3. leht 3-st

Saab 900 Cabrio, 1990, ivomets

Postitatud: E Mai 21, 2007 11:59
Postitas part
huvitav oleks teada jah millist õhku need veljed sealt väidetavalt välja pumpavad - kas seda õhku, mille tekketootlikus sõitva auto põhja alla ajaühiku jooksul on võrreldamatult suuremas järgus kui need veljeaugukesed üldse ettegi suudavad kujutada!? hea kui need mingil määral pidureidki aitavad jahutada ;)

Saab 900 Cabrio, 1990, ivomets

Postitatud: N Juul 05, 2007 21:23
Postitas Andrus99
Mis, mis, auto ikka veel müügis ja hind langenud:

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Kas siis tõesti keegi ei soovi endale heas korras klassik kabriot? Sellise raha eest on taolist korras autot ka mujalt raske leida, tean omast käest...

Saab 900 Cabrio, 1990, ivomets

Postitatud: N Juul 05, 2007 21:39
Postitas suur
Ivomets boikoteerib saabnetti. Selles servas ka mina oma suure suuga süüdi. Kamm bäkk, metsa ivo :)!

Saab 900 Cabrio, 1990, ivomets

Postitatud: N Juul 05, 2007 22:23
Postitas heikiw
Algselt postitas: AndrusFJR
Mis, mis, auto ikka veel müügis ja hind langenud:

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Kas siis tõesti keegi ei soovi endale heas korras klassik kabriot? Sellise raha eest on taolist korras autot ka mujalt raske leida, tean omast käest...

:cool:Ja milline cabriosuvi tänavu on.......ehhh:D:D

Saab 900 Cabrio, 1990, ivomets

Postitatud: E Apr 27, 2009 23:28
Postitas ivomets
sidurit vahetama hakates hakkasin lolli peaga ka turbot näppima, ja selgus, et pikilõtk ca 1 mm. ( lubatud 0,09 mm)
MA EI SAA ARU!!!
Täpselt 2 aatstat tagasi sai lasta turbo ära renoveerida ja selle eest sai 4500 kr. või isegi rohkem makstud ja see kestis vaid ca 4500 km.:fight: ehk kaks suve...
ja tegu veel mitsu turboga.,

viisin tagasi tegijale ja esimene jutt, et ikka kuskilt abrasiivi ehk tolmu saand...
tegelikult ei ole siiani turboga mingit probleemi olnd ja torud, lõdvikud ka ikka kinni täiega, ei mingeid auke ja lahtiseid avasid.
muidugi puudub ka kat ja filter täiesti olemas, seega ....
ühesõnaga ARU MA EI SAA

eks kuuleb, kui asi avatud ja ylevaadatud.
järeldus: hoia omi asju nagu silmatera ja ikka ise syydi, et asjad pesse lähvad... ja lolli käest tuleb ka kõik raha ära võtta!! aga kala ka ei saand.:thumb:

Saab 900 Cabrio, 1990, ivomets

Postitatud: T Apr 28, 2009 10:33
Postitas vallikas
Seaaal ta läeeb, tal on kuuuuldsed käeeeed....:beer:

Sry viltuse silmapiiri eest, tööl pole fotosoppi.

Lisatud failid

Saab 900 Cabrio, 1990, ivomets

Postitatud: T Apr 28, 2009 12:47
Postitas suur
Vallikas, mis sa nüüd öelda tahtsid?

Siin ivometsa autoteemas.

Saab 900 Cabrio, 1990, ivomets

Postitatud: T Apr 28, 2009 13:03
Postitas Cyber
See ilmselt seal Ivomets pildil..:)

Saab 900 Cabrio, 1990, ivomets

Postitatud: N Apr 30, 2009 15:27
Postitas ivomets
nyyd siis selgund, et turbiin on täiesti kulund ja täiesti kinni paakund, nii, et võll tuli poleks lõigata, et lahti saada.
taas läheb 4500 ja :drive: :drive:

ja kohe õlivahetus tuleb teha ja siis kohe kiirelt teine otsa.

niipalju ehk ka kaudsetest põhjustest, et see mootor sai täpselt siis kokku pandud , kui see turbiin kylge läks.

aga me sõidame pea taas!

Saab 900 Cabrio, 1990, ivomets

Postitatud: E Juul 20, 2009 17:20
Postitas vallikas
Ivomets, kas tegid punasega viimase tiiru? Et millest järeldan? Laupäeval Mai kino juures nägin kabriot tulemas, juba tõstsin käe viipeks ja tahtsin kõva vile lasta, et lehvitada, aga siis vajus käsi lonti, keegi neiu lehvis juustega hoopis roolis. No hüva, mõtlesin. Pühapäeval sõitsid sa ise Raeküla kandis vastu mulle mitu rida eemal ja nüüd vaatan müügikuulutuse peal kirjas, et "müüdud". Kas polegi sul enam kabriot?

EDIT: A, ei, kuulutus olemas :) Minu paha :red:

Saab 900 Cabrio, 1990, ivomets

Postitatud: E Juul 20, 2009 20:07
Postitas ivomets
no miks sa siis neiule ei lehvitan....
neiudele lehvitamine ikka meestel vere sees ajast/arust.
eks ma vahel mõne tiiru ka teen taga, kui kael väga ei valuta...

Saab 900 Cabrio, 1990, ivomets

Postitatud: R Apr 02, 2010 11:55
Postitas classicman
vott see auto mulle eriti meeldis! nice!

