3. leht 4-st
SAAB 900 coupe turbo, 1995, csn
Postitatud: E Juun 25, 2007 14:08
Postitas Cyber
Ma usun, et huvilisi oleks..

SAAB 900 coupe turbo, 1995, csn
Postitatud: E Juun 25, 2007 14:16
Postitas kasparius
See on NG peal täitsa mõnus teravus juba...
SAAB 900 coupe turbo, 1995, csn
Postitatud: E Juun 25, 2007 14:22
Postitas csn
Nu jaa aga ta pole niipalju kindlalsti kohe. Tuleb hakata nüüd uurima mille taha jääb. No kindlasti on kõik tihendid väsinud jne.
Kas see ecu ei nõua juba 3" väljalaset? Olen mõelnud, et viskaks kati vahelt välja ja vaataks mis paremaks muutub. Aga kas oleks soovitatav reso asemelepanna?
SAAB 900 coupe turbo, 1995, csn
Postitatud: E Juun 25, 2007 14:36
Postitas kasparius
Pane otsetoru nii pikalt kui võimalik. Kat ära(keskkonnareostaja soovitus) ja jäta viimane pott taha järgi, kui see kannatab all veel olla. gaasi ikka peaks olema selle HP juures, mis välja tahab liikuda.
3" selle võimsuse juures ei peaks nagu veel VÄGA vajalik olema. Palju sul originaalväljalaske mõõt on? 9-3l mingi 62mm oli vist, mis on originaali kohta täitsa mõistlik toru.
SAAB 900 coupe turbo, 1995, csn
Postitatud: E Juun 25, 2007 14:39
Postitas csn
Originaal toru on vast 2,5". Ja potide päris eemaldamist ei poolda. Lihtsalt jubedalt häirib see hääl mis sellega kaasneb.
SAAB 900 coupe turbo, 1995, csn
Postitatud: E Juun 25, 2007 14:42
Postitas kasparius
kaks potti on, eemalda siis üks (keskmine)

SAAB 900 coupe turbo, 1995, csn
Postitatud: E Juun 25, 2007 15:22
Postitas TFK
Mõistlikum oleks äkki sportkatalisaator vahele panna sest siis säiliks ka originaalne vasturõhk ja mootor käiks ka tühikäigul ilusti vist peaks nii olema:)
aga jõudu aretamisel ja katsetamisel
SAAB 900 coupe turbo, 1995, csn
Postitatud: E Juun 25, 2007 18:45
Postitas csn
Nüüd siis uuesti manokaga testitud ja tulemused päris huvitavad. Kui esimestkorda mõõtsin siis töötas masin umbes täpselt 1,0 bar peal. Täna katestasin fuel cut off piiri ära mis on kuskil 1,65 bar ja kui bpc järgi panna siis puhus umbes 0,9 bar. Seega kurjam bpc tootab aga vigaselt. Foorumi kiirenduseks läheb metallist bypass peale ja MPC kah. Teemas väike ja väeti turbo punaseks.

;)
SAAB 900 coupe turbo, 1995, csn
Postitatud: E Juun 25, 2007 20:17
Postitas teager
OT: Peab vist klubikiirendusele paar treilat tellima kah, suuremaks turbopurustamiseks läheb...
terv, teager
SAAB 900 coupe turbo, 1995, csn
Postitatud: T Juun 26, 2007 9:10
Postitas kasparius
Köiest piisab.
SAAB 900 coupe turbo, 1995, csn
Postitatud: T Juun 26, 2007 9:41
Postitas csn
See mul alati autos kaasas, aga siiamaani pole veel vaja läinud:head::head:
SAAB 900 coupe turbo, 1995, csn
Postitatud: R Okt 12, 2007 20:27
Postitas Pootsman
Algselt postitas: csn
kusjuures gatter TB2569 on ka nissan 200sx peal.
:
Kusjuures ma valetasin kui ütlesin seda sulle. S13 200SX-i toidab Garrett TB2525 hoopis (sattusin garaazi üle pika aja jälle)
Oled autot näppinud ka vahepeal?
SAAB 900 coupe turbo, 1995, csn
Postitatud: L Okt 13, 2007 15:13
Postitas csn
Kurjam katalüsaatori lasksin vahel ää lõigata. Hääl on mahlasem minek on sutsu parem. Kui aega leian siis lõpetan tagumise strutbari ehitamise, siis peaks pisut jäikust juurde saama. Nii käib närvidele NG vedel kere
SAAB 900 coupe turbo, 1995, csn
Postitatud: P Okt 14, 2007 17:48
Postitas Trionic
Ega see oem. esimene ka kuhugile kõlba. Talladega on hea näide.Kere on nii vedel,et kui selle uretaanpuksisatsi ja sportvedrustusega julmalt kurvi väänata, hakkavad kereprofiilid tuntavalt helisid tekitama.
SAAB 900 coupe turbo, 1995, csn
Postitatud: P Okt 14, 2007 17:57
Postitas S9K
Ja nii jõuamegi sinna, kust edasi aitab turvapuur või jäikusepuur:)
SAAB 900 coupe turbo, 1995, csn
Postitatud: P Okt 14, 2007 19:17
Postitas sebastian
Csn, kui su masinal ajuks Trionic5, siis Hirsch oma tuuningus ei tõsta fuel cut-off'i üle 1,54 baari.
See pole programmiliselt võimalik stock 2,5bar MAP sensoriga ja mulle teadaolevalt Hirsch 3bar MAP sensorit Trionic5 tuuningus ei kasuta.
Ehk siis 1,54bar järgmine step oleks üldse ilma fuel cutoff-ta, mida loomulikult ükski endast lugupidav tuuningufirma endale ei luba.
Cutoffi saab liigutada alla kasvõi 0 baarini, see on lihtne
Kui sul mingi teine (vanem) aju, siis eelnev jutt ei kehti...
(lugesin eelmisi poste, mõtlesin täpsustada...

)
SAAB 900 coupe turbo, 1995, csn
Postitatud: P Okt 14, 2007 20:00
Postitas Cyber
Algselt postitas: sebastian
järgmine step oleks üldse ilma fuel cutoff-ta, mida loomulikult ükski endast lugupidav tuuningufirma endale ei luba.
khm... Nordic... khm...Talladega... khm...
SAAB 900 coupe turbo, 1995, csn
Postitatud: P Okt 14, 2007 20:01
Postitas iisak
irwwww:head:
SAAB 900 coupe turbo, 1995, csn
Postitatud: P Okt 14, 2007 20:03
Postitas csn
Katsetasin endal manokaga mitmeid kordi ja sain cut offi piiriks 1,65 no ma ei tea, kas manokas sakkis või ma olen pime. Kui WG vedru külge venitasin siis peak oli 1,5 bar ja langes stabiilse 1,0 peale. Kurja peab ikka uuesti mõõtma.
819ATP - kas sa oled millagi kodukandis kah prooviks uuesti sinu manokaga mis piiriks tuleb
SAAB 900 coupe turbo, 1995, csn
Postitatud: P Okt 14, 2007 20:26
Postitas sebastian
Algselt postitas: Cyber
Algselt postitas: sebastian
järgmine step oleks üldse ilma fuel cutoff-ta, mida loomulikult ükski endast lugupidav tuuningufirma endale ei luba.
khm... Nordic... khm...Talladega... khm...
Custom tuningu puhul tehakse kõike.
Ütlesin, et cutoffi on suhteliselt lihtne muuta, selleks ei pea omama erilisi teadmisi Trionic5 tööpõhimõttest. Mitte mingisuguseid, kui täpsem olla.
Iseasi kas cutoffi eemaldamine ka mõistlik on. Minumeelest mitte
edit: kas Tallal on üldse 2,5bar MAP?
Katsetasin endal manokaga mitmeid kordi ja sain cut offi piiriks 1,65 no ma ei tea, kas manokas sakkis või ma olen pime. Kui WG vedru külge venitasin siis peak oli 1,5 bar ja langes stabiilse 1,0 peale. Kurja peab ikka uuesti mõõtma.
819ATP - kas sa oled millagi kodukandis kah prooviks uuesti sinu manokaga mis piiriks tuleb
Samuti saime IFFI autot mõõtes suure (ja loodetavasti täpse) manokaga mingi ~1,6bar. Tema Hirschi soft aga näitab tavalist 1,35bar cutoffi, nagu tavalisel FTP-l.
SAAB 900 coupe turbo, 1995, csn
Postitatud: E Okt 15, 2007 16:45
Postitas Pootsman
Algselt postitas: csn
819ATP - kas sa oled millagi kodukandis kah prooviks uuesti sinu manokaga mis piiriks tuleb
No more Opel = No more Boost Gauges

SAAB 900 coupe turbo, 1995, csn
Postitatud: R Dets 21, 2007 20:29
Postitas csn
Nu sisemise pooltelje saaga sai läbi tänu timutit ile.
Aga no mitte ie lase mu liikur mind rahulikult jõuludess. Nüüd siis siduritross pooleks. Ja no ega siis just sellisel hetgel kust seda kuskilt võtta pole, kuradi pühad...
SAAB 900 coupe turbo, 1995, csn
Postitatud: R Dets 21, 2007 23:16
Postitas ivomets
ära heida meelt!
arvan et hommikul turba tänavalt saaksid, seal kena 900 sees.
muidugi motorhead võib ka sulle saata
ja kui raha ei ole, siis sms laen aitab
SAAB 900 coupe turbo, 1995, csn
Postitatud: R Dets 21, 2007 23:18
Postitas Jürgen
Algselt postitas: ivomets
ja kui raha ei ole, siis sms laen aitab
Ära nii halvale teele ka inimesi aja.

SAAB 900 coupe turbo, 1995, csn
Postitatud: R Dets 21, 2007 23:33
Postitas Trionic
Algselt postitas: csn
Nu sisemise pooltelje saaga sai läbi tänu timutit ile.
Aga no mitte ie lase mu liikur mind rahulikult jõuludess. Nüüd siis siduritross pooleks. Ja no ega siis just sellisel hetgel kust seda kuskilt võtta pole, kuradi pühad...
Mul peaks seinal mõni rippuma.