3. leht 37-st
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: K Aug 15, 2007 19:07
Postitas S9K
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: K Aug 15, 2007 21:29
Postitas TFK

tegijale
Hakkab juba looma:headbang:
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: P Aug 26, 2007 14:52
Postitas S9K
Keegi "kuri" on käinud öösel ja sõrmega kirjad peale teinud.
Perfjoormans SAAB

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: P Aug 26, 2007 14:57
Postitas saabu14jr
Ei tea kes see kuri oli:Dilus auto.
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: P Aug 26, 2007 15:10
Postitas S9K
Täits pooleli alles. Kas ma rinkale jõuan

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: P Aug 26, 2007 16:15
Postitas S9K
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: P Aug 26, 2007 16:33
Postitas S9K
Punane APC box. See on kuramuse väärtuslik aju, tehase tuunig. Lugedes mõnda Saabiga seonduvat lehekülge eelkõige "red APC"-ga siis tuleb välja, et seda paigaldati 900 aero ja carlssoni mudelitele. Tonnisel pidavat sellega jõud 200 hj küündima. MAHE

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: T Aug 28, 2007 0:26
Postitas S9K
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: T Aug 28, 2007 1:11
Postitas sebastian
Summuti on aus! Mulle küll isiklikult ei meeldi see tagumine läikiv junn seal, võiks midagi soliidsemat olla. Aga kui saad summuti nii korralikult alla, et tagant väga tolknema ei jää, siis pole ka hullu
Turbo mark mis on?
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: T Aug 28, 2007 1:17
Postitas S9K
Liiga palju numbreid
Külm A/R .48 ja kuum A/R .49
Siis mingi pikk rodu 452083-0001 siis veel miskit JH21639W ja lõpuks TB2
Internet räägib TB25-st
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: T Aug 28, 2007 1:24
Postitas suvekas
Vinx-vonx auto saab sul olema.Õnnitlused minugi poolt

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: T Aug 28, 2007 1:26
Postitas sebastian
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Liiga palju numbreid
Külm A/R .48 ja kuum A/R .49
Siis mingi pikk rodu 452083-0001 siis veel miskit JH21639W ja lõpuks TB2
Internet räägib TB25-st
Siis on jah T2 või T25, mõlemad on ühesugused.
Oh seda plärinat, mis siis tulema hakkab

IFF'i sama 3-tolline teeb ikka päris rõõmsat häält, jalakäijad võtavad hoobilt valveseisangu kui sihuke Saab mööda vurab.
Varsti astun teie klubisse

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: T Aug 28, 2007 1:31
Postitas S9K
Pole veel jõudnudki oma juppe külge panna ja sõita aga juba keerleb suurem turbo peas, miskit kuullaagritega ja nuh ehk 500 heppa. Enne auto üle värvimist teen foto konkursi ja seejärel võitnud pildi järgi värvitakse mu auto. See nagu esialgne plaan. NÄITEKS nagu see:
http://www.speedparts.se/arkiv/bilder/e ... oda/33.jpg
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: T Aug 28, 2007 8:25
Postitas Cyber
Siin ühe mehe signatuuris on link kohalikule virtual tuningu saidile..

võta ühendust.
EDIT:
Mkd
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: T Aug 28, 2007 11:46
Postitas kasparius
Tore näha,et asjad kohal ja sellises pakendis

Sügiseks, kui märjad lehed maas, saad pastla ikka korralikult ringi käima.
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: N Aug 30, 2007 16:43
Postitas S9K
Klassivenna käis külas. Tegelikult viisin Avelitole CSE ära ja vastutasuks sain istuda AERO kõrvalistmel, ilus auto krt.
Vahepeal areneb ka uus throttle body. Treialil pole eriti aega, sest ehitus järgus on mägika ehitamine:headbang:

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: R Aug 31, 2007 3:29
Postitas iroman
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: R Aug 31, 2007 8:20
Postitas qdwin
Huvitav et arvestatav moment tekkis alles 5000 pöörde peal ja 6500 juures oli kõik otsas. Kas 1500-2000 pööret liiga lühikeseks ei jää? Hirmsasti kulub aega käikude lappamiseks ju?
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: R Aug 31, 2007 10:49
Postitas romza
Algselt postitas: roomlane
Kas see jagaja on seal lihtsalt augu täiteks?
Ma vaatasin ka, et jagaja on küljes, et mis värk sellega on:wtf:
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: R Aug 31, 2007 11:01
Postitas S9K
Aga kas keegi jagaja küljes juhtmeid näeb? Mina juhtmeid ei näe aga näen DI kassetti. Arvatavasti on jagaja augu täiteks.
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: R Aug 31, 2007 11:18
Postitas suur
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Klassivenna käis külas. Tegelikult viisin Avelitole CSE ära ja vastutasuks sain istuda AERO kõrvalistmel, ilus auto krt.

Sellelt pildilt paistab su lennuk maja ees seismas. Seisab ilma modrata või ehitad hoopis teist konet?
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: R Aug 31, 2007 12:12
Postitas S9K
Terve kapoti alune on tühi. Käigukasti saan loodetavasti laupäeval kokku siis tõstan kõik korraga peale. Mootor ise muidu on juba koos.
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: R Aug 31, 2007 12:28
Postitas pva
Rootsis on vist Jagaja -> DI upgrade keelatud (lugesin 900 kohta), selle parast nad jatavad jagajat tootavas konditsioonis ning kynlad-traadid ei viska kaa valja - ylevaatuseks neid panevad.
Sisuliselt neil see ylevaatus on vaga kuri - vqivad ytelda et sul on suurim turbo vqi isegi kaks neid ja mine registreeru suurema vqimsusega.
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: R Aug 31, 2007 12:38
Postitas S9K
Ma ei saagi seda videot tõmmata

. Media Player ka ei näita. Jama krt.
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: R Aug 31, 2007 13:41
Postitas iroman
Algselt postitas: qdwin
Huvitav et arvestatav moment tekkis alles 5000 pöörde peal ja 6500 juures oli kõik otsas. Kas 1500-2000 pööret liiga lühikeseks ei jää? Hirmsasti kulub aega käikude lappamiseks ju?
Kyll aga ei sega see tal madalaid 11. sõita.Ega see väändegraafik nyyd yksi ei määra minekudynaamikat,ikka käsikäes võimsusekõveraga:wise: kiirendamisel ongiparem,kui magusam osa väändest jääb ylespoole-saab lõpuni vajutada.ega sa möödasõitu ei soorita;)suurem vurr hakkabki tänu läägile:notworthy: hiljem rääkima.Zolotarjoffi Supral oli vist(varem) kuni 5000 pöördeni 175hp ja siis 6500 pöördel 700hp