Saab 900 Cabrio, 1990, ivomets

Postitatud: K Apr 14, 2010 21:39
Postitas ivomets
Tänu Elerile, kes võttis asja kätte ja viis eduka lõpuni, on cabrio uus katus juba pagasnikus ja ootab pealepanemist.
Katus pärit sealt kus saab ka siduri abitugivedru spliti, kroomitud või mis see oli.

Saab 900 Cabrio, 1990, ivomets

Postitatud: P Mai 02, 2010 9:45
Postitas ivomets
cabrio sai uue katuse!
Tänu cabricule Tartust on ameerikamaalt tulnud katus peal ja ülihästi!
Vaevalt keegi paremini oleks suutnud panna!
suurimad tänud!
ja esimese vihma ka üle eland ja sees ei tilkagi

Saab 900 Cabrio, 1990, ivomets

Postitatud: T Sept 28, 2010 18:14
Postitas ivomets
cabriol mootor koos kastiga maas:
auto saab tulevaks aastaks planeeritud töö sellel aaastal juba kätte!

probleemiks õlilekked.
vända otsapoolne simmer käis pesas vabalt ringi,
siis startri otsapuks oli kuhugi päris ära kadunudv :gun: ; see on see autobaasi elektriku töö :gun:
siis üks sisemine pooltelg laseb määret kuskilt pleki vahelt läbi ja muidugi see läks otse summuti toru peale.

Kui Eleri mulle õlipumba kaane tihendi leiab, siis teised teen ise ja vaatab kas saab mootori ka õlitihedaks.

samas hea asi oli see, et mullu kevadel pandud turbiin oli siiani ilma lõtkuta.

kohe mõnus on garaazis tööd teha ja vanu häid kassette kuulata!

Saab 900 Cabrio, 1990, ivomets

Postitatud: K Mai 04, 2011 19:06
Postitas ivomets
Kas siis tõesti keegi ei soovi endale heas korras klassik kabriot? Sellise raha eest on taolist korras autot ka mujalt raske leida, tean omast käest...

Saab 900 Cabrio, 1990, ivomets

Postitatud: T Juul 12, 2011 22:39
Postitas ivomets
täna andis siis miskirt käigukasti poole peal saba, või lendas midagi laiali või jooksis kokku. igaljuhul kiirusel 100 tekkis hetkeks mingi tyhi koht sisse, siis hakkas miskit häält tegema nagu oleks kivi piduriketta kaitsepleki vahel ja siis hirmsat raginat.
visuaalsel vaatamisel kõrvalistujapoolne pooltele see al. asi, millega ta kasti läheb puruks, praod sees ja isegi 1 polt täitsa väljas.
kindlasti vaja nyyd mingeid uusi jubinaid seega avatud kompleksete käigukastide opakkumistele.

aga saaga lõppes ellega , et pukseerida ei kannatand ja siis treila. 30 e ja 5 km 15 minutiga peale helistamist ja auto kodus!

Saab 900 Cabrio, 1990, ivomets

Postitatud: T Juul 12, 2011 23:31
Postitas Platinum
Viimased kaks postitust ei ole omavahel kooskõlas.

Saab 900 Cabrio, 1990, ivomets

Postitatud: T Juul 12, 2011 23:39
Postitas ivomets
Viimased kaks postitust ei ole omavahel kooskõlas.
mõnus iroonia!

see, et klassiku kastist miski ära kulus, või jõule vastu ei pidanud ei ole mitte kui midagi erilist ja samamoodi ei tee see veel masinat sitaks ja meistrimeest saastaks.
ja selle kasti kallal pole veel olnud vajadust käia ja eks tõde selgub siis kui aavatud ta saab.
kindel on vaid see, et see auto sõidab vartsi taas ja on parem kui varem!
( aga kuidas sul endal pall..., selle kastiga on?? korras juba vä? )

Saab 900 Cabrio, 1990, ivomets

Postitatud: K Juul 13, 2011 14:34
Postitas Cyber
Viimased kaks postitust ei ole omavahel kooskõlas.
Nende postituste vahe on ka 2 kuud, selle ajaga voolab päris palju solki merre...

Saab 900 Cabrio, 1990, ivomets

Postitatud: T Juul 19, 2011 19:07
Postitas ivomets
ta sõidab jälle!
imelik tunne veel vaid, sest kasti ülekanne natukene teine.

Saab 900 Cabrio, 1990, ivomets

Postitatud: T Juul 19, 2011 20:59
Postitas Andrus99
Panid mingi aeglasema peaülekandega kasti... (nr 6...) ? Sel autol peaks originaalis ikka nr 7 olema. Oleks võinud ju peaülekande hammakad ringi tõsta kui kast maas oli... aeglasemaga on ikka niru sõita, kiirendus on nagu parem, kuid liiga lühikesed käigud vähemasti mind häirivad.

Saab 900 Cabrio, 1990, ivomets

Postitatud: T Juul 19, 2011 22:26
Postitas ivomets
vastupidi, 6 asemele läks 7.
aga eks seal oli selle kasti kallal juba käidud, keegi ennem mind, seepärast ei pruukind seal all üldse õige kast olla

kiirendus selline pisut uimasem. aga eks see harjumatu veel ole. muidu ise näeks mõnusat asja sellisena, et käigud võiks olla sellised nagu 6 puhul, või isegi 5 puhul, aga 5- käik võiks olla selline, et maateel 100 ga sõites pöörded madalamad kui 2500.