto kere ,ja stangel asetsevad "iluliistud"võiksid olla ka sama värvi mis autokere.See võre mis seal stange keskel on see võib must olla.Stange kujult meeldib.
2.Tulede kõrval olevad õhuavad võiksid olla ümbriselt Kroomiga,ja ka keskel oleva saabimärgi ümbrus võiks ka kroomist olla.
3.Ja tuled meeldvad mulle,aga see must triip mis tuledepealt läheb ,see ei meeldi eriti.Kui oleks kroom siis oleks vast parem,või kerega samat värvi.
Kasutage siis natuke fantaasiat.

Morten, see on alles maskeering
Kroomi saab seal kindlasti rohkem olema, iseasi, kui ilusaks see auto teeb. Trollhättansaabi saidi fotoshoppajad on esitanud siin oma nägemusi, arvatavasti pole nad tõest kaugel.

"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson
http://www.trollhattansaab.net/archives ... shopp.html
Esimene pilt meeldib kõigerohkem,ainult udutulede ümbrus võiks jääda stangega samt värvi.Muidu on super!Selliseks võiksgi ta jääda:)Muidu ei jää SAAB enam SAABiks.
Esimene pilt meeldib kõigerohkem,ainult udutulede ümbrus võiks jääda stangega samt värvi.Muidu on super!Selliseks võiksgi ta jääda:)Muidu ei jää SAAB enam SAABiks.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Trollhattansaab väidab et need on pärisfotod.
http://www.trollhattansaab.net/archives ... sport.html
http://www.trollhattansaab.net/archives ... sport.html
ja sedaanist ka. need pildid on kompuutriga genereeritud. qdwini pandud pildid on päris
kuradi hea näeb välja
kuradi hea näeb välja
siin on pildid ka hõbedasest autost. tundub olema sedaan. tegemist ametlike piltidega, kuid väga kiivalt varjavad tagaotsa
Algallikas: Saab.com
New Saab 9-3 Range: Sharper Looks Showcase Enhanced Performance
The new Saab 9-3 range will feature bold styling, inspired by the award-winning Aero X concept car, backed by cutting edge technology for greater driving appeal.
With all-new front bodywork, ‘signature’ lighting, new door panels and rear styling features, the latest generation 9-3 acquires a more focused, assertive stance, reflecting the introduction of technical advances aimed at delivering an even more rewarding experience behind the wheel.
Most noticeable is the sharper frontal styling, which adopts grille and hood themes first seen on the Aero X concept, together with a return of Saab’s classic ‘clamshell’ design. This new ‘face’ is reinforced by other exterior changes that all combine to give the range a clearer, more distinctive Saab identity.
“We are introducing significant developments across three key areas: design, performance and handling,” says Jan Åke Jonsson, Managing Director of Saab Automobile. “The result is a major step forward in strengthening the visual and driving appeal of our core product line-up, which accounts for about two-thirds of global sales.”
The new 9-3 range comprises Sport Sedan, SportCombi and Convertible models, each offering a unique ‘tri-fuel’ engine choice of gasoline, diesel or BioPower (E85). Available in three forms, Linear, Vector and Aero, the range goes on sale from August (TBC).
Jääme põnevusega ootama pilte taguotsast

terv, teager
Pressiteates pole sõnagi neliveost
Kas nad tahavad seda ikka veel kiivalt saladuskatte all hoida, kuigi kuulujutud käivad juba ammu. Ümarat juttu on küll aetud.... et "development" ja "improvement" ja "handling" - eks lugeja peab ise siis otsad kokku viima
Mootorite andmed on ka veel saladuskatte all.


"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson
Rääkides haldex-ist ja muudest libanelivedudest tasuks vaadata järgmist videot:
http://www.youtube.com/watch?v=Q7dVFY5CxT0
http://www.youtube.com/watch?v=Q7dVFY5CxT0
Algselt postitas: wilddog
mulle jättis see test hapu mulje. Kus olid korralikud mitsud ja audid?
ja huvitaval kombel vajutatakse ülejäänud markidel lapats igas olukorras põhja, samas kui subidel lastakse märjal pinnal gaasi järgi natuke. eriti on seda näha tribeca monstrumi puhul
Tänases Postimehes: http://www.postimees.ee/040607/esileht/ ... 264379.php