3. leht 9-st

Saab 9000 Aero, 1995, Iroman

Postitatud: R Juun 29, 2007 14:36
Postitas pva
Jah, mul on aga parem idee - vana 745 M102-ga, motronic crackida ja surve tqsta - ja kohe 400 hp, siis veel toot nagu custom IC ja valjalase, vasest kaane tihend - ja 500 hp peab olema, kui veel turbo asendada aga...!
Ja see automaat kast maha, M5 E34 oma asemele ja samast tagadiffer LSD-ga.
Ja sillad-pidurid upgradeida E32 750-st.
Saab siis kuidagi kqlblik pereauto valmis - ikkagi tagarattaveoga vqimsus on palju lqbusam IMHO :)

Saab 9000 Aero, 1995, Iroman

Postitatud: R Juun 29, 2007 14:44
Postitas TFK
Müstika kui palju võib valuvelg ja madaldus auto välimust muuta:thumb:
10 points :love:
ootan juba kokkutulekut et oma silmaga seda iludust näha!!!

Saab 9000 Aero, 1995, Iroman

Postitatud: N Juul 12, 2007 3:32
Postitas iroman
Algselt postitas: 819ATP
Mis boostiga sa dünomas käisid?
Kuidagi imelik, et lõpp alla läheb väheke graafikul, nii palju kui olen ise GT30BB turbo autodega kokku puutunud on kõigil piirajani kasvanud graafik. (suht võhik Saabidega, suurem kokkupuude Nissani CA18DET mootoritega) 3500rpm-st läheb hullumaja lahti igaljuhul:cool:
Eks see vääne läheb alati lõpuks alla,küsimus,et kui kiiresti .Kindlasti mõjutab internal WG.Piirajani kasvav torque?Hmm,oleneb kui kõrgel piiraja on.See,et ta mul peak'is suhteliselt lühikest aega,on tingitud nukkvõlli hammasrataste regullist.Esisillavedu,"süütu" käigukast,suhteliselt sujuvam minek,parem juhitavus jne.Sai valitud meelega high-end torque variant.Eks seda saab hiljem madalamale keerata:) uurisin vahepeal tiba.
Btw,ega sa Mart Pere endise turbo Vectra uus omanik ei ole?

Lisatud failid

Saab 9000 Aero, 1995, Iroman

Postitatud: N Juul 12, 2007 11:16
Postitas Pootsman

Saab 9000 Aero, 1995, Iroman

Postitatud: N Juul 12, 2007 11:22
Postitas romza
Kena pilt mootorist! Polegi tükk aega sellist puhast isendit näinud.
Vaatan, et sul on regullitavad nukvõllirattad. Kas ka nukad ise on ära lihvitud?

Saab 9000 Aero, 1995, Iroman

Postitatud: N Juul 12, 2007 14:49
Postitas iroman
Algselt postitas: romza
Kena pilt mootorist! Polegi tükk aega sellist puhast isendit näinud.
Vaatan, et sul on regullitavad nukvõllirattad. Kas ka nukad ise on ära lihvitud?
Piper Cams valmistoodang,Trollspeed menüüst.Puhtusest rääkides,pilt Tommy Karlssoni "töölauast".Boxi põrand oli lumivalge,autost välja tulles tekkis tahtmine sussid jalga panna.

Lisatud failid

Saab 9000 Aero, 1995, Iroman

Postitatud: N Juul 12, 2007 14:53
Postitas romza
Njaa :-)
Selle kirurgi laualt on üks asi puudu...
Skalpell!
:)

Saab 9000 Aero, 1995, Iroman

Postitatud: N Juul 12, 2007 14:56
Postitas iroman
Algselt postitas: 819ATP
Nagu neid Turbo Vecusi oleks siin maal rohkem kui üks
Aga jah olen küll selle omanik

tundus loogiline.;)Turboclub-is ainult üks Veku

Saab 9000 Aero, 1995, Iroman

Postitatud: N Juul 12, 2007 16:15
Postitas iroman
Algselt postitas: romza
Kena pilt mootorist! Polegi tükk aega sellist puhast isendit näinud.
Vaatan, et sul on regullitavad nukvõllirattad. Kas ka nukad ise on ära lihvitud?

Hommik-öösel vastu laupäeva 02.01,plokikaane tihendi vahetusdraama.Puhtusest siis niipalju.Kui soolikad on väljas,pole pilt kunagi nii esteetiline ühtki.Fun sai läbi ,dyno tõmmatud,testsõit tehtud;rootsi tipptegijad muutusid paari tunniga tuikuvateks zomideks:angry::red:Mõni vend ei tohiks peale sellist bläkki auto poole vaadatagi,tööriistade kättevõtmisest rääkimata:gun:
Edit:ei tea ainult kes see on?

Lisatud failid

Saab 9000 Aero, 1995, Iroman

Postitatud: T Juul 17, 2007 4:07
Postitas iroman
Nii.Lõpuks tulid veljed.AEZ Xylo 7,5x18" ET 35.Üllatavalt täpselt sobisid,isegi flantse ei läinud vaja.Homme esipidurite vahetus ja veel nipet-näpet

Lisatud failid

Saab 9000 Aero, 1995, Iroman

Postitatud: T Juul 17, 2007 8:32
Postitas pva
ilusad veljed. sellised turbo temaatilised.

Saab 9000 Aero, 1995, Iroman

Postitatud: T Juul 17, 2007 9:09
Postitas NO FEAR
Tahaks vett ühe lonksu...:bs:

Saab 9000 Aero, 1995, Iroman

Postitatud: T Juul 17, 2007 9:15
Postitas romza
Veljed on tõesti kenad. Tonnisele tavaliselt raske leida velgi, mis aukude kohapealt sobiksid, kuid need mis sa leidsid on naelapea pihta ikka.

Saab 9000 Aero, 1995, Iroman

Postitatud: T Juul 17, 2007 13:09
Postitas iroman
Algselt postitas: NO FEAR
Tahaks vett ühe lonksu...:bs:

Ma siin ka muudkui rüüpan:headbang:

Lisatud failid

Saab 9000 Aero, 1995, Iroman

Postitatud: T Juul 17, 2007 23:26
Postitas MaxPower
kas pole mõelnud lasta panna hele toonklaasi ring? IMO sobiks hästi:thumb:

Saab 9000 Aero, 1995, Iroman

Postitatud: K Juul 18, 2007 3:55
Postitas iroman
Algselt postitas: MaxPower
kas pole mõelnud lasta panna hele toonklaasi ring? IMO sobiks hästi:thumb:

Tagaklaasile panen kindlasti tumeda kile.Teeb SQR kirja paremini nähtavaks.Küljeklaasid heledaga pole sugugi paha mõte.

Lisatud failid

Saab 9000 Aero, 1995, Iroman

Postitatud: N Juul 26, 2007 2:23
Postitas iroman
Kaas maas.Pilt selline.Tihend on terve,vesi 4.silindris.Kõik klapid (väljalaske-) tulid pähe,Klappidel mingit jälge vasardamisest.Kust kaevata surve põhjusi jahutussüsteemis?Kas vändakael on viga saanud?Kas võimalik mõra kaane veesärgis võib olla tingitud klappide trummeldamisest?Titaan vedrud,penskari sõidustiil!Vot selline värk.Ilusat suve!

Lisatud failid

Saab 9000 Aero, 1995, Iroman

Postitatud: N Juul 26, 2007 11:03
Postitas ivomets
Algselt postitas: roomlane

Kui nukad käivad sünkroonis väntvõlliga,

aga kui ei käi??
palju targem oleks oma aega kulutada, kui ennem mõni autoalane raamat läbilugeda , kui sellist jahu siia kirjuatama hakata.

Saab 9000 Aero, 1995, Iroman

Postitatud: N Juul 26, 2007 11:07
Postitas Cyber
Mina, kui mootoriremondi koha pealt suhteliselt võhik, küsiks, kas su regullitavad nukahammikad ehk pole järgi andnud?

Saab 9000 Aero, 1995, Iroman

Postitatud: N Juul 26, 2007 11:07
Postitas pva
Oled kindel et tihend on terve?
Olen kuulnud inimestest, mis igasugu turbeerimist alustavad vasest tihedist :)

Saab 9000 Aero, 1995, Iroman

Postitatud: N Juul 26, 2007 11:41
Postitas iisak
Algselt postitas: ivomets
Algselt postitas: roomlane

Kui nukad käivad sünkroonis väntvõlliga,

aga kui ei käi??
palju targem oleks oma aega kulutada, kui ennem mõni autoalane raamat läbilugeda , kui sellist jahu siia kirjuatama hakata.
:headbang::headbang::headbang:

Saab 9000 Aero, 1995, Iroman

Postitatud: K Aug 08, 2007 12:54
Postitas iroman
Tihend ikkagi pettis.OÜ TÕUKUR verdikt.Kaanele lasti veesärki 8bar surve,pragusid ei ole.Kogu kupatus lähebki TROLLSPEED-i tagasi.Tihendiks tuleb terasrõngastest moodustis põlemiskambri ümber,stock tihendisse lõigatakse rõngaste kohale vaba ruum.Tommy Karlsson teeb.Samamoodi nagu ta P-A Johanssoni 800hp mootorile tegi:thumb:Mehaaniliste tõukuriteni seekord ei jõua.Tahab saada karmimat nukka ja ilmselt uut mapningut,krt tahaks ise süüa ka vahepeal,mitte nälga surra Punavärdjat ehitades:evil:

Saab 9000 Aero, 1995, Iroman

Postitatud: K Aug 08, 2007 13:13
Postitas qdwin
Mu augiaju :fight: ei saa hetkel miskit aru (kevadväsimus).
Kas rõngaste eesmärk on taluda põlemiskambri meeletut survet? Mis seda rõngast tsentreerib, kas ainult tavatihend? Mida selles olukorras siis eelmine tihend tegi? Kangutati kuskilt servast irvakile? Mispärast need klapid siis ikkagi pähe tulid?

Saab 9000 Aero, 1995, Iroman

Postitatud: K Aug 08, 2007 13:55
Postitas Trionic
Algselt postitas: qdwin
Mu augiaju :fight: ei saa hetkel miskit aru (kevadväsimus).
Kas rõngaste eesmärk on taluda põlemiskambri meeletut survet? Mis seda rõngast tsentreerib, kas ainult tavatihend? Mida selles olukorras siis eelmine tihend tegi? Kangutati kuskilt servast irvakile? Mispärast need klapid siis ikkagi pähe tulid?
Loomilikult tuiskab tavatihendi pehme plekkrõngas minema ülikoormatud situatsioonides.Alati tehakse kas tervenisti terastihend(raske tihedaks saada,9-5`l on 2 teraslehte+liimaine vahel),vahel ka vasest,aga Cu+Al=elektrokeemiline destroy, või siis freesitakse põlemiskambri ümber soon terasrõnga jaoks ja kasutatakse tavatihendit(ratsitud kujul).

Saab 9000 Aero, 1995, Iroman

Postitatud: K Aug 08, 2007 13:58
Postitas iroman
Algselt postitas: qdwin
Mu augiaju :fight: ei saa hetkel miskit aru (kevadväsimus).
Kas rõngaste eesmärk on taluda põlemiskambri meeletut survet? Mis seda rõngast tsentreerib, kas ainult tavatihend? Mida selles olukorras siis eelmine tihend tegi? Kangutati kuskilt servast irvakile? Mispärast need klapid siis ikkagi pähe tulid?
Eks see surve on meeletu,kui asi lähed sinna 3000+ rpm (135hp per silinder),tavatihend lihtsalt tulistati läbi,kangutati irvakile nagu sa ütled.Kuni 3000rpm ei toimunud midagi,survet veesärki ei tulnud ju.
Silindrite ülemisse serva lõigatakse rõngastele "pesad",võimalik,et ka kaane sisse-.
Klapid pähe teemal esialgu spekulatsioonid.Hüdrotõuk vaevalt pettis,Kiltsil mingit "VAJUTAMIST" ju ei toimunud,mindi piima järele.4.käiguga vast natukene toetasin gaasipedaaljele.(Tihendile piisas küll).Variant,et kaas on liiga õhukeseks lihvitud,täppismõõtmised kinnitavad või kummutavad.Lahtivõtmisel:kett oli pingul,nukad paigas.Mis seal hooratta poole peal toimub,selgub,kui bottom demonteeritakse. Väike poeskäigu klipp ka.Erilised tänud Sebastianile väike video

Kergendame Sebastiani serveri elu, video ümber tõstetud
Cyber