SAAB 900 coupe turbo, 1995, csn

Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#51

Ma usun, et huvilisi oleks..;)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#52

See on NG peal täitsa mõnus teravus juba...
Sent from my Monte Carlo using B236
csn
Postitusi: 364
Liitunud: T Nov 07, 2006 17:10
Asukoht:
Auto:

#53

Nu jaa aga ta pole niipalju kindlalsti kohe. Tuleb hakata nüüd uurima mille taha jääb. No kindlasti on kõik tihendid väsinud jne.
Kas see ecu ei nõua juba 3" väljalaset? Olen mõelnud, et viskaks kati vahelt välja ja vaataks mis paremaks muutub. Aga kas oleks soovitatav reso asemelepanna?
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#54

Pane otsetoru nii pikalt kui võimalik. Kat ära(keskkonnareostaja soovitus) ja jäta viimane pott taha järgi, kui see kannatab all veel olla. gaasi ikka peaks olema selle HP juures, mis välja tahab liikuda.
3" selle võimsuse juures ei peaks nagu veel VÄGA vajalik olema. Palju sul originaalväljalaske mõõt on? 9-3l mingi 62mm oli vist, mis on originaali kohta täitsa mõistlik toru.
Sent from my Monte Carlo using B236
csn
Postitusi: 364
Liitunud: T Nov 07, 2006 17:10
Asukoht:
Auto:

#55

Originaal toru on vast 2,5". Ja potide päris eemaldamist ei poolda. Lihtsalt jubedalt häirib see hääl mis sellega kaasneb.
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#56

kaks potti on, eemalda siis üks (keskmine) :eureka:
Sent from my Monte Carlo using B236
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#57

Mõistlikum oleks äkki sportkatalisaator vahele panna sest siis säiliks ka originaalne vasturõhk ja mootor käiks ka tühikäigul ilusti vist peaks nii olema:)
aga jõudu aretamisel ja katsetamisel
csn
Postitusi: 364
Liitunud: T Nov 07, 2006 17:10
Asukoht:
Auto:

#58

Nüüd siis uuesti manokaga testitud ja tulemused päris huvitavad. Kui esimestkorda mõõtsin siis töötas masin umbes täpselt 1,0 bar peal. Täna katestasin fuel cut off piiri ära mis on kuskil 1,65 bar ja kui bpc järgi panna siis puhus umbes 0,9 bar. Seega kurjam bpc tootab aga vigaselt. Foorumi kiirenduseks läheb metallist bypass peale ja MPC kah. Teemas väike ja väeti turbo punaseks.;);)
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#59

OT: Peab vist klubikiirendusele paar treilat tellima kah, suuremaks turbopurustamiseks läheb...

terv, teager
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#60

Köiest piisab.
Sent from my Monte Carlo using B236
csn
Postitusi: 364
Liitunud: T Nov 07, 2006 17:10
Asukoht:
Auto:

#61

See mul alati autos kaasas, aga siiamaani pole veel vaja läinud:head::head:
Kasutaja avatar
Pootsman
Postitusi: 1099
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto:

#62

Algselt postitas: csn
kusjuures gatter TB2569 on ka nissan 200sx peal.

:

Kusjuures ma valetasin kui ütlesin seda sulle. S13 200SX-i toidab Garrett TB2525 hoopis (sattusin garaazi üle pika aja jälle)

Oled autot näppinud ka vahepeal?
csn
Postitusi: 364
Liitunud: T Nov 07, 2006 17:10
Asukoht:
Auto:

#63

Kurjam katalüsaatori lasksin vahel ää lõigata. Hääl on mahlasem minek on sutsu parem. Kui aega leian siis lõpetan tagumise strutbari ehitamise, siis peaks pisut jäikust juurde saama. Nii käib närvidele NG vedel kere
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#64

Ega see oem. esimene ka kuhugile kõlba. Talladega on hea näide.Kere on nii vedel,et kui selle uretaanpuksisatsi ja sportvedrustusega julmalt kurvi väänata, hakkavad kereprofiilid tuntavalt helisid tekitama.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#65

Ja nii jõuamegi sinna, kust edasi aitab turvapuur või jäikusepuur:)
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#66

Csn, kui su masinal ajuks Trionic5, siis Hirsch oma tuuningus ei tõsta fuel cut-off'i üle 1,54 baari.
See pole programmiliselt võimalik stock 2,5bar MAP sensoriga ja mulle teadaolevalt Hirsch 3bar MAP sensorit Trionic5 tuuningus ei kasuta.
Ehk siis 1,54bar järgmine step oleks üldse ilma fuel cutoff-ta, mida loomulikult ükski endast lugupidav tuuningufirma endale ei luba.

Cutoffi saab liigutada alla kasvõi 0 baarini, see on lihtne :cool:

Kui sul mingi teine (vanem) aju, siis eelnev jutt ei kehti...

(lugesin eelmisi poste, mõtlesin täpsustada...:) )
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#67

Algselt postitas: sebastian
järgmine step oleks üldse ilma fuel cutoff-ta, mida loomulikult ükski endast lugupidav tuuningufirma endale ei luba.
khm... Nordic... khm...Talladega... khm...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#68

irwwww:head:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
csn
Postitusi: 364
Liitunud: T Nov 07, 2006 17:10
Asukoht:
Auto:

#69

Katsetasin endal manokaga mitmeid kordi ja sain cut offi piiriks 1,65 no ma ei tea, kas manokas sakkis või ma olen pime. Kui WG vedru külge venitasin siis peak oli 1,5 bar ja langes stabiilse 1,0 peale. Kurja peab ikka uuesti mõõtma.

819ATP - kas sa oled millagi kodukandis kah prooviks uuesti sinu manokaga mis piiriks tuleb
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#70

Algselt postitas: Cyber
Algselt postitas: sebastian
järgmine step oleks üldse ilma fuel cutoff-ta, mida loomulikult ükski endast lugupidav tuuningufirma endale ei luba.
khm... Nordic... khm...Talladega... khm...

Custom tuningu puhul tehakse kõike.
Ütlesin, et cutoffi on suhteliselt lihtne muuta, selleks ei pea omama erilisi teadmisi Trionic5 tööpõhimõttest. Mitte mingisuguseid, kui täpsem olla.
Iseasi kas cutoffi eemaldamine ka mõistlik on. Minumeelest mitte ;)

edit: kas Tallal on üldse 2,5bar MAP?

Katsetasin endal manokaga mitmeid kordi ja sain cut offi piiriks 1,65 no ma ei tea, kas manokas sakkis või ma olen pime. Kui WG vedru külge venitasin siis peak oli 1,5 bar ja langes stabiilse 1,0 peale. Kurja peab ikka uuesti mõõtma.

819ATP - kas sa oled millagi kodukandis kah prooviks uuesti sinu manokaga mis piiriks tuleb


Samuti saime IFFI autot mõõtes suure (ja loodetavasti täpse) manokaga mingi ~1,6bar. Tema Hirschi soft aga näitab tavalist 1,35bar cutoffi, nagu tavalisel FTP-l.
Kasutaja avatar
Pootsman
Postitusi: 1099
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto:

#71

Algselt postitas: csn

819ATP - kas sa oled millagi kodukandis kah prooviks uuesti sinu manokaga mis piiriks tuleb


No more Opel = No more Boost Gauges :red:
csn
Postitusi: 364
Liitunud: T Nov 07, 2006 17:10
Asukoht:
Auto:

#72

Nu sisemise pooltelje saaga sai läbi tänu timutit ile.
Aga no mitte ie lase mu liikur mind rahulikult jõuludess. Nüüd siis siduritross pooleks. Ja no ega siis just sellisel hetgel kust seda kuskilt võtta pole, kuradi pühad...
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#73

ära heida meelt!
arvan et hommikul turba tänavalt saaksid, seal kena 900 sees.
muidugi motorhead võib ka sulle saata
ja kui raha ei ole, siis sms laen aitab
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Jürgen

#74

Algselt postitas: ivomets
ja kui raha ei ole, siis sms laen aitab
Ära nii halvale teele ka inimesi aja.:P
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#75

Algselt postitas: csn
Nu sisemise pooltelje saaga sai läbi tänu timutit ile.
Aga no mitte ie lase mu liikur mind rahulikult jõuludess. Nüüd siis siduritross pooleks. Ja no ega siis just sellisel hetgel kust seda kuskilt võtta pole, kuradi pühad...
Mul peaks seinal mõni rippuma.
Vasta