3. leht 23-st
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: P Juun 03, 2007 21:18
Postitas kasparius
jupats pane sportkat originaali asemel kui vahendid (raha) ei piira. ca 3000eek.
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: P Juun 03, 2007 21:34
Postitas Jupats
Algselt postitas: kasparius
jupats pane sportkat originaali asemel kui vahendid (raha) ei piira. ca 3000eek.
Egas seal vahet ei ole ka sport või mitte...
Asi selles et minu autol 2 katti ning esimene väga haige kujuga.
Aga iseenesest mõte hea:D
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: P Juun 03, 2007 21:42
Postitas kasparius
Algselt postitas: jupats
Algselt postitas: kasparius
jupats pane sportkat originaali asemel kui vahendid (raha) ei piira. ca 3000eek.
Egas seal vahet ei ole ka sport või mitte...
Asi selles et minu autol 2 katti ning esimene väga haige kujuga.
Aga iseenesest mõte hea:D
Isegi kannatasin kahe kati sündroomi all

Nüüd alles ainult see esimene mootori juures. Alumine kadus otsetoruks.
Selline idee ka pakutud, et esimene kat minema ja teine ka, aga sportkat läheb alla, sinna kuhu mahub ja vedada tuleb andur lihtsalt(see mis peale kat-i on) kaugemale põhja alla, sinna kus see sportkat siis on.

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: N Juun 07, 2007 3:32
Postitas Pootsman
Selline küsimus, et mis ta sul keskmiseks kütuse kuluks annab ka?
Sai täna öösel sõidetud nats enda omaga ja muutus suht harva näit. 8.5 - 8.7 L /100km
:drive:
Mõnus on sõita küll, kiirendus talutav, mugav, suur, pehme

Esimene päev - 20.00 rooli, 3.25 lõpetasin
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: N Juun 07, 2007 8:34
Postitas Jupats
Minul näitab linnas keskmist 11 ja seda minu sõidustiili juurest.
Maanteel on tihedate möödasõitudega 8,7. Need olen ka erinevate võimalustega üle mõõtnud.
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: N Juun 07, 2007 9:39
Postitas dohman
Minu autol on SIDi järgi viimase 2500km keskmine kulu 8,8L
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: K Juul 11, 2007 19:58
Postitas Jupats
Niiiiiisiiiis...
Täna sai siis üle pika aja(loe: 3 nädalat) löödud hõbenoolele hääled sisse ning veeretud VM´i(õnneks oli vahemaa 600m:D) Tossas nagu vana loom, kui kohale lõpuks ikka jõudsin. Kutid möllasid seal oma 4 tundi ning mitsu oligi peal. Pärast rahvas VM`ist vabandas viisakalt ning andsid ka pisut allahindlust ning kimama mind lastigi.
Koheselt oli vahe tunda. See palju mainitud viivitus oli kõvasti suuremaks muutunud aga see oli ka seda väärt. See mis peale seda tuli oli fun. Mitsu rebis autot kõvasti edasi ning TCS möllas/strobos koguaeg nagu suunatuli. Üldkokkuvõttes jäin üritusega rahul, mis siis, et turbo torusid pidin kuu aega ootama.
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: K Juul 11, 2007 23:08
Postitas kasparius
mis ecu?
Paras sulle, said ka aeropisiku nüüd:head:
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: K Juul 11, 2007 23:34
Postitas tripp
Huvitav, mina küll peale vurrivahetust muud muutust ei märganud, kui seda, et viivitus läks suuremaks. Õige elu tekkis alles peale softivahetust

. Aju ei tohiks ju lubada suuremaid surveid, kui ette nähtud, pane sinna kapoti alla ükskõik kui suur vurr.
Huvi pärast küsin, et palju sul maksma läks see vahetus?
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: K Juul 11, 2007 23:46
Postitas kasparius
Tegelikult on nii, et garret oli ennem, nyyd on mitsu. Garrett ei jaksa hoidarõhku niimoodi, mitsu jaksab:head:. Sellest ka tunnetuslik erinevus arvan ma.
Kindlasti softivahetus ka veel vajalik. Kuigi kahtlustan et tal ecu ka ikka vahetatud, või hkmm kopitud.
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: N Juul 12, 2007 2:14
Postitas sebastian
Tore, Jupats, et asja lõpuks korda said
Mitsu turbo tiivik on natuke suurem kui Garrettil, läheb pöördesse veidi pikema viivitusega ja annab Garrettile sarnase rõhu mõnevõrra suurematel mootori pööretel. Aga siis kui juba kord pöördesse läheb, peab ka survet "kauem"...Garretti ventilaator pöörleb mis ta pöörleb, tootlikust lõpuks enam pole.
Samade baaride juures on jõudu nati rohkem ja kui ma ei eksi, siis "seier punase alguses" (või kus ükskõik kui kreenis) tähendab ka natuke paremat väänet.
Turbogurud mind parandagu..

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: N Juul 12, 2007 9:50
Postitas Jupats
Algselt postitas: kasparius
Kuigi kahtlustan et tal ecu ka ikka vahetatud, või hkmm kopitud.
Softi veel puutunud ei ole. Trionic ei taha kuidagi vedu võtta:D:D
Suurim muutus, mis silma jäi oli see, et kusagil 4 tuhandest hoiab turbo hästi rõhku. Iseenesest ei ole see viivitus ka ei tea mis suur, kuna ma ei lase kick-down`i tekkida.
EDIT: ega see softi vahetus tegelikult jumalate taga seisagi. Lihtsalt mul ei ole õnnestunud veel doonorit leida.
tripp: kahju, et sinu soft ei sobinud:(
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: N Juul 12, 2007 23:57
Postitas Jupats
nüüd siis piilun vaikselt juba lisa oma liikurile.
Täpsemalt siis Green`i sportfiltrit ning Forge by-passi. Õhuvõtuavad tahaks katta musta võrguga.
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: R Juul 13, 2007 2:50
Postitas sebastian
Algselt postitas: jupats
... ning Forge by-passi.
Forge eest tahavad kaks ja pool tonni saada. Ma pidasin (esialgu) seda liigseks luksuseks. Kui sa boosti pole eriliselt tõstnud, siis on originaal klapp sama hea.
Kusagil 1,2bar+ hakkaks Forgest kasu olema.
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: R Juul 13, 2007 8:19
Postitas kasparius
jupats, Mul suurem paipäss peal ja forge imitatsioon( töötab ilusti)- hind 3x odavam kui eelmainitu.
Kui soovid võin U2U koha anda kust saab jubina.
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: R Juul 13, 2007 9:07
Postitas Jupats
Ega selline lisainfo kahju ei teeks jah:D Aga kas see "suurem" ka kaasa aitas sul? Motonduses on vist tavaline, et suurus loeb:headbang:
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: R Juul 13, 2007 9:57
Postitas kasparius
Ausaltöeldes ei muutunud suurt midagi kuni 1bar peal, edasi aga suutis asi hoida rõhku paremini.
Ja usun, et metallist klapp on vastupidavuses/töökindluses parem.
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: R Juul 13, 2007 13:24
Postitas Jupats
Niisiis greeni filteri asemel ostsin JR perfomance air filteri.
Eks siis homme pistame koos Sebastianiga filtri Hõbenoolele külge.
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: E Juul 23, 2007 10:01
Postitas Jupats
Teadupärast sai hõbenoolele külge kruvitud Sebastiani Bleeder. Me muidugi oma "hambaarsti" haridusega ühendasime selle BPC´st mööda nagu seda tehakse tonnise puhul. Trionicu käest tulid kohe targad sõnad, et 9-5´ga nii ei saa. Pidavat jõud ära kaduma. Sai siis tehtud pisikesed modifikatsioonid ning korras pidavatki olema. Kummitama jäi ainult õhuleke mis minu lolluse tõttu parandamata jäi. Kiltsile sõites avastasin, et peale auto käivitamist saab ainult ühe korra boostida ning peale seda on jõud kadunud. Kõige rohkem oli seda tunda alates 3.ndast käigust. Kiltsil enne võistlust proovis Trionic veel Tech2´ga midagi muuta kuid tulutu. Tech näitas, et boostiga on mingi malfunction. Tark mees ütles, et kisu see bleeder maha ning sõita tava settingus. Esimesed 2 sõitu ei olnud endiselt(ainult BPC´ga) powerit. Kusagil peale 2 teist käiku viskas rõhu jälle maha. Sama ka kolmandas sõidus. Alles tagasi sõites(mooda kõrvalrada) viskas manuaalselt käike vahetades turbo seieri punase lõppu. Tore, et ma siis selle avastasin:D
Kahjuks, ei tekkinud võimalust küsida hiljem Trionicu käest üle, et mis siis ikka see Bleeder korda saatis. Kas aju hakkas juba piirama? Või siis õhuleke keeras jama?
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: P Okt 21, 2007 22:03
Postitas Jupats
Niisiis nagu me kõik teame on talv juba ukse taga ja nagu kombeks tegin autole nn. talve-eelse uuendus kuuri. Mis siis tehtud sai?
1. Vahetasin esituledes ära kõik pirnid(Nii lähitule pirnid kui ka kaugtuledes). Pirnideks valisin Osrami toote, kuna olen juba Phillips X-treme sarja proovinud. Täpset mudeli nime ei oska öelda(pean karbi üles otsima), kuid müügil olid need Automaailmas alles esimest nädalat. Hind oli mõnusalt krõbe - 350kr(2tk). Kuid see raha tasus ennast ära... Nimelt näitavad nüüd tuled ÜLIhästi.
2. Sai ka kõik ukse- ning pagassitihendid ära puhastatud ning ka Teflonmäärdega kokku möksitud. Teemüra võrreldes varasema jäi pisut vaiksemaks, kui eelkõige sai see tehtud tihendite eluaja pikendamiseks. Siiani olen püüdnud kord kuus määrida ning puhastada 2 korda aastas.
3. Käisin üle ka kõik logarid ning leidus ka paar logarikinnitust, mis olid ärakukkumise äärel:D
Mõtlen ka järgmisel laupäval ühe päeva autole pühendada, eks siis paistab, mis veel tuleb ära teha.
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: P Okt 21, 2007 22:12
Postitas qdwin
Algselt postitas: jupats
Hind oli mõnusalt krõbe - 350kr(2tk). Kuid see raha tasus ennast ära...
KRÕBE??? Õnnelik halogeeniomanik sihuke! Pipart sulle keelele!
Ma just mõtlen et kas osta osram xenarc hinnaga 2x1700 krooni või philipsi proovimata analoog 2x1800 krooni, või kadka teelt hyndai keskuse kõrvalt no name poest noname ksenoonid 1500 kr tükk! Hetkel kaldun Philipsi poole, äkki on kasvõi natukenegi parem kui osrami BS!
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: P Okt 21, 2007 22:19
Postitas ill
Algselt postitas: jupats
1. Vahetasin esituledes ära kõik pirnid(Nii lähitule pirnid kui ka kaugtuledes). Pirnideks valisin Osrami toote, kuna olen juba Phillips X-treme sarja proovinud. Täpset mudeli nime ei oska öelda(pean karbi üles otsima), kuid müügil olid need Automaailmas alles esimest nädalat. Hind oli mõnusalt krõbe - 350kr(2tk). Kuid see raha tasus ennast ära... Nimelt näitavad nüüd tuled ÜLIhästi.
Nightbreakerid?
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: P Okt 21, 2007 22:27
Postitas qdwin
Kas päevatulede automaatika on ikka kasutusel (nupu vasakpoolne asend)? Muidu saad oma hüper super breikeritest kiirelt jagu.
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: P Okt 21, 2007 22:45
Postitas Jupats
Algselt postitas: qdwin
Algselt postitas: jupats
Hind oli mõnusalt krõbe - 350kr(2tk). Kuid see raha tasus ennast ära...
KRÕBE??? Õnnelik halogeeniomanik sihuke! Pipart sulle keelele!
Ma just mõtlen et kas osta osram xenarc hinnaga 2x1700 krooni või philipsi proovimata analoog 2x1800 krooni, või kadka teelt hyndai keskuse kõrvalt no name poest noname ksenoonid 1500 kr tükk! Hetkel kaldun Philipsi poole, äkki on kasvõi natukenegi parem kui osrami BS!
Mõtlesin ka panna xenoon tuled ette põlema panna. Kõik jäi selle taha, et xenoonidega lihtsalt ei näe midagi:(
Kipun arvama, et probleemiks oli minu silmanägemine. Näe kohe mitte ültse sinakate tuledega, sama ka kollaste tuledega.
Aga ütleks, et sinu pahameel on põhjendamatu. Alati on võimalus halogeenideks downgrade`ida. Kuid peale minu vist keegi seda ei tee:D:D Paralleeli tooks veel Audi S8 omanikule, kelle tule pirni(de) vahetus maksab oi oi kui palju. Nimelt tegemist LED lampidega...

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: P Okt 21, 2007 23:02
Postitas qdwin
Algselt postitas: jupats
Kõik jäi selle taha, et xenoonidega lihtsalt ei näe midagi:
Assaaa! Nüüd oleks suurepärane võimalus verd näha! Ok. Oleneb muidugi autost.
Mul politsei vilkuritele sarnanevad ksenoonid suutsid pideva põlemise hetkel öösel vihmasajus täiesti edukalt teed valgustada. Isegi täiesti uued halogeenid väga hea optikaga jäävad sellistes tingimustes hätta.
Kõrgema värvustemperatuuriga nähtavalt sinised xenonid on muidugi ise teema, need ei ole tõesti millekski võimelised. Äärmisel juhul ütlevad et auto omanik on pururikas jobu keda ei huvita mitte hästi nähtav tee, vaid hästi nähtav rikkus.